Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...

Ultrazvuková mlha - oponentura

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
Akord
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3133
Registrován: stř 24 led 2007 0:52
Dal: 5 poděkování
Dostal: 28 poděkování

Re: Gualtieriho zákon setrvačnosti

Příspěvek od Akord »

gewo píše:Když nechybí vůle, zmaří všechno vůl.
Ten Gualtieri byl ale vul.


Karban

Re: mlhovač

Příspěvek od Karban »

Josef píše:... Venku, mimo kabinu už ho zase nebudu mít pod kontrolou :cry:
Vzhledem k tomu, že to stejně nebudeš provozovat trvale, to není taková potíž.

Ta trocha zvýšení komprese je sice trochu poznat, ale za nějaké divoké úpravy na autě to nestojí.

Chlazení se dá provést vhopdně umístěným nasáváním vzduchu, podobně jako jde do sání, nejlépe s vhodnou tepelně-izolační přepážkou, oddělující motorový prostor.

Ale jak už jsem řekl - za trvalou instalaci to nestojí.


aNONym
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1477
Registrován: čtv 18 pro 2008 20:43
Dal: 8 poděkování
Dostal: 8 poděkování

Re: mlhovač

Příspěvek od aNONym »

Karban píše:
Josef píše:... Venku, mimo kabinu už ho zase nebudu mít pod kontrolou :cry:
Vzhledem k tomu, že to stejně nebudeš provozovat trvale, to není taková potíž.

Ta trocha zvýšení komprese je sice trochu poznat, ale za nějaké divoké úpravy na autě to nestojí.

Chlazení se dá provést vhopdně umístěným nasáváním vzduchu, podobně jako jde do sání, nejlépe s vhodnou tepelně-izolační přepážkou, oddělující motorový prostor.

Ale jak už jsem řekl - za trvalou instalaci to nestojí.
Tak pravil "LoKomouŠn MeN". :bad:


Karban

Re: mlhovač

Příspěvek od Karban »

aNONym píše:
Karban píše:
Josef píše:... Venku, mimo kabinu už ho zase nebudu mít pod kontrolou :cry:
Vzhledem k tomu, že to stejně nebudeš provozovat trvale, to není taková potíž.

Ta trocha zvýšení komprese je sice trochu poznat, ale za nějaké divoké úpravy na autě to nestojí.

Chlazení se dá provést vhopdně umístěným nasáváním vzduchu, podobně jako jde do sání, nejlépe s vhodnou tepelně-izolační přepážkou, oddělující motorový prostor.

Ale jak už jsem řekl - za trvalou instalaci to nestojí.
Tak pravil "LoKomouŠn MeN". :bad:
Tak pravil člověk, který pokusy se vstřikováním vody v různé podobě do sání spalovacího motoru prakticky prováděl a ví, co je účinné a co nikoli.

A klidně mi tituluj třeba "lokomotivo", já mašinky znám a vrtal jsem se v nich dost.

.


aNONym
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1477
Registrován: čtv 18 pro 2008 20:43
Dal: 8 poděkování
Dostal: 8 poděkování

Re: mlhovač alias mlžič

Příspěvek od aNONym »

Karban píše:
aNONym píše:
Karban píše:Ta trocha zvýšení komprese je sice trochu poznat, ale za nějaké divoké úpravy na autě to nestojí.
Tak pravil "LoKomouŠn MeN". :bad:
Tak pravil člověk, který pokusy se vstřikováním vody v různé podobě do sání spalovacího motoru prakticky prováděl a ví, co je účinné a co nikoli.
Ano, tak pravil člověk, který odmítá cokoliv i přes desetitisíte funkčních replikací, např. GEETu. Jeho slovo má opravdu váhu (jak by řekla má babicka: "Váhu lejna na decimálce"). :? Non

Vždyť i pokud by to někomu udělalo těch oněch (tebou deklarovaných) "pouhých 15 - 20%", tak to asi má smysl, ne?. Nemyslíš? A k tomu pak navíc může upravit i způsob jízdy a dosáhnout tak ještě dalších úspor.

Ale, pořád mi tak přitom všom nějako vrtá hlavou, proč ty se vlastně snažíš odradit každého kdo se o něco snaží. To mi fakt nejde na rozum. Vadí ti snad aktivita jiných? Bojíš se snad, že by oni mohli něčeho dosáhnou, ale ty díky své lenosti nikoliv ???. Fak nechápu. Vysvětli to, LoKomouŠn Mene.


