Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

Suchý spořič UF

Návrhy konkrétních zařízení.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Palo
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4207
Registrován: úte 08 srp 2006 18:01
Bydliště: Brno
Dal: 41 poděkování
Dostal: 451 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: spojka

Příspěvek od Palo »

Mimo téma (offtopic)
laik píše:...a tak mě napadají myšlenky na mikro Ufka vložená do nosních dírek???...ale to jsme zase zpátky o pár tisíc let u Hermesa a jeho léčivé hole.....
Někdy neuškodí návrat k opicím... ;)


Nemáme žádnou vládu, jen nepostižitelnou mafii.
Co si můžeš ověřit, si ověř. Ulhaných byznysmanů jsou hromady.
1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Motor stacionární

Příspěvek od 1220 »

Nemusí to být k něčemu.
Proč ?
Obtékání jedoucího auta vzduchem tam nebude, to znamená měnící se okolí tam nebude.
Ale zatím to nikdo nezkoušel. :good: / pokud vím/
K.

Do nosních dírek ano, pak nahradí automobil zcela............. :lol: :lol: Asi by byla pošetilost se domnívat, že zrovna pomocí naší kvality mědi dojde k léčebným účinkům. Pravda Ofrenikus ve verneovce ...... ;) Hm a od pyramid jsme celkem daleko. Leda uvnitř pyramidy a s jinou mědí, kdo ví ......
Jiná věc je ale navinout středové vinutí na kapiláru s tekutým kovem za pokojové teploty posléze celý vehement obložit kvalitním stíněním..........
zatím taktéž nevyzkoušeno.
K.


1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: spotřeba benzínu s UF5

Příspěvek od 1220 »

Mimo téma (offtopic)
S tou spojkopu to spojovat no nevím .........
lehká noha jasně ....
Za pokus +
Doporučuji zkombinovat s mnoha dalšími spořiči od jiných autorů .............

A spotřeba alkoholu taky poklesla ? ;) ;)

K.


jarda ovčák
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1252
Registrován: čtv 19 lis 2009 9:24
Bydliště: Svitavy
Dal: 9 poděkování
Dostal: 99 poděkování

LAIK

Příspěvek od jarda ovčák »

Mimo téma (offtopic)
Ahoj laiku.... To je jediné, co mne na technice hodně štve... Že není živá. Že by traktoru dorůstalo spojkové a brzdové obložení, nechal bych ho skotačit na louce a občas bych na něj pustil nějakýho john deera, narodili by se nádherný kříženci s velkým výkonem po tátovi a malou spotřebou po mámě....


Solimator
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: pát 23 črc 2010 11:35
Bydliště: Kladensko
Dal: 1 poděkování
Dostal: 3 poděkování

Re: spotřeba benzínu s UF5

Příspěvek od Solimator »

Mimo téma (offtopic)
1220 píše:S tou spojkopu to spojovat no nevím .........
lehká noha jasně ....
Za pokus +
Doporučuji zkombinovat s mnoha dalšími spořiči od jiných autorů .............

A spotřeba alkoholu taky poklesla ? ;) ;)

K.
Ahoj Karle, spotřeba alkoholu taky poklesla, i když jednou za čas se potřebuji vypláchnout :oops:


Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: LAIK

Příspěvek od poota »

Mimo téma (offtopic)
jarda ovčák píše:... narodili by se nádherný kříženci s velkým výkonem po tátovi a malou spotřebou po mámě....
Spíš by měli malý výkon po mámě a velký apetit po tátovi.

V Rusku taky zkoušeli křížit pýr s obilím, že by se to mohlo množit jako pýr a výnosy dávat jako obilí - pochopitelně se to muselo náročně vysévat jako obilí, ale zato výnosy to mělo jako pýr :lol:

Zdravím - poota
P.S. vítané odlehčení náročného tématu


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
Uživatelský avatar
laik
Zasloužilý člen
Příspěvky: 858
Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
Bydliště: Brno
Dal: 36 poděkování
Dostal: 43 poděkování
Kontaktovat uživatele:

re:laik

Příspěvek od laik »

Mimo téma (offtopic)
Zdravím
můj předšlý přspěvek bych nebral zas tak vážně.. :lol: . :D
....jardo.....mě stojí jedno auto u baráku a čekám než mu sroste vejfukový potrubí....a čekám už měsíc tak zítra uvydím....v tom autě mám nainstalovaný Trko i z hromadou křištálu ,takže to uzdravování bude určitě rychlej proces.... :lol:


Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
cimirek
Zasloužilý člen
Příspěvky: 493
Registrován: čtv 15 čer 2006 5:56
Dal: 258 poděkování
Dostal: 213 poděkování

přípravek

Příspěvek od cimirek »

