Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
TRkové řady vyvíječů
Moderátor: sao
total tr lama
sem zpatky na začátku u tdi je v sání skoro neměřitelný podtlak přestože je připojeni skoro u turba nemá to sílu protáhnout vzduch bo sem to udělal samozřejmě obrovské a před tím si podtlak nezměřil, nejdřiv sem tam foukal vzduch kompresorkem to se nijak neprojevilo teď mam sniženou hladinu tak že sou namočené snad jenom dvě stoupání přesto to jen sotva lehce bublá a to jenom ve vyšších otáčkách tak sem zvědav necham to tam dokud to mraz neroztrhá pak ubastlim další dalši pokus bude membranove čerpadlo a napájení ala Ivan,předem se saovi omlouvam za prznění jeho výtvoru ale upřimně přiznávám že zatim nevim co hledám
Mě se chlapče omlouvat nemusíš a mrzí mě , že jsi nenašel ten správnej průměr hadice i když jsem ho uváděl .
Na Tvou obranu ale zase musím říct , že jsem taky tak přemejšlel a chtěl jsem tam dát větší průměr , aby jakože toho tam šlo víc
Po zralé úvaze jsem si to ale “spočítal“ a zjistil jsem , že tam toho není až tak tolik potřeba , protože procentuelně toho stačí vskutku malé množství ( viz Sano , kterého jsem taky na tomto vlákně už citoval) .
Ve své podstatě ale i já vlastně přesně nevím , kolik je tam toho potřeba , ale asi jsem to aspoň na 0,00000∞1 % trefil , protože to spoří . Pego , či Petr111 to okopírovali stejně , a taky to šlape , takže průměry budou asi s největší pravděpodobností stačit .
Dost dobře sice nechápu , proč Ti to s tou Turbínou nesaje , protože mě se to jede utrhnout z řetězu , ale asi bude někde drobná chybička .
Taky jsem přemýšlel a psal jsem , využít přibrzďování nasávaného vzduchu před filtrem , pomocí jednoduché konstrukce , založené na klapce a pružině , která by se dala nastavit tak , aby se sací tahy rovnoměrně “rozložily “ mezi motor a TRko .
Druhou možností je využití hadičky , která je napojená Za turbínu a slouží k indikaci zapnutí Turba , v měřáku na palubovce .
Třetí možností je použití tlaku výfukového potrubí , ala Karel m , kde napojení spočívá v přesně obráceném principu , jako je klapka před filtrem . Takže vlastně klapka s nastavitelnou pružinou a před ní vývod (hadičko o ø1cm) , všechno namontované na konci výfuku , kde již je teplota velmi nízká .
Touto trubičkou je to vedeno až do mašinky , ale samozřejmě přes přídavný bublák s minimem vody .
Když se všechna tato vylepšení dobře nastaví , tak je téměř 100% jistota , že to pojede jak má .
I když jsem všechno toto zatím nepotřeboval tak to neznamená , že to nevedu v evidenci a že se to nehodlám odzkoušet .
Mě se chlapče omlouvat nemusíš a mrzí mě , že jsi nenašel ten správnej průměr hadice i když jsem ho uváděl .
Na Tvou obranu ale zase musím říct , že jsem taky tak přemejšlel a chtěl jsem tam dát větší průměr , aby jakože toho tam šlo víc
Po zralé úvaze jsem si to ale “spočítal“ a zjistil jsem , že tam toho není až tak tolik potřeba , protože procentuelně toho stačí vskutku malé množství ( viz Sano , kterého jsem taky na tomto vlákně už citoval) .
Ve své podstatě ale i já vlastně přesně nevím , kolik je tam toho potřeba , ale asi jsem to aspoň na 0,00000∞1 % trefil , protože to spoří . Pego , či Petr111 to okopírovali stejně , a taky to šlape , takže průměry budou asi s největší pravděpodobností stačit .
Dost dobře sice nechápu , proč Ti to s tou Turbínou nesaje , protože mě se to jede utrhnout z řetězu , ale asi bude někde drobná chybička .
Taky jsem přemýšlel a psal jsem , využít přibrzďování nasávaného vzduchu před filtrem , pomocí jednoduché konstrukce , založené na klapce a pružině , která by se dala nastavit tak , aby se sací tahy rovnoměrně “rozložily “ mezi motor a TRko .
Druhou možností je využití hadičky , která je napojená Za turbínu a slouží k indikaci zapnutí Turba , v měřáku na palubovce .
Třetí možností je použití tlaku výfukového potrubí , ala Karel m , kde napojení spočívá v přesně obráceném principu , jako je klapka před filtrem . Takže vlastně klapka s nastavitelnou pružinou a před ní vývod (hadičko o ø1cm) , všechno namontované na konci výfuku , kde již je teplota velmi nízká .
Touto trubičkou je to vedeno až do mašinky , ale samozřejmě přes přídavný bublák s minimem vody .
Když se všechna tato vylepšení dobře nastaví , tak je téměř 100% jistota , že to pojede jak má .
I když jsem všechno toto zatím nepotřeboval tak to neznamená , že to nevedu v evidenci a že se to nehodlám odzkoušet .
- talmar
- Stálý člen
- Příspěvky: 69
- Registrován: sob 24 bře 2007 13:09
- Bydliště: Frýdlant n.O.
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 3 poděkování
To jsem se tam dočet taky.2L TD- nějaký disel.Pokud je to dodávka tak ta prezentovaná spotřeba ja velmi slušná.Pokud je to osobák tak je to vcelku normální úměrná spotřeba 6-7L.
Je to pro všechny , včetně mě , tak to nevztahuj jenom na sebe .