Karban

Re: mlhovač alias mlžič

Příspěvek od Karban »

aNONym píše:Ano, tak pravil člověk, který odmítá cokoliv i přes desetitisíte funkčních replikací, např. GEETu. Jeho slovo má opravdu váhu (jak by řekla má babicka: "Váhu lejna na decimálce"). :? Non

Vždyť i pokud by to někomu udělalo těch oněch (tebou deklarovaných) "pouhých 15 - 20%", tak to asi má smysl, ne?. Nemyslíš? A k tomu pak navíc může upravit i způsob jízdy a dosáhnout tak ještě dalších úspor.

Ale, pořád mi tak přitom všom nějako vrtá hlavou, proč ty se vlastně snažíš odradit každého kdo se o něco snaží. To mi fakt nejde na rozum. Vadí ti snad aktivita jiných? Bojíš se snad, že by oni mohli něčeho dosáhnou, ale ty díky své lenosti nikoliv ???. Fak nechápu. Vysvětli to, LoKomouŠn Mene.
Já dělal pokusů dost. Vím dobře, kolik se dá nahnat a za jakou cenu, jaká negativa i pozitiva to přinese.

V praxi to ovšem není tak výhodné, aby bylo nutno si tohle dávat do vozidla, protože existují lepší cesty, jak zvýšit výkon či dosáhnout úspor.

Ať se vrtá, kdo chce, proč ne.
Ale pokud tu někdo przentuje úsporu nad 50 procent, což je skutečně mimo reál, a odmítá své tvrzení doložit, koleduje si přinejmenším o vlastní zesměšnění.

:lol:


Akord
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3133
Registrován: stř 24 led 2007 0:52
Dal: 5 poděkování
Dostal: 28 poděkování

Re: mlhovač alias mlžič

Příspěvek od Akord »

aNONym píše: Vadí ti snad aktivita jiných? Bojíš se snad, že by oni mohli něčeho dosáhnou, ale ty díky své lenosti nikoliv ???. Fak nechápu. Vysvětli to, LoKomouŠn Mene.
Ty to chápat nechceš. Jinak by jsi si odpustil poslední vetu, a na mnohé by si se pak nemusel zbytečne ptát. Značkovat umíš.


aNONym
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1477
Registrován: čtv 18 pro 2008 20:43
Dal: 8 poděkování
Dostal: 8 poděkování

Re: mlhovač alias mlžič

Příspěvek od aNONym »

Akord píše:
aNONym píše: Vadí ti snad aktivita jiných? Bojíš se snad, že by oni mohli něčeho dosáhnou, ale ty díky své lenosti nikoliv ???. Fak nechápu. Vysvětli to, LoKomouŠn Mene.
Ty to chápat nechceš. Jinak by jsi si odpustil poslední vetu, a na mnohé by si se pak nemusel zbytečne ptát. Značkovat umíš.
A tím chtěl básník říct jako co. :? Non

Akorde, já jsem se ptal LoKomoušna. Copak ty jsi jeho tiskový mluvčí, že už se k tomu zase vyjadřuješ ?? :|


Návštěvník

Re: mlhovač alias mlžič

Příspěvek od Návštěvník »

aNONym píše:
Akord píše:
aNONym píše: Vadí ti snad aktivita jiných? Bojíš se snad, že by oni mohli něčeho dosáhnou, ale ty díky své lenosti nikoliv ???. Fak nechápu. Vysvětli to, LoKomouŠn Mene.
Ty to chápat nechceš. Jinak by jsi si odpustil poslední vetu, a na mnohé by si se pak nemusel zbytečne ptát. Značkovat umíš.
A tím chtěl básník říct jako co. :? Non

Akorde, já jsem se ptal LoKomoušna. Copak ty jsi jeho tiskový mluvčí, že už se k tomu zase vyjadřuješ ?? :|
Co tě tak prudí na cizích názorech? Není to snad pocit že by šlo o pravdu?
Rozčilováním ani urážením nic nedokazuješ.
P.
Skutečná úspora 15 až 20% je úspěch. Větší úspora je většinou jenom chybou v měření.


