Oblbovat není nutné, naopak lambda je užitečná, neboť pokud naměří kvalitní spaliny ubere vstřikování, to znamená, že spotřeba by měla stoupnout jen v případě, že je lambda vadná třeba zanesená zplodinami, v takovém případě nastavuje průměrný režim odpovídající otevření klapky, když se do toho dá ufko jasně , že se spotřeba zvýší, protože se přiškrtí množství vzduchu a následuje horší spalování při menším množství vzduchu.
Co je uf 6 si budu muset nalistovat, to se to násobně zvětší o počet rezonátorů a spirál asi. já jsem vyzkoušel jenom Uf 2 - jednu dvojšroubovici s jedním rezonátorem . Skoro stejné, teprve po přidání magnetů se to zlepšilo z hlediska plynulosti chodu při nižších otáčkách.
Nutnost zkušebního motoru a lepších zkoušek vnímám taky, dokonce ho už mám v garáži, ale nejsou lidi na práci. Je tam ale problém který není na první pohled vidět. Mluvím o náboji na vozidle které jede.
Je pokud neprší izolované proti zemi/tedy pokud to není uzemněný vlak/. Zkušební motor může být nakrásně oproti zemi odizolován, ale náboj tam bude jiný než když je v jedoucím autě.
Oblast rezonátorů , alespoň pokud vím nějak vyšla, možná to Iv i počítal nevím nic bližšího.
Momentálně jsem v roli málo tušícího uživatele který to chce vylepšit ufkem a posléze mlhou.
Asi laborace na zbytek života .......při mým skoro důchodovým věku a tempu ......
Skoro mám pocit , že ztrátou je odpovídat kdekomu, kdo neumí ani poslat fotku .......
Kdokoliv to nějak vylepší bude užitečný i pro ostatní, když to sem napíše.
K.
keft píše:- UFko mám necelý rok, hodnověrně jsem sobě neprokázal jeho přínos, spotřeba dokonce stoupla, ale nelze doložit, proč. Bohužel je mám v Toyotě Corolle rok výroby 1998 kde už je vstřikování a je možné, že lambda mi zvyšuje spotřebu tím, že náhání bohatostí směsi to, co získává UFko. Zřejmě to chce nějak lambdu oblbnout.
Dnes jsem několik hodin četl vlákna ale není mi zcela jasné:
a) proč jste použili rezonátor (protože autor Poota někde vyčetl, že to může mít přínos?)
b) jakým způsobem jste určili šířku jeho pásma a rezonanční frekvenci
Je milion možností, co vše se dá na spirálu připojit -např další malé kapacity, keramické filtry 10,7 Murata, směrovače proudění vzduchu, další přídavné cívky, elektronický VN ionizátor, změna tvaru spirály ....
Pokud mi zde někdo napíše, že používá intuici, kyvadlo nebo jiné esoterické praktiky, tak to beru. V čem je tedy problém? Že Poota stanoví další směr, vyrobí to, ověří se to na základě pocitů a sluchu... A pak to po něm zkoušení další. Ovšem nemáme referenční motor (jak zde bylo navrhováno) takže může být, že další pokrok sotva bude možno ověřit a že například poslední úpravy např od UF2 výše (rezonátor) může vést do slepé uličky. Budete rozvíjet něco, co již další přínos nemá. A navíc to neumíme přesně změřit-tedy dokázat! Opravdu chce měření provést za naprosto stejných podmínek. Věřím, že UF-ko 1 či 2 má přínos, ale nejsem si jist, zda oproti těm dvěma má i přínos UF 6. Neztrácíte čas pánové?
Bohužel-já žiji v paneláku a když si chci JEN natáhnout elektriku k autu, mám to 50m. Jak rád bych byl poblíž a experimentoval s Vámi-lépe vybavenými.