Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

Využití biomasy

Odpovědět
jarda ovčák svitavy

Příspěvek od jarda ovčák svitavy »

Milý filuto, myslím, že nevíš o čem píšeš. Ekonomický rozbor bys mohl provést po ideální analýze vstupů a výstupů. Laicky řečeno, jeden kamion poškodí silnici jako tisíce osobních vozů. Myslím že 20000.Takže osobní vozy by neměly přispívat na obnovu infrastruktury téměř nic. Obávám se však, že těžiště tohoto problému bude v přebujelé administrativě, v neuvěřitelném apetitu státního molocha a v korupčním prostředí, jenž vytváří dokonalé odčerpávání státních investic do infrastruktury. Pak se může stát , že máme nejdražší km dálnice na světě. Daně z pohonných hmot je opravdu nemožné zrušit, neboť by pomřely zástupy státních úředníků a dokonce i armáda nefachčenků. Zkrátka by ve státním rozpočtu vznikla díra jako hrom, a ta by těžko šla kompenzovat. Je třeba vzít kalkulátor a počítat. Dle střízlivých odhadů se třetina státního rozpočtu rozkrade. Potom bajky o spravedlivých daních působí naprosto pitoreskně. Pokud ti však současný daňový systém připadá kvalitní. pak to o ledasčem svědčí. Nejsem spokojený loialní občan. jako takový bych se před tímto forem křižoval a poléval svěcenou vodou z konve.


Uživatelský avatar
filuta007
Stálý člen
Příspěvky: 48
Registrován: pon 14 dub 2008 7:37
Bydliště: Týn nad vltavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od filuta007 »

milý jardo ovčáku, nepsal jsem že schvaluju stávající systém zdanění to určitě ne psal jsem že nejlepší by bylo vybírat mítný, čím těžší auto tim více. a jak se zbavit toho aby se živily státní ůředníci?? co takhle převést silnice do soukromých rukou, podnikatel kterej za danej usek silnice bude vybírat bude za ní taky zidpovídat a on už se postará aby kvalita jeho silnice byla uměrná ceně jinak budou lidi jezdit jinudy to je jednoduchý. neříkam že mám patent na rozum ale tohle je jen muj názor a rěšění neříkám že je bezchybný je to jen nápad :-)


PLNÝ VÝKON DO MOTORŮ :-)
Uživatelský avatar
Ondřej
Zasloužilý člen
Příspěvky: 285
Registrován: pát 22 zář 2006 10:49
Bydliště: j.Mor.
Dostal: 7 poděkování

aceton do benzínu i nafty

Příspěvek od Ondřej »

Aceton jako aditivum zvyšuje dojezd o 2-15%, poněvadž mění jeho fyzikální vlastnosti a odparnost.
Zatím jsem to nezkoušel.
http://peswiki.com/index.php/Directory: ... l_Additive


J.K
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: pát 12 led 2007 8:00

Aceton do benzinu.....

Příspěvek od J.K »

Ahoj, zajimave tema... Uz se to resilo napr. na tomto foru:

http://oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=818

Ja o tom taky premyslel ze to zkusim, nicmene odvahu jsem zatim nenasel. Je fakt ze toho acetonu se do benzinu dava minimum - cca 75 ml acetonu na 40 litru benzinu - ale prece jen, co kdyz i tohle male mnozstvi staci na to aby Ti to casem rozezralo hadicky, tesneni, a gumicky vsude tam, kudy to tece do motoru - a kdovi co jeste dalsiho ??? Jinak puvodni navod je zde:

http://pesn.com/2005/03/17/6900069_Acetone/


J.K.
Uživatelský avatar
Aquarius1
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1195
Registrován: ned 16 pro 2007 0:43
Bydliště: Planeta Země
Dal: 5 poděkování
Dostal: 20 poděkování

Příspěvek od Aquarius1 »

Nevím jak kdo ale jako kluci jsme přidávali aceton do benzínu kvůli lepší akceleraci motocyklu a lepšímu startu při teplém motoru.Ono když vám to chcípne v lese tak se to blbě bez baterky roztlačuje. :D


Věřím že v jednoduchosti bude ta pravá příčina neúspěchu dosavadního bádání,jelikož se bastlíme (a to i já) ve vymýšlení složitých mechanismů.
xzzzx
Zasloužilý člen
Příspěvky: 285
Registrován: stř 14 bře 2007 10:52
Bydliště: Valtice
Dostal: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

spotreba oil

Příspěvek od xzzzx »

ja spotrebuji radove 40l za 1m. tj. cca 500l. za 1rok. Na jednoho obcana je to dost ne? dovede si nekdo predstavit kolik to je rizku na takove male mestecko o 10tis. ob.?
pokud nemas za barakem 10 hektaru zemi tak si ani ne ...
Pokud tvoje dela v kuchyni ve vyvarovne v nove huti tak to jo.(nesmite byt dva)
No nebyl jsem tam tak dlouho ale myslim ze jsem tam rizek mel??.. ((o:


Svět zboř! Já budu stát.
jarda ovčák svitavy

Příspěvek od jarda ovčák svitavy »

Já spotřebuju 500 litrů za měsíc, rostlinný olej jako druh pohonu pouze pro zemědělce jako druh daňového úniku. Není a nikdy to nebude alternativní palivo, protože na jeho výrobu potřebujeme více než 3 litry ropných produktů. Pouze dotacemi deformovaný trh dokáže vykolejit lidi k podobným úvahám. Palivo není drahé. jen málo vydělávají ti, jenž skučí o drahotě. Špatně se to čte, ale je to tak. Vše je dražší. Rohlík nestojí dvacet haléřů a nafta 2,50, startky nestojí 4 kčs, nevyděláváme 2700. Jen si za peníze kupujeme mnohem více náplastí na bolavou duši. Pak nezbývá, než lomit rukama, nebo něco změnit. Již nyní mne bolí hlava od kamenování.


chiq
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1546
Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
Bydliště: Trnavský kraj
Dal: 2 poděkování
Dostal: 1 poděkování

Příspěvek od chiq »

filuta007 píše:... co takhle převést silnice do soukromých rukou, podnikatel kterej za danej usek silnice bude vybírat bude za ní taky zidpovídat a on už se postará aby kvalita jeho silnice byla uměrná ceně jinak budou lidi jezdit jinudy to je jednoduchý...
Jasne, chápem to ako vtip... ;) Hádam si tu niekto nemyslí, že súkromník sa bude starať o cesty ako o nemluvňa a ešte za to nebude chcieť nič??? Na Slovensku sme zažili vpád dravého, nenažraného najtvrdšieho kapitálu, ktorý vtedajší minister hospodárstva označoval ako "plachú srnku"... sic!! Za Dzurindu dostali 10 ročné daňové prázdniny, veď však potom budú prispievať daňami, keď sa výroba zabehne... Po 10 rokoch sa spakovali a zostalo po nich kopa nezamestnaných, zdevastované pred tým úrodné role a o Slovensku vo svete povesť ako o primitívoch, kde sa dá zadara podnikať!!!
Ak chceš vidieľ čiastkový výsledok, pozri sa na cesty v Slovinsku - diaľnice v súkromných rukách a mýtne najdrahšie v európe...


Uživatelský avatar
Aquarius1
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1195
Registrován: ned 16 pro 2007 0:43
Bydliště: Planeta Země
Dal: 5 poděkování
Dostal: 20 poděkování

Taky něco o ropě

Příspěvek od Aquarius1 »



Věřím že v jednoduchosti bude ta pravá příčina neúspěchu dosavadního bádání,jelikož se bastlíme (a to i já) ve vymýšlení složitých mechanismů.
Uživatelský avatar
filuta007
Stálý člen
Příspěvky: 48
Registrován: pon 14 dub 2008 7:37
Bydliště: Týn nad vltavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od filuta007 »

chiq píše:Jasne, chápem to ako vtip... ;) ...
Ak chceš vidieľ čiastkový výsledok, pozri sa na cesty v Slovinsku - diaľnice v súkromných rukách a mýtne najdrahšie v európe...
ok nerikam ze mam patent na rozum :-) je to pouze myšlenka :-)


PLNÝ VÝKON DO MOTORŮ :-)
chiq
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1546
Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
Bydliště: Trnavský kraj
Dal: 2 poděkování
Dostal: 1 poděkování

Příspěvek od chiq »

Bez patentu ;) :tvrdo, ozaj TVRDO pokutovať prepravcov za preťažovanie kamiónov, kontrolovať zaťaženosť náprav (veď policajti nakúpili drahé mobilné váhy - kde sú????) a poctivé 5-ročné dištance (alebo dobre mastná pokuta) pre "šoférov" ktorí si z ciest robia pretekárske dráhy.


bob
Stálý člen
Příspěvky: 35
Registrován: ned 11 úno 2007 22:23
Bydliště: SK
Dal: 1 poděkování
Dostal: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

aceton do nafty

Příspěvek od bob »

skúšal som na 50l nafty 50ml čistého acetonu PA, motor 2,2 D4D TOYTA 100kW. Bežne som mal bez acetonu priemernú spotrebu 6,8l/100km, s acetonom je priemerná spotreba cca 6,2 l/100km, motor sa zdá živší a môže ísť plynule aj na nižších otáčkach. Používam bežnú naftu Slovnaft .
Meranie je len palubným počítačom. štýl jazdy som nezmenil, ale nie je treba toľko šlapať na plyn. urobil som cca 5 nádrží. netuším však, aký to má vplyv na motor a komponenty palivového systému. Minul sa mi aceton PA
a spotreba je postupne zase na 6,8l/100km. Motor má 70 000km, zatiaľ bez náznaku poruchy. Kontrola po 60 000 km bez vád, všetko hlboko v tolerančnom poli, aj dymivosť. Toľko moja skromná skúsenosť.
Bob. :?