Hrubě "přitesaný" přípravek pro usnadnění motání UFka.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


rado211
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 10 čer 2010 21:19

Re: Uf5

Příspěvek od rado211 »

Iv píše:Připadám si u některých , že něco ukazuješ a stejně to nevidí a melou tu svou.
Tak znovu:
Namontováno do sání Fiat před filtr.
Délka max. je 14 cm. Tedy velmi malý bazmek.
Tento vůz má PC s měřenou spotřebou.
Bez UF5 dlouhodobě spotřeba palubákem vykazována 5.1l/100km
S UF5 dlouhodobě spotřeba palubákem vykazována 4.2l/100km, jde docílit až 3.7l, ale hektické dění na silnici to moc nedovoluje.
Rovněž záleží na stylu jízdy, ale za čtyřicet let ji mám stále stejnou a neměnnou ......
Pocit: je rozhodně živější.
Silnice II. třídy, většinou hornatý terén.
Co se tam děje, nemá cenu tady oficielně vysvětlovat, ale ionizací, jak ji známe je BLBOST a je mně to i v podstatě ŠumaFuk, pro mne je důležitá peněženka, kterou musím při tankování živit Lumpenkapitalismus. Ať mně tam třeba skáčou Permoníci, hlavně že ušetřím, nejsem placen za to, abych vyráběl nějaké hypotézy, ty sděluji jen otevřeným lidem, nás zajímá výsledek.
Na přiloženém obrázku vidíte, že ten spořič tam byl již delší dobu, izolace na hranách cívky je ošoupaná ....
chcem sa opytat co je vlastne ta kravinka odkial idu kable pripojene na tu spiralu ? ja mam len cistu spiralu v sani a zatial nic nepocitujem ani ohladom vykonu ani spotrebou


Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: Uf5

Příspěvek od poota »

rado211 píše:chcem sa opytat co je vlastne ta kravinka odkial idu kable pripojene na tu spiralu ? ja mam len cistu spiralu v sani a zatial nic nepocitujem ani ohladom vykonu ani spotrebou
Ta "kravinka" je nepochybně UFko, ale bez fotografie, podrobnějšího popisu a nebo nákresu Ti nejsem schopen říct, která je to verze.
Na tu "spirálu" nejsou připojené žádné káble, takže odpadá starost, odkud by měly vést.
Pokud Ti UFko funguje, měl bys zjistit, že motor "táhne" lépe již při nižších otáčkách.
Může být, že si toho při svém způsobu jízdy ani nevšimneš - pak je také velice pravděpodobné, že nebudeš mít ani nižší spotřebu.
UFko totiž snížení spotřeby nezaručuje, ale pouze umožňuje.
Když využiješ jeho vlastností hlavně k razantnější jízdě, může Ti klidně spotřebu i zvýšit.

Pro správný chod motoru, pokud to neřeší elektronika, je vhodné zvětšit předstih a nastavit chudší směs - naše generace to dokázala i bez přístrojů a znalosti konkrétních údajů - a docela přesně. Jenže to bylo v dobách, kdy jsme si každé informace vážili, protože se pro ně muselo do knihovny a nebo k machrům. Nebo si na to pracně přijít sám.
Dneska stačí párkrát kliknout, a už se informace hrnou - jenom je poněkud smůla, že 98% těch informací jsou jenom bláboly a dezinformace, z nichž se musí to "zrno" pracně vyzobávat.

Inu, každá doba má to svoje.

Zdravím - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

Re: Uf5

Příspěvek od martin11 »

Mimo téma (offtopic)
poota píše:
rado211 píše:chcem sa opytat co je vlastne ta kravinka odkial idu kable pripojene na tu spiralu ? ja mam len cistu spiralu v sani a zatial nic nepocitujem ani ohladom vykonu ani spotrebou
Ta "kravinka" je nepochybně UFko, ale bez fotografie, podrobnějšího popisu a nebo nákresu Ti nejsem schopen říct, která je to verze.
Na tu "spirálu" nejsou připojené žádné káble, takže odpadá starost, odkud by měly vést.
Pokud Ti UFko funguje, měl bys zjistit, že motor "táhne" lépe již při nižších otáčkách.
Může být, že si toho při svém způsobu jízdy ani nevšimneš - pak je také velice pravděpodobné, že nebudeš mít ani nižší spotřebu.
UFko totiž snížení spotřeby nezaručuje, ale pouze umožňuje.
Když využiješ jeho vlastností hlavně k razantnější jízdě, může Ti klidně spotřebu i zvýšit.

