Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
TRkové řady vyvíječů
Moderátor: sao
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 83
- Registrován: úte 31 kvě 2011 5:47
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 7 poděkování
Re: TRkové řady vyvíječů
Nebublá i bez bubleru a ani když odsaju většinu vody s trka a to mám TDI. Hadičku zkracuji na 1/5, pokud ani to nepomůže zvětším průměr, ale musím vykoumat nějako tepelnou clonu proti žáru od turba - trko bude pár cm od něj. Proud omezuji schémátkem od Iv, jen jsem včera nikde nesehnal analogový ampérmetr, abych to mohl ladit pohodlněji i za jízdy, přece jenom, až se to provzdušní, bude odpor asi o kus nižší.
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 83
- Registrován: úte 31 kvě 2011 5:47
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 7 poděkování
Re: TRkové řady vyvíječů
Tak už vážně nevím.
Sertu se s tím celý den a zase nic. Z 1,5m délky jsem to zkrátil na slabých 35cm a nic. Tak jsem zvětšil průměr z 6mm na 8mm a zase nic. Demontoval jsem bubler a zase bez podtlaku. Na volnoběh ani bublinka a na zvýšené otáčky jen tak, aby se neřeklo. Na diagnostice mi turbo tlačí tak, jak má. Jedna fotka celková a druhá s napojením na hadici do turba. Omluvte zhoršenou kvalitu. Měl jsem objektiv bez možnosti korekce hloubky ostření.
Zkoušel jsem samotnou hadici, co mám napojenou na sání a už ani z ní nejde podtlak. Jak je to možné? Je to pár cm od cstupu do turba, uvnitř to mám vystouplé do prostoru, takže by to mělo fungovat i jako venturyho trubice a podtlak se prostě nekoná. Mě snad drbne. Dělám se s tím už druhý týden, několikrát překopaná jak elektrika, tak samotné trko a bez výsledku.
Jo vlastně nějaký efekt dnes byl. Při nandávání svorek (napájení z Iv zdroje)jsem si nevšimnul, že na jedné mi spadla izolace a vzal jsem to do prstu. To byla taková prda, že jsem se svalil a ještě teď mám tiky v prstech (plně nabytý kondík 330uF/500V).
Víš co Majkl přijeď někdy za mnou a kuknem na to -- to by v tom byl čert - -Pokud máš TDI, tak to musí vcucnout aj flašu
Ale jak tak koukám na ten obr s tou přiskřípnutou hadicou --- no teda - to je něco
Sertu se s tím celý den a zase nic. Z 1,5m délky jsem to zkrátil na slabých 35cm a nic. Tak jsem zvětšil průměr z 6mm na 8mm a zase nic. Demontoval jsem bubler a zase bez podtlaku. Na volnoběh ani bublinka a na zvýšené otáčky jen tak, aby se neřeklo. Na diagnostice mi turbo tlačí tak, jak má. Jedna fotka celková a druhá s napojením na hadici do turba. Omluvte zhoršenou kvalitu. Měl jsem objektiv bez možnosti korekce hloubky ostření.
Zkoušel jsem samotnou hadici, co mám napojenou na sání a už ani z ní nejde podtlak. Jak je to možné? Je to pár cm od cstupu do turba, uvnitř to mám vystouplé do prostoru, takže by to mělo fungovat i jako venturyho trubice a podtlak se prostě nekoná. Mě snad drbne. Dělám se s tím už druhý týden, několikrát překopaná jak elektrika, tak samotné trko a bez výsledku.
Jo vlastně nějaký efekt dnes byl. Při nandávání svorek (napájení z Iv zdroje)jsem si nevšimnul, že na jedné mi spadla izolace a vzal jsem to do prstu. To byla taková prda, že jsem se svalil a ještě teď mám tiky v prstech (plně nabytý kondík 330uF/500V).
Víš co Majkl přijeď někdy za mnou a kuknem na to -- to by v tom byl čert - -Pokud máš TDI, tak to musí vcucnout aj flašu
Ale jak tak koukám na ten obr s tou přiskřípnutou hadicou --- no teda - to je něco
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 83
- Registrován: úte 31 kvě 2011 5:47
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 7 poděkování
Re: TRkové řady vyvíječů
Přijedu rád, ozvu se.
Apropo obr to není, rozměry jsou 70x100, celé je to v kanalizační trubce o průměru 75mm a ta hadice není skřípnutá, je zasazená za ten plech a kus jí není vidět. Proto jsem omlouval sníženou kvalitu zvuku fotky.:-)
Dnes jsem si hrál i s různými nástavcemi na hadičník do sání a bez výsledku. Mýdlovou bublinu na konci hadice to na volnoběh ani nepraskne
Přemýšlím, že nasávání napojím za turbo a bude bublin víc než dost, jen už nepůjde o podtlakový systém, ale tlakový a 1,5 atm. ve špičce by mi mohlo trko krapátek rozmístit po většině prostoru pod kapotou.