Karban

Příspěvek od Karban »

Ta úspora je skutečně někde kolem 10 - 15, 20 bude extrém.
Ale práce motoru v různých režimech stejně udělá dlouhodobý průměr někde níže, a při zakalkulování snížení životnosti dílů motoru to ve finále není výhoda, proto se taková věc ani standartně do vozidel nemontuje...


aNONym
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1477
Registrován: čtv 18 pro 2008 20:43
Dal: 8 poděkování
Dostal: 8 poděkování

Re: mlhovač alias mlžič

Příspěvek od aNONym »

Karban píše:Já dělal pokusů dost. Vím dobře, kolik se dá nahnat a za jakou cenu, jaká negativa i pozitiva to přinese.
Já také. Tak už toho nech.
V praxi to ovšem není tak výhodné, aby bylo nutno si tohle dávat do vozidla, protože existují lepší cesty, jak zvýšit výkon či dosáhnout úspor.
Tak o tom založ vlákno (určitě se najde někdo, komu pomůže a konečně budeš přínosem), ale tady se diskutuje o něčem jiným.
Ať se vrtá, kdo chce, proč ne. Ale pokud tu někdo prezentuje úsporu nad 50 procent, což je skutečně mimo reál, a odmítá své tvrzení doložit, koleduje si přinejmenším o vlastní zesměšnění.
Je asi zbytečné opakovat, že se jednalo o zařízení typu GEET. Divné, ostatním to je jasné, ale tobě zkrátka ne.

A že pokud chceš důkaz, tak si to máš postavit, ti už také bylo řečeno několikrát. ;) Non


Karban

Re: mlhovač alias mlžič

Příspěvek od Karban »

aNONym píše:Je asi zbytečné opakovat, že se jednalo o zařízení typu GEET. Divné, ostatním to je jasné, ale tobě zkrátka ne.

A že pokud chceš důkaz, tak si to máš postavit, ti už také bylo řečeno několikrát. ;) Non
Ne, není to jasné prakticky nikomu - on to totiž nikdo nemá v oné proklamované podobě, kdy by to umělo ušetřit těch 50 procent paliva.
jakékoli fotografie bublátek či jejich záznamy na videu nejsou důkazem.

Důkazem by bylo např. přesné měření, které je schopen dotyčný doložit testem.
To se ovšem jaksi nekoná, vše končí jen blábolem typu "snaž se"...

:lol:


aNONym
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1477
Registrován: čtv 18 pro 2008 20:43
Dal: 8 poděkování
Dostal: 8 poděkování

Re: mlhovač alias mlžič

Příspěvek od aNONym »

Anonymous píše:
aNONym píše:
Akord píše:Ty to chápat nechceš. Jinak by jsi si odpustil poslední vetu, a na mnohé by si se pak nemusel zbytečne ptát. Značkovat umíš.
A tím chtěl básník říct jako co. :? Non

Akorde, já jsem se ptal LoKomoušna. Copak ty jsi jeho tiskový mluvčí, že už se k tomu zase vyjadřuješ ?? :|
Co tě tak prudí na cizích názorech? Není to snad pocit že by šlo o pravdu?
Rozčilováním ani urážením nic nedokazuješ.
P.
Skutečná úspora 15 až 20% je úspěch. Větší úspora je většinou jenom chybou v měření.
A ty budeš zřejmě pro změnu zase Akordův mluvčí, že? :? Non

Poslouchej, "občas" máš nějaký podnětný nápad, ale zjevně se začínáš ztrácet v souvislostech. Takže jestli chceš najít ten ztracenej konec červenýho klubíčka, tak se budeš muset vrátit na začátek tohoto vlákna a znovu si ho přečíst.


Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Karban píše:Ta úspora je skutečně někde kolem 10 - 15, 20 bude extrém.
Ale práce motoru v různých režimech stejně udělá dlouhodobý průměr někde níže, a při zakalkulování snížení životnosti dílů motoru to ve finále není výhoda, proto se taková věc ani standartně do vozidel nemontuje...
Měření je většinou při nestandartních podmínkách. Člověk nikdy neví kolik uspoří lehkou nohou a kolik namontovaným zařízením.
P.


aNONym
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1477
Registrován: čtv 18 pro 2008 20:43
Dal: 8 poděkování
Dostal: 8 poděkování

Vlajkový argument.

Příspěvek od aNONym »

Anonymous píše:
Karban píše:Ta úspora je skutečně někde kolem 10 - 15, 20 bude extrém. Ale práce motoru v různých režimech stejně udělá dlouhodobý průměr někde níže, a při zakalkulování snížení životnosti dílů motoru to ve finále není výhoda, proto se taková věc ani standartně do vozidel nemontuje...
Měření je většinou při nestandardních podmínkách. Člověk nikdy neví kolik uspoří lehkou nohou a kolik namontovaným zařízením. P.
A co na stacu??? :? Non
Naposledy upravil(a) aNONym dne pon 08 čer 2009 20:44, celkem upraveno 1 x.


Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“