Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

AUTO..na vodu

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jim68
Zasloužilý člen
Příspěvky: 668
Registrován: úte 29 zář 2009 14:36
Dal: 1 poděkování
Dostal: 26 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Volná energie

Příspěvek od Jim68 »

Pro mě je důležitý, co to čerpá. Kdyby byla pod tou zemí ropa.....?!


Jim68
Be happy!
Uživatelský avatar
sano
Zasloužilý člen
Příspěvky: 942
Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
Dostal: 18 poděkování

Dôkaz jazdy na vodu...?

Příspěvek od sano »

Na fóre [WaterFuel1978], sa objavil pred dvomi dňami tento príspevok.= "Fact is stranger than fiction"

Autori sa odvolávajú na istú štúdiu z Európy, ktorá dokazuje, že spaľovací motor môže ísť na zmes hydroxi plynu, vodnej pary a hmly.
Na konci pridávam aj originálny príspevok.

Tom & Christian & All:

Ide o dotlač, ktorý som dostal na chvíľu späť s vedecký dôkaz poňatie. Zdá sa, že S1R bola správna s jeho ukážkové video na 2 valce plynový motor. Vždy som veril, čo som videl v jeho video, teraz je to dôkaz, že on mal pravdu, dobrá práca Nathren.

Záver: teplá voda (od okamihu kúrenie), zvlhčovač vzduchu ultrazvukový a plazmy Spark jednotku tým, že sa sami alebo z Aquapulser. Budete chcieť pridať asi 10% výfukových plynov do zmesi, takže nebudete musieť neporiadok s časovania na auto. (Tento článok je autorom bol zrejme niekto z Európy.)

Užite si,

Jim


Využívanie vody v motoroch. Môžem plne pochopiť niekto problémy s prijatím myšlienkou, že voda môže byť použitá ako súčasť paliva v spaľovací motor. Avšak, tam je staré príslovie, že "skutočnosť je zvláštnejšie než fikcia" a to rozhodne vyzerá, že sa v tomto prípade. Po prvé, je potrebné prijať fakt, že to môže byť dôležitou súčasťou vnútri motora, ako to bolo preukázané niekoľkých rôznych ľudí, ktorí nepoznajú navzájom a ktorí žijú v rôznych krajinách po celom svete. Po druhé, pripustil, že skutočnosť, ďalším krokom je sa spýtať, čo presne sa deje s vodou.

Prišiel som v celej zaujímavý dokument z mája 2009. Bol som schopný zistiť jeho pôvod, aby sa požiadať o povolenie na reprodukciu to tu, takže ak viete, ako kontaktovať autora, potom dajte mi prosím vedieť. Toto je správa o aktuálnej experimentálne testy na spaľovacím motorom:

Tepla z okolitého prostredia do práce konverzie.

Voda-para auto, jednoduchý koncept: Otto jednoduchý motor, ktorý beží z vodnú hmlu pomocou štandardných off-the-police ultrazvukový zvlhčovač vzduchu (4 mŕtvica dieselový motor bude fungovať rovnako ... mohol ešte lepší výkon).

Replikácie protokolu: Ultrazvukový zvlhčovač 0,25 vrhu vody odparovanie za hodinu bola stanovená na 1 / 3 jeho sily. Voda sa uplatňuje na zvlhčovače vzduchu. Odstráňte karburátor (alebo injekcia veci, ak existuje) a filter pre prvé. Cesta z ovzdušia prachovka (filter) k motorom prívod vzduchu by mala byť čo najkratšie, aby sa zabránilo mikro kvapôčky vody vytvorený zvlhčovač výberu na vnútornej strane rúrky, ktorá kŕmi vodnej hmly do sania motora. Použitý motor bol 1-valec 200 ccm elektrický generátor. Motor bežal veľmi pomaly na prvú. V prípade 4-taktný motor Otto, je možné zrýchliť to pomocou propán kazety. Motor potom inklinuje k "zámku" do vyšších otáčok kapela, kde propán môže byť odrezaná trvalo. Vzduch ide do motora má teplotu 22 ° C, zatiaľ čo v priemere teploty vzduchu opúšťať motor bol -16 ° C (38 ° C pokles).

To je úžasné - ale tento koncept naozaj funguje!

