Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

Prodám

Inzerce a poradna, kde a jak nejlépe nakoupit...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Palo
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4207
Registrován: úte 08 srp 2006 18:01
Bydliště: Brno
Dal: 41 poděkování
Dostal: 451 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Odkaz na Sikaflex 291

Příspěvek od Palo »

Osobně jsem byl ve velkoskladu SIKA vedle OBI v Brně a tam mi řekli, že bílou 291ku už dlouho skladem neměli (tak dobrý 3 roky). Z Brněnské Siky se zásobuje celá Česká Republika, tzn. nikdo Vám to nikde neprodá, ikdyž to má v nabídce. Něco podobného jako s 316L.

Takže něco ve stylu "buď vem kamion, nebo si trhni..."

A jestli to přece jenom někdo tady v ČR koupil, dejte vědět!


Nemáme žádnou vládu, jen nepostižitelnou mafii.
Co si můžeš ověřit, si ověř. Ulhaných byznysmanů jsou hromady.
Uživatelský avatar
Vedator
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: ned 18 bře 2007 14:25
Bydliště: Okolí Prahy

Příspěvek od Vedator »

Prodám vochrustidlo,


Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Příspěvek od Mim »

Karel IV píše:Š 120 nebrat!
Je to zastaralá konstrukce a byla špatná již v okamžiku vzniku. Žádný jiný motor na světě nemá kombinaci blok z hliníkové slitiny a litinovou hlavu. Pokud se dělá kombinace litina - hliník, tak jedině obráceně. Přesto bolševik dokázal tento "zázrak" vyrábět 30 let a když se udělá srovnání ještě od Sedana po 1203, což byl předchůdce, se stejnou koncepcí, tak ???
Navíc pokud je inzerováno za odvoz, většinou je to na papírech a bude nutno zaplatit přihlášení a posléze likvidaci. Přihlášení 800, likvidace cca 1500 Kč.
Tohle je opravdu idiotsky hloupé....Karel IV mě opravdu dostává....Nejen, že nenapsal jediný normální příspěvek, ale ještě tlachá nesmysly....Škoda, že mu nemohu dávat záporné body....Mim


Však ono to půjde!!!
Uživatelský avatar
Karel IV
Starší člen
Příspěvky: 145
Registrován: ned 21 led 2007 11:38
Bydliště: Hupikov
Dostal: 1 poděkování

Příspěvek od Karel IV »

Copak Ti na tom připadá hloupého? Znáš snad jednu jedinou značku kromě Škodovky, kde by byla litinová hlava na hliníkovém bloku? Rád se nechám poučit. No a když opisuješ, tak to dělej tak, aby to nebylo poznat. Už jsem Tě jednou vyzýval, abys mne nechal na pokoji. Pokud se Ti moje přízpěvky nelíbí, tak je prostě nečti.


Ohne Bier geht´s nicht
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Příspěvek od Mim »

Karel IV píše:Copak Ti na tom připadá hloupého? Znáš snad jednu jedinou značku kromě Škodovky, kde by byla litinová hlava na hliníkovém bloku? Rád se nechám poučit. No a když opisuješ, tak to dělej tak, aby to nebylo poznat. Už jsem Tě jednou vyzýval, abys mne nechal na pokoji. Pokud se Ti moje přízpěvky nelíbí, tak je prostě nečti.
Jó těxh motorů je spoustu....ale ty si budeš mlít svou, protože jsi .....No myslím, že první tě tady na fóru lidi již prohlédli a body si přidáváš stejně sám...je mi tě líto, ale jsi mi lhostejný....Mim


Však ono to půjde!!!
Uživatelský avatar
Karel IV
Starší člen
Příspěvky: 145
Registrován: ned 21 led 2007 11:38
Bydliště: Hupikov
Dostal: 1 poděkování

Příspěvek od Karel IV »

Jó těxh motorů je spoustu.
To jsi na omylu, není jich spoustu. Uveď alespoň jeden. Do aut dělám přes 40 let a rád se nechám poučit. Když něco nevíš, tak se o tom nebav!


Ohne Bier geht´s nicht
Uživatelský avatar
galapetr
Stálý člen
Příspěvky: 44
Registrován: pon 19 bře 2007 9:28
Bydliště: Vimperk

Příspěvek od galapetr »

O čem se to tu hádáte? Je to prostě tak. Strejda dělal konstruktéra ve Škodovce a s tátou se o tom mockrát bavili. Prostě v té době nedokázali udělat tlakovej odlitek hlavy z hliníkové slitiny a tak to dělali z litiny do písku. Nabízeli se i zahraniční dodavatelé, jenže nebyly devizové prostředky.


