Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Mimův vyvíječ vodíku - pokus o repliku
pre Anonyma
ten navod je tu vseobecne znamy...LIGA to vsak vyrabala a predavala komercne...netvrdim ze je to rovnake ako v Urob si sam...mozno je to este niekde v predaji...ale na Slovensku a v Cechach som to uz nenasiel...u nas je niekolko exemplarov a funguju....netusim preco sa to prestalo dovazat...bola to profesionalna vyroba so zarucnym listom a atestami...
Nobody.
Nobody.
AHOJ Lubosi /Novak/
Luba, neboj ja to o vikendu nalepim kde treba a dam tu vediet...myslim ze by sme nemali tymto zatazovat Mimovo vlakno....ja tu zvaracku od Ligy nepovazujem za zazrak...dolezite je podla mna to ze to splna vsetky bezpecnostne predpisy a moze sa to predavat...ale ziadne perpetum mobile...len nahrada Autogenu...
Nobody.
Nobody.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3133
- Registrován: stř 24 led 2007 0:52
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 28 poděkování
Re: Pro Peter
Už pred pulrokem, nebo rokem jsem dal na chat, nebo fórum kopii ruské knihy Varšavskij, Energoakumulirujuščie veščestva, kde udelali auto jezdící na vodík z reakce hliníku s vodou, v hliníku bylo galium a neco cínu a india. Knížka je z 1980. Peter si možná pamatuje. Takže nic nového. Dokonce i teď mávají s hydridem LaNiHx pro mobily(telefony) a elektromobily jako novinkou, a je to uvedeno taky v té pomerne staré knize. Opráší relikvii a pak o tom troubí, prípadne ješte udelají záhadu, aby se to líp prodávalo. Za zmínku stojí (podle uvedené knihy), že pro prípad smesi vodíka se vzduchem se nepoužívají negativní katalyzátory(jako antidetonační prísady do benzinu) ale naopak pozitivní, takže neco jako dusičnan etylnatý, dusitan etylnatý, dusitan amylnatý a iné.
Psal jsem názor, že jde o delič napetí, umožňující částečne využít značný a nepotrebný napetový spád, protože palubní napetí je proti potrebe elektrolýzy relativne vysoké. Zvýší to účinnost tím, že nepotrebný napeťový spád se použije pro obyčejnou elektrolýzu, která procesu nevadí. Argument, že je to napetí potreba kvuli proudu není správne smerován, protože pokud reakce správne nastartuje, napetí 12V nemuže být treba, marilo by se hodne výkonu na vodivosti vody. Rozkladní napetí je do 2V, podobné napetí poskytuje hliníkový článek, takže výkon treba rešit plochou, vodivostí a katalyzátory, ne prílišným zvyšováním napetí. 100W príkon z baterky ale zas není tak moc, a proto problém není vypuklý.Peter píše: Mnoho nejasného je v použití VN a nerezových bipolárních sekcí.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 341
- Registrován: úte 03 črc 2007 23:20
- Dostal: 3 poděkování
Re: Peter-zapojeni
Chtelo byto jeste prubnout tu destovou.Peter píše:Z vodovodu a přidal jsem trochu jedlé sody.PeTr1 píše: A to co jsi pouzil za vodu byla ze studny nebo destova?
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: s...ky [SPAM]
Tys chyběl, když se rozdávala slušnost, že jo.mdz píše:Piste si to do ineho vlakna. Sem tie s...ky nepatria. Chodte makat do garaze!
Mohli by sme odlisit farebne odborne prispevky a balast?
Navrhujem balast [SPAM] pisat ORANZOVOU FARBOU...
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon 28 led 2008 21:47
- Dal: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon 28 led 2008 21:47
- Dal: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Peter
Peter dík je to moc zaujímavé.Odkial to máš?
Má tam 30 elktrod 20x10 zapojené +-+-....a z jednej Vn cievky pustené Vn do duhej? to je už dosť nebezpečné napatie.
Má tam 30 elktrod 20x10 zapojené +-+-....a z jednej Vn cievky pustené Vn do duhej? to je už dosť nebezpečné napatie.
- Iv
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1080
- Registrován: sob 07 říj 2006 17:51
- Dostal: 8 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
pepo.bn píše:Novák zdravím ťa. Presne toto sú tie velmi dôležiťé "čiastkové" informácie pre toho , kto sa rozhodne isť cestou elektrolízy s produkciou BP aby hneď na začiatku vedel , že stavbou elektrolizéra sa nič nekončí ale ešťe len začína a to poriadne dlhá cesta k poznaniu. Dávam ťi bod za úprimnosť . . PePoNovák píše:Zavádějící věci jsem schválně smazal,je to o ničem.Na BP nikdy žádný motor nepojede a pokud ano,tak to dlouho nevydrží.
Už jsem myslel PePo ..........mýlil jsem se ......Jsem rád,že víš kam patříš..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon 04 úno 2008 22:27
- Dal: 1 poděkování
VE
Konečně jsem pročetl celé vlákno a stejně jsem ztoho nebyl moudrý.
Ale musím poděkovat Iv a týmu za nakopnutí, a hlavně za objetavou práci pro nás všechny lidi co se to snažíme dát dohromady.
ps. moc si Vás a Vaši práce vážím.
Ale musím poděkovat Iv a týmu za nakopnutí, a hlavně za objetavou práci pro nás všechny lidi co se to snažíme dát dohromady.
ps. moc si Vás a Vaši práce vážím.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 341
- Registrován: úte 03 črc 2007 23:20
- Dostal: 3 poděkování
Re: Připojení k motoru
Kdyz sem si prohlizel nektere zapojeni na vodik na urcitych forech tak sem tam videl ze cast plynu vedou pred klapkou smesovacem a druhou cast pod klapkou.Samozrejme ted mluvim o vodiku.Peter píše:Při zprovozňování peugeota na plyn (LPG) nám to nechtělo chytat. Pak jsme přišli na příčinu. Část plynu se musí vést přes regulační ventil pod klapku.
Zapojení je na obrázku.
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon 28 led 2008 21:47
- Dal: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele: