Chcanky a močovina není totéž!!!!Palo píše:Já věděl, že se dá jezdit na chcánky!Mim píše:...to chodí na močovinu ve standardní rozpustném množství...
Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
GEET - Pantone reaktor -- Diskuse
- Mim
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 855
- Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
- Bydliště: Plzeň
- Dostal: 3 poděkování
Re: GEET
Však ono to půjde!!!
- poota
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 5830
- Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
- Bydliště: Praha
- Dal: 1692 poděkování
- Dostal: 2418 poděkování
Re: GEET
Škoda, přeškoda.Mim píše:Chcanky a močovina není totéž!!!!
Vo chcanky by nouze nebyla, třeba na takovém výletě - chčije celá rodina a je vystaráno
A zastávky by nemusely být na vyčůrání, ale na dotankování to by každej řidič rád stavěl každou chvíli.
No tak holt né.
Zdravím - poota
Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: GEET
Tady Mime kde je národním hrdinou Švejk , tím negativním, a tím rádoby pozitivním Jára Cimrman ?Mim píše: Proč nezačínáte od začátku? Parametry původního návrhu byly pro danná paliva správně....Nesnažte se být hned mazanější než vynálezce...Myslím, že vždycky je co vylepšit, ale bez poznání toho základního to nelze....
Tady skoro nikdo asi neví proč musí mít palivo odolnost proti předčasnému zápalu a jak se toho dosáhne...
Tady se i přátelé z nedostatku znalostí raději chytí exkrementů ............, místo aby přemýšleli proč to tam je .........
Ach jo........
jsem protivnej a bude hůř ......
mno ale mně auto s trochou nabitý mlhy dnes zrychlilo o cca 30 km/ hod ......
píšu v ufku dnes..........
K.
zde prosím močovinový cyklus,
http://cs.wikipedia.org/wiki/Mo%C4%8Dov ... C4.8Doviny
- Palo
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4207
- Registrován: úte 08 srp 2006 18:01
- Bydliště: Brno
- Dal: 41 poděkování
- Dostal: 451 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
K tématu...
Možná, že pár lidí káplo na princip GEET Pantone, třebas doma na sporáku...
Všimněte si posledního videa, kde voheň "jde i do plechovky", ve které je jen voda (cca 25. vteřina videa)...
Všimněte si posledního videa, kde voheň "jde i do plechovky", ve které je jen voda (cca 25. vteřina videa)...
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Nemáme žádnou vládu, jen nepostižitelnou mafii.
Co si můžeš ověřit, si ověř. Ulhaných byznysmanů jsou hromady.
Co si můžeš ověřit, si ověř. Ulhaných byznysmanů jsou hromady.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 980
- Registrován: ned 02 led 2011 17:48
- Dal: 107 poděkování
- Dostal: 23 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 980
- Registrován: ned 02 led 2011 17:48
- Dal: 107 poděkování
- Dostal: 23 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: GEET - Pantone reaktor -- Diskuse
pozrel som si toto vlakno a musim povedat.. okrem 3/4 ludi ktory svoj pokus a usilie aj zdokumentovali fotodokumentaciou tak ostatny su len teoretici a nemaju ani snahu podporit ich v skumani .. ba naopak ich odradzaju .. mudry clovek povedal.. iba jednoduuche veci mozu fungovat ..
no a dalsia vec stale nechapem co znamena G E E T ani ako pracuje pretoze nikdo to nema rovnake
najviac zo vsetkeho sa mi pozdava drevoplyn a bengalska svieca uz len to nejako skombinovat a vymysliet regulaciu aby sa to dalo vyuzivat na kurenie a ohrev vody .. co ja viem na generator by som pouzil bud vodu alebo paru pripadne vietor proste bez piestov najlepsie turbinu ale motor z auta no neviem .. tesim sa ked tu da niekto centralu s motorom po mesiaci fungovania a napise o tom svoje poznatky.. domnievam sa ze motor by mal byt inej konstrukcie pretoze toto uz je standart a nikomu sa nic nechce skusat vymyslat co je chyba ..na nete su videa ktore umyselne zavadzaju ludi .. tou a tou cestou sa treba uberat.. a pritom tade cesta nevedie .. preco to asi neni problem si domysliet .. ak ja nieco vymyslim co sa uplne bude odlisovat a bude funkcne ..budem sa tym chvalit ? asi nie vsak ked si prepocitate cas namahu financie a hlavne nervy .. no a o tom to je je len par ludi ktory sa podelia o svoje poznatky a tym par ludom vzadam hold ..
a este otazka ,, skusal niekto CEEL generator ? s ultrazvukom ?