Môžete urobiť auto voľnobehu motora pomocou tejto metódy. Vody môže byť treba trochu teplý (200 `F). Zapaľovanie nie je potreba, ale to uľahčiť chodu motora. Možno budete musieť "otočiť kľúčom" niekoľkokrát (založené na tomto replikácie test). V prípade dieselového motora, možno budete musieť vymeniť vstrekovače s nejakým druhom zapaľovacie sviečky na motore, ako AEROPS alebo Firestorm zástrčky použitie alebo akejkoľvek inej veci, ktorá je schopná dať na vodu ďalší výbuch cez plazma výboje, k zvýšeniu výkonov. Môžete si urobiť benzínu generátor pracovať s vodnou parou, aj kosačka na trávu, atď

Teraz - keď zahalí ste preč "cez okraj ', takže budete musieť pridať nejaký väčší výkon, možnosti: pridanie vodík alebo HHO, predhrievanie vody (prípadne s solárnej energie), pridávať nejaké palivo alebo alkoholu, silný zapaľovania alebo možno nejaké magnetické polarizácie. Tento koncept je teraz verejné a môžete experimentovať s ním na vlastnú päsť. Dodržiavať bezpečnostné opatrenia a používať sedliacky rozum.

Neočakávajte, že vysoké otáčky výsledky na prvej skúšobnej jazde. Je to veľmi jednoduchý koncept, ktorý ukazuje len jeden druh transformácie prostredia tepla do tlaku a použiteľné práce. Tiež, nie pred teplom motora pred jeho použitím. Motor nesmie byť horúci!

Trochu fyzické zázemie:
Počas prvej zdvih 4-taktný motor Otto, piest sa pohybuje dole a nasáva okolitý vzduch do valca. Počas druhej mŕtvicu, piest sa pohybuje nahor a stláča tento vzduch do tlaku 25 bar (atmosféry). Podľa "právo ideálneho plynu":
px V = nx R (m) x T

teplota stúpa vďaka kompresii nad jeho počiatočnej teplote okolitého prostredia. Kompresný pomer motora zvýši teplota, zvyčajne až do 450 ° C do 500 ° C. Tento druhý ťah motora Otto energetickej potreby Pre vznetové! Teraz zvážte, čo sa stane na mikroskopické kvapôčky vody obsiahnutej vo vzduchu vnútri valca. Ak sa voda prevádza okamžite na flash-steam, potom jeho objem zväčší sa dramaticky, zvyšovanie tlaku vnútri valca a napájanie piest počas jeho elektrické mŕtvice a ukladanie energie v zotrvačníka.

Vezmite prosím na vedomie, že vodná hmla nie je vodná para ... to nie je plyn! To je ešte kvapalina! Dôležitý rozdiel sa prejavuje počas kompresného zdvihu! Ako piest začne pohybovať smerom nahor ku stláčanie vzduchu, ktorý obsahuje kvapôčky vody, tlak a teplo, ako je opísané vyššie, začnú rásť. ALE kompresie sám nie je schopný zvýšiť teplotu vody priamo, pretože voda je stále tekutý, a preto teplota vody nie je ovplyvnená z vyššieho tlaku! Takže spočiatku, iba teplota vzduchu stúpa vďaka kompresii. Ale malé kvapôčky vody sú prítomné vo vnútri valca, a pretože teplota vzduchu dostane väčšie a väčšie, než je teplota vody kvapôčky, tepla začne prúdiť zo vzduchu do vody kvapôčky, kúrenie je! Ale ako dlho je teplota vody nedosahuje jeho bodu varu, kvapky sa nebude rozširovať kvôli tomuto nárast teploty, a oni budú mať proste rovnakú hlasitosť.

Takže kvapôčky vody pôsobí ako tepelno-absorpcia počas kompresného zdvihu! Nižší tepelný znamená nižší tlak a nižší tlak počas kompresného zdvihu znamená ÚSPORA ENERGIE počas kompresného zdvihu!

Prosím, pozrite sa na nasledujúci graf (bez straty sú zahrnuté do výpočtu):
(Poznámka: GRAF PIX nie je schopný byť vytlačený na toto vlákno.)

Tento graf ukazuje tlak vnútri 4-taktný motor valcov, pokiaľ ide o čas, od začiatku kompresného zdvihu (druhý), končí s koncom elektrické mŕtvice (tretia). Práca, ktorá je potrebná pre kompresný zdvih je reprezentovaný integrál grafu, od úplne vľavo na žltú značku. Prácu, ktorá sa vykonáva pomocou piestu počas elektrickej mŕtvice je reprezentovaný integrál grafe od žltej značky k samotnej právo grafu (20.000 v časovom meradle).

Predpokladajme, že motor je ideálny (strata-menej). Červená čiara predstavuje graf tlaku vo vnútri motora, valec, ak nie je voda je dar, a nedôjde k vznieteniu. V grafe je symetrická na začiatok Dead Centre (žltá značka v strede), a tak sme dali s energiou na kompresiu a dostaneme rovnakú sumu späť počas 3 cievnej mozgovej príhody (mŕtvice moc). Žiadna strata, žiaden zisk. Dostávame plus a mínus nula.

Modrá čiara ukazuje graf, čo sa stane, keď mikroskopické kvapôčky vody sú prítomné. Tlak nevychádza toľko ako v prípade bez kvapôčky vody, pretože voda funguje ako absorbér tepla počas kompresného zdvihu, a to znižuje tlak rovnako. Tvar grafu zmien, tak, že symetria kompresia a moc ťahy nie je nejaká dlhšia, čo vedie k zisku energie.

Faktory, ktoré ovplyvňujú tento proces zahŕňa priemery kvapiek vody, kvapôčka distribúciu, otáčky motora, ktorý riadi dĺžku času, teplote okolitého vzduchu, motora kompresný pomer, a dokonca aj tvrdosť vody a jej fyzikálne vlastnosti. To rozhodne nie je jednoduchý prípad, kde si môžete povedať: "viac vody, znamená vyšších otáčkach dáva viac energie." Napríklad, ak kvapky vody sú príliš veľké, potom tam bude príliš malý prevod na paru a nedostatočný výkon sa bude vyrábať. Prípadne, ak existuje príliš málo vodných kvapôčok, potom tam môže byť vôbec žiadny efekt, alebo prevod na paru môže uskutočniť predčasné poskytnúť užitočné energie.

Táto teória tu uvedené je veľmi zjednodušený, ale mala by stačiť pre prvé kroky k lepšej technológie a lepšie pochopenie pojmov "energie z okolitého prostredia."

Je lákavé usudzovať, že výkon získala od kvapôčok vody vnútri valca motora sú spôsobené tým, vody, otáčaním do flash-steam a nič iného. Avšak, to je pravdepodobne nie prípad, ani je to v prípade, že energia umiestnené vo vode slnka vykurovania je extrahovaný (čo sa stalo), a to je len ďalší zdroj energie.

Vo vedeckej práci s názvom "Možnosť Oslobodenie slnečnej energie cez vodné Explózia Arku" George Hathaway a Peter Graneau, zistili, že keď sa vyrába elektrický oblúkový výboj v studenej vode, hmle: "Hlavným objavom v posledných dvoch rokoch bolo, že to je zbierka kvapôčky hmly vo vode, ktorá exploduje a nie kvapalná voda sama o sebe. Termín 'hmla', zahŕňa nielen drobné kvapôčky, ktoré vznáša vo vzduchu, ale aj väčšie kvapôčky, ktoré patria v atmosfére a bude viac správne opísal ako 'hmla'. Jediným vysvetlením výbuchov zatiaľ predložila tvrdí, že medzimolekulárne väzby energie v hmle je menšia ako 540 callig, latentné teplo hromadnej vody. lepenie rozdiel energia je potom oslobodili v kvantový skok, keď hmla je tvorená v mikro-sekúnd. "zhrnieme ich experimenty, dospejú k záveru, že" prakticky všetky pohybové energiu výbuchu, musia byť vnútorné vody, energie "

V skoršej vedeckej práce "anomálnych Sila explózie studenej hmly spôsobené High-prúdu vody Arcs" N. Graneau, on hovorí: "Nezvyčajné sila explózie spôsobená pulzný prúd pretekajúci vody plazmy bol najprv si všimol v roku 1907 Trowbridge v jeho raných vysoko-napätie laboratória na Harvardskej univerzite. Keď on vyzeral ako oblúk cez spŕšku vody, výsledná explózia bola hlasnejší ako v bežných laboratórnych vzduchu. Počas druhej svetovej vojny, Frungel meria silu oblúka výbuchov vody a zverejnené jeho výsledkov v roku 1948. Dospel k záveru, že nie sú spôsobené tepla a pary a voľne pripustil, že on bol neschopný vysvetliť jav. V roku 1969, americký banský úrad vydal správu o svojich dlho vyšetrovania použitia vody oblúka explózie na rock fragmentácia. V jednom experimente, vyšetrovatelia na Twin City baníctva výskumné centrum si všimol, že energetický výkon bol zrejme 156% vstupu. Tento výsledok bol hlásený, ale zaobchádza ako s experimentálnou chybou ".

Spodnom riadku sa zdá byť, že pomocou horúcej vody v kvapôčky hmla spaľovací motor má minimálne nasledujúce energetické dodatky:
Zníženie energetickej požadovaných počas kompresného zdvihu kvôli kvapôčky vody absorbovať niektoré teplo generované kompresie a tak znížiť nárast objemu vzduchu počas komprimácie.
Zapaľovanie, veľmi rýchly prepočet kvapôčky pary, spôsobené ich masívne plochy, vytvára veľmi rýchly nárast tlaku vo vnútri valca.
Vnútornej energie vody spôsobené absorpciou energie od slnka pred vstupom do motora môže byť prispel k procesu vytvárania energie.
Prekvapivo, bolo preukázané, že za týchto podmienok, v okamihu explózie, voda sama o sebe prispieva energie, a tento proces je taký, ktorý väčšina ľudí je so stratou vysvetliť, napriek pozorovaní a meraní sa to stalo.
V závere je treba, že je možné, že spaľovací motor by mohol byť pre prevádzku na horúcej vodnej hmlu ako palivo, ak je dostatočne silný ignition PLASMA SPARK je k dispozícii, a pomocou niečo ako jeden z "FireStorm" Robert Krupa je zapaľovacej sviečky.
Inak, s menšou iskra z bežnej sviečky a navyše pomerne skromné ​​množstvo plynu zmes vodíka a kyslíka z elektrolýzy vody, rovnaký účinok môže byť produkovaný. Teda, hoci sa zdá nepravdepodobné, tak na letmý pohľad, že spaľovací motor by bežal na zmes z hydroxy plyn, vzduch a studenou vodou hmla, v skutočnosti je, že proces je v skutočnosti založené na uznávaných vedeckých zásadách a ľahko pochopiť procesy .


--- V WaterFuel1978@yahoogroups.com , "kresťanská" <alpineglobalprivate> napísal:
>
> Moje myšlienky presne-dobré vysvetlenie.
> Mám zostavujú ich do jednej stránke. PDG, tak som môžete prezrieť a re-review. Niektoré z najviac praktických (z pochopenie) pohľad som videl.
>-Kresťanské
>
> --- V WaterFuel1978@yahoogroups.com , "tkramer53100" tkramer53100 @ napísal:
>>
>> Ďakujem JIM za vynikajúce príspevky. Každý by mal SAVE a čítať je len veľmi pomaly, až sa dostanete IT.
>>
>> Tom Kramer
..................................................................................................................................................................................
Nasleduje originál spred dvoch dňov.
..................................................................................................................................................................................
Tom & Christian & All:

This is a reprint that I received a while back with scientific proof of concept. It appears that s1r was correct with his demonstration video on the 2 cylinder gas engine. I always believed what I saw in his video, now this is proof that he was right, good job Nathren.

Conclusion: Hot Water (from an instant heater), an Ultrasonic humidifier and a Plasma Spark unit by making it up yourself or from Aquapulser. You might want to add about 10% exhaust into the mix so you won't have to mess with the timing on the car. (This article's author was obviously someone from Europe.)

Enjoy,

Jim



The use of water in engines. I can fully understand someone having difficulty with accepting the idea that water can be used as part of the fuel inside an internal combustion engine. However, there is an old saying that "fact is stranger than fiction" and that certainly appears to apply in this case. First, it is essential to accept the fact that it can be an important component inside the engine, as this has been demonstrated by several different people who do not know each other and who live in different countries around the world. Second, having accepted that fact, the next step is to ask what exactly happens with the water.

I have come across an interesting document dated May 2009. I have been unable to trace its origin in order to ask permission to reproduce it here, so if you know how to contact the author, then please let me know. This is a report on an actual experimental tests on an internal combustion engine:

Ambient heat into work conversion.

Water-steam car, simple concept: simple Otto engine running from water mist using standard off-the-shelf ultrasonic humidifier (4 stroke diesel engine will work as well...could even perform better).

Replication log: Ultrasonic humidifier 0.25 litter water vaporisation per hour was set to 1/3 of its power. Use the water humidifier at air intake. Remove carburettor (or injection stuff if any) and filter for first. The way from air duster (filter) to the engines air intake should be as short as possible to avoid the micro water droplets created by the humidifier collecting on the inside of the tube which feeds the water mist to the engine air intake. The engine used was a 1-cylinder 200 cc electrical generator. The engine ran very slowly at first. In the case of a 4-stroke Otto engine, it is possible to speed it up using a propane cartridge. The engine then tends to "lock" into a higher rpm band, where the propane can be cut off permanently. The air going into the engine has a temperature of 22° C, while on average the air temperature leaving the engine was -16° C ( a 38° C drop).

This is amazing – but this concept really does work!

You can make the car engine idle using this method. The water may need to be a bit warm (200`F). Ignition is not needed but it does facilitate the engine running. You may need to "turn the key" several times (based on this replication test). In the case of a diesel engine, you may need to replace the injectors with some kind of spark plug like on an A.E.R.O.P.S engine or use Firestorm plugs or any other stuff which is able to give the water an additional blast via plasma discharge, to increase performance further. You can make a gasoline generator work with water steam, also a lawn mower, etc.

Now – when it idles you have gone `over the edge' so you need to add some more power, possible options are: adding hydrogen or HHO, preheating the water (possibly with solar energy), adding some fuel or spirit, powerful ignition or maybe some magnetic polarisation. This concept is now public and you can experiment with it on your own. Follow safety precautions and use common sense.

Do not expect high rpm results on the very first test run. It's a very basic concept which shows just one kind of transformation of environment heat into pressure and usable work. Also, do not pre-heat the engine before using it. The engine must not be hot!

A bit of physical background:
During the first stroke of a 4-stroke Otto engine, the piston moves down and sucks ambient air into the cylinder. During the second stroke, the piston moves up and compresses this air to a pressure of 25 bar (atmospheres). According to the "ideal gas law":
p x V = n x R(m) x T

the temperature rises due to compression above its initial ambient temperature. The compression ratio of the engine will boost the temperature, typically up to 450°C to 500°C. This second stroke of an Otto engine NEEDS ENERGY FOR COMPRESSION! Now consider what will happen to microscopic water droplets contained in the air inside the cylinder. If the water converts instantly to flash-steam, then its volume increases dramatically, boosting the pressure inside the cylinder and powering the piston during its power stroke and storing energy in the flywheel.

Please note, that the water mist isn't water vapour...it's not a gas! It is still a liquid! The important DIFFERENCE becomes evident during the compression stroke! As the piston starts to move upwards to compress air which contains the water droplets, pressure AND HEAT, as described before, start to rise. BUT the compression itself is NOT able to raise the water temperature directly, as the water is still a LIQUID and therefore the temperature of the water isn't affected from higher pressure! So initially, only the air temperature rises due to compression. But tiny water droplets are present inside the cylinder, and as the air temperature gets greater and greater than the temperature of the water droplets, heat starts to flow from the air into the water droplets, heating them up! But as long the water temperature does not reach its boiling point, the droplets will not expand due to this rise in temperature and they will simply keep the same volume.

So the water droplets acting as a heat-absorber during the compression stroke! Lower heat implies lower pressure, and lower pressure during the compression stroke implies ENERGY SAVING DURING THE COMPRESSION STROKE!

Please have a look at the following graph (no losses are included in the calculation):
(NOTE: THE GRAPH PIX IS NOT ABLE TO BE PRINTED ON THIS THREAD.)

The graph shows the pressure within a 4-stroke engine cylinder in respect of time, starting from the beginning of the compression stroke (second one), ending with the end of the power stroke (third one). The work that is needed for the compression stroke is represented by the integral of the graph, from the very left to the yellow marker. The work which is done by the piston during the power stroke is represented by the integral of the graph from the yellow marker to the very right of the graph (20,000 at the time scale).

Let's assume that engine is an ideal one (loss-less). The red graph line represents the pressure within engine cylinder, if no water is present, and no ignition occurs. The graph is symmetrical to the Top Dead Centre (the yellow marker in the middle), so we put in energy at compression and we get the same amount back during the 3 stroke (power stroke). No loss, no gain. We get plus and minus zero.

The blue graph line shows what happens, if microscopic water droplets are present. The pressure does not rise as much as in case without water droplets, because the water works as a heat absorber during the compression stroke, and this lowers the pressure as well. The shape of the graph changes, so that symmetry of the compression and power strokes isn't there any longer, resulting in a gain of energy.

Factors which affect this process include the water droplet diameters, droplet distribution, the engine's rpm which controls the length of time, the ambient air temperature, the engine's compression ratio and even the water hardness and its physical properties. It is certainly not a simple case where you can say "more water, means higher revs giving more power". For example, if the water droplets are too large, then there will be too little conversion to steam and insufficient power will be produced. Alternatively, if there are too few water droplets, then there may be no effect at all or the conversion to steam may take place too early to provide useful power.

The theory given here is a very simplified one, but should suffice for the first steps towards a better technology and a better understanding of the concepts of "energy from the environment".

It is tempting to conclude that the power gained from water droplets inside an engine cylinder are caused by the water turning into flash-steam and nothing else. However, that is probably not the case, nor is it the case that energy placed in the water by the sun heating it is extracted (which does happen) and that is the only additional source of energy.

In the scientific paper entitled "Possibility of Liberating Solar Energy via Water Arc Explosions" by George Hathaway and Peter Graneau, they discovered that when they produced an electric arc discharge in cold water fog: "The principal discovery made in the past two years was that it is a collection of fog droplets in the water which explodes and not the liquid water itself. The term 'fog' is meant to include not only the tiny droplets which float in air but also larger droplets which fall in the atmosphere and would be more correctly described as 'mist'. The sole explanation of the explosions so far put forward contends that the intermolecular bonding energy in fog is less than 540 callig, the latent heat of bulk water. The bonding energy difference is then liberated in a quantum jump when the fog is formed in micro-seconds". Summing up their experiments, they conclude that "virtually all the kinetic energy developed by the explosion must be internal water energy"

In the earlier scientific paper "The Anomalous Strength of Cold Fog Explosions Caused by High-Current Water Arcs" by N. Graneau, he comments: "The unusual strength of explosions caused by a pulsed current flowing through water plasma was first noticed in 1907 by Trowbridge in his early high-voltage laboratory at Harvard University. When he passed as arc through a spray of water, the resulting explosion was louder than in ordinary laboratory air. During the Second World War, Frungel measured the strength of water arc explosions and published his results in 1948. He concluded that they were not caused by heat and steam and freely admitted that he was unable to explain the phenomenon. In 1969, the US Bureau of Mines issued a long report on their investigation into using water arc explosions for rock fragmentation. In one experiment, the investigators at the Twin City Mining Research Centre noticed that the energy output was apparently 156% of the input. This result was reported but treated as an experimental error".

The bottom line appears to be that using hot water mist droplets in an internal combustion engine has a minimum of the following energy additions:
Reduction of the energy required during the compression stroke due to the water droplets absorbing some of the heat generated by the compression and so reducing the increase in air volume during the compression.
On ignition, the very rapid conversion of the droplets to steam, caused by their massive surface area, produces a very rapid rise in pressure inside the cylinder.
The internal energy of the water caused by absorbing energy from the sun before entry into the engine may well be contributed to the power generation process.
Surprisingly, it has been shown that under these conditions, at the moment of explosion, the water itself contributes energy, and this process is one which most people are at a loss to explain, in spite of observing and measuring it happening.
The conclusion has to be that it appears possible that an internal combustion engine could be made to operate using hot water mist as the fuel, if a sufficiently powerful ignition PLASMA SPARK is provided and using something like one of Robert Krupa's "FireStorm" spark plugs.
Alternatively, with a lesser spark from an ordinary spark plug and the addition of quite a modest amount of a gas mix of hydrogen and oxygen from the electrolysis of water, the same effect can be produced. Consequently, although it appears so unlikely to a quick glance, that an internal combustion engine could be run on a mix of hydroxy gas, air and cold water mist, the reality is that the process is actually based on sound scientific principles and readily understood processes.



--- In WaterFuel1978@yahoogroups.com, "Christian" <alpineglobalprivate> wrote:
>
> My thoughts exactly-good explanation.
> I have compiled them into a one page .pdg, so I can review and re-review. Some of the most practical (from an understanding) perspective I have seen.
> -Christian
>
> --- In WaterFuel1978@yahoogroups.com, "tkramer53100" tkramer53100@ wrote:
> >
> > THANK YOU JIM FOR THE EXCELLENT POSTS. EVERYONE SHOULD SAVE AND READ THEM VERY SLOWLY TILL YOU GET IT.
> >
> > Tom Kramer
> >


Uživatelský avatar
klucka
Starší člen
Příspěvky: 139
Registrován: ned 18 led 2009 23:26

nič

Příspěvek od klucka »

Mimo téma (offtopic)
No tak sa ku tomu nikto nevijadrí lebo tým čo to už ide su ticho... !!!! Tak to je... a nikto ani nepredá funkčný kus...
ak by ho niekto mal tak by ho predal...ale to že sa nikto neozval sudim že to nikto nema... ;)


aNONym
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1477
Registrován: čtv 18 pro 2008 20:43
Dal: 8 poděkování
Dostal: 8 poděkování

Re: nič

Příspěvek od aNONym »

Mimo téma (offtopic)
A na základě čeho jsi proboha vydedukoval, že by ti to někdo musel zákonitě prodat? :shock: Non

Pro peníze snad? :lol:

8)


The fact that a new idea is ridiculed doesn't increase its likelihood of being eventually found to have merit. Most new ideas, even in science, fail, and are quietly swept under the rug of history - D.E.S.
Uživatelský avatar
klucka
Starší člen
Příspěvky: 139
Registrován: ned 18 led 2009 23:26

Re: nič

Příspěvek od klucka »

Mimo téma (offtopic)
Ahoj, no ja nepíšem že musí...ale ak by mal tak by som kupil lebo toto forum je plné zavádzania a roznych konšpirácií !


aNONym
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1477
Registrován: čtv 18 pro 2008 20:43
Dal: 8 poděkování
Dostal: 8 poděkování

Re: nič

Příspěvek od aNONym »

Mimo téma (offtopic)
V tom případě si zvopákni používání podmiňovacího způsobu. ;) Non


The fact that a new idea is ridiculed doesn't increase its likelihood of being eventually found to have merit. Most new ideas, even in science, fail, and are quietly swept under the rug of history - D.E.S.
huhu
Zasloužilý člen
Příspěvky: 980
Registrován: ned 02 led 2011 17:48
Dal: 107 poděkování
Dostal: 23 poděkování
Kontaktovat uživatele:

renič

Příspěvek od huhu »

dostal jsem pár dotazů na to video
pánové , když už ho mim zveřejnil , mohli jste se na to podívat.
je to dlouhé, já sám jsem si to dal do jůťůb jako shlédnout později a když jsem našel čas , pustil jsem si to.

psal to v st 04 květen 2011 18:04 ve vlákně "efektivní elektrolýza". kdo neumí anglicky , pochopí údaje z přístrojů.

rozhodně lepší pustit si video , než strávit stejné nmožství času hádkami ;-)


Martanko
Stálý člen
Příspěvky: 47
Registrován: pon 23 kvě 2011 22:57
Bydliště: Pivo Plzen
Dostal: 2 poděkování

zdravím

Příspěvek od Martanko »

Na nete som našiel toto forum a mám skusenosti ohladom rozkladom vody...s kým by som sa vedel o to podelit? Alebo zdokonalit?


Drevený Martinko
Uživatelský avatar
hapalainen
Starší člen
Příspěvky: 196
Registrován: stř 07 úno 2007 23:51
Bydliště: Norsko
Dostal: 1 poděkování

Tady je k pohonu voda+uhlovodíky

Příspěvek od hapalainen »



Hlavní je vyhrát zápas
Uživatelský avatar
sano
Zasloužilý člen
Příspěvky: 942
Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
Dostal: 18 poděkování

Auto na vodu na americký spôsob

Příspěvek od sano »

FastFredy, deklaruje že má auto na vodu. Takisto sa na viacerých fórach objavili informácie, že USA úrady naňho tlačia, aby
nastavil zariadenie na maximum úspory 25-30%, ináč zariadenie bude klasifikova ako zariadenie na výrobu voľnej energie a preto zakázané.
Napriek tomuz sa fast Fredy a jeho spolupracovníci rozhodli pre tento krok. Či ide len o dobrý marketing, neviem.
Ale podstata spočíva v tom, že deklarujú, že predávajú zariadenie , ktoré má úsporu 25-30%.
Je vraj umelo nastavené tak, aby neprekročilo max. úsporu 30%. Chcú predať milióny jednotiek, a po tom, čo dozrie čas, pomocou zmeny v softvéry, chcú dosiahnúť 100% úsporu paliva už v predaných jednotkách. To by umožnoilo jazdu áut len na vodu, alebo energetickú samostatnosť domácností.
Zatiaľ som opatrný. Ale treba vedieť aj o tomto výrobku, lebo má masívnu reklamu aj na Open source komunity, ktorú sledujem.

Pripájam, že zatiaľ nebola overená nezávislými v open source inžiniermi 100% pohon auta len na vodu. Osobne som skeptický. Nie ku možnosti ísť len na vodu, ale ku tejto firme.
Pripájam link.

http://futureenergyconceptsinc.com/Services.html


Uživatelský avatar
rival
Hlavní admin - živý člověk
Příspěvky: 1362
Registrován: stř 16 lis 2005 9:44
Bydliště: severní­ čechy
Dal: 14 poděkování
Dostal: 227 poděkování
Pohlaví:
Kontaktovat uživatele:

Moje auto jezdí na vodík

Příspěvek od rival »

Převzato z http://www.osud.cz

V příloze posílám textový soubor s prezentací vodíkového generátoru pro auto. Účelem vodíkového generátoru je nahradit část původního paliva vodíkem a tím tedy šetřit původní palivo. Detaily jsou v prezentaci.

