Jo to je možný,místo kde se nacházím je kráter sopky,tedy byl v pravěku či kdy ale kráter to byl,alespoň se to tvrdí v průvodci místní historie.Karban píše:Ne ne, v tomto případě je ideální měření bez tý klece.
Ale jak vidět - nebyl to dole i nahoře stejný směr...
---
Pokud tam nejsou třeba ty roury, ještě to může dělat jiný vliv - těžko říci, jsou i různé místní anomálie.
No, martin11 si myslel, že vždy ta červená půlka (sever) půjde k futru.
Ale ono nee.
Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Dávkování: Ivermectin - Fenbendazol - Mebendazol
Dávkování: Ivermectin - Fenbendazol - Mebendazol
Karbanovo vlákno
- Aquarius1
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1195
- Registrován: ned 16 pro 2007 0:43
- Bydliště: Planeta Země
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
Věřím že v jednoduchosti bude ta pravá příčina neúspěchu dosavadního bádání,jelikož se bastlíme (a to i já) ve vymýšlení složitých mechanismů.
- Aquarius1
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1195
- Registrován: ned 16 pro 2007 0:43
- Bydliště: Planeta Země
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
Dobře a teď mi prosím napiš co z toho vyvozuješ,abych pravdu řekl je to sice zajímavé (něco podobného dosáhneme při měření nad radiátorem či kolejnicemi) ale co to má co dělat třeba s MM.
Věřím že v jednoduchosti bude ta pravá příčina neúspěchu dosavadního bádání,jelikož se bastlíme (a to i já) ve vymýšlení složitých mechanismů.
- Aquarius1
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1195
- Registrován: ned 16 pro 2007 0:43
- Bydliště: Planeta Země
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
Asi takto - v Příbrami bude ležet zhruba orientována sever-jih.
Skutečně tedy se postupně zmagnetuje dle této osy.
Ale i když je nová, bude již po krátké době po položení na kompas citlivá - na severu sever, atd.
Po měsíci ji traťovka bafne a řekněme - pro srandu - otočí, že bude původní sever na jih.
Pak se projeví nějaká hystereze, chvíli to bude po staru, ale časem se opět přizůsobí novému uložení.
Je tak?
Skutečně tedy se postupně zmagnetuje dle této osy.
Ale i když je nová, bude již po krátké době po položení na kompas citlivá - na severu sever, atd.
Po měsíci ji traťovka bafne a řekněme - pro srandu - otočí, že bude původní sever na jih.
Pak se projeví nějaká hystereze, chvíli to bude po staru, ale časem se opět přizůsobí novému uložení.
Je tak?
- gromit
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 586
- Registrován: pát 18 črc 2008 21:37
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
hele, posílám bod, protože jsi mě přinutil se zvednout od počítače a jít do sklepa to omrknout - ne na kolejnici, tu doma nemáme
, ale na ty futra - dveře orientované S-J přitahovaly na východní straně u země severní a nahoře jižní pól, na západní straně to bylo naopak - u země jih, nahoře sever
zajímavé, ale asi z toho nic užitečnýho nebude - to ve starým bytě, kde jsme bydleli se dala na špatně uzeměným radiátoru rozsvítit doutnavka...
jo, ještě pro upřesnění - futra máme orientovaný ne sever-jih, ale nahoru-dolů

zajímavé, ale asi z toho nic užitečnýho nebude - to ve starým bytě, kde jsme bydleli se dala na špatně uzeměným radiátoru rozsvítit doutnavka...
jo, ještě pro upřesnění - futra máme orientovaný ne sever-jih, ale nahoru-dolů

