Možná, že je "silně hořlavý" za podmínek, při kterých jsi jeho hořlavost zkoušel, ale ne za podmínek, které má přímo v motoru.baxter píše:... ten plyn (ktery jak jiz mam odzkouseno je silne horlavy )se podle ani nedostane do motoru protoze kdyby se tam dostal tak by to slo poznat na vykonu nebo spotrebe ...
Jedna možnost:
Optimální směs paliva a kyslíku je taková, aby se spálilo všechno palivo a spotřeboval všechen kyslík. Jestliže do takto namíchané směsi přidáš nějaké jiné palivo, které taky potřebuje kyslík, tak je tam toho kyslíku málo pro obě paliva - část tedy nemůže shořet. Abys ušetřil benzín, musel bys ho do směsi dávat méně a tu "scházející" část nahradit vodíkem nebo tím, co produkuješ.
Druhá možnost:
Přidáním "vodíku" dostáváš vyšší výkon, ale protože neměníš způsob jízdy, tak jezdíš jenom s větším přebytkem výkonu.
"Vodíkem" se nezabývám, takže moje názory neber jako kvalifikované, ale jenom jako případnou inspiraci.
Zdravím - poota