No a tady jsme právě u toho . Ty asi jenom čteš co se Ti hodí , protože kdyby sis po mě naštudoval , co jsem kde dal a není toho nikterak moc , tak bys to věděl .
Je taky vidět , že jsi ještě nebyl u Jeffa , protože bys to dobře věděl
Já když se chci něco dozvědět o té či oné problematice a ještě k tomu , když je to jenom od jednoho autora , tak si ho pořádně přečtu , abych teda jakože věděl , cože je to zač a co vlastně prezentuje .
Je to taky moje zkušenost , kterou jsem se musel naučit , abych se teda taky něco dozvěděl a mohl tu , či onu věc uvést do praxe -- když teda chci .
Je to pro všechny , včetně mě , tak to nevztahuj jenom na sebe .
No a tady jsme právě u toho . Ty asi jenom čteš co se Ti hodí , protože kdyby sis po mě naštudoval , co jsem kde dal a není toho nikterak moc , tak bys to věděl .
Je taky vidět , že jsi ještě nebyl u Jeffa , protože bys to dobře věděl
Já když se chci něco dozvědět o té či oné problematice a ještě k tomu , když je to jenom od jednoho autora , tak si ho pořádně přečtu , abych teda jakože věděl , cože je to zač a co vlastně prezentuje .
Je to taky moje zkušenost , kterou jsem se musel naučit , abych se teda taky něco dozvěděl a mohl tu , či onu věc uvést do praxe -- když teda chci .
- laik
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 858
- Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
- Bydliště: Brno
- Dal: 36 poděkování
- Dostal: 43 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím
Ahoj sao můžeš prosím vysvětlit proč se ti nelíbí těsnit silikonem pod víčkem?...já to tak dělal a neshledal sem žádnej problem. Namaznout vršek flašky aby se vymezily případný nerovnosti utáhnout a nechat pár hodin uschnout. Povolit to de normálně protože se to kroutivým pohybem snadno odtrhne. No jinak já domotávám další model.(koupil sem si kvuli snadnějšímu a přesnějšímu vrtání dokonce aj stojan na vrtačku).Zkouším menší dráták 70*125 mm ale jak sao psal o té "olivce"...sem si na to vzpomněl když sem zápasil pul dne z navlíknutím nejmenší spirály o průměru 17 mm z 1mm drátu
Chcu taky koupit akvarijní vzduchovej kompresorek a nuceně probublávat.(i když ono to tam stejně dojde aji tak,i když není žádnej podtlak,mě to fungovalo i když sem to měl jen vražený do prostoru filtru)
jen je potřeba to mít vše důkladně utěsněný.já zkoušel nafouknout balonek abych zjistil těsnost...(moc to nenafouklo ale nějakej tlak tam vzniká)...
jo jak sem psal o těch kondenzátorech.já vím ze většina z vás má tu anabázi hledání síly v nich dávno za sebou, nebo ste z oboru tak vám moje, pro mě úplně noví poznatky příjdou laický.ale že jen tak nemlátím prázdnou slámu...jsem si pár dní hrál z kondíkem a neodymama co sem si nedávno objednal a jelikož mám obyč nejlevnější multimetr tak moje měření asi nebudou přesný ale je pravda že nabitej kondík v magnetickým poli vydrží dýl nabitej???..muže se taky aji sám dřív nabít když je v magnet.poli než samotnej???....se ptám vás odborníků.
ps:Na svou omluvu musím osvětlit že sem spíš stavař a na toto forum sem narazil teprv na jaře a moje znalosti fyziky a chemie sou miziví tak prosím omluvte moje vždy blbý příspěvky.... (snažím se doučit, což nebude jak sem si myslel otázka měsíců ale spíš desetiletí a furt budu pozadu..... )
tak pěknej večer a drátu zdar.....
Počkej , počkej , já mluvím o té konkrétní flašce , protože já ji tady mám před sebou , takže i kdybys namázl jenom vršek sklenice , tak nedokonalost se kterou je Tadlencta Konkrétní Flaška udělaná nezaručuje , že Ti to bude těsnit , protože ta umělá hmota s Plexisklem , je tam heftnutá jenom tak narychlo a má z vnitřní strany , tedy uvnitř víčka dva labyrinty , přes který by to mohlo netěsnit .
Logická úvaha dá za to , že se přece s tím , U Této Konkrétní Flaše nebudou párat , notabene když je finálně určená na něco úplně jiného .
Druhá věc je ta , že když použiješ Dobrej Silikon , jakože já používám jenom kvalitní , protože nehodlám v tondlectom moc laborovat , tak se ti to nalepí tak , že to sice v pohodě rozděláš , ale seškrabávat to budeš z hrdla tak 10min a z vnitřku víčka , kam se jenom těžko budeš dostávat to za dvě hodiny ani jenom nenačneš .
Proto vždy píšu tak , jak jsem to udělal já , protože chci nejenom ve svém , ale i ve Vašem zájmu předejít zbytečným nepříjemnostem .
Takže když píšu omotat páskou , tak to myslím Vážně , protože když s něčím laboruju , tak přece nebudu pokaždé čekat na to , než mě něco zaschne , to dá přece rozum .
Jó kdybys třeba napsal :
Chlapi , co tam tak dát , místo té pásky třeba maltu , kurňa co to tady píšu za hovadinu , chtěl sem řééct přiměřenou gumu , teda myslím tím odstřižený 2cm pásek z Fechtlové duše a na to si vyrobit speciální a jednoduchou objímku . No vlastně ona tam ani být nemusí , protože když jsem ji udělal 4cm širokou , tak to těsní eňo ňuňo a Vománkový vínečko neuteče .
