Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Dobré srdce Krnova - QR platba na účet města Krnova - Pomoc postiženým při povodních. Více zde...

Suchý spořič UF

Návrhy konkrétních zařízení.
Odpovědět
Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »

Mimo téma (offtopic)
kdyz uz jste se zminili o tech cerpacich stanicich tankoval sem do auta porad natural 95 na nekterych stanicich taky nic moc jestli objem nebo obsah vody nebo jinych latek to uz neresim . presel sem na vervu 100 a bez problemu.sice litr je o neco drazsi ale spotreba mi klesla taky minimalne o litr a neco na sto oproti naturalu 95


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2448
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

Re: a

Příspěvek od lajos »

Mimo téma (offtopic)
baxter píše:kdyz uz jste se zminili o tech cerpacich stanicich tankoval sem do auta porad natural 95 na nekterych stanicich taky nic moc jestli objem nebo obsah vody nebo jinych latek to uz neresim . presel sem na vervu 100 a bez problemu.sice litr je o neco drazsi ale spotreba mi klesla taky minimalne o litr a neco na sto oproti naturalu 95
jsem asi benzínový negramot...co je ta verva 100??? u kterých pump se to prodává? já vždycky dojedu do globusu, čapnu 95-kovou pistoli a ostatních věcí si nevšímám


Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »

Mimo téma (offtopic)
ja nevim jak je to tam u vas ale tady vervu 100 tankuju na benzine jako BENZINA melo by to mit sto oktanu a nejake aditiva navic oproti naturalu 95 zatim se mi osvedcila a snizila mi predtim uz spotrebu asi o litr a neco protoze nemusis tolik slapat po plynu sice stoji momentalne 34,20 ale i tak si myslim ze se to vyplati vsak to vyzkousej a uvidis ale i tak to vychazi porad levneji nez natural 95 a pak se jeste prodava etanol 85 ale u toho je spotreba zase vyzsi pokud ho tankujes cisty sice stoji kolem 25 kc za litr ale pi.. to jede sem to zkousel


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2448
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

Re: a

Příspěvek od lajos »

Mimo téma (offtopic)
baxter píše:ja nevim jak je to tam u vas ale tady vervu 100 tankuju na benzine jako BENZINA melo by to mit sto oktanu a nejake aditiva navic oproti naturalu 95 zatim se mi osvedcila a snizila mi predtim uz spotrebu asi o litr a neco protoze nemusis tolik slapat po plynu sice stoji momentalne 34,20 ale i tak si myslim ze se to vyplati vsak to vyzkousej a uvidis ale i tak to vychazi porad levneji nez natural 95 a pak se jeste prodava etanol 85 ale u toho je spotreba zase vyzsi pokud ho tankujes cisty sice stoji kolem 25 kc za litr ale pi.. to jede sem to zkousel
Díky za info


Uživatelský avatar
laik
Zasloužilý člen
Příspěvky: 858
Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
Bydliště: Brno
Dal: 36 poděkování
Dostal: 43 poděkování
Kontaktovat uživatele:

magnety a krystal

Příspěvek od laik »

Zdravím...
.....že pořád votravuju z těma krystalama ,ale nedá mě to....
....pokud někdo má na zvýšení učinosti neodymy na sání......
...já bych je posunul co nejvíce k tomu krystalu v Ufku....
...ne li uplně moc blízko ,aby mohli pusobit svoji silou přímo na ten krystal....(ale ještě přesně nevím z kterých stran)
....ale jestli chcete vědět přesně proč bych to udělal ,tak to nepovím ,protože to přesně nevím ....
...mám jen takovej pocit ,že z toho manželství magnetu a krystalu by mohlo něco vzejít.....

...ps:omlouvám se jestli spamuju blábolama.....


Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2448
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

Re: magnety a krystal

Příspěvek od lajos »

Mimo téma (offtopic)
laik píše:Zdravím...
.....že pořád votravuju z těma krystalama ,ale nedá mě to....
....pokud někdo má na zvýšení učinosti neodymy na sání......
...já bych je posunul co nejvíce k tomu krystalu v Ufku....
...ne li uplně moc blízko ,aby mohli pusobit svoji silou přímo na ten krystal....(ale ještě přesně nevím z kterých stran)
....ale jestli chcete vědět přesně proč bych to udělal ,tak to nepovím ,protože to přesně nevím ....
...mám jen takovej pocit ,že z toho manželství magnetu a krystalu by mohlo něco vzejít.....

