... škoda jen, žes nenafotil zařízení i z druhé stany, popř. nepopsal, kam jsou připojeny vodiče ... ...Bulganin píše:Řešíte tady věci metodou pokus-omyl, vymýšlíte vymyšlené, přitom existuje profesionální řešení.
http://www.ionizer2009.netne.net/
Nedalo mi to a těch 100 dolarů jsem do toho vrazil, a funguje to líp než jsem čekal.
Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Suchý spořič UF
- A(&F)
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4354
- Registrován: sob 07 říj 2006 17:14
- Bydliště: Severní čechy
- Dal: 1362 poděkování
- Dostal: 1195 poděkování
Re: Profesionální řešení
Někdo má z vlastních mindráků těžký dilema, ... já však ne (neb na to mám Ilema ) ...... (by Anri, reakce na ilemův podpis ) ...
... mmch, d-Ilemku, fakt už raději nikdy více nepoužívej cizích slov (když neznáš jejich skutečný význam) ...
... mmch, d-Ilemku, fakt už raději nikdy více nepoužívej cizích slov (když neznáš jejich skutečný význam) ...
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 493
- Registrován: čtv 15 čer 2006 5:56
- Dal: 258 poděkování
- Dostal: 213 poděkování
Re: Profesionální řešení
Vypadá to zajímavě.
Mohu se zeptat k čemu jsou ty čtyři dráty? Červený a modrý je asi napájení 12V a co ty další (žlutý a bílý)?
Mohu se zeptat k čemu jsou ty čtyři dráty? Červený a modrý je asi napájení 12V a co ty další (žlutý a bílý)?
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1252
- Registrován: čtv 19 lis 2009 9:24
- Bydliště: Svitavy
- Dal: 9 poděkování
- Dostal: 99 poděkování
mno...
Napiš prosím, co máš za motorizaci tdi, tedy alespoň výkonovou řadu.... mám taky tdi, sice vw, ale s náhonem na 4 kopyta a pokud bych odečtl 2,2 litru, jezdil bych za 3 litry, přičemž litr dělá zadní stálepřipojený náhon a půl litru šílené zimáky, co mám celej rok skrze necesty.
Navíc trachtor mi sežere ročně kolem šesti kubíků nafty, takže bych do toho ionizování šel. ale počítám, že na ionizování pětapůllitrovýho turbodýzla to bude chtít jiný prdítko.....
Navíc trachtor mi sežere ročně kolem šesti kubíků nafty, takže bych do toho ionizování šel. ale počítám, že na ionizování pětapůllitrovýho turbodýzla to bude chtít jiný prdítko.....
Zajímavé
Možná počkat na ten novej model. Ta optimalizace může dost vylepšit. Každý motor je jiný a co vyhovuje na jednom, tak na druhém už nemusí vyhovovat na 100%. Pak je to všechno vlastně ušité na míru. Když to zoptimalizují zdarma, tak to nemá chybu.
- Bulganin
- Stálý člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: pát 16 říj 2009 20:34
- Dostal: 1 poděkování
- Bulganin
- Stálý člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: pát 16 říj 2009 20:34
- Dostal: 1 poděkování
Další měření
Zkoušel to kamarád na Citroen Jumpy 1,9TD r.v.1997. Auto jezdí denně stejnou trasu ráno 40 km a večer zpět. Najeto 320 km, úspora 1,9 L/100 km. Jinak ty dráty mají vést k brzdovému spínači. Amíci si vymýšlí píčoviny, aby byli slavní. V návodu je, že při použití u stabiláku se dráty nechají nezapojené. U Octávky jsem to měl zapojeno, tady se to nezapojovalo.
Teď to testujeme na benzínové Škodovce. Výsledek dodám, až budu mít podklady
Teď to testujeme na benzínové Škodovce. Výsledek dodám, až budu mít podklady
- poota
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 5830
- Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
- Bydliště: Praha
- Dal: 1692 poděkování
- Dostal: 2418 poděkování
Re: Další měření
Jestli nejsem příliš dotěrný, zajímalo by mě, jaký že to zázrak moderní vědy a techniky je na té destičce za 100 doláčů?
Předpokládám nějaký měnič na vysoké napětí a střídavý nebo pulzní proud.
Pravděpodobně by se totéž mohlo připojit i na běžně konstruované UFko. Jeho vývoj zatím sice vedu jiným směrem, ale rozhodně nejsem proti odbočkám, které mohou být užitečné.
Zdravím - poota
P.S. Stodoláče je docela žertovná měna
Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
- Bulganin
- Stálý člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: pát 16 říj 2009 20:34
- Dostal: 1 poděkování
Pokud je otázka pro mne,
tak se musím přiznat, že nevím. Nejsem výzkumník ani odborník na elektrotechniku. Většinu věcí řeším selským rozumem. Už jsem to tu psal, že nevěřím na výtvory "zlatých českých ručiček", tím je v žádném případě nezatracuju. Když něco chci, tak kupuji ověřenou kvalitu. Jsem prostě uživatel-konzument. Kdyby Škodovku nekoupil VW, tak bych ji neměl ani náhodou. S tím vysokým napětím mi selský rozum říká, že asi moc vyské nebude při vzdálenostech součástek, pro jistotu ale na nic v zapnutém stavu nesahám. Věřil bych víc na vysokou frekvenci. Z destičky odborníci nic nevyčetli. Je tam nějakej šváb, SMD montáž a může to generovat cokoli. Jeden machr řekl něco o vlnovodném kanále v souvislosti s násobkem 2,5". Hlavní je, že to funguje a proč? To pro mne není zase tak moc důležité. Horší je, že jsem se pochlubil v hospodě a všichni to chtějí půjčit na vyzkoušení. Je mi jasné, že si to ale stejně nikdo nekoupí. Přitom se to zaplatí za 2000 km. Hlavně aby to ty experimenty přežilo.
- hapalainen
- Starší člen
- Příspěvky: 196
- Registrován: stř 07 úno 2007 23:51
- Bydliště: Norsko
- Dostal: 1 poděkování
- poota
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 5830
- Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
- Bydliště: Praha
- Dal: 1692 poděkování
- Dostal: 2418 poděkování
Re: Pokud je otázka pro mne,
Mimo téma (offtopic)
Jasně, každej to chce, ale zadarmo. Ještě kdybys jim to tam mohl namontovat a dát jim na to záruku. Aby si pak mohli chodit stěžovat, že zrovna jim to ušetřilo o deci míň, než mělo.Bulganin píše:.. všichni to chtějí půjčit na vyzkoušení. ..
Taky znám.
Zdravím - poota
P.S. Otázka byla opravdu na Tebe, dík za odpověď, i když mi moc nepomohla.
Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
Re: Taky jeden spořič
Co to je za úděsnou koninu???? Žádný popis funkce nebo principu?hapalainen píše:http://www.hit-electronic.com/electroni ... 7#anch1177
- A(&F)
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4354
- Registrován: sob 07 říj 2006 17:14
- Bydliště: Severní čechy
- Dal: 1362 poděkování
- Dostal: 1195 poděkování
Re: Taky jeden spořič
... ale je tam povedená diskuze ... :lol::lol: ... zvláště potom ta úvaha se šesti palubníma zásuvkama ... ...lajos píše:Co to je za úděsnou koninu???? Žádný popis funkce nebo principu?hapalainen píše:http://www.hit-electronic.com/electroni ... 7#anch1177
Někdo má z vlastních mindráků těžký dilema, ... já však ne (neb na to mám Ilema ) ...... (by Anri, reakce na ilemův podpis ) ...
... mmch, d-Ilemku, fakt už raději nikdy více nepoužívej cizích slov (když neznáš jejich skutečný význam) ...
... mmch, d-Ilemku, fakt už raději nikdy více nepoužívej cizích slov (když neznáš jejich skutečný význam) ...
- Bulganin
- Stálý člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: pát 16 říj 2009 20:34
- Dostal: 1 poděkování
Další měření - poslední
Fabia 1,4 MPI najeto 560 km úspora 1,6L/100km. Trochu se to tam muselo nahečmat a anténa se tím trochu zkrátila.
Tím končím s experimentováním a vše definitivně vrátím do svého auta, do přívodu dám pojistku, to provizorní připojení na tvrdo mne děsí. Zajímalo mne, jaký je rozdíl mezi benzíňákem a dieselem, co se týče úspor a čekal jsem u té Fabie lepší výsledek. (Možná by bylo zajímavé ověřit činnost u auta na LPG a CNG).
Tím končím s experimentováním a vše definitivně vrátím do svého auta, do přívodu dám pojistku, to provizorní připojení na tvrdo mne děsí. Zajímalo mne, jaký je rozdíl mezi benzíňákem a dieselem, co se týče úspor a čekal jsem u té Fabie lepší výsledek. (Možná by bylo zajímavé ověřit činnost u auta na LPG a CNG).
čtyřtakt x dvoutakt.
Mimo téma (offtopic)
Všechny zkoušky byly na čtyřtaktech. Nebylo by zajímavé ověřit funkci na nějakém dvoutaktu? Mám kejvačku ČZ 175 a žere to jako mlejn.
- Bulganin
- Stálý člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: pát 16 říj 2009 20:34
- Dostal: 1 poděkování
ČZ175
Mimo téma (offtopic)
Zajímavé by to určitě bylo. Tuhle čízu jsem za mlada měl. Pokud bys ji chtěl prodat, mám zájem a pak to klidně zkusím. Jinak další experimnty už nedělám.