Zdravím do redakce.

V příloze posílám textový soubor s prezentací vodíkového generátoru pro auto. Účelem vodíkového generátoru je nahradit část původního paliva vodíkem a tím tedy šetřit původní palivo. Detaily jsou v prezentaci.

Příp. jsem schopen předvést i funkční generátor ve svém autě, nebo dát kontakt na lidi co to už mají a jezdí s tím.

Pokud se vám to bude zdát vhodné můžete o tom napsat na svůj web článek. To co poslední dobou předvádějí s cenami benzínu je už spíše pro zasmání než aby to člověk bral vážně. Takže si musíme nějak vypomoci mezi sebou sami:)

Jinak, kdyby se vnitřní díly spalovacího motoru udělali z nerezu, tak s tímto genrátorem už může auto jezdit jen na vodu:) ...



S pozdravem Radek
-------------------------------

Kritika zde http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011052203
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Uživatelský avatar
rival
Hlavní admin - živý člověk
Příspěvky: 1362
Registrován: stř 16 lis 2005 9:44
Bydliště: severní­ čechy
Dal: 14 poděkování
Dostal: 227 poděkování
Pohlaví:
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje auto jezdí na vodík

Příspěvek od rival »

klucka píše: chcel by som len vediet čo ti za to dali že im robíš reklamu na vyvíjač z učinnostou 0,9 ked sa nemílim to je vyše 100% chlapci asi zle meraju !!!!
Važ svá slova... Ty máš informace, že se jedná z mé strany o placenou reklamu ? Pokud ano, dej ty informace do placu. Pokud ne, tak se propříště vyvaruj takových výroků...

Je to jen článek převzatý Osudu, stejně jako mnoho jiných.


NAVAR
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1739
Registrován: stř 16 dub 2008 10:00
Dal: 37 poděkování
Dostal: 262 poděkování

Re: navare

Příspěvek od NAVAR »

klucka píše:Len som čakal, kto a ako zareaguje...
Je to tak ako ten primitýv čo ukazuje vyvýjač z čiech zapne ho na nabíjačku a vždy mu to žere 10A lebo ampermeter je na doraz...to je zaujimavé...
A štandardnou elektrolízou nedosiahneš viac ako 60% účinnost...mal by si sa zamysliet nad tým ....
Jo v elekktrolýze a věcech tím spojených jsem se hrabal půl roku či rok (to jsem jenom studoval stohy patentů a návodů), nepočítaje předchozí zkušenosti a rady kovaného elektrochemika který v tomto oboru pracoval přes 40let. A to i po po té době si myslím že o tom vím skoro prd.
Je tam tolik alternativ a vlivů že to nejsou jenom "dva plechy vražený do vody". Zatím se tím však zdále zabývat nehodlám.
Auto nemám a když mám náhodou půjčený tankuji, tak že strčím šlauf do nádrže a počkám až se to vypne.
Většinu mého volného času sežere jiný způsob "volné energie" který je pro mne mnohem efektivnější a přínosnější.


Není ani tak důležité najít "kámen mudrců" jako cesta k němu.
To co není vidět a ani není možno měřit nelze už z principu prohlásit za neexistující.
Pomož si sám, protože ti stejně nikdo jiný nepomůže.
Moderátor raději žádný než vadný.
PeTr1
Zasloužilý člen
Příspěvky: 341
Registrován: úte 03 črc 2007 23:20
Dostal: 3 poděkování

?

Příspěvek od PeTr1 »

Ahoj.Co tak udělat na vyfuku parní trysku?Vyfuk se zahřeje a ohřeje tlakovou nadobku s vodou a pomocí trysky by se poháněla malá turbína co by pohaněla alternátor.A motor to nezatíží a je to energie navíc co?


PeTr1
Zasloužilý člen
Příspěvky: 341
Registrován: úte 03 črc 2007 23:20
Dostal: 3 poděkování

?

Příspěvek od PeTr1 »

něco jak je tohle vykon by to mohlo mět. je to jen představa.zakomponovat na koleno výfuku u motoru.


Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“