Ten Gualtieri byl ale vul.gewo píše:Když nechybí vůle, zmaří všechno vůl.
Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Ultrazvuková mlha - oponentura
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3133
- Registrován: stř 24 led 2007 0:52
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 28 poděkování
Re: Gualtieriho zákon setrvačnosti
Re: mlhovač
Vzhledem k tomu, že to stejně nebudeš provozovat trvale, to není taková potíž.Josef píše:... Venku, mimo kabinu už ho zase nebudu mít pod kontrolou
Ta trocha zvýšení komprese je sice trochu poznat, ale za nějaké divoké úpravy na autě to nestojí.
Chlazení se dá provést vhopdně umístěným nasáváním vzduchu, podobně jako jde do sání, nejlépe s vhodnou tepelně-izolační přepážkou, oddělující motorový prostor.
Ale jak už jsem řekl - za trvalou instalaci to nestojí.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1477
- Registrován: čtv 18 pro 2008 20:43
- Dal: 8 poděkování
- Dostal: 8 poděkování
Re: mlhovač
Tak pravil "LoKomouŠn MeN".Karban píše:Vzhledem k tomu, že to stejně nebudeš provozovat trvale, to není taková potíž.Josef píše:... Venku, mimo kabinu už ho zase nebudu mít pod kontrolou
Ta trocha zvýšení komprese je sice trochu poznat, ale za nějaké divoké úpravy na autě to nestojí.
Chlazení se dá provést vhopdně umístěným nasáváním vzduchu, podobně jako jde do sání, nejlépe s vhodnou tepelně-izolační přepážkou, oddělující motorový prostor.
Ale jak už jsem řekl - za trvalou instalaci to nestojí.
Re: mlhovač
Tak pravil člověk, který pokusy se vstřikováním vody v různé podobě do sání spalovacího motoru prakticky prováděl a ví, co je účinné a co nikoli.aNONym píše:Tak pravil "LoKomouŠn MeN".Karban píše:Vzhledem k tomu, že to stejně nebudeš provozovat trvale, to není taková potíž.Josef píše:... Venku, mimo kabinu už ho zase nebudu mít pod kontrolou
Ta trocha zvýšení komprese je sice trochu poznat, ale za nějaké divoké úpravy na autě to nestojí.
Chlazení se dá provést vhopdně umístěným nasáváním vzduchu, podobně jako jde do sání, nejlépe s vhodnou tepelně-izolační přepážkou, oddělující motorový prostor.
Ale jak už jsem řekl - za trvalou instalaci to nestojí.
A klidně mi tituluj třeba "lokomotivo", já mašinky znám a vrtal jsem se v nich dost.
.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1477
- Registrován: čtv 18 pro 2008 20:43
- Dal: 8 poděkování
- Dostal: 8 poděkování
Re: mlhovač alias mlžič
Ano, tak pravil člověk, který odmítá cokoliv i přes desetitisíte funkčních replikací, např. GEETu. Jeho slovo má opravdu váhu (jak by řekla má babicka: "Váhu lejna na decimálce"). NonKarban píše:Tak pravil člověk, který pokusy se vstřikováním vody v různé podobě do sání spalovacího motoru prakticky prováděl a ví, co je účinné a co nikoli.aNONym píše:Tak pravil "LoKomouŠn MeN".Karban píše:Ta trocha zvýšení komprese je sice trochu poznat, ale za nějaké divoké úpravy na autě to nestojí.
Vždyť i pokud by to někomu udělalo těch oněch (tebou deklarovaných) "pouhých 15 - 20%", tak to asi má smysl, ne?. Nemyslíš? A k tomu pak navíc může upravit i způsob jízdy a dosáhnout tak ještě dalších úspor.
Ale, pořád mi tak přitom všom nějako vrtá hlavou, proč ty se vlastně snažíš odradit každého kdo se o něco snaží. To mi fakt nejde na rozum. Vadí ti snad aktivita jiných? Bojíš se snad, že by oni mohli něčeho dosáhnou, ale ty díky své lenosti nikoliv ???. Fak nechápu. Vysvětli to, LoKomouŠn Mene.