no a dalsia vec stale nechapem co znamena G E E T ani ako pracuje pretoze nikdo to nema rovnake
najviac zo vsetkeho sa mi pozdava drevoplyn a bengalska svieca uz len to nejako skombinovat a vymysliet regulaciu aby sa to dalo vyuzivat na kurenie a ohrev vody .. co ja viem na generator by som pouzil bud vodu alebo paru pripadne vietor proste bez piestov najlepsie turbinu ale motor z auta no neviem .. tesim sa ked tu da niekto centralu s motorom po mesiaci fungovania a napise o tom svoje poznatky.. domnievam sa ze motor by mal byt inej konstrukcie pretoze toto uz je standart a nikomu sa nic nechce skusat vymyslat co je chyba ..na nete su videa ktore umyselne zavadzaju ludi .. tou a tou cestou sa treba uberat.. a pritom tade cesta nevedie .. preco to asi neni problem si domysliet .. ak ja nieco vymyslim co sa uplne bude odlisovat a bude funkcne ..budem sa tym chvalit ? asi nie vsak ked si prepocitate cas namahu financie a hlavne nervy .. no a o tom to je je len par ludi ktory sa podelia o svoje poznatky a tym par ludom vzadam hold ..
a este otazka ,, skusal niekto CEEL generator ? s ultrazvukom ?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř 28 pro 2011 20:40
Re: GEET - Pantone reaktor -- Diskuse
Zdravím všechny výzkumníky vodíku a podobného zařízení.
Obracím se na Vás s prosbou o radu, jak postupovat dále při zprovozňování vyvíječe GEET-Pantone. Mým cílem je topení v RD pomocí kogenerační jednotky . Než však koupím spalovací motor z auta/ Škoda-Favorit myslíte, že bude dobrý?/, tak jsem vše chtěl vyžkoušet v malém.
Mám 4. takt ze sekačky- BRIX, dle doporučení ze stránek quanthome od pana M.Davida jsem si zhotovil vyvíječ GEET viz : vypařování ze vzduchu /druhý způsob zapojení -jen dva ventilý bez přívodu vyfukových plynů do BUBLERU. / Zde se píše , že tento typ zapojení je výhodnější
v tom, že je snadnější regulace než zapojení se čtyřmi kulovými ventily.Což je pravda.
Samotný vyvíječ jsem si vylepšil ? ještě předehřevem nasávaného vzduchu do bubleru.
/ v podstatě třetí trubka na plášti vyvíječe, kde vzduch je ohříván vyfukovými plyny.Po nastartování je hadice přívodního vzduchu teplá, ale samotné palivo se nestačí ohřát, tepla je málo,vzduch rychle proletí. Z toho zřejmě pramení problémy o kterých Vám chci psát a poprosit o radu někoho, kterému už systém jede.
Po prvém nastartování bylo nadšení obrovské, ale netrvalo dlouho. Jednak motor nejde do
otáček a zadruhé výkon i otáčky klesají až uplně motor zhasne. Zkoušel jsem i holý benzín, zde se po zahřátí taky motor začal dusit. Pak jsem zkoušel originál palivo ETANOL s vodou,
motor s pomocí boží klepal, ale taky otáčky klesají až do úplného zadušení.
Zřejmě to vypadá tak. že se vypálí lehké uhlovodíky a voda se neodpařuje /nebo se špatně váže s palivem/?
Nevím jak moc velký vliv má svařovaná konstrukce před šroubovanou.Povídání o důležitosti šroubovaných spojů jsem objevil ,jak naschvál ,až po sváření trubek.Kulatinu uvnitř
1/2" trubky nemám svařovánou /zvolil jsem technologii konců rozřezaných flexkou a roztažených podle průměru trubky /.Někteří mají použité skleněné kuličky - může se kulatina na koncích bodově dotýkat 1/2" trubky, aby nedošlo k zmaření magnetismu?
Myslíte, si že problém je v nedostatečné teplotě vody?
Motor má mít výkon 2,7kW při 3000ot. Chtěl jsem už kupovat asynchronní motor 2,2kW a použít ho jako asynchronní generátor do sítě, ale když mi nepojede perfektně motor, tak s
koupením motoru počkám.
Pokud se mi někdo ozve a poradí budu velice rád, dodá to člověku zase novou energii.
Děkuji s pozdravem Zdeněk.
PS:Přiložil jsem fotky, ale stále je nevidím ,nevím jestli to dělám spávně? Procházet - Otevřít a pak všechno odeslat?Nevím?
Obracím se na Vás s prosbou o radu, jak postupovat dále při zprovozňování vyvíječe GEET-Pantone. Mým cílem je topení v RD pomocí kogenerační jednotky . Než však koupím spalovací motor z auta/ Škoda-Favorit myslíte, že bude dobrý?/, tak jsem vše chtěl vyžkoušet v malém.