Další verze, tentokrát s UV
Moc pěkné - šikovnej
Apropo obr to není, rozměry jsou 70x100, celé je to v kanalizační trubce o průměru 75mm a ta hadice není skřípnutá, je zasazená za ten plech a kus jí není vidět. Proto jsem omlouval sníženou kvalitu zvuku fotky.:-)
Dnes jsem si hrál i s různými nástavcemi na hadičník do sání a bez výsledku. Mýdlovou bublinu na konci hadice to na volnoběh ani nepraskne
Přemýšlím, že nasávání napojím za turbo a bude bublin víc než dost, jen už nepůjde o podtlakový systém, ale tlakový a 1,5 atm. ve špičce by mi mohlo trko krapátek rozmístit po většině prostoru pod kapotou.
Další verze, tentokrát s UV
Moc pěkné - šikovnej
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 83
- Registrován: úte 31 kvě 2011 5:47
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 7 poděkování
Re: TRkové řady vyvíječů
Tak konečně jsem to dotáhl do podoby, kdy mohu s čistým svědomím zajet za Saem na dořešení podtlaku.
Sice je ten ampérmetr jak pěst na oko, ale pokud to Sao nakopne k životu, koupím nějaký slušivější.
Sice je ten ampérmetr jak pěst na oko, ale pokud to Sao nakopne k životu, koupím nějaký slušivější.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 342
- Registrován: pon 17 zář 2012 11:23
- Dal: 139 poděkování
- Dostal: 305 poděkování
Re: TRkové řady vyvíječů
Tak to bylo v březnu letošního roku. Teď je říjen! Neví někdo jak ten seriál pokračoval dál.Majkl1 píše:Tak konečně jsem to dotáhl do podoby, kdy mohu s čistým svědomím zajet za Saem na dořešení podtlaku.
Sice je ten ampérmetr jak pěst na oko, ale pokud to Sao nakopne k životu, koupím nějaký slušivější.
Majkl1 nebo Sao! Nebo to zase někdo umazal?
Jsem napnutý jak žížala při 380V.
Zdraví E_man
Nazdar Emane. S mazáním je v podstatě konec. Jedinné co mažeme jsou příspěvky, které nemají absolutně nic co říct o jakémkoliv předmětu diskuzí a kdy se někdo vylejvá povětšinou hrubostmi na druhé. Pokud se tedy někdo odmlčí, těžko s tím něco dělat. Zkus SZ, nebo Emila. Najít si profil dotyčného a přes knoflík se dá Emil poslat, i když nepřímo přes Pramen. Pokud jsou příspěveky mimo téma, přehazujeme je do témat, kam snad nejlíp tématicky patří, ne vždy, ale povětšinou, to záleží. Ke změnám došlo i kvůli mazání vlastních příspěvků členy a to jde již jenom 24 hodin od momentu odelsání příspěvku. Tyhle změny proběhly tak nějak před rokem. SDK
____________
Jak se do lesa volá, tak se z lesa střílí...
Jak se do lesa volá, tak se z lesa střílí...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: pát 23 črc 2010 11:35
- Bydliště: Kladensko
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 3 poděkování
Re: TRkové řady vyvíječů
Zdravím, mám namotáno a vkládám fotky, ale kvalita fotek nic moc. Je to z mobilu, kdyžtak nafotím v lepší kvalitě... Miloš
Máš to moc pěkně uděláno a držím Ti palec.
Achtung -- není to o bublání, takže do série 2W žárovku /12V
odběr cca 50-100mA
Sao
Ps: Na ty okna použij Savo
Máš to moc pěkně uděláno a držím Ti palec.
Achtung -- není to o bublání, takže do série 2W žárovku /12V
odběr cca 50-100mA
Sao
Ps: Na ty okna použij Savo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: TRkové řady vyvíječů
Narazil jsem na toto téma náhodou a docela mě to zaujalo, ale je tu 77 stran a nikde není popsáno jak to přesně funguje? A nikde jinde na internetu jsem o nic nenašel Tr vyvíječi nenašel...
- poota
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 5830
- Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
- Bydliště: Praha
- Dal: 1692 poděkování
- Dostal: 2418 poděkování
Re: TRkové řady vyvíječů
TRko je zdejší specialita (sao), takže není divu, že se o něm jinde moc nepíše - podobná situace je i s UFkem. U obou je zajímavé, že sice fungují, ale o tom na jakém principu jsou pouze různé dohady, z nichž žádný nebyl dostatečně prokázán. Původně se považovalo za klíčové působení vody, ovšem jen do té doby, než se v "zimním režimu" ukázalo, že TRko funguje i "nasucho", což naznačilo možnost příbuznosti s principem UFka, který je ale také zatím stále neodhalen, i když některé indicie se zdají svědčit o principu frekvenčním, případně nějak modifikovaném "magnetohydrodynamickém".
Zdravím - poota
Ano - je to tak. A ještě bych dodal všem dobře známé: "A přece se točí"
Pěkné pozdravení posílám - Sao
Zdravím - poota
Ano - je to tak. A ještě bych dodal všem dobře známé: "A přece se točí"
Pěkné pozdravení posílám - Sao
Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 394
- Registrován: ned 05 dub 2015 21:59
- Dal: 85 poděkování
- Dostal: 173 poděkování
TRko- test
Po minulém srazu jsem se odhodlal udělat test zařízení.
Namontoval jsem to do Clia 1.5dci. Abych neovlivňoval testování, jezdila s tím moje žena a navíc o tom že je něco pod kapotou dodnes neví.
První čtyři měření jsou bez jakýchkoli úprav na motoru, s trkem je označený řádek žlutě.
V testování se bude pokračovat dál.
Pohled 1
Připojení
Tabulka
Graf spotřeby
Namontoval jsem to do Clia 1.5dci. Abych neovlivňoval testování, jezdila s tím moje žena a navíc o tom že je něco pod kapotou dodnes neví.
První čtyři měření jsou bez jakýchkoli úprav na motoru, s trkem je označený řádek žlutě.
V testování se bude pokračovat dál.
Pohled 1
Připojení
Tabulka
Graf spotřeby
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: TRkové řady vyvíječů
To máš ještě dobré, moje manželka měla s TRkem spotřebu ještě větší, než bez.
Už jsem to tu psal, s TRkem se člověk musí naučit jezdit. Popsal mi to i můj syn, aniž bych mu cokoli říkal. Je potřeba jezdit na "půl plynu". Je cítit na tahu motoru, kdy TRko ještě něco přidává, a kdy už ubírá. Samozřejmě řidič už musí mít s autem něco naježděno, aby cítil změnu. Většině žen, čímž se jich nechci nijak dotknout, jen jsou jiné, tah motoru a jeho zvuk nic neříká. Některým dokonce ani kontrolky na palubní desce.
Už jsem to tu psal, s TRkem se člověk musí naučit jezdit. Popsal mi to i můj syn, aniž bych mu cokoli říkal. Je potřeba jezdit na "půl plynu". Je cítit na tahu motoru, kdy TRko ještě něco přidává, a kdy už ubírá. Samozřejmě řidič už musí mít s autem něco naježděno, aby cítil změnu. Většině žen, čímž se jich nechci nijak dotknout, jen jsou jiné, tah motoru a jeho zvuk nic neříká. Některým dokonce ani kontrolky na palubní desce.
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 394
- Registrován: ned 05 dub 2015 21:59
- Dal: 85 poděkování
- Dostal: 173 poděkování
Re: TRkové řady vyvíječů
Pocity jsou pěkná věc, ale chybí jediné poctivé dlouhodobé měření. Jednorázově taky umím zajet lepší výsledek.Ilem píše:To máš ještě dobré, moje manželka měla s TRkem spotřebu ještě větší, než bez.
Už jsem to tu psal, s TRkem se člověk musí naučit jezdit. Popsal mi to i můj syn, aniž bych mu cokoli říkal. Je potřeba jezdit na "půl plynu". Je cítit na tahu motoru, kdy TRko ještě něco přidává, a kdy už ubírá. Samozřejmě řidič už musí mít s autem něco naježděno, aby cítil změnu. Většině žen, čímž se jich nechci nijak dotknout, jen jsou jiné, tah motoru a jeho zvuk nic neříká. Některým dokonce ani kontrolky na palubní desce.
Dnes jsem vyměnil vodu. Uvidím co bude v dalším měření.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování
Re: TRkové řady vyvíječů
Ilemku máš svatou pravdu.
Peťko s tím měřením je to sice pravda, ale jak jsem už psal v samém prvopočátku zrození TR, tak se s tím musí umět jezdit a a a… jinak je měření k ničemu. Než jsem se s tím já naučil jezdit, tak to taky nějakej ten pátek trvalo, než jsem si uvědomil, že na to nemá cenu šlapat.
Pokud má takovéto, či jiné udělátko řidič, či lépe řečeno, uživatel auta namontované, tak je to jako se vším ostatním, co v životě používá a to : Musí se s tím muset naučit pracovat, nebo to správně používat, a pak to funguje, jak má.
V Itálii už je toto povoleno a schváleno a dělá jim to úsporu cca 50%. (Něco jak já na cestě -- Brno – Pego)
Samo sebou je to udělané, teda spíš : Řízeno procesorem a tím pádem toto všechno, co jsem psal, je eliminováno a pak s tím může jezdit kde kdo.
No ale že jsme hen tady, tak se s tím musí čovek hold nějak poprat.