Re: mlhovač alias mlžič
Já dělal pokusů dost. Vím dobře, kolik se dá nahnat a za jakou cenu, jaká negativa i pozitiva to přinese.aNONym píše:Ano, tak pravil člověk, který odmítá cokoliv i přes desetitisíte funkčních replikací, např. GEETu. Jeho slovo má opravdu váhu (jak by řekla má babicka: "Váhu lejna na decimálce"). Non
Vždyť i pokud by to někomu udělalo těch oněch (tebou deklarovaných) "pouhých 15 - 20%", tak to asi má smysl, ne?. Nemyslíš? A k tomu pak navíc může upravit i způsob jízdy a dosáhnout tak ještě dalších úspor.
Ale, pořád mi tak přitom všom nějako vrtá hlavou, proč ty se vlastně snažíš odradit každého kdo se o něco snaží. To mi fakt nejde na rozum. Vadí ti snad aktivita jiných? Bojíš se snad, že by oni mohli něčeho dosáhnou, ale ty díky své lenosti nikoliv ???. Fak nechápu. Vysvětli to, LoKomouŠn Mene.
V praxi to ovšem není tak výhodné, aby bylo nutno si tohle dávat do vozidla, protože existují lepší cesty, jak zvýšit výkon či dosáhnout úspor.
Ať se vrtá, kdo chce, proč ne.
Ale pokud tu někdo przentuje úsporu nad 50 procent, což je skutečně mimo reál, a odmítá své tvrzení doložit, koleduje si přinejmenším o vlastní zesměšnění.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3133
- Registrován: stř 24 led 2007 0:52
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 28 poděkování
Re: mlhovač alias mlžič
Ty to chápat nechceš. Jinak by jsi si odpustil poslední vetu, a na mnohé by si se pak nemusel zbytečne ptát. Značkovat umíš.aNONym píše: Vadí ti snad aktivita jiných? Bojíš se snad, že by oni mohli něčeho dosáhnou, ale ty díky své lenosti nikoliv ???. Fak nechápu. Vysvětli to, LoKomouŠn Mene.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1477
- Registrován: čtv 18 pro 2008 20:43
- Dal: 8 poděkování
- Dostal: 8 poděkování
Re: mlhovač alias mlžič
A tím chtěl básník říct jako co. NonAkord píše:Ty to chápat nechceš. Jinak by jsi si odpustil poslední vetu, a na mnohé by si se pak nemusel zbytečne ptát. Značkovat umíš.aNONym píše: Vadí ti snad aktivita jiných? Bojíš se snad, že by oni mohli něčeho dosáhnou, ale ty díky své lenosti nikoliv ???. Fak nechápu. Vysvětli to, LoKomouŠn Mene.
Akorde, já jsem se ptal LoKomoušna. Copak ty jsi jeho tiskový mluvčí, že už se k tomu zase vyjadřuješ ??
Re: mlhovač alias mlžič
Co tě tak prudí na cizích názorech? Není to snad pocit že by šlo o pravdu?aNONym píše:A tím chtěl básník říct jako co. NonAkord píše:Ty to chápat nechceš. Jinak by jsi si odpustil poslední vetu, a na mnohé by si se pak nemusel zbytečne ptát. Značkovat umíš.aNONym píše: Vadí ti snad aktivita jiných? Bojíš se snad, že by oni mohli něčeho dosáhnou, ale ty díky své lenosti nikoliv ???. Fak nechápu. Vysvětli to, LoKomouŠn Mene.
Akorde, já jsem se ptal LoKomoušna. Copak ty jsi jeho tiskový mluvčí, že už se k tomu zase vyjadřuješ ??
Rozčilováním ani urážením nic nedokazuješ.
P.
Skutečná úspora 15 až 20% je úspěch. Větší úspora je většinou jenom chybou v měření.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1477
- Registrován: čtv 18 pro 2008 20:43
- Dal: 8 poděkování
- Dostal: 8 poděkování
Re: mlhovač alias mlžič
Já také. Tak už toho nech.Karban píše:Já dělal pokusů dost. Vím dobře, kolik se dá nahnat a za jakou cenu, jaká negativa i pozitiva to přinese.