Tak to bys mě dostal na lopatky , protože to by mě asi nenapadlo . Je to jednoduché a rychlé , o rozdělavatelnosti ani nemluvě . Možná i s 250 by byla lepší , ale to by bylo třeba prubnout .
Ještě kontrolní otázka , -- jakou tam máš flašu teďka momentálně ? , protože jestli tam máš tu se kterou jsi začínal , tak ta nepotřebuje těsnit , protože je zavařovací , tudíž dobře těsnící a já s ní byl nadmíru spokojenej.
S těma Kondíkama a Neodymem jsi mě příjemně potěšil a budu se inspirovat
Chcu taky koupit akvarijní vzduchovej kompresorek a nuceně probublávat.(i když ono to tam stejně dojde aji tak,i když není žádnej podtlak,mě to fungovalo i když sem to měl jen vražený do prostoru filtru)
jen je potřeba to mít vše důkladně utěsněný.já zkoušel nafouknout balonek abych zjistil těsnost...(moc to nenafouklo ale nějakej tlak tam vzniká)...
jo jak sem psal o těch kondenzátorech.já vím ze většina z vás má tu anabázi hledání síly v nich dávno za sebou, nebo ste z oboru tak vám moje, pro mě úplně noví poznatky příjdou laický.ale že jen tak nemlátím prázdnou slámu...jsem si pár dní hrál z kondíkem a neodymama co sem si nedávno objednal a jelikož mám obyč nejlevnější multimetr tak moje měření asi nebudou přesný ale je pravda že nabitej kondík v magnetickým poli vydrží dýl nabitej???..muže se taky aji sám dřív nabít když je v magnet.poli než samotnej???....se ptám vás odborníků.
ps:Na svou omluvu musím osvětlit že sem spíš stavař a na toto forum sem narazil teprv na jaře a moje znalosti fyziky a chemie sou miziví tak prosím omluvte moje vždy blbý příspěvky.... (snažím se doučit, což nebude jak sem si myslel otázka měsíců ale spíš desetiletí a furt budu pozadu..... )
tak pěknej večer a drátu zdar.....
Počkej , počkej , já mluvím o té konkrétní flašce , protože já ji tady mám před sebou , takže i kdybys namázl jenom vršek sklenice , tak nedokonalost se kterou je Tadlencta Konkrétní Flaška udělaná nezaručuje , že Ti to bude těsnit , protože ta umělá hmota s Plexisklem , je tam heftnutá jenom tak narychlo a má z vnitřní strany , tedy uvnitř víčka dva labyrinty , přes který by to mohlo netěsnit .
Logická úvaha dá za to , že se přece s tím , U Této Konkrétní Flaše nebudou párat , notabene když je finálně určená na něco úplně jiného .
Druhá věc je ta , že když použiješ Dobrej Silikon , jakože já používám jenom kvalitní , protože nehodlám v tondlectom moc laborovat , tak se ti to nalepí tak , že to sice v pohodě rozděláš , ale seškrabávat to budeš z hrdla tak 10min a z vnitřku víčka , kam se jenom těžko budeš dostávat to za dvě hodiny ani jenom nenačneš .
Proto vždy píšu tak , jak jsem to udělal já , protože chci nejenom ve svém , ale i ve Vašem zájmu předejít zbytečným nepříjemnostem .
Takže když píšu omotat páskou , tak to myslím Vážně , protože když s něčím laboruju , tak přece nebudu pokaždé čekat na to , než mě něco zaschne , to dá přece rozum .
Jó kdybys třeba napsal :
Chlapi , co tam tak dát , místo té pásky třeba maltu , kurňa co to tady píšu za hovadinu , chtěl sem řééct přiměřenou gumu , teda myslím tím odstřižený 2cm pásek z Fechtlové duše a na to si vyrobit speciální a jednoduchou objímku . No vlastně ona tam ani být nemusí , protože když jsem ji udělal 4cm širokou , tak to těsní eňo ňuňo a Vománkový vínečko neuteče .
Tak to bys mě dostal na lopatky , protože to by mě asi nenapadlo . Je to jednoduché a rychlé , o rozdělavatelnosti ani nemluvě . Možná i s 250 by byla lepší , ale to by bylo třeba prubnout .
Ještě kontrolní otázka , -- jakou tam máš flašu teďka momentálně ? , protože jestli tam máš tu se kterou jsi začínal , tak ta nepotřebuje těsnit , protože je zavařovací , tudíž dobře těsnící a já s ní byl nadmíru spokojenej.
S těma Kondíkama a Neodymem jsi mě příjemně potěšil a budu se inspirovat
Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
- Iv
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1080
- Registrován: sob 07 říj 2006 17:51
- Dostal: 8 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Pro Laika a ostatní
Kondenzátor umístěný v magnetickém poli rychleji vstřebává náboj.Když vezmeš dvě kovové desky a budeš protínat kolmo (90stupňů)na jejich siločáry(těch desek)magnety,vzniká ti baterie na VE,která dosáhne za určitý čas prostoru několik světelných let svých rozměrů působnosti.Toto prakticky používají u své Testatiky ve Švýcarsku pro výrobu el.Ten obvod musí však být v určitém kmitavém poli.........Stačí aspoň tak?Ještě připojím malou tabulku,která se týká např. použití VE v mechanické sféře.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Svůj šírák odhazuji vdál a letím zpět ke hvězdám. (Cyrano)
- ekowatt
- Stálý člen
- Příspěvky: 70
- Registrován: sob 23 zář 2006 12:26
- Bydliště: Slovensko
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 13 poděkování
môj draťak
Zdravim. Tak včera som namontoval TRko. Skušobné auto Wv polo 1.9SDI. Ako prvu som použil vodu z teska nameraná spotreba 500mA, teraz mam viz. na obrázku a berie si to 170mA a klesa to. Robil som skušobnu jazdu ale zatial som nič nepocitil, teda aspoň motor. Neviem čo k tomu ešte dodať, možno neskôr až najazdim nejaky ten km.