...ps:omlouvám se jestli spamuju blábolama.....
každý africký šaman to zná, zastav se u nich


Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: magnety a krystal

Příspěvek od poota »

laik píše:.....že pořád votravuju z těma krystalama ,....pokud někdo má na zvýšení učinosti neodymy na sání....já bych je posunul co nejvíce k tomu krystalu v Ufku...
...ps:omlouvám se jestli spamuju blábolama.....
Cokoli k věci není blábol.
Zatím jsem instaloval dvě UF5ky, jedna má dva neodymy 15x15x5 přibližně kolem prostředka, ta druhá má celkem čtyři neodymy 15x10x3 po dvou proti sobě zhruba proti pětinám od konců. Jsou instalovány na dvou vozech, takže srovnání rozdílu je neproveditedlné, obě pracují k plné spokojenosti.
Laborovat se změnami rozměrů, umístěním magnetů a podobných věcí hodlám provádět až poté, co se mi podaří vyřešit nějaký způsob nějakého měření, kterým budu moci porovnávat rozdíly. Do té doby je to jenom odhadování funguje-nefunguje. Měření spotřeby, ať již přesné (litry děleno kilometry) nebo rychlejší průběžné, není to, co zrovna potřebuji.
Vyzkoušet je možné cokoli, ale výsledek stále jenom odhadujeme - na známé trati třeba podle chování motoru a nebo na základě osobního dojmu z jízdy. Tím se ovšem výsledky dají dost těžko vzájemně porovnávat. Ale třeba bude časem líp :)

Zdravím - poota
P.S. Umístění magnetů je bráno velice hrubým odhadem s přesností na 0,1 mm - větší není nutná :lol:


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
sanov
Stálý člen
Příspěvky: 44
Registrován: pon 06 zář 2010 17:10
Dostal: 1 poděkování

Ahoj Poota

Příspěvek od sanov »

už dlhšiu dobu sledujem tvoju prácu so suchým sporičom.
napadlo ma, či by si nemohol použiť niektoré prvky caduceus coil vo svojom sporiči. Zdá sa mi, že by caduceus cievka mohla mať niečo spoločné s tvojim vynálezom.

http://jnaudin.free.fr/html/sclxmtr.htm

všetko o cievkach:

http://portal.groupkos.com/index.php?ti ... uceus_Coil
osobne ju plánujem použiť pri svojich experimentoch s GEET reaktorom.

Maj sa Poota, a prepáč, ak som ti podsunul informáciu, ktorú už poznáš.

sano, aliaz sanov


Nemôžeme robiť veľké veci. Môžeme robiť iba malé veci s veľkou láskou. Matka Tereza
Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: Ahoj Poota

Příspěvek od poota »

sanov píše:..napadlo ma, či by si nemohol použiť niektoré prvky caduceus coil vo svojom sporiči. Zdá sa mi, že by caduceus cievka mohla mať niečo spoločné s tvojim vynálezom. ..
Pod pojmem "caduceus" se prezentují dva typy cívek.

Jeden jsou stejnosměrně vinuté závity kolem rovného jádra nebo kolem sebe navzájem, případně na jednom konci spojené. Dá se to popsat jako v půli přeložený a zkroucený drát - to je začátek vinutí UF1 až UF5, které se liší prakticky jenom pokračováním drátů po opuštění jádra.

Druhý se spojuje se skalárními vlnami a popisuje se jako Smithova cívka. Vyznačuje se bifilárním vinutím kolem prázdného středu nebo na nějakém průměru, kdy se oba dráty navzájem kříží, pokud možno stále v téže linii. S tímhle způsobem vinutí jsem zatím neexperimentoval, takže je zde volné pole působnosti pro někoho jiného.

V současné době nemám možnost dostatečně přesného a rychlého měření nějakých hodnot, podle kterých by se dala účinnost nějak porovnávat. Bez tohoto porovnávání vlivu různých změn nemá příliš smysl vytvářet další a další zařízení, která fungují plus mínus zhruba stejně.

Zdravím - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Původní význam kaducea

Příspěvek od 1220 »

Byl znám jako spojnice individua se středem - středy ostatních událostí , byla to pomůcka při obřadech, synonymem je Hermova hůl.
A kupodivu ten tvar se nakonec v ufku objevuje - spojuje rychle rotující střed s pomalu rotujícím
vnějškem pravděpodobně kmity jak dnes je moderní říkat skalárními vlnami .
Jsem rád Sano, že ses všimnul. ;)
jedno z vyobrazení kaducea je zde :
http://www.google.cz/imgres?imgurl=http ... f-the-cadu

K.


Uživatelský avatar
hapalainen
Starší člen
Příspěvky: 196
Registrován: stř 07 úno 2007 23:51
Bydliště: Norsko
Dostal: 1 poděkování

Ten odkaz je prázdný

Příspěvek od hapalainen »

Mimo téma (offtopic)
Žádné kaducea se nezobrazilo. Hlavní je kázeň.