Bob
Návštěvník

Re: aceton do nafty

Příspěvek od Návštěvník »

Peter píše:
bob píše:skúšal som na 50l nafty 50ml čistého acetonu PA,................. Toľko moja skromná skúsenosť.
Bob. :?
Podobná skúsenosť i s mercedesom. Dávam ti bodík.
Ahoj,
mám podobné skušenosti, diesel je živější a méně kouří, lépe tahá v nízkých otáčkách. Já mám W124 300D r.v. 1985. Jaký MB máš ty?


Josef
Stálý člen
Příspěvky: 35
Registrován: pát 05 zář 2008 10:20
Bydliště: Plzeň-jih

Ahoj, zdravím všechny.

Příspěvek od Josef »

Jsem tu na fóru nový, ale se zájmem jsem toho hodně přečetl. Mám osobní zkušenost s použitím RO na avii. Rád dle možností pomohu - když tu "chytám rozumy", rád bych taky přispěl troškou do mlýna. Velmi mne zajímají úsporná řešení.
To chiq: s posledním příspěvkem nemohu souhlasit. Vem si příklad: Jede kamion z plzně do německa a jak vypadá dálnice na rozvadov a jak v německu. Jezdí po ní pořád ta samá auta, (z Tachova do Plzně jede minimum.) . nehledě na to že v německu je daleko hustší provoz. "Náš kamion,který reprezentuje tranzit váží pořád stejně.
Toť můj názor, nejezdím kamionem. Mám auto na 3,5 tuny nákladu. Pokud má někdo s motory této třídy rád se podělim o zkušenosti.
Josef


sumix
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: stř 05 lis 2008 14:44

Příspěvek od sumix »

Sice se diskuse stocila trochu mimo, ale co se tyce systemu, problem je v tom, ze a) statni aparat ma enormni rezii, ktera se tudiz musi nekde promitnout b) spousta penez se rozkrade a vytuneluje c) co se tyce buzerace lidi (viz celnici), tak to jim jde dobre, ale postihovani skutecnych problemu se tu neresi. Co se stavu silnic tyce, muzou za to jednoznacne kamiony. Jednak jejich pocet (nikdo mi nevymluvi, ze by se vetsina nakladu dala prepravovat docela dobre po zeleznici, sice by to trvalo trosku dele, ale bylo by to levnejsi a ekologictejsi - tu je problem pouze ve zhyckanosti dnesnich lidi, kteri potrebuji mit vsechno hned) a druhak jejich pretezovani. Myslim, ze bysme se divili, kdyby je policajti pravidelen vazili :) Ale proc by se s tim obtezovali, kdyz se muzou nekde zasit. No a pak to vypada, jak to vypada... treba D1 je toho zarnym prikladem... Dalsi problem je, ze penize jsou neefektivne vyuzivany - vzdycky, kdyz vidim, jak se nekde pozde na podzim, nebo casteji spis v zime opravuji silnice (evidentne nekde zbyly prachy a je treba je utratit), otevira se mi kudla v kapse. Dusledky jsou vetsinou takove, ze nove opravena silnice se rychle oloupe (protoze se to dela za nevhodneho pocasi a teplot, takze se asfalt neprilepi, jak by mel) a vysledkem jsou vyhozene penize a diry v silnici nanovo...

Ale abych rekl neco k tomu "fritolu" - myslim, ze vyuzit pouzity fritovaci (nebo klidne motorovy) olej neni zadna hruza - aspon je to urcite ekologicke. Treba Pantonuv reaktor by na tohle byl super, jen ta realizace v aute by nebyla jednoducha. Vyhodou by ale bylo, ze by auto mohlo jezdit na to, co by bylo zrovna po ruce - nejen na benzin/naftu, na ktere byl puvodne motor staven, ale i na ruzne oleje, alkoholy a kdovi co dalsiho, a to naprosto ekologicky (co se emisi tyce)... A ja jsem pro ekologii. Ale zaroven jsem taky pro to, jezdit co nejlevneji - jednak z duvodu uspory a pak taky z duvodu blaheho pocitu, ze tim neodvadim penize, ktere pak z vetsiny rozkrade ta mafie nahore :(

Ted jen najit cas a ten Pantonuv system postavit, idealne v plnohodnotne forme...


Odpovědět

Zpět na „Netradičné palivá“