Někdy neuškodí návrat k opicím...laik píše:...a tak mě napadají myšlenky na mikro Ufka vložená do nosních dírek???...ale to jsme zase zpátky o pár tisíc let u Hermesa a jeho léčivé hole.....
Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Suchý spořič UF
- Palo
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4207
- Registrován: úte 08 srp 2006 18:01
- Bydliště: Brno
- Dal: 41 poděkování
- Dostal: 451 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: spojka
Mimo téma (offtopic)
Nemáme žádnou vládu, jen nepostižitelnou mafii.
Co si můžeš ověřit, si ověř. Ulhaných byznysmanů jsou hromady.
Co si můžeš ověřit, si ověř. Ulhaných byznysmanů jsou hromady.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Motor stacionární
Nemusí to být k něčemu.
Proč ?
Obtékání jedoucího auta vzduchem tam nebude, to znamená měnící se okolí tam nebude.
Ale zatím to nikdo nezkoušel. / pokud vím/
K.
Do nosních dírek ano, pak nahradí automobil zcela............. Asi by byla pošetilost se domnívat, že zrovna pomocí naší kvality mědi dojde k léčebným účinkům. Pravda Ofrenikus ve verneovce ...... Hm a od pyramid jsme celkem daleko. Leda uvnitř pyramidy a s jinou mědí, kdo ví ......
Jiná věc je ale navinout středové vinutí na kapiláru s tekutým kovem za pokojové teploty posléze celý vehement obložit kvalitním stíněním..........
zatím taktéž nevyzkoušeno.
K.
Proč ?
Obtékání jedoucího auta vzduchem tam nebude, to znamená měnící se okolí tam nebude.
Ale zatím to nikdo nezkoušel. / pokud vím/
K.
Do nosních dírek ano, pak nahradí automobil zcela............. Asi by byla pošetilost se domnívat, že zrovna pomocí naší kvality mědi dojde k léčebným účinkům. Pravda Ofrenikus ve verneovce ...... Hm a od pyramid jsme celkem daleko. Leda uvnitř pyramidy a s jinou mědí, kdo ví ......
Jiná věc je ale navinout středové vinutí na kapiláru s tekutým kovem za pokojové teploty posléze celý vehement obložