Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

Moje "škodovka" na vodík!

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
conny
Starší člen
Příspěvky: 126
Registrován: ned 25 čer 2006 20:20
Bydliště: Zlin
Dostal: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

schematicky sotek

Příspěvek od conny »

Omlouvam se vsem zde pritomnym pozustalym...

NE 1mH ALE 100mH

(viz IV schema)

kdyby nekdo vedel (samozrejme adekvatni proud)

Ilem?
chtel bych 4ks.Proud co pujde,nejsme prece zadne becka...

PS:
asi by se nasly i ve starych projektorech...
Naposledy upravil(a) conny dne čtv 09 lis 2006 15:22, celkem upraveno 1 x.


Tak kdyz uz H2 je mezi nami,ted je to o urazech.. :)
Uživatelský avatar
jeff
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1140
Registrován: pon 28 lis 2005 1:25
Bydliště: Praha
Dal: 33 poděkování
Dostal: 95 poděkování
Kontaktovat uživatele:

výbojky

Příspěvek od jeff »

Rtuťové výbojky mají předřazenou jen obyčejnou tlumivku, zapalovače potřebují jen sodíkové a halogenidové výbojky. Předřadníkové tlumivky mají indukčnost v řádu H

Jeff


Uživatelský avatar
Merlin
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1764
Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
Bydliště: Severní Morava
Dostal: 54 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Merlin »

http://tinyurl.com/y9ww9t

http://tinyurl.com/ymg3w6

Podstatná část popisu z Dingelova patentu:

Tento systém produkuje vodík a kyslík z vody podle momentální potřeby. Voda je separována na vodík a kyslík použitím unikátní kombinace metalurgických, elektrotechnických a konstrukčních nápadů. Vodík je spalován v motoru, nespálený vodík se v systému společně s kyslíkem vrací do zásobníku s vodou.

Říká tím všechno a současně vůbec nic. Za "unikátní kombinaci metalurgických, elektrotechnických a konstrukčních nápadů" lze označit cokoli, každý přístroj, každý stroj...

Něco ale přece.

1/ používá voštinové elektrody
2/ je zde okruh, v němž probíhá neustálá cirkulace vody reaktorem
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
Slava
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: pát 10 lis 2006 8:58
Bydliště: Vysočina

Ten sekačkopokusátor

Příspěvek od Slava »

Nejdříve bych Vás chtěl pozdravit a omlouvám se jestli tato připomínka přijde v nějaké nestandartní formě, neboť jsem tu prvně. Měl bych jenom připomínku k neustálému BOUCHÁNÍ té sekačky. Nemyslím si, že je to špatným ventilem sání, ale zapalováním. Ta sekačka dle fota nemá zapalování hnané vačkou, což by pálilo jednou za dvě otáčky, ale je hnané od kliky takže pálí každou otáčku jak u dvoutaktu? Tzn. jestli to nebouchá, když jsou ventily ve štřihu-konec čtvrté doby-výfuk.


Uživatelský avatar
Merlin
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1764
Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
Bydliště: Severní Morava
Dostal: 54 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pro Slava

Příspěvek od Merlin »

Novák píše:Dobrý postřech, ale celá věc se má takhle.Ten předstih pálí až za úvratí
asi tak 5st. a sací ventil je dávno zavřený.S tím motorem se dá točit i ručně
protože vodík nepotřebuje kompresi, jenom objem vzduchu aby konal nějakou práci a pokud nasaju směs a odpálím to ručně tak to ten mizernej
ventil prostě neutěsní.Ještě teď mi zvoní v uších od tý poslední pumelenice,
kdy sem s tím motorem konečně praštil pod ponk.
GEWO sem poslal několik dobrých odkazů na profíky a pokud si to prohlídneš
tak žádná automobilka si nedovolí nechat vodík v sacím potrubí a všichni
ho vstřikují a moc dobře vědí proč a já to vim taky!!
Musíš do sacího potrubí zavést trubičku končící až těsně u ventilu. Vyplň ji drátěnkou, nejlépe nerezovou. Před vstupem do sacího potrubí musíš mít klapku nebo podtlakem otevíraný ventil, který pustí plyn až v okamžiku plného otevření ventilu a zastaví ho, už když je ventil v půli cesty zpátky. Rukou bych to netočil, mechanika ventilů má svou setrvačnost, kdy se ventil přirazí k sedlu, také proto je tam ta vůle.


The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Teorie....

Příspěvek od Mim »

Jsem praktik. Stovky pokusů atd. Papír snese všechno....Co takhle se do toho opravdu pustit.....Mim


Však ono to půjde!!!
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilem »

Určitě dvoutakt zkus. Já " vyčůraně" počkám, jak dopadneš. Fakt je ten, že zdaleka nemám takové vybavení jako ty, tudíž jsi na pokusy vhodnější. Milan z Elabsu Vracov mi v soukromé korespondenci napsal, že dvoutakt je velmi vhodný na pohon vodíkem, a že s ním velmi rychle a levně dosáhnu dobrých výsledků.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Pro Ilem....

Příspěvek od Mim »

Milan kecal....Hooodně kecal....Tudy cesta nevede. Mim


Však ono to půjde!!!
Návštěvník

Re:

Příspěvek od Návštěvník »

CHlapi začnem konečně přemyšlet jo?Vstřikovaní vody ktera se rozkládá přímo ve speciálně upraveném vstřikovači na vodíkokyslikovou směs a ta je vstříknuta do valce.Co vi na to?A k tomu upravena svícka s pořádným jiskřištem. :hip:


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2448
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

my o voze-anonym o koze

Příspěvek od lajos »

Nějak jsi zajímavým spůsobem přešel od vstřikování vody rovnou k vodíkokyslíkové směsy do válce. Ten speciálně upravený vstřikovač by musel být elektrolyzér. Jablka a hrušky se nedají počítat dohromady anebo pak je to mošt.


Návštěvník

Re: my o voze-anonym o koze

Příspěvek od Návštěvník »

Ten vstřikovač by byl zaroven i elektrolizer.Když jsi tak chytrej postavil jsi něco?A fungovalo to?


Uživatelský avatar
Palo
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4207
Registrován: úte 08 srp 2006 18:01
Bydliště: Brno
Dal: 41 poděkování
Dostal: 451 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: my o voze-anonym o koze

Příspěvek od Palo »

A tys něco takovýho postavil?


Nemáme žádnou vládu, jen nepostižitelnou mafii.
Co si můžeš ověřit, si ověř. Ulhaných byznysmanů jsou hromady.
lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2448
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

anonym

Příspěvek od lajos »

Ano postavil a již jsem přišel na to že elektrolyzér elektrolyzuje, jen nevým jak vstřikuje ale asi bude lepší když přejdem do boxovárny, začínáme tam trochu padat. I tam by měli mít repliky nějaký smysl?


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pro Ilem....

Příspěvek od Ilem »

Mim píše:Milan kecal....Hooodně kecal....Tudy cesta nevede. Mim
Mime, pokud jsi ochotný, tohle bych rád trochu rozebral.
Moje představa je taková: Dvoutakt nemá ventily. Takže není třeba řešit korozi vodítek ventilů. Problém je přimazávání. Ale to je již vyřešené, měly to již předválečné motorky. Chápu, že BP nemůže do karteru, to by šel motor velice brzo do kytek i s autem a osádkou. Ale BP se dá separovat na kyslík a vodík. To už tu také někde bylo. Samostatný vodík už tak moc výbušný není. To už by snad šlo ne? Budu rád, když mi to vyvrátíš, ale chtěl bych to pochopit.
Dík.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Pro Ilem....

Příspěvek od Mim »

O dvoutaktech toho tady bylo také napsáno dost....Pro směs jsou nevhodné z důvodů, které jsi sám zmínil...Pokud se bude jednat o jinou plynnou směs je to u dvoutaktu docela snadné...ostatně dvoutakty na svítiplyn nebo jiné hořlavé plyna se běžně vyráběly...(první spalovací motor sestrojil Lenoir 1860 na svítiplyn - tzv. dvojčinný dvoutakt) To byla zajímavá konstrukce, kdy na každé straně pístu bylo šoupátko, které řídilo vstup směsi svítiplynu se vzduchem a odchod zplodin hoření. Pokud by se upravila rychlost hoření vodíku a možností je více....tak ano. Lepší varianta pro dvoutakt je i tak stejně buď Bingo fuel - nebo plazmatické spalování mlhy. To je můj názor.....Mim


Však ono to půjde!!!
Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“