Pro Bagri a všechny, kteří vědí, jsou znalí problémů, vzdělaní v oboru a rádi poradí "garážovým vědcům" mého ražení. Trochu jsme se poškorpili
na tema MM, oživili toto "umírající" vlákno a vnesli torchu posunu do vývoje
pístovéverze. Ve výše uvedeném příspěvku je opravdu hodně pravdy a znalostí. Osobně se , jak Bagri uvedl "brodím" v písku vlastních poznatků, které bych asi již dávno získal "řádným" studiem. Každý, kdo kdy něco podobného bastlit, došel k závěru, že skutečně schovávat magnety do systemu mechaniky nelze. k tomuto musí dojít zákonitě všichni
A jak Bagri dále napsal. je třeba odstranit "to kopnutí do zadku" To je skutečný a jediný problém. Nemám možnost , potažmo nechci do magnetického motoru montovat Ni Mg Ga. Pouze a jen mechaniku a magnety. Právě tu mechaniku zcela předělávám a zjednodušuji / na lineární ložiska, viz diskuze výše....ne vodítka ze šuplíku ale SKUTEČNÉ linear.ložisko s vedenou tyčí/ bude to trochu dražší...jeden píst cca 500.- / a to jich potřebuji ve finále 12
/ takže "zatím" objednávám jen 3 sady ...pro 3 písty a s tím budu laborovat. Díky původní myšlence jsem "z část" odstanil to zadní kopnutí, jak Bagri zmiňuje. Z části znamená, že tedy ne úplně. Při jednom pístu se tento "zbytkový " magnetismus neprojevuje, ale jakmile se přidá další píst, tak ten začne ovlivňovat píst předešlý....Zní to logicky, každý řekne , no to je přece jasné. Ono to jasné je....na papíře nebo v myšlenkách. Ale ....Ta mag. pole se "nějak" sčítají a tak potřebuji přijít na to, aby se nesčítala. jde o to to jen zkusit vylaborovat...to je zkoušet, zkoušet , zkoušet....jako bastlíři s teslovou cívkou....nikdo neví co to prakticky udělá...i když teorie je jasná.....tak, Bagri a spol mějte se fajn, zachovejte mě přízeň
zdraví martin11
p.s. zdravím Spaceball
... věřím, že se " TO " povede ......