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Pro Mima

Příspěvek od Ilem »

Mime, již delší dobu přemýšlím, proč se tak obouváš do Karla IV. Myslím, že jsou tu mnohem horší přispěvatelé a na ně nereaguješ. Konečně jsem pochopil. Vadí Ti jeho karma. :D
Možná že za tvojí relativně nízkou karmou stojí taky Tvoje ješitnost. ;) Ale uznávám, že si zasloužíš větší, tak ti bodík přidávám. :good:


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilem »

Teď stačí otočit monitor vzhůru nohama a vaše karmy se vymění.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
Karel IV
Starší člen
Příspěvky: 145
Registrován: ned 21 led 2007 11:38
Bydliště: Hupikov
Dostal: 1 poděkování

Příspěvek od Karel IV »

O čem se to tu hádáte? Je to prostě tak.
Konečně se ozval někdo, kdo o problému něco ví. Když to neví konstruktér leteckých dílů, tak aspoň že to ví houslista. Houslista také ví, že sám sobě body přidati nelze.


Ohne Bier geht´s nicht
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Příspěvek od Mim »

Karel IV píše:
O čem se to tu hádáte? Je to prostě tak.
Konečně se ozval někdo, kdo o problému něco ví. Když to neví konstruktér leteckých dílů, tak aspoň že to ví houslista. Houslista také ví, že sám sobě body přidati nelze.
Velice se mýlíš....Ford dělal takovéhle motory spoustu let....a všichni další, kteří dělali kopie těchto motorů....Mimochodem celolitinové motory stále jsou...pokud znáš křivky výkonového namáhání a robusnosti konstrukce...je to jasné....ale chci toho nechat...něco jiného je hrabat se v motorech a něco o tom skutečně vědět. Ale na škodovku mi nesahej....tenhle motor při optimálním zatížení je skvělej. Mim


Však ono to půjde!!!
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Re: Pro Mima

Příspěvek od Mim »

Ilem píše:Mime, již delší dobu přemýšlím, proč se tak obouváš do Karla IV. Myslím, že jsou tu mnohem horší přispěvatelé a na ně nereaguješ. Konečně jsem pochopil. Vadí Ti jeho karma. :D
Možná že za tvojí relativně nízkou karmou stojí taky Tvoje ješitnost. ;) Ale uznávám, že si zasloužíš větší, tak ti bodík přidávám. :good:
Ješitný jsem, jako každý chlap. Problém je v tom, že Karel IV pouze plká...Nic pozitivního z něj nevypadlo a to mi vadí. Karma je mi již teď volná, ale hloupost mi bude vadit vždycky. Mim


Však ono to půjde!!!
Uživatelský avatar
Karel IV
Starší člen
Příspěvky: 145
Registrován: ned 21 led 2007 11:38
Bydliště: Hupikov
Dostal: 1 poděkování

Příspěvek od Karel IV »

Mimochodem celolitinové motory stále jsou.
A ještě se nauč číst, o celolitinových motorech nepadlo ani slovo. Řeč byla o motoru s hliníkovým blokem a litinovou hlavou. Ford hliníkové bloky nepoužívá. Jenom to stále okecáváš ale příklad značka, typ RV jsi dosud neuvedl. Musím jen zopakovat: Pokud něčemu nerozumíš, tak se o tom nebav!


Ohne Bier geht´s nicht
Veselý

Ale na škodovku mi nesahej....tenhle motor při optimálním..

Příspěvek od Veselý »

MIME nedej se!
Tenhle výdobytek socialismu byl skutečně vynikající. Vždyť si taky vysloužil spoustu přilehavých názvů, jako Škoda DoDo (dodělej doma) nebo Harachito (od slova harašit). Vůbec celé to bylo jako z pohádky. Páčka stěrače umístěná přesně před dírou, kam se strká klíček, blatník v kabině tam, kde v normálním autě má řidič levou nohu, takže v tom byl člověk pokroucenej jako bechtěrev, Volant jehož střed nebyl ve středu a tím pádem šmajdal prý proto, aby se do auta lépe nastupovalo. A to otevírání zadního víka. To musel člověk napřed otevřít přední dveře, potom zadní dveře a teprve potom byla dostupná ta páčka. Ale ušetřil se jeden zámek. Nebo ten zavazadlový prostor , všechna auta ho mají přístupný ze třech stran, ale Harachito jenom ze dvou. Přesto bylo toto vozidlo velice oblíbené. Aby nebylo, pak už tu byl trágoš a warťas a ještě moskal. Taky výsledky socialistického průmyslu. Ještě nutno připomenout ten rumunskej šmejd, co rezavěl ještě než ho stačili prodat. Nejlepší bylo, když ve zprávách hlásili, že Škodovky zvítězily ve své třídě. Bylo by smutné, kdyby nezvítězily, když v té třídě nic jiného nejelo. K4 má sice pravdu, ale to mu nesmíš přiznat, když ti poplival tvého miláčka. Naskýtá se ještě otázka, zda se nestal tvým miláčkem proto, že ses na nic lepšího nezmoh.


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2448
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

Karel IV

Příspěvek od lajos »

Je mi to dost nepříjemné ale musím souhlasit, největší přínos Karla IV na tomto fóru, je ten pěkný obrázek u jeho nicku.


Odpovědět

Zpět na „Bazar“