Tak o tom založ vlákno (určitě se najde někdo, komu pomůže a konečně budeš přínosem), ale tady se diskutuje o něčem jiným.V praxi to ovšem není tak výhodné, aby bylo nutno si tohle dávat do vozidla, protože existují lepší cesty, jak zvýšit výkon či dosáhnout úspor.
Je asi zbytečné opakovat, že se jednalo o zařízení typu GEET. Divné, ostatním to je jasné, ale tobě zkrátka ne.Ať se vrtá, kdo chce, proč ne. Ale pokud tu někdo prezentuje úsporu nad 50 procent, což je skutečně mimo reál, a odmítá své tvrzení doložit, koleduje si přinejmenším o vlastní zesměšnění.
A že pokud chceš důkaz, tak si to máš postavit, ti už také bylo řečeno několikrát. Non
Re: mlhovač alias mlžič
Ne, není to jasné prakticky nikomu - on to totiž nikdo nemá v oné proklamované podobě, kdy by to umělo ušetřit těch 50 procent paliva.aNONym píše:Je asi zbytečné opakovat, že se jednalo o zařízení typu GEET. Divné, ostatním to je jasné, ale tobě zkrátka ne.
A že pokud chceš důkaz, tak si to máš postavit, ti už také bylo řečeno několikrát. Non
jakékoli fotografie bublátek či jejich záznamy na videu nejsou důkazem.
Důkazem by bylo např. přesné měření, které je schopen dotyčný doložit testem.
To se ovšem jaksi nekoná, vše končí jen blábolem typu "snaž se"...
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1477
- Registrován: čtv 18 pro 2008 20:43
- Dal: 8 poděkování
- Dostal: 8 poděkování
Re: mlhovač alias mlžič
A ty budeš zřejmě pro změnu zase Akordův mluvčí, že? NonAnonymous píše:Co tě tak prudí na cizích názorech? Není to snad pocit že by šlo o pravdu?aNONym píše:A tím chtěl básník říct jako co. NonAkord píše:Ty to chápat nechceš. Jinak by jsi si odpustil poslední vetu, a na mnohé by si se pak nemusel zbytečne ptát. Značkovat umíš.
Akorde, já jsem se ptal LoKomoušna. Copak ty jsi jeho tiskový mluvčí, že už se k tomu zase vyjadřuješ ??
Rozčilováním ani urážením nic nedokazuješ.
P.
Skutečná úspora 15 až 20% je úspěch. Větší úspora je většinou jenom chybou v měření.
Poslouchej, "občas" máš nějaký podnětný nápad, ale zjevně se začínáš ztrácet v souvislostech. Takže jestli chceš najít ten ztracenej konec červenýho klubíčka, tak se budeš muset vrátit na začátek tohoto vlákna a znovu si ho přečíst.
Měření je většinou při nestandartních podmínkách. Člověk nikdy neví kolik uspoří lehkou nohou a kolik namontovaným zařízením.Karban píše:Ta úspora je skutečně někde kolem 10 - 15, 20 bude extrém.
Ale práce motoru v různých režimech stejně udělá dlouhodobý průměr někde níže, a při zakalkulování snížení životnosti dílů motoru to ve finále není výhoda, proto se taková věc ani standartně do vozidel nemontuje...
P.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1477
- Registrován: čtv 18 pro 2008 20:43
- Dal: 8 poděkování
- Dostal: 8 poděkování
Vlajkový argument.
A co na stacu??? NonAnonymous píše:Měření je většinou při nestandardních podmínkách. Člověk nikdy neví kolik uspoří lehkou nohou a kolik namontovaným zařízením. P.Karban píše:Ta úspora je skutečně někde kolem 10 - 15, 20 bude extrém. Ale práce motoru v různých režimech stejně udělá dlouhodobý průměr někde níže, a při zakalkulování snížení životnosti dílů motoru to ve finále není výhoda, proto se taková věc ani standartně do vozidel nemontuje...
Naposledy upravil(a) aNONym dne pon 08 čer 2009 20:44, celkem upraveno 1 x.