Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
TRkové řady vyvíječů
Moderátor: sao
pro Iv
zatim vrtam.Mama ma trosku nervy,ze pro nas 2 je kuchyn prilis mala-keca me staci!Ale ja chci pouzit Tvou elektroniku na vyvijec vodiku-ne do auta,ale jako stacionar pro topeni.Doufam,ze ty draty 1mm chvili vydrzi.Mam v planu vrtat dalsi kusy pro vymenu,ale vim co to bylo za sichtu motat ten maly TRk a ted ten velky me Mama posila motat do sklepa,ze nema nervy na ty nadavky co u toho vyluzuju kdyz to poslouchala u toho maleho Mayera jsem uz zavrhl-Nemam na to love a ani zazemi.Chci kombinaci Saa a Tebe docilit dobreho vysledku.Jo a este sehnal jsem Skoda 120tkovy rozdelovac s kladivkem a potr bych poradit kam nejlepe pri 10 sekcich na TRku mam zapojit VN.Jo a este-dnes jsem tankoval a uspora zadna-ujeto asi 300Km,auto jede na 5ku kde driv jelo na 3-4,ale spotreba plynu stejna.Skoro vubec neslapu na plyn a mam tam 90Km/h,ale uspora nic.Tak nevim co s tim
To je jak jsem psal ta drzost , -- prostě přiškrtit benzín .
Ještě nikdo , ba ani já to neudělal . To chce dílnu , protože na ulici se to dělat nedá a do kuchyně by Tě s tím určitě nepustila .
V praxi se to dá odzkoušet tak , že si prostě kohout zkušebně navedeš do auta a při stálé rychlosti na silnici začneš ubírat šťávu .
Už jsem to sice jednou rozebíral , ale zjednodušeně to zopakuju .
Auto Ti může jet stejnou rychlostí za 6l a stejně tak dobře za 12l a Ty to poznáš jenom na spotřebě . Z toho plyne , že je v tomto případě auto přehlceno Energií , teda v tomto případě hnedka dvěma .
Jinak řečeno , prostě ochudit směs v závislosti na rychlosti – zatížení – přisávání jiné energie.........
Většinou má každej motor štelování bohatosti směsi .
Ostatně , -- to je jenom o dalším laborování .
To je jak jsem psal ta drzost , -- prostě přiškrtit benzín .
Ještě nikdo , ba ani já to neudělal . To chce dílnu , protože na ulici se to dělat nedá a do kuchyně by Tě s tím určitě nepustila .
V praxi se to dá odzkoušet tak , že si prostě kohout zkušebně navedeš do auta a při stálé rychlosti na silnici začneš ubírat šťávu .
Už jsem to sice jednou rozebíral , ale zjednodušeně to zopakuju .
Auto Ti může jet stejnou rychlostí za 6l a stejně tak dobře za 12l a Ty to poznáš jenom na spotřebě . Z toho plyne , že je v tomto případě auto přehlceno Energií , teda v tomto případě hnedka dvěma .
Jinak řečeno , prostě ochudit směs v závislosti na rychlosti – zatížení – přisávání jiné energie.........
Většinou má každej motor štelování bohatosti směsi .
Ostatně , -- to je jenom o dalším laborování .
- Pego
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 612
- Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
- Dal: 29 poděkování
- Dostal: 19 poděkování
Re: No TR = No Fun
Update, nadrz se suchym TR, poslednich 150km destilka (už venku nemrzne...) - 6,68L/100km a auto ožilo. Ešte ubrat na bohatosti směsi aPego píše:Jak už sám nadpis napovídá.... Bez TR v P205, lenivej starouš a spotřeba ... (Fuuuuuuj!) ... 7,17L/100km. Tfujtajbl, naštestí už je spět - bez vody a zvláštních malých krystalů neznámého kovu nalezeného v usazeninách na dně mezi práškovou rzí (nad HDD magnetem) . Tak uvidíme - ale už po 2 dnech to nabírá dech.
verzia 2.
Ahoj
Konecne mam 304(1mm) 100m a vsetko som minul ... sa to nezda.