Pro správný chod motoru, pokud to neřeší elektronika, je vhodné zvětšit předstih a nastavit chudší směs - naše generace to dokázala i bez přístrojů a znalosti konkrétních údajů - a docela přesně. Jenže to bylo v dobách, kdy jsme si každé informace vážili, protože se pro ně muselo do knihovny a nebo k machrům. Nebo si na to pracně přijít sám.
Dneska stačí párkrát kliknout, a už se informace hrnou - jenom je poněkud smůla, že 98% těch informací jsou jenom bláboly a dezinformace, z nichž se musí to "zrno" pracně vyzobávat.

Inu, každá doba má to svoje.

Zdravím - poota

zdravím...a musím se připojit.../ jooo.... koho serou moje tečky v textu,... tak ať nečte...nebo jen písmenka...tečky nemusí... :jump: /
...a moje připomínky ke "starým" motorům. Dnešní doba nám přináší spoustu výhod, ve všech směrech, tudíž i automobilů a jejich motorů.
Poota testuje UFKO v Trabantu, což je nejidealnější motor na testování čehokoli, tedy myslím spálit ve válcích cokoli. Trabant doslova jezdí i na "zaolejované hadry..."
Pokud budete dělat testy na trabantovi, doporučuji se svěřit se, mě osobně. Nechci se pasovat do role vševěda, ale Traboše znám a vím , jak na něj...../ všímáte si te dlouhé věty bez teček....snažim se....je to dřina... :shock: /
A teď jen muj názor. Chudší směs. Otázka do pranice. 4 takty neznám, ale Trabant, resp. jakýkoliv 2 fach, při chudší směsi méně maže !!!!! takže více oleje. Jde to kliková ložiska , ojniční ložiska a kroužky. ve 4 taktu jsou kroužky zvané stěrací, to u 2 fachu neznáme, přesto zde jsou 3. Proč? A tato kroužky také musí být mazány./ mluvím o 2 taktu !!/
Trabant zkousne i 1:1 benzin nafta, což jsme v době , kdy benzin stál 3 a nafta 0,5 dělali...jiný předstih jiné mazání, jinej styl jízdy :idea:
můj nazor na UFKa ,TRKa a jiná přídavná udělátka.....ANO, ale co výrobek a motor to jiný styl,/ jízdy / jiná forma, jiný obsah.../ nemyslím motoru ale uplatnění /
Uspory se veskrze dají uplatnit jinde , než právě u zakoupeného mercedesu .každý si to jistě spočítá, co obnáší koupě nového auta....a když mám na auto za 1/2 melounu, tak neřeším 0,5 l na 100 uspory....to je na palici a pro blby....
...jsem se rozkecal, ale už jsem to tu deklaroval nekolikrát....../ píšu takovýto litanie, páč jsem upoután na lůžko ...a televise mě nebaví a vědecká literatura se stále číst nedá.../....pravděpodobně jste se stali obětí mého relaxu :shock: ....zdraví martin11 :lol:


... věřím, že se " TO " povede ......
lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2448
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

uf

Příspěvek od lajos »

Mimo téma (offtopic)
Jakmile máte počítač v autí, tak je to trochu o něčem jiném,. tzv hra, oblbněte svůj počítač??!!! bavte se


1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Spadnul z měsíce

Příspěvek od 1220 »

Mimo téma (offtopic)
asi já, :
to máte někdo v Trabantovi počítač ?
nebo jenom notebook ?
:roll:
:?:
ne že by se tam nevešel lllllllllllllll

:ethink:
K.


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2448
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

Re: Spadnul z měsíce

Příspěvek od lajos »

Mimo téma (offtopic)
1220 píše:asi já, :
to máte někdo v Trabantovi počítač ?
nebo jenom notebook ?
:roll:
:?:
ne že by se tam nevešel lllllllllllllll

:ethink:
K.
ty jseš úplně stejně prdlej jako my, trabante


bigben
Starší člen
Příspěvky: 105
Registrován: úte 29 pro 2009 17:00
Dostal: 12 poděkování

oblbněte svůj počítač

Příspěvek od bigben »

Dík lajošovi se tady objevila zmínka o oblbnutí počítače.Moc možností není, ale dá se laborovat s teplotou nasávaného vzduchu a motoru,dá se napíchnout na vstřikovač a měřit okamžitou spotřebu,teoreticky jde měnit i údaje lambdy,ale to sem nikdy nezkusil.
A teď k účinosti UFka-asi před půlrokem sem si jakési UFko vyrobil a začal jezdit-nezdálo se mi ,že by spotřeba byla menší a jezdilo to nějak líp,pak sem šel s autem na gerančku a pro jistotu ho vyndal(asi by se v servisu hooodně divili , kdyby na to přišli)-spotřeba mi šla mírně nahoru a tak sem to zas vrátil a jezdím-Berlingo 1,4 kolem 7litrů , ale dá se i pod 6,5-za příznivých konstalací.


Odpovědět

Zpět na „Stavebnice“