ekowatt
Báječný – no prostě Bájó . VELKEJ BODÍK
No a teď kontrolní otázečky :
- než jsi zapojil napájení -- nalil jsi vodu a počkal až se to samo napóluje ?? (bylo zde pár krát řečeno a i Pego se zmínil)
- máš bubler v dohledu ? ( jestli né , tak to protáhni smyčkou do auta , ať na něho vidíš – ty bubláky , jak jsem to tak u Vás všech pozoroval , je lepší mít dva . Jeden bez vody , aby případná kolize mohla skončit v něm tzn . stejnej obsah jako je TRko a druhej , třeba tu „“ Olivku „“ s malým množstvím vody pro kontrolu a taky na případnou Ionizaci )
- elektricky to je v pořádku ?? ( já jenom abys nedopad jako já ze začátku i když ty zkušenosti byly
k nezaplacení )
Jestliže to máš teda v motoru a nevidíš na to , tak mě aspoň trošku popiš , jak to bublá a v jakých „“otáčkách „“ .
ekowatt
Báječný – no prostě Bájó . VELKEJ BODÍK
No a teď kontrolní otázečky :
- než jsi zapojil napájení -- nalil jsi vodu a počkal až se to samo napóluje ?? (bylo zde pár krát řečeno a i Pego se zmínil)
- máš bubler v dohledu ? ( jestli né , tak to protáhni smyčkou do auta , ať na něho vidíš – ty bubláky , jak jsem to tak u Vás všech pozoroval , je lepší mít dva . Jeden bez vody , aby případná kolize mohla skončit v něm tzn . stejnej obsah jako je TRko a druhej , třeba tu „“ Olivku „“ s malým množstvím vody pro kontrolu a taky na případnou Ionizaci )
- elektricky to je v pořádku ?? ( já jenom abys nedopad jako já ze začátku i když ty zkušenosti byly
k nezaplacení )
Jestliže to máš teda v motoru a nevidíš na to , tak mě aspoň trošku popiš , jak to bublá a v jakých „“otáčkách „“ .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- laik
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 858
- Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
- Bydliště: Brno
- Dal: 36 poděkování
- Dostal: 43 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím
Zavařovací flaška dobře těsní jen když je v ní zavařením vytvořenej podtlak jinak nic moc teda podle mejch zkušeností ale možná nová by těsnila líp my máme doma jen hodněkrát použitý.... ta malta je dobrej nápad ale lepší je rychletuhnoucí beton nebo sádra...
já mám jeden dráták v KG trubce ta je na gumu těsní dost dobře ale rozdělat to....znamená hodně násilí a případný poškození konstrukce dr.
a nevýhoda jak si říkal že do toho není vydět..vyřezal sem sice do víčka otvor a vlepil plexi ale stejně těsnost nic moc.tak sem použil noví víčko a jako ukazatel hladiny od spodu vyvedl hadičku a nalepil z venku na stěnu trubky ale při zapnutí jak se to tlakuje mě vody vytíkala protože přeci jen bubler má nějakej odpor.......no prostě člověk si to musí několikrát vyzkoušet sám (teda alespon já)aby vymyslel vymyšlené
ale co kdybych náhodou přišel na něco lepšího.....
chtěl sem jednu takovou blbou otázku...u konstrukce namontované v autě to asi nepude, ale doma když k tomu přpojím anténu např:dvacet třícet čtyřicet metrů drátu měd, natažené po zahradě, případně ještě hodím zemění ( na kladnou hodím antenu a zapor zem)....na te maluvce toho autíčka to tak nějak máš ne?....určitě už ste to zkoušeli?....jaký sou vysledky??????...dík
no stejně to někdy vyzkouším sám, ale na to by bylo dobrý mít zahradu pod VN vedením. jenže aby pak nedošli z elektráren namontovat vzdušný hodiny...
Nebudeme se tady přít o blbost , mě to těsnilo , ale když jsem to ze začátku pruboval , tak jsem to zapomněl puštěný několikrát celou noc a ráno , sedaje do káry jsem si zapálil -- no a co myslíte , bylo jemné bum a víčko se jenom nadzvedlo a zase kleslo . Utáhnul jsem ho a jelo se dál . V tomdlectom má ta zavařovačka obrovskou výhodu .
Proto jsem potom psal , dával a navrhoval všeliká vylepšení , aby to už nemohlo nikdy nastat .
Laiku , to okýnko jsi tam lepil z venku a nebo zevnitř ? (možná se blbě ptám , ale jsem už takovej) .
Tu hadičku na kontrolu hladiny , tedy Stavoznak jsi měl jenom tak na volno a nebo jsi ten vrchní konec naved nazpátek?? ( musí to být navedeno nazpět , nebo Ti to automaticky , jak jsi popisoval , vyteče ) viz obr.
S tou anténou ------Byl jenom návrh , ale zatím jsem se k tomu nedostal -- izolátory už ale mám a teďko nechám jenom vypálit anténu Laserem a pořádně ji natřu , teda nechám nastříkat .
Jenom taková malá poznámečka : Když si dáte dohromady , co tady v poslední době bylo Psáno , ty kondenzátory , anténa a Neodymy , tak to bude teda žůžo .
A ještě bych si dovolil --- po naformování a zajetí TRka (cirka tejden , až se vám teda chytne a sladí s autem ) je dobré , když bude napájení jenom pulsní . Stačí jednou za půl hodiny 14-21 vteřin . Stačí to totiž na to , aby podal požadovaný výkon .
Jinak já už to pro zkoušku mám asi 1,5 měsíce vypnuté a teprve včera to spadlo na skoro původní spotřebu .
Teďko někdy budu nasazovat novej model TR6S (šest sekcí , každá zvlášť pulzně napájená s využitím Neodymů a C -- nic v tom nehledejte , zatím jenom další zkouška , pro ověření si naštudovaného )
já mám jeden dráták v KG trubce ta je na gumu těsní dost dobře ale rozdělat to....znamená hodně násilí a případný poškození konstrukce dr.
a nevýhoda jak si říkal že do toho není vydět..vyřezal sem sice do víčka otvor a vlepil plexi ale stejně těsnost nic moc.tak sem použil noví víčko a jako ukazatel hladiny od spodu vyvedl hadičku a nalepil z venku na stěnu trubky ale při zapnutí jak se to tlakuje mě vody vytíkala protože přeci jen bubler má nějakej odpor.......no prostě člověk si to musí několikrát vyzkoušet sám (teda alespon já)aby vymyslel vymyšlené
ale co kdybych náhodou přišel na něco lepšího.....
chtěl sem jednu takovou blbou otázku...u konstrukce namontované v autě to asi nepude, ale doma když k tomu přpojím anténu např:dvacet třícet čtyřicet metrů drátu měd, natažené po zahradě, případně ještě hodím zemění ( na kladnou hodím antenu a zapor zem)....na te maluvce toho autíčka to tak nějak máš ne?....určitě už ste to zkoušeli?....jaký sou vysledky??????...dík
no stejně to někdy vyzkouším sám, ale na to by bylo dobrý mít zahradu pod VN vedením. jenže aby pak nedošli z elektráren namontovat vzdušný hodiny...
Nebudeme se tady přít o blbost , mě to těsnilo , ale když jsem to ze začátku pruboval , tak jsem to zapomněl puštěný několikrát celou noc a ráno , sedaje do káry jsem si zapálil -- no a co myslíte , bylo jemné bum a víčko se jenom nadzvedlo a zase kleslo . Utáhnul jsem ho a jelo se dál . V tomdlectom má ta zavařovačka obrovskou výhodu .
Proto jsem potom psal , dával a navrhoval všeliká vylepšení , aby to už nemohlo nikdy nastat .
Laiku , to okýnko jsi tam lepil z venku a nebo zevnitř ? (možná se blbě ptám , ale jsem už takovej) .
Tu hadičku na kontrolu hladiny , tedy Stavoznak jsi měl jenom tak na volno a nebo jsi ten vrchní konec naved nazpátek?? ( musí to být navedeno nazpět , nebo Ti to automaticky , jak jsi popisoval , vyteče ) viz obr.
S tou anténou ------Byl jenom návrh , ale zatím jsem se k tomu nedostal -- izolátory už ale mám a teďko nechám jenom vypálit anténu Laserem a pořádně ji natřu , teda nechám nastříkat .
Jenom taková malá poznámečka : Když si dáte dohromady , co tady v poslední době bylo Psáno , ty kondenzátory , anténa a Neodymy , tak to bude teda žůžo .
A ještě bych si dovolil --- po naformování a zajetí TRka (cirka tejden , až se vám teda chytne a sladí s autem ) je dobré , když bude napájení jenom pulsní . Stačí jednou za půl hodiny 14-21 vteřin . Stačí to totiž na to , aby podal požadovaný výkon .
Jinak já už to pro zkoušku mám asi 1,5 měsíce vypnuté a teprve včera to spadlo na skoro původní spotřebu .
Teďko někdy budu nasazovat novej model TR6S (šest sekcí , každá zvlášť pulzně napájená s využitím Neodymů a C -- nic v tom nehledejte , zatím jenom další zkouška , pro ověření si naštudovaného )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
šetřič velký drátový
favorit starý mooc http://www.upramene.cz/forum/album_pers ... ser_id=278talmar píše:Zdravím.
Pro upřesnění.Někteří zde prezentují úspory, které dosáhli použitím dráťáků....... o žádném jiném voze nevím.
šetřilo to slušně tč v rekonstrukci.
I já zdravím.
K.
- ekowatt
- Stálý člen
- Příspěvky: 70
- Registrován: sob 23 zář 2006 12:26
- Bydliště: Slovensko
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 13 poděkování
Re: môj draťak
Jasné že som to hneď nenapojil do auta, trocha som sa s tym pohral. Po naliati vody som meral či to dáva nejake napätie a potom som to trocha nabijal 1,2V akumulatorom a až potom som to šupol do auta.- než jsi zapojil napájení -- nalil jsi vodu a počkal až se to samo napóluje ?? (bylo zde pár krát řečeno a i Pego se zmínil)
Bublér momentalne nemám ale plánujem. Mam to napojené natvrdo do sania. Podtlak som nemeral ale bude asi v pohode. Kolega z práce mi asistoval, posadil som ho za volant nech mi šlape na plyn a ja som pozoroval ako sa to chova, pri otačkach okolo 3 tis. sa hladina mierne zdvihala takže usudzujem že podtlak bude asi v pohode.- máš bubler v dohledu ? ( jestli né , tak to protáhni smyčkou do auta , ať na něho vidíš – ty bubláky , jak jsem to tak u Vás všech pozoroval , je lepší mít dva . Jeden bez vody , aby případná kolize mohla skončit v něm tzn . stejnej obsah jako je TRko a druhej , třeba tu „“ Olivku „“ s malým množstvím vody pro kontrolu a taky na případnou Ionizaci )
Po el. stránke je to fakt len na oko, musim ešte zohnat vodiče izolované silikonom. Momentalne to zapinam spinačom vo svorke pri doze. Potom to poriešim cez relatko a zapaľovanie alebo nejaky spinač na palubke.- elektricky to je v pořádku ?? ( já jenom abys nedopad jako já ze začátku i když ty zkušenosti byly
k nezaplacení )
No robia sa take male bublinky ktoré sem tam praskaju a robia sa dalšie a dalšieJestliže to máš teda v motoru a nevidíš na to , tak mě aspoň trošku popiš , jak to bublá a v jakých „“otáčkách „“ .
- laik
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 858
- Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
- Bydliště: Brno
- Dal: 36 poděkování
- Dostal: 43 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím
to okýnko sem samože vlepil zevnitř.......zas tak blbé nésu
ten stavoznak sem měl volně pak napojen dovnitř jak máš na obrázku....
pochopit jak věc funguje a proč je těžký ale něco zbastlit jako kutil domácí zvládnu.každopádně dík za náměty a inspirace
ps:teď sem se začet do vlákna Testatiky...hmmmm velice zajímavé.....a myslím i k věci,i když chápu tak polovinu...(Při své práci se z takovýma věcma moc nesetkám , až na jednoho chemika, kde sem lepil obklady podle zákonitostí "zlatého řezu" ale to sem nepatří).....
ten stavoznak sem měl volně pak napojen dovnitř jak máš na obrázku....
pochopit jak věc funguje a proč je těžký ale něco zbastlit jako kutil domácí zvládnu.každopádně dík za náměty a inspirace
ps:teď sem se začet do vlákna Testatiky...hmmmm velice zajímavé.....a myslím i k věci,i když chápu tak polovinu...(Při své práci se z takovýma věcma moc nesetkám , až na jednoho chemika, kde sem lepil obklady podle zákonitostí "zlatého řezu" ale to sem nepatří).....
Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
- carpy.t
- Stálý člen
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned 01 čer 2008 22:09
- Bydliště: První ruské město v EU
Pro Saa
Ahoj všichni.
Sao píšeš, že použiješ pulsní regulaci?není to tak dávno co jste mi kluci radili, ať to vyhodím a dám na přímo-notabene někdo (Peter snad) psal, že mu to nespoří pokud neměl mínusový pól spojen s karoserií......Tak jsem tedy moc zvědav jak dopadneš
P.S.Na obrázku je PWM, které budu nahrazovat 12V prímo ze zapalovače-použita stará nabíječka (rozebrána, dána na přímo a zasej složena )
Carpy
Sao píšeš, že použiješ pulsní regulaci?není to tak dávno co jste mi kluci radili, ať to vyhodím a dám na přímo-notabene někdo (Peter snad) psal, že mu to nespoří pokud neměl mínusový pól spojen s karoserií......Tak jsem tedy moc zvědav jak dopadneš
P.S.Na obrázku je PWM, které budu nahrazovat 12V prímo ze zapalovače-použita stará nabíječka (rozebrána, dána na přímo a zasej složena )
Carpy
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Miluju bublinky :-)
- ekowatt
- Stálý člen
- Příspěvky: 70
- Registrován: sob 23 zář 2006 12:26
- Bydliště: Slovensko
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 13 poděkování
podtlak
Cau Sao takže takto mi to chodi. To väčšie bublanie je pri 3000 otačkach, je to aj počuť na videu.
Pěkně provedené video ( snad bych si dal pozor na tu ostrost obrazu , by řek Martin11 )
Jinak jak jsem koukal , tak to má dobrej tah a bude to šlapat dobře .
Jediné čoveče a já bych to asi nepřenesl přes srdce , se nemoct podívat během jízdy , jak to bublá .
Kdysi dávno jsem psal , že bych tam nejraději nacpal kameru a jak se na..ru , tak ji tam vrazím .
A ještě taková drobňoučká poznámečka . Ten zvuk D motoru Ti teda závidím , úplně hladí po srdci .
Pěkně provedené video ( snad bych si dal pozor na tu ostrost obrazu , by řek Martin11 )
Jinak jak jsem koukal , tak to má dobrej tah a bude to šlapat dobře .
Jediné čoveče a já bych to asi nepřenesl přes srdce , se nemoct podívat během jízdy , jak to bublá .
Kdysi dávno jsem psal , že bych tam nejraději nacpal kameru a jak se na..ru , tak ji tam vrazím .
A ještě taková drobňoučká poznámečka . Ten zvuk D motoru Ti teda závidím , úplně hladí po srdci .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování
To je sice pravda Carpy , ale to bylo v době , kdy se to napřímo rozběhlo z baterky a funguje to dodnes .
Taky jsem tenkrát nechtěl dávat milión dalších řešení a zredukoval jsem to na : V jednoduchosti je krása a lépe se replikuje .
K tomu Mínusovému pólu tolik :
Samozřejmě , že jsem to zkoušel i s přídavnou baterií a střídavě jsem , po nějakém čase , připojoval Plus a nebo Mínus k elektrickému systému vozidla .
Efekt a požitek z jízdy byl sice lepší , ale vzhledem k nedostatku času jsem od toho upustil a chci se tomu věnovat teďko , krom teda jiných (TR77K viz obr)
Nejlepších výsledků to tenkrát dosahovalo ve spojitosti s Anténou ( v mém případě jenom kus , do kruhu namotaného drátu (Pan Tesla ) , přilepeného na střechu) .
Tenkrát jsme na toto téma vedli dlouhou polemiku s Peterem na setkání Psychotroniků , na kterém se zúčastnili i někteří tady z Fóra .
Pro účast skutečně Silných osobností na této přednášce , jsme si tam ověřovali nejenom sílu našich mašinek , ale taky negativního působení na náš organizmus a jak od toho odpomoct bez toho , než by ztratily svůj výkon.
Já osobně stál vedle tak Silné Osobnosti , že jsem viděl jeho očima a můžu Vám říct , že jsem pochopil sílu mašinek , které prezentujeme .
Proto jsem provedl takové úpravy , aby byla zajištěna bezpečnost provozu celého zařízení a né jenom nějakej materiál vrznout do auta a davaj .
Taky vzhledem k těmto záležitostem nám trochu dýl trvá , než se začne něco prezentovat .
Nemluvím jenom tak do větru , protože Petr111 , Pišta , Iv , Novak a mnozí další , kteří Myslí v duchu VE , by Vám mohli vyprávět své , ale to snad až někdy na nějaké přednášce .
Když bych už teď chtěl být aspoň trošku konkrétní , tak při cestě na poslední setkání jsem se stavil taky u Petra111 . Ten na mě koukal jak na mrtvolu , protože jsem byl úplně vyflusnutej , vyšťavenej …… Pišta to tenkrát v Praze na mě poznal okamžitě …………. Pp .
Udělal jsem tenkrát takové úpravy , aby se to dalo prezentovat a nikomu z Vás se nic podobného nemohlo stát .
Takže když tady něco uvádím(e) , tak mi věřte , že je to vcelku dost promyšleno a i ten Neodym na spodní části mašinky má svůj význam .
Až budete taky Myslet Duchem VE tak mi dáte za pravdu , že každé opomenutí by se časem mohlo vymstít .
Tak když Třeba Iv ve svém seriálu píše , že to udělal tak a tak , tak moc dobře si je vědom toho , že kdyby to někdo takhle chtěl zkoušet , tak se mu nic nestane .
Prostě a jasně , -- všemu předchází dost a dost zkoušek , které stojí nejenom dost peněz , ale taky času a které kdybychom zde měli prezentovat , tak nic jiného nebudeme dělat .
Na oltář vědy se ale taky musí něco obětovat , no ne ?
Kdo nevěří , tak ať si to prubne .
Mě teda nezbývá než doplnit řeč Iv .
Snažíme se seč můžem , abychom nejenom sobě , ale i Vám ulehčili bádání . Nejsme v žádném případě nejchytřejší , ale snažíme se doopravdy pochopit a vstřebat - tím se možná odlišujeme , protože energie , která se nám tady po Fóru potuluje je jenom jedna BNB a nebo chcete-li OMBE .
To mě Ti , kteří se VE zabývají naplno , tudíž ji žijí , musejí dát za pravdu .
Musíš mít sen a musíš ten sen začít žít , protože jenom tak dosáhneš výsledků .
Taky jsem tenkrát nechtěl dávat milión dalších řešení a zredukoval jsem to na : V jednoduchosti je krása a lépe se replikuje .
K tomu Mínusovému pólu tolik :
Samozřejmě , že jsem to zkoušel i s přídavnou baterií a střídavě jsem , po nějakém čase , připojoval Plus a nebo Mínus k elektrickému systému vozidla .
Efekt a požitek z jízdy byl sice lepší , ale vzhledem k nedostatku času jsem od toho upustil a chci se tomu věnovat teďko , krom teda jiných (TR77K viz obr)
Nejlepších výsledků to tenkrát dosahovalo ve spojitosti s Anténou ( v mém případě jenom kus , do kruhu namotaného drátu (Pan Tesla ) , přilepeného na střechu) .
Tenkrát jsme na toto téma vedli dlouhou polemiku s Peterem na setkání Psychotroniků , na kterém se zúčastnili i někteří tady z Fóra .
Pro účast skutečně Silných osobností na této přednášce , jsme si tam ověřovali nejenom sílu našich mašinek , ale taky negativního působení na náš organizmus a jak od toho odpomoct bez toho , než by ztratily svůj výkon.
Já osobně stál vedle tak Silné Osobnosti , že jsem viděl jeho očima a můžu Vám říct , že jsem pochopil sílu mašinek , které prezentujeme .
Proto jsem provedl takové úpravy , aby byla zajištěna bezpečnost provozu celého zařízení a né jenom nějakej materiál vrznout do auta a davaj .
Taky vzhledem k těmto záležitostem nám trochu dýl trvá , než se začne něco prezentovat .
Nemluvím jenom tak do větru , protože Petr111 , Pišta , Iv , Novak a mnozí další , kteří Myslí v duchu VE , by Vám mohli vyprávět své , ale to snad až někdy na nějaké přednášce .
Když bych už teď chtěl být aspoň trošku konkrétní , tak při cestě na poslední setkání jsem se stavil taky u Petra111 . Ten na mě koukal jak na mrtvolu , protože jsem byl úplně vyflusnutej , vyšťavenej …… Pišta to tenkrát v Praze na mě poznal okamžitě …………. Pp .
Udělal jsem tenkrát takové úpravy , aby se to dalo prezentovat a nikomu z Vás se nic podobného nemohlo stát .
Takže když tady něco uvádím(e) , tak mi věřte , že je to vcelku dost promyšleno a i ten Neodym na spodní části mašinky má svůj význam .
Až budete taky Myslet Duchem VE tak mi dáte za pravdu , že každé opomenutí by se časem mohlo vymstít .
Tak když Třeba Iv ve svém seriálu píše , že to udělal tak a tak , tak moc dobře si je vědom toho , že kdyby to někdo takhle chtěl zkoušet , tak se mu nic nestane .