Uz sa tesim ked to dnes zapojim co to bude za let
8sekcii na vysku 200mm do uz zpominanej 125 PVC rury. diery 5x5mm. zapojenie
+-+-
-+-+
Drzim palce!
ked ze nikto neradi a nekomentuje idem si precitat topic este raz...
Konecne mam 304(1mm) 100m a vsetko som minul ... sa to nezda.
Uz sa tesim ked to dnes zapojim co to bude za let
8sekcii na vysku 200mm do uz zpominanej 125 PVC rury. diery 5x5mm. zapojenie
+-+-
-+-+
Drzim palce!
ked ze nikto neradi a nekomentuje idem si precitat topic este raz...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- laik
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 858
- Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
- Bydliště: Brno
- Dal: 36 poděkování
- Dostal: 43 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím
Já sem až ted tak nějak pochopil že u sao drátáku jde vlastně o něco jinýho než nějaký kvanta plynu, vyrvaný proudem.......no kdyby jen člověk pořádně přemejšlel nad vším co čte že?.... přitom to je tak jednoduchý...
přeji všem hodně úspěchů,když už je to jaro...
přeji všem hodně úspěchů,když už je to jaro...
Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
re:
Ahoj,
je to tak ale ked som dnes pripojit trko na cistu destilku odber pod 1A a vo vode sa nic nedialo,nebolo to co som cakal, preto som nasypal trochu sody, odber na 5A a zacalo to pekne sumiet. Z mojho pohladu sa jedineho bojim u vedsieho odberu prehrievania preto som sa rozhodol ze na moju bunku este skusim pripojit elektoroniku aby som vedel co to robi. Umiestnenie buniek je jednoznacne v motorom priestore aby sa naporovo chladili a zmensenie bunky na priemer cca.70-80 PVC ruru pretoze ta 125 je fakt macek a aspon 6buniek a to cele do 10A namiesat vodicku
Budem rad ked ma teraz uvediete spravnou cestou ci mam urobit to co som napisal alebo nie.
Neda mi to spavat
Drzim palce!
je to tak ale ked som dnes pripojit trko na cistu destilku odber pod 1A a vo vode sa nic nedialo,nebolo to co som cakal, preto som nasypal trochu sody, odber na 5A a zacalo to pekne sumiet. Z mojho pohladu sa jedineho bojim u vedsieho odberu prehrievania preto som sa rozhodol ze na moju bunku este skusim pripojit elektoroniku aby som vedel co to robi. Umiestnenie buniek je jednoznacne v motorom priestore aby sa naporovo chladili a zmensenie bunky na priemer cca.70-80 PVC ruru pretoze ta 125 je fakt macek a aspon 6buniek a to cele do 10A namiesat vodicku
Budem rad ked ma teraz uvediete spravnou cestou ci mam urobit to co som napisal alebo nie.
Neda mi to spavat
Drzim palce!
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 22 čer 2006 21:04
- Bydliště: Všenory
- Dal: 94 poděkování
- Dostal: 175 poděkování
imretto
tak koukám , že si asi moc dobře nečetl, oč v té buňce běží a jsi trochu mimo
odběr 1A, pak soda 5A , škoda práce,
vlákno o elektrolýze je někde jinde
vždyť tady by naopak odběr měl být v řádu mA či nulový a energie ,,jiného druhu" která zvyšuje energii používaného paliva, ale o tom by ses dočetl.....
odběr 1A, pak soda 5A , škoda práce,
vlákno o elektrolýze je někde jinde
vždyť tady by naopak odběr měl být v řádu mA či nulový a energie ,,jiného druhu" která zvyšuje energii používaného paliva, ale o tom by ses dočetl.....
felda
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 22 čer 2006 21:04
- Bydliště: Všenory
- Dal: 94 poděkování
- Dostal: 175 poděkování
když už je to jaro
tak laiku , když už je to jaro, tak moje první ,,Sao 1" je po smrti........
aby mi nezmrzlo , tak jsem ho na ty mrazy vyndaval z auta a dal do garáže....