Když to nejde silou, musí to jít ještě větší silou!
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3133
- Registrován: stř 24 led 2007 0:52
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 28 poděkování
Uf, to je ale velká magnetická bublina. To šlo napsat pár vetami celé. Na jižní polokouli to bude naopak a o nic nejde. Pokud ano, schází argumenty.
Co se týče toho 2taktu, často ho mají lode, ale 2takt s ventily není porovnatelný s motorkovým 2taktem. Nekdo ríká, že takt je zdvih, a nekdo význačná část termodynamického obehu. Ve smyslu mechaniky jde o 2takt, a ve smyslu termodynamiky o 4takt, protože vyžaduje na výplach a sání prídavná zarízení.
Pod bežným 2taktem rozumím klasický motorkový motor, který prohání pod pístem smes, a je stejne v principu 2válcovým nadivoko spráhnutým čtyrtaktem. Ty lodní, nebo ponorko-vlakové naftové 2takty žádnou smes pod pístem nemají. Nefalšovaný spalovací 2takt jednoválec s pracovním objemem pouze nad pístem by vyžadoval dodávku kompletního obsahu tlakového vzduchu spolu s palivem až v horní úvrati(co je problém a pricházejí kompromisy). Jako nefalšovaný 2takt jednoválec muže bežet parný stroj, nebo podobný expansní stroj.
Co se týče toho 2taktu, často ho mají lode, ale 2takt s ventily není porovnatelný s motorkovým 2taktem. Nekdo ríká, že takt je zdvih, a nekdo význačná část termodynamického obehu. Ve smyslu mechaniky jde o 2takt, a ve smyslu termodynamiky o 4takt, protože vyžaduje na výplach a sání prídavná zarízení.
Pod bežným 2taktem rozumím klasický motorkový motor, který prohání pod pístem smes, a je stejne v principu 2válcovým nadivoko spráhnutým čtyrtaktem. Ty lodní, nebo ponorko-vlakové naftové 2takty žádnou smes pod pístem nemají. Nefalšovaný spalovací 2takt jednoválec s pracovním objemem pouze nad pístem by vyžadoval dodávku kompletního obsahu tlakového vzduchu spolu s palivem až v horní úvrati(co je problém a pricházejí kompromisy). Jako nefalšovaný 2takt jednoválec muže bežet parný stroj, nebo podobný expansní stroj.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4090
- Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
- Dal: 384 poděkování
- Dostal: 243 poděkování
dobrý divadlo
Anonymous píše:pro Karban:
dostal jsi se totiž do vlákna sit@com
hlavní role: Martin 11
vedlejší role: Rádci
hodně trpělivosti
...tak jsme se vyspali ze snu .
..o čem, že se nám to zdálo.....
...o motorech v lokomotivách.....rozbor co je a není 2 a 4 takt....sen plynule přešel do měření futer...jak magnetujou a nemagnetujou...dozvěděli jsme se , že volně ložené kolejnice v Příbrami magnetujou...a nikdo je neukradne...
...mě osobně se dostalo poučení jak vypadá sit-com v praxi...
s ohlede na to , že nemám televizi...dost dobrý pořad....něco jako detektor...podomácku....
...není nad to mít doma futra z Dr.....neprolejzám žádnou magnetickou smyčkou....a tudíž nejsem trvale magnetizován....a mít v kapse klubko drátu, tak při každým pruchodu vytvořím nějakej proud....a cpát ho do baterie....tak mám tolik energie....jo jo jo závidím těm , co maj futra z kovu a ještě magnetická......
...protože nemám doma kompas...tak to nezměřím....ale jak vám magnetuje vana....no jasně.....železná.....já tedy mám laminát.....tak jsem zase mimo.....ale vana se blíží tvarem kouli....a už jsme tady probírali jak se chová magnetická koule......cooooo...karban....už jsi se vzbudil.....tak si ven magnetickou kouli.....tu co je zmagnetovaná ...na povrchu plus....pak šlupička fe a uvnitř minus...a dej si ktomu svuj kompas.....čučíš víc než my na ty koleje v Příbrami...nebo já na 2 taktního Serbeje....
karban...hele....každej své svému....já si nechám moje písty...ta si nech svoje.....aha....co vlastně máš..?????....no to je jedno...asi něco jo.....pozdravuj koleje v Příbrami. A kdyby jsi jel podle kompasu...kamkoli.....tak pozor na futra.....ať nezabloudíš....
....pro Forum ...jako poučení pro KARBAN a pro zábavu všem ostatním v neděli 28.12 2008 sepsala Karkulka Červená

... věřím, že se " TO " povede ......
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4090
- Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
- Dal: 384 poděkování
- Dostal: 243 poděkování
hele Karban
...sílu má třeba ten tvuj Segej....nebo dobrá slivovice....
znáš nějakýho Einsteina..???? a E=m.c2...jsou lepší věci než olovo...
já vím ...chtěl jsi říct energie....my blbečci z jeskyně ti rozumíme.....
...hele dnes na tebe nemám moc času....musím připravit do výroby ten muj magnetickej 18 ti válec...a pak jdu projektovat sekeromot...to je zkratka....SEKvenční Energetiký ROtační MOTor....dneska se totiž nudím....karkulka červená
znáš nějakýho Einsteina..???? a E=m.c2...jsou lepší věci než olovo...
já vím ...chtěl jsi říct energie....my blbečci z jeskyně ti rozumíme.....
...hele dnes na tebe nemám moc času....musím připravit do výroby ten muj magnetickej 18 ti válec...a pak jdu projektovat sekeromot...to je zkratka....SEKvenční Energetiký ROtační MOTor....dneska se totiž nudím....karkulka červená
... věřím, že se " TO " povede ......
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4090
- Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
- Dal: 384 poděkování
- Dostal: 243 poděkování
vivat karban
...samozřejmě máš pravdu....průměr 22 mm delka 37 mm.. válce....oba dva jsou absolutně stejné...nebo snad někdo vidí rozdíl....já tedy ne...já ne ..karkulka červená
... věřím, že se " TO " povede ......