Prostě a jasně , -- všemu předchází dost a dost zkoušek , které stojí nejenom dost peněz , ale taky času a které kdybychom zde měli prezentovat , tak nic jiného nebudeme dělat .
Na oltář vědy se ale taky musí něco obětovat , no ne ?
Kdo nevěří , tak ať si to prubne .
Mě teda nezbývá než doplnit řeč Iv .
Snažíme se seč můžem , abychom nejenom sobě , ale i Vám ulehčili bádání . Nejsme v žádném případě nejchytřejší , ale snažíme se doopravdy pochopit a vstřebat - tím se možná odlišujeme , protože energie , která se nám tady po Fóru potuluje je jenom jedna BNB a nebo chcete-li OMBE .
To mě Ti , kteří se VE zabývají naplno , tudíž ji žijí , musejí dát za pravdu .
Musíš mít sen a musíš ten sen začít žít , protože jenom tak dosáhneš výsledků .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) sao dne sob 01 lis 2008 20:37, celkem upraveno 3 x.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 407
- Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
- Bydliště: Praha
- Dostal: 2 poděkování
Sao
Byl jsem tam a potvrzuji Saova slova a taky mu trochu závidím , že na chvíli měl dar , se kterým se lidé jen tak nerodí.
- ekowatt
- Stálý člen
- Příspěvky: 70
- Registrován: sob 23 zář 2006 12:26
- Bydliště: Slovensko
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 13 poděkování
dik
Sao ďakujem, snažim sa to niekde dotiahnuť
Mě moc neděkuj , protože to spíš Osud , který mě zavál do těchto končin a na toto Fórum , kde můžu zdokonalit svoje myšlení , zhodnotit a rozvinout své nabité zkušenosti , a dokonce se v nich ještě vykoupat a to díky Vám všem .
V každém z nás je kus vědátora a záleží na každém z nás .
Tak vzhůru do modrého jezera nekončících vědomostí , z kterého tu i tam vytryskne pramen , by schladil žízeň chtivého .
Tak pohár čistý , nejen na pohled při sobě měj , bys nabrat a pít okusil moku lahodného .
Sao
Mě moc neděkuj , protože to spíš Osud , který mě zavál do těchto končin a na toto Fórum , kde můžu zdokonalit svoje myšlení , zhodnotit a rozvinout své nabité zkušenosti , a dokonce se v nich ještě vykoupat a to díky Vám všem .
V každém z nás je kus vědátora a záleží na každém z nás .
Tak vzhůru do modrého jezera nekončících vědomostí , z kterého tu i tam vytryskne pramen , by schladil žízeň chtivého .
Tak pohár čistý , nejen na pohled při sobě měj , bys nabrat a pít okusil moku lahodného .
Sao
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 407
- Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
- Bydliště: Praha
- Dostal: 2 poděkování
Sao
Dneska jsem projížděl Letnou,pic-up naloženej až po střechu a stalo se mi tohle.Najednou si motor sám přidal a šel jako divý do otáček.Zvuk motorové pily.Bylo naštěstí volno,tak jsem si vychutnával to "úžasné" zrychlení.Na konci Hradčanské to samozřejmě skončilo a nastal malý problém.Kontrolka teploty v červeném,tak jsem radši zastavil a nechal to vychladit!!
Zatím si to vysvětluji asi takto:Letná je rozkopaná a je obestavěná plechovým plotem,trolej je asi taky odpojená.Došlo k nějakému záhadnému stavu "něčeho",co zatím moc dobře nechápu.Možná je tam nějaké hromadění náboje a já ho skrze vyvíječ začal nasávat,ale logický důkaz pro to nemám.A ještě jedna věc,když jsem odstavil auto,tak kontrolky ještě svítily asi 30-40sekund.Ta teplota mohla být i chyba měřáku,nebo spíše přepětí??
Ještě hodně toho musíme nastudovat
To snad není ani možný , něco podobného jsem měl dneska i já , ale trvalo to jenom 3km ( 20:30hod Brno ) . Přestože mám TRko odpojené 1,5 měsíce , protože chci taky zkontrolovat , jak se to chová bez něho , tak jsem z toho byl skoro vyděšenej a v autě to pěkně zasmrdělo , protože teplota stoupla .
Nechtěl jsem to sem ani dávat , protože mě to přidalo jako blbost a chtěl jsem si večer zkontrolovat stav vody , ale jak tak koukám tak jsem nebyl sám .
Budem na tom muset asi zapracovat Lubo
Zatím si to vysvětluji asi takto:Letná je rozkopaná a je obestavěná plechovým plotem,trolej je asi taky odpojená.Došlo k nějakému záhadnému stavu "něčeho",co zatím moc dobře nechápu.Možná je tam nějaké hromadění náboje a já ho skrze vyvíječ začal nasávat,ale logický důkaz pro to nemám.A ještě jedna věc,když jsem odstavil auto,tak kontrolky ještě svítily asi 30-40sekund.Ta teplota mohla být i chyba měřáku,nebo spíše přepětí??
Ještě hodně toho musíme nastudovat
To snad není ani možný , něco podobného jsem měl dneska i já , ale trvalo to jenom 3km ( 20:30hod Brno ) . Přestože mám TRko odpojené 1,5 měsíce , protože chci taky zkontrolovat , jak se to chová bez něho , tak jsem z toho byl skoro vyděšenej a v autě to pěkně zasmrdělo , protože teplota stoupla .
Nechtěl jsem to sem ani dávat , protože mě to přidalo jako blbost a chtěl jsem si večer zkontrolovat stav vody , ale jak tak koukám tak jsem nebyl sám .
Budem na tom muset asi zapracovat Lubo