Hlavní je vyhrát zápas
Uživatelský avatar
Hellraiser17
Stálý člen
Příspěvky: 60
Registrován: sob 18 zář 2010 13:11
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

měření spotřeby

Příspěvek od Hellraiser17 »

Zdravím.
Docela nedávno jsem objevil Vaše forum a po přečtení asi 80% témat, jsem se nemohl ubránit myšlence, že bych si alespoň jedno zařízení (spořící) nepostavil. Nicméně v tu samou chvíli mě napadlo, jak změřit úsporu, téměř ideálně...
Vzdal jsem myšlenu, jet po dálnici 100km s plnou a posléze natankovat, neboť je mnoho faktorů, které by spotřebu ovlivnily (vítr, kopce, rychlost - provoz, kvalita paliva...). Takže jsem sehnal motor, benzínový o obsahu 200ccm a výkonu 6.5koně. Myšlenka s tím motorem je taková, že bude fungovat jako stabilní motor se zátěží (zátěž bude autoalternátor + spotřebič)s ocejchovanou nádrží na půl litru paliva. Metoda měření by spočívala v porovnávání počtu otáček na nádrž, nebo délku chodu na nádrž, samozřejmě konstantní otáčky a ideální teplota.
V plánu mám porovnat jak UFkové, tak TRkové spořiče.

PS: pokud to bude správně fungovat, nevidím problém (pokud bude zájem) s odskoušením čehokoliv...
PS2: klidně to můžete brát jako inspiraci...


Uživatelský avatar
Iv
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1080
Registrován: sob 07 říj 2006 17:51
Dostal: 8 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Ten odkaz je prázdný

Příspěvek od Iv »

Mimo téma (offtopic)
hapalainen píše:Žádné kaducea se nezobrazilo. Hlavní je kázeň.
Stačí tady: http://medical-dictionary.thefreedictionary.com/Caducea a pak již další odkazy v Google.


Svůj šírák odhazuji vdál a letím zpět ke hvězdám. (Cyrano)
Solimator
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: pát 23 črc 2010 11:35
Bydliště: Kladensko
Dal: 1 poděkování
Dostal: 3 poděkování

spotřeba benzínu s UF5

Příspěvek od Solimator »

Vyrobil jsem si UF5 přesně podle obrázků v tomto vlákně. Jedná se o UF5. Foto mám jen z mého staršího mobilu a kvalita nic moc. je to prakticky stejná kopie UF5 podle "poota". Před testováním UF5 jsem si udělal průměrnou spotřebu tak, že jsem naplnil nádrž auta až po víčko a najel jsem asi 550km a udělal průměr. Pak jsem namontoval do sání motoru UF5 piezoměničem blíže k motoru a na trubici sání jsem přilepil dva neodymové magnety velikosti 30x10x5mm zhruba do poloviny UF5 kladným a záporným pólem proti sobě. Po ujetí asi 635km jsem zajel k benzínové pumpě(podotýkám, že jsem tankoval u jedné pumpy a u stejného stojanu) a opět jsem dolil benzín až po víčko a udělal průměrnou spotřebu. Spotřeba se snížila o 0,7 litru na 100km. Ještě bych jsem napsal jeden postřech, ale nevím, jestli to s souvisí s UF5. Před testováním UF5 mě začala zlobilt spojka. Asi tak už před půl rokem a najeto 10.000km a teď už to vypadalo na výměnu, protože jsem byl v Praze a popojížděl v koloně do kopce a spojka už tak cukala, že jsem se bál, abych dojel vůbec domů. No a pak jsem začal testovat tu UF5 a spojka jako by se upravila a teď je v pohodě...


Uživatelský avatar
laik
Zasloužilý člen
Příspěvky: 858
Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
Bydliště: Brno
Dal: 36 poděkování
Dostal: 43 poděkování
Kontaktovat uživatele:

spojka

Příspěvek od laik »

Zdravím
Jestli dobře pamatuji tak i u Trkových spořičů byla někdy pozorována zlepšení i u ostatních součásti auta než jen spotřeba motoru ,spojka různý klepání a pod......
Leckdo s tím asi nebude souhlasit ,ale asi zde fakt pusobí ta síla spirály .......
Auto je vlastně taky jako živá bytost ,člověk si ho stvořil ke svému pohybu a dal do něj svu energii ,stejně jako duch si stvořil své tělo a vědomým dýcháním se dovede taky uzdravit......
takže teoreticky i upravou "dýchání u auta " můžem vybudit ten ozdravný proces celého organismu.....ale to jsme z roviny technické uplně někde jinde.....
.....a tak mě napadají myšlenky na mikro Ufka vložená do nosních dírek???...ale to jsme zase zpátky o pár tisíc let u Hermesa a jeho léčivé hole.....


Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
Odpovědět

Zpět na „Stavebnice“