U toho zařízení platí pár pravidel :
1 - lehká noha a poslouchat motor, lépe řečeno, tah motoru
2 – být si vědom, že za 1l nafty (benzín) stačí 4% BP a nebo 1% atomárního vodíku.
3 - 50 – max 100mA odběr postačuje ( ostatní letí do komína)
Vcelku pěkně je to vysvětleno na :
http://www.h2shop.cz/index.php?p=faq#f52
Pod čarou a jen pro zběhlé.
Pokud chci dosáhnout ještě menší spotřeby tak stačí, když pomůžu plynům se lépe „navázat“ (zhodnotit) na pohonej materiál, potažmo vlhkost vzduchu.
Dá se toho dosáhnout magnety (neodym) , těsně před sáním a navíc ještě UV ledkama. Tím dosáhneme toho, že se nám ve větším množství podaří „podržet“ H, až do motoru.
Tím : …. před sáním ……………. je myšleno hadička, která nám vede od mašinky.
K tomu H(2) .
Vodík není jenom H, ale je spousta dalších vodíků a jsou daleko výbušnější (víc jak 1000x) .
Při tomto konkrétním vývinu se ho ale dělá velice malé množství, takže je ho potřeba podržet co nejdéle.
Vodík je prostě Jednička.
(čerpáno: Wikipedie a net všeobecně , La a Ilem a Gewo a Iv a a a a mnoho dalších a pak dáno dohromady v šejkru )
Peťko s tím měřením je to sice pravda, ale jak jsem už psal v samém prvopočátku zrození TR, tak se s tím musí umět jezdit a a a… jinak je měření k ničemu. Než jsem se s tím já naučil jezdit, tak to taky nějakej ten pátek trvalo, než jsem si uvědomil, že na to nemá cenu šlapat.
Pokud má takovéto, či jiné udělátko řidič, či lépe řečeno, uživatel auta namontované, tak je to jako se vším ostatním, co v životě používá a to : Musí se s tím muset naučit pracovat, nebo to správně používat, a pak to funguje, jak má.
V Itálii už je toto povoleno a schváleno a dělá jim to úsporu cca 50%. (Něco jak já na cestě -- Brno – Pego)
Samo sebou je to udělané, teda spíš : Řízeno procesorem a tím pádem toto všechno, co jsem psal, je eliminováno a pak s tím může jezdit kde kdo.
No ale že jsme hen tady, tak se s tím musí čovek hold nějak poprat.
U toho zařízení platí pár pravidel :
1 - lehká noha a poslouchat motor, lépe řečeno, tah motoru
2 – být si vědom, že za 1l nafty (benzín) stačí 4% BP a nebo 1% atomárního vodíku.
3 - 50 – max 100mA odběr postačuje ( ostatní letí do komína)
Vcelku pěkně je to vysvětleno na :
http://www.h2shop.cz/index.php?p=faq#f52
Pod čarou a jen pro zběhlé.
Pokud chci dosáhnout ještě menší spotřeby tak stačí, když pomůžu plynům se lépe „navázat“ (zhodnotit) na pohonej materiál, potažmo vlhkost vzduchu.
Dá se toho dosáhnout magnety (neodym) , těsně před sáním a navíc ještě UV ledkama. Tím dosáhneme toho, že se nám ve větším množství podaří „podržet“ H, až do motoru.
Tím : …. před sáním ……………. je myšleno hadička, která nám vede od mašinky.
K tomu H(2) .
Vodík není jenom H, ale je spousta dalších vodíků a jsou daleko výbušnější (víc jak 1000x) .
Při tomto konkrétním vývinu se ho ale dělá velice malé množství, takže je ho potřeba podržet co nejdéle.
Vodík je prostě Jednička.
(čerpáno: Wikipedie a net všeobecně , La a Ilem a Gewo a Iv a a a a mnoho dalších a pak dáno dohromady v šejkru )
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
Re: TRkové řady vyvíječů
Porůznu se dříve psalo, pokud si to pamatuji správně že při elektrolýze vzniká i D2(deutérium) který by měl mít 50000x vyšší energii než H a bylo řečeno že i kolik kousků asi vzniká na jednotku objemu. Bylo to hodně malé číslo ale při tom energetickém poměru je každá molekula dobrá. D se vykazuje i v přírodní vodě a mořské.
Sao-hlavně že si se po takové době ozval
Sao-hlavně že si se po takové době ozval
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: TRkové řady vyvíječů
Ještě jeden postřeh od Jima. ani jsem si to neuvědomil, ale má pravdu. Čerstvá voda funguje lépe, než jetá. Možná se D uivolňije dřív, než H
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
Re: TRkové řady vyvíječů
Asi bude více možných pravidel ale s elektrolýzou by se mělo D vytvářet průběžně, otázka kolik ppm