Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde... Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní.Více zde...
Osobně jsem byl ve velkoskladu SIKA vedle OBI v Brně a tam mi řekli, že bílou 291ku už dlouho skladem neměli (tak dobrý 3 roky). Z Brněnské Siky se zásobuje celá Česká Republika, tzn. nikdo Vám to nikde neprodá, ikdyž to má v nabídce. Něco podobného jako s 316L.
Takže něco ve stylu "buď vem kamion, nebo si trhni..."
A jestli to přece jenom někdo tady v ČR koupil, dejte vědět!
Nemáme žádnou vládu, jen nepostižitelnou mafii.
Co si můžeš ověřit, si ověř. Ulhaných byznysmanů jsou hromady.
Karel IV píše:Š 120 nebrat!
Je to zastaralá konstrukce a byla špatná již v okamžiku vzniku. Žádný jiný motor na světě nemá kombinaci blok z hliníkové slitiny a litinovou hlavu. Pokud se dělá kombinace litina - hliník, tak jedině obráceně. Přesto bolševik dokázal tento "zázrak" vyrábět 30 let a když se udělá srovnání ještě od Sedana po 1203, což byl předchůdce, se stejnou koncepcí, tak ???
Navíc pokud je inzerováno za odvoz, většinou je to na papírech a bude nutno zaplatit přihlášení a posléze likvidaci. Přihlášení 800, likvidace cca 1500 Kč.
Tohle je opravdu idiotsky hloupé....Karel IV mě opravdu dostává....Nejen, že nenapsal jediný normální příspěvek, ale ještě tlachá nesmysly....Škoda, že mu nemohu dávat záporné body....Mim
Copak Ti na tom připadá hloupého? Znáš snad jednu jedinou značku kromě Škodovky, kde by byla litinová hlava na hliníkovém bloku? Rád se nechám poučit. No a když opisuješ, tak to dělej tak, aby to nebylo poznat. Už jsem Tě jednou vyzýval, abys mne nechal na pokoji. Pokud se Ti moje přízpěvky nelíbí, tak je prostě nečti.
Karel IV píše:Copak Ti na tom připadá hloupého? Znáš snad jednu jedinou značku kromě Škodovky, kde by byla litinová hlava na hliníkovém bloku? Rád se nechám poučit. No a když opisuješ, tak to dělej tak, aby to nebylo poznat. Už jsem Tě jednou vyzýval, abys mne nechal na pokoji. Pokud se Ti moje přízpěvky nelíbí, tak je prostě nečti.
Jó těxh motorů je spoustu....ale ty si budeš mlít svou, protože jsi .....No myslím, že první tě tady na fóru lidi již prohlédli a body si přidáváš stejně sám...je mi tě líto, ale jsi mi lhostejný....Mim
O čem se to tu hádáte? Je to prostě tak. Strejda dělal konstruktéra ve Škodovce a s tátou se o tom mockrát bavili. Prostě v té době nedokázali udělat tlakovej odlitek hlavy z hliníkové slitiny a tak to dělali z litiny do písku. Nabízeli se i zahraniční dodavatelé, jenže nebyly devizové prostředky.
Mime, již delší dobu přemýšlím, proč se tak obouváš do Karla IV. Myslím, že jsou tu mnohem horší přispěvatelé a na ně nereaguješ. Konečně jsem pochopil. Vadí Ti jeho karma.
Možná že za tvojí relativně nízkou karmou stojí taky Tvoje ješitnost. Ale uznávám, že si zasloužíš větší, tak ti bodík přidávám.
Konečně se ozval někdo, kdo o problému něco ví. Když to neví konstruktér leteckých dílů, tak aspoň že to ví houslista. Houslista také ví, že sám sobě body přidati nelze.
Konečně se ozval někdo, kdo o problému něco ví. Když to neví konstruktér leteckých dílů, tak aspoň že to ví houslista. Houslista také ví, že sám sobě body přidati nelze.
Velice se mýlíš....Ford dělal takovéhle motory spoustu let....a všichni další, kteří dělali kopie těchto motorů....Mimochodem celolitinové motory stále jsou...pokud znáš křivky výkonového namáhání a robusnosti konstrukce...je to jasné....ale chci toho nechat...něco jiného je hrabat se v motorech a něco o tom skutečně vědět. Ale na škodovku mi nesahej....tenhle motor při optimálním zatížení je skvělej. Mim
Ilem píše:Mime, již delší dobu přemýšlím, proč se tak obouváš do Karla IV. Myslím, že jsou tu mnohem horší přispěvatelé a na ně nereaguješ. Konečně jsem pochopil. Vadí Ti jeho karma.
Možná že za tvojí relativně nízkou karmou stojí taky Tvoje ješitnost. Ale uznávám, že si zasloužíš větší, tak ti bodík přidávám.
Ješitný jsem, jako každý chlap. Problém je v tom, že Karel IV pouze plká...Nic pozitivního z něj nevypadlo a to mi vadí. Karma je mi již teď volná, ale hloupost mi bude vadit vždycky. Mim
A ještě se nauč číst, o celolitinových motorech nepadlo ani slovo. Řeč byla o motoru s hliníkovým blokem a litinovou hlavou. Ford hliníkové bloky nepoužívá. Jenom to stále okecáváš ale příklad značka, typ RV jsi dosud neuvedl. Musím jen zopakovat: Pokud něčemu nerozumíš, tak se o tom nebav!
MIME nedej se!
Tenhle výdobytek socialismu byl skutečně vynikající. Vždyť si taky vysloužil spoustu přilehavých názvů, jako Škoda DoDo (dodělej doma) nebo Harachito (od slova harašit). Vůbec celé to bylo jako z pohádky. Páčka stěrače umístěná přesně před dírou, kam se strká klíček, blatník v kabině tam, kde v normálním autě má řidič levou nohu, takže v tom byl člověk pokroucenej jako bechtěrev, Volant jehož střed nebyl ve středu a tím pádem šmajdal prý proto, aby se do auta lépe nastupovalo. A to otevírání zadního víka. To musel člověk napřed otevřít přední dveře, potom zadní dveře a teprve potom byla dostupná ta páčka. Ale ušetřil se jeden zámek. Nebo ten zavazadlový prostor , všechna auta ho mají přístupný ze třech stran, ale Harachito jenom ze dvou. Přesto bylo toto vozidlo velice oblíbené. Aby nebylo, pak už tu byl trágoš a warťas a ještě moskal. Taky výsledky socialistického průmyslu. Ještě nutno připomenout ten rumunskej šmejd, co rezavěl ještě než ho stačili prodat. Nejlepší bylo, když ve zprávách hlásili, že Škodovky zvítězily ve své třídě. Bylo by smutné, kdyby nezvítězily, když v té třídě nic jiného nejelo. K4 má sice pravdu, ale to mu nesmíš přiznat, když ti poplival tvého miláčka. Naskýtá se ještě otázka, zda se nestal tvým miláčkem proto, že ses na nic lepšího nezmoh.