gewo píše:Co považuješ za "správný směr", co Tě opravňuje k tomu, abys ho určil, a KDE vlastně ukazuješ ten svůj správný směr? Promiň, ale zatím vidím jen negaci, ABSOLUTNĚ VŮBEC ŽÁDNÝ konstruktivní návrh. Kritiku, ano - ale jen v případě, že umím kritizované nahradit něčím jiným. Tady se hledají nekonvenční přístupy, a jak jistě víš, byly to právě takové, které nakonec pohnuly věcmi dopředu.
Ty se zde (bohužel) chováš jako správce poznaného a vypadá to, jako bys chtěl postavit bariéru mezi to, co jistě znáš a máš ohmatané v praxi, a to, co leží za těmito poznatky. Jako kdyby ses toho bál. Jednoduše nerozumím tomu, kam tím míříš.
Ten "správný směr" je určitě podložen praxí, to jistě.
Taky byl formován hlavně součinností praxe a teorie - čili jeksi vím, který směr správný není.
Jo, když se snažím někde ušetřit palivo, tak se to třeba projeví - na životnosti stroje, výkonu a tak.
No a když tu někdo chce prezentovat jako hotovou a ověřenou věc takovou ptákovinu, jako úsporu 50% paliva, pak se samozřejmě zajímám.
A ejhle - on to nechce a nechce doložit, jen se vykrucuje...
...že by něco nesedělo?
To pak pojmu podezření, že asi opravdu nesedí.
Čili - k něčemu se dopracovat znamená ověřovat a zkoušet.
Ale určitě se nedopracuje ten, kdo neověří, nechá se jen opít...