Mám 4. takt ze sekačky- BRIX, dle doporučení ze stránek quanthome od pana M.Davida jsem si zhotovil vyvíječ GEET viz : vypařování ze vzduchu /druhý způsob zapojení -jen dva ventilý bez přívodu vyfukových plynů do BUBLERU. / Zde se píše , že tento typ zapojení je výhodnější
v tom, že je snadnější regulace než zapojení se čtyřmi kulovými ventily.Což je pravda.
Samotný vyvíječ jsem si vylepšil ? ještě předehřevem nasávaného vzduchu do bubleru.
/ v podstatě třetí trubka na plášti vyvíječe, kde vzduch je ohříván vyfukovými plyny.Po nastartování je hadice přívodního vzduchu teplá, ale samotné palivo se nestačí ohřát, tepla je málo,vzduch rychle proletí. Z toho zřejmě pramení problémy o kterých Vám chci psát a poprosit o radu někoho, kterému už systém jede.
Po prvém nastartování bylo nadšení obrovské, ale netrvalo dlouho. Jednak motor nejde do
otáček a zadruhé výkon i otáčky klesají až uplně motor zhasne. Zkoušel jsem i holý benzín, zde se po zahřátí taky motor začal dusit. Pak jsem zkoušel originál palivo ETANOL s vodou,
motor s pomocí boží klepal, ale taky otáčky klesají až do úplného zadušení.
Zřejmě to vypadá tak. že se vypálí lehké uhlovodíky a voda se neodpařuje /nebo se špatně váže s palivem/?
Nevím jak moc velký vliv má svařovaná konstrukce před šroubovanou.Povídání o důležitosti šroubovaných spojů jsem objevil ,jak naschvál ,až po sváření trubek.Kulatinu uvnitř
1/2" trubky nemám svařovánou /zvolil jsem technologii konců rozřezaných flexkou a roztažených podle průměru trubky /.Někteří mají použité skleněné kuličky - může se kulatina na koncích bodově dotýkat 1/2" trubky, aby nedošlo k zmaření magnetismu?
Myslíte, si že problém je v nedostatečné teplotě vody?
Motor má mít výkon 2,7kW při 3000ot. Chtěl jsem už kupovat asynchronní motor 2,2kW a použít ho jako asynchronní generátor do sítě, ale když mi nepojede perfektně motor, tak s
koupením motoru počkám.
Pokud se mi někdo ozve a poradí budu velice rád, dodá to člověku zase novou energii.
Děkuji s pozdravem Zdeněk.
PS:Přiložil jsem fotky, ale stále je nevidím ,nevím jestli to dělám spávně? Procházet - Otevřít a pak všechno odeslat?Nevím?
Re: GEET - Pantone reaktor -- Diskuse
Neposlal by si nějaký plánek a návod pracuji na učilišti mohli bychom s dětma něco zkusit sestrojit..Míra
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: úte 25 říj 2011 18:16
- Dostal: 4 poděkování
Palivo pre GEET
Co vsetko sa da pouzit ako palivo pre GEET? Teda okrem Benzinu, nafty, olejov?
Mim tu raz spominal nieco o močovine. Neviete niekto o tom blizsie informacie?
Mim tu raz spominal nieco o močovine. Neviete niekto o tom blizsie informacie?
"Kapacita a indukcia, Páni- alebo laicky povedané, rezonancia. To sú zákony ovládajúce strunu na husliach aj zemetrasenie!" Nikola Tesla (1856 -1943)
- Aquarius1
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1195
- Registrován: ned 16 pro 2007 0:43
- Bydliště: Planeta Země
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
Re: GEET - Pantone reaktor -- Diskuse
Toto video není primárně o Pantone Geet ale něco přeci.Ve 14 minutě videa je tato věc hezky vidět a to i v provozu.
Věřím že v jednoduchosti bude ta pravá příčina neúspěchu dosavadního bádání,jelikož se bastlíme (a to i já) ve vymýšlení složitých mechanismů.
Re: GEET - Pantone reaktor -- Diskuse
Pěný den
Chtěl jsem se optat komu se podařil geet rozběhnout ? Je tu někdo kdo se tím opravdu zabýval ? Mě to fičí na sekačce ale nedokážu říci jaká je tam úspora paliva ,teď něco podobného stavím do felicie dám to místo katu jezdím na lpg takže stáhnu bohatost na reduktoru . Díky za odpověď
Chtěl jsem se optat komu se podařil geet rozběhnout ? Je tu někdo kdo se tím opravdu zabýval ? Mě to fičí na sekačce ale nedokážu říci jaká je tam úspora paliva ,teď něco podobného stavím do felicie dám to místo katu jezdím na lpg takže stáhnu bohatost na reduktoru . Díky za odpověď