asi čtyři dny jsem tam nebyl, mráz zdvihl trochu beton pod vratama, já ta vrata ,vznikla škvíra a TR-ko na stole zmrzlo, roztrhlo se - v garáži -5C
mám už udělané další , ale přišlo mi to líto...docela (mimochodem odběr cca 60mA )
aby mi nezmrzlo , tak jsem ho na ty mrazy vyndaval z auta a dal do garáže....
asi čtyři dny jsem tam nebyl, mráz zdvihl trochu beton pod vratama, já ta vrata ,vznikla škvíra a TR-ko na stole zmrzlo, roztrhlo se - v garáži -5C
mám už udělané další , ale přišlo mi to líto...docela (mimochodem odběr cca 60mA )
felda
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
- laik
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 858
- Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
- Bydliště: Brno
- Dal: 36 poděkování
- Dostal: 43 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím všechny
Dovolím si jen poznámečku...(sao promin že to bude trochu mimo téma)
impretto vítám tě mezi začátečníkama ve škole spořičů.
doporučuji ti, ze zkušenosti, si stahnout všechny dokumenty co zde zanechal sao a všechny dokumenty co má iv v seriálu.pak si to vytisknout,pak po večerech v posteli několikrát přečíst, a na závěr ještě znova přečíst....(pokud nejseš tak blbej jako já, stačí přečíst jednou)
ps.feldo pokud ti to pujde dej z vekovní části (mužeš i zevnitř) betonu pod vratama polystyrén
aspon 40 cm na hloubku a máš pokoj.
je divný že na jaře tolik mrzne
impretto vítám tě mezi začátečníkama ve škole spořičů.
doporučuji ti, ze zkušenosti, si stahnout všechny dokumenty co zde zanechal sao a všechny dokumenty co má iv v seriálu.pak si to vytisknout,pak po večerech v posteli několikrát přečíst, a na závěr ještě znova přečíst....(pokud nejseš tak blbej jako já, stačí přečíst jednou)
ps.feldo pokud ti to pujde dej z vekovní části (mužeš i zevnitř) betonu pod vratama polystyrén
aspon 40 cm na hloubku a máš pokoj.
je divný že na jaře tolik mrzne
Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
laik
Na to jak jsem tady dlouho a co si pamatuji, začínám zvažovat stejně. Přečíst od začátku příslušné téma a nejlépe víckrát za sebou a pak z toho dát dohromady to podstatné, technické, abych nedělal něco přesně obráceně a stejně možná ne úplně tak jak by se mělo.
Bod tě nemýjí
Bod tě nemýjí
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování
Re: TR 2009
Po přečtení materiálu vůbec nevím, jestli se mám smát nebo plakat.sao píše:Už bylo načase
P.
plakat
Nebój P -- ono sa to poddá , Ty si ako voda , čo ma drží nad vodou .
Zatlač slzu a prubni si to .
Házet všechno hnedka do koše dokáže každej , stačí jedno slovo a je zameteno . Takže se uklidni a nedělej hnedka závěry .
Kdybys třeba napsal ,
Já to zkoušel a už na to tejden koukám a mám to udělané jako ty a nic jsem nenaměřil a nic nefunguje ---
Tak to bych se Ti vysmál nejenom já , ale i ostatní , protože bys mluvil nepravdu , kterou si každej může prubnout .
Místo toho jsi to smetl šmahem ze stolu a to se mě z Tvé strany vůbec nelíbí .
Ještě jsem , jak jsem to tak čet zapomněl podstatnou věc a sice každá z baterek je napojená na nerez bifilár sekci.
Mě se to taky zdálo divný , -- mít to napojené v jednom , jakože baterku a mašinku , ale jemné bublinky , které se vytvářejí na Nerez sekcích říkají něco jiného .
JVK taky na to koukal . Byl to vlastně on , kterej mě na to upozornil , takže můžu říct , že to nastalo v momentě , aspoň teda u tohoto konkrétního modelu , když se baterka aktivovala něco kolem 850mV .
Beru na zřetel chemické rovnice stejně tak , jako je bereš Ty , ale hold každej po svým , protože když si budu říkat -- Že je to blbost -- , tak budu přešlapovat na místě .
Jestli to pojede nebo ne ,-- tak to už záleží na okolnostech , ale třeba to aspoň někoho přivede na další nápad , nebo vylepšení a od toho jsme přece tady -- od toho je todlencto Fórum přece založené , abychom na něco přišli – NE ?
Nebój P -- ono sa to poddá , Ty si ako voda , čo ma drží nad vodou .
Zatlač slzu a prubni si to .
Házet všechno hnedka do koše dokáže každej , stačí jedno slovo a je zameteno . Takže se uklidni a nedělej hnedka závěry .
Kdybys třeba napsal ,
Já to zkoušel a už na to tejden koukám a mám to udělané jako ty a nic jsem nenaměřil a nic nefunguje ---
Tak to bych se Ti vysmál nejenom já , ale i ostatní , protože bys mluvil nepravdu , kterou si každej může prubnout .
Místo toho jsi to smetl šmahem ze stolu a to se mě z Tvé strany vůbec nelíbí .
Ještě jsem , jak jsem to tak čet zapomněl podstatnou věc a sice každá z baterek je napojená na nerez bifilár sekci.
Mě se to taky zdálo divný , -- mít to napojené v jednom , jakože baterku a mašinku , ale jemné bublinky , které se vytvářejí na Nerez sekcích říkají něco jiného .
JVK taky na to koukal . Byl to vlastně on , kterej mě na to upozornil , takže můžu říct , že to nastalo v momentě , aspoň teda u tohoto konkrétního modelu , když se baterka aktivovala něco kolem 850mV .
Beru na zřetel chemické rovnice stejně tak , jako je bereš Ty , ale hold každej po svým , protože když si budu říkat -- Že je to blbost -- , tak budu přešlapovat na místě .
Jestli to pojede nebo ne ,-- tak to už záleží na okolnostech , ale třeba to aspoň někoho přivede na další nápad , nebo vylepšení a od toho jsme přece tady -- od toho je todlencto Fórum přece založené , abychom na něco přišli – NE ?
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování
TR 2009
Reakce na můj doc. TR 2009 jsou smíšené , ale SZ , --- po reakci P na můj příspěvek , teďko dostávám rady ze všech stran a asi na tom něco bude , i když se to snažím přehlížet .
Uvádím jeden za všechny , protože to nejlíp vystihuje .
Sao,nebylo by lepší raději to setkání nedělat ?
Vždyť se tady jen háže špína jeden na druhýho , vyčítá se , dávají se podpásovky a raději to dál ani rozvíjet nebudu .
Budeš se tam cítit normálně ?,otevřeně ?…raděj o tom ještě popřemýšlej !!!!
Kdyby ses rozkrájel , tak se to asi tady stejně obrátí proti Tobě!
Píšu to proto , protože to tak cítím !!
A klidně to tam otiskni , to bude zase hnoje!
Uvádím jeden za všechny , protože to nejlíp vystihuje .
Sao,nebylo by lepší raději to setkání nedělat ?
Vždyť se tady jen háže špína jeden na druhýho , vyčítá se , dávají se podpásovky a raději to dál ani rozvíjet nebudu .
Budeš se tam cítit normálně ?,otevřeně ?…raděj o tom ještě popřemýšlej !!!!
Kdyby ses rozkrájel , tak se to asi tady stejně obrátí proti Tobě!
Píšu to proto , protože to tak cítím !!
A klidně to tam otiskni , to bude zase hnoje!
Naposledy upravil(a) sao dne pát 30 led 2009 23:29, celkem upraveno 1 x.
- Pego
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 612
- Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
- Dal: 29 poděkování
- Dostal: 19 poděkování
Re: TR 2009
PS Fe - Nerez vznika po delsi dobe i v ciste nerezovem TR - u mne po 15000km provozu - polovina elektrod je nahnedla, druha lesklej nerez. Abych neurazil Sana a pod., nebudu to radeji nazyvat Catalythic layer, jako Boyce
Napeti po vymene destilky 1,06V. Jede krasne.... mW pridaj kW. Este bojuji s elektronikou a nejsu tak daleko jako Anon. Peter - z jeho 4 rezimu znam jen navrseni vykonu s minimalni usporou a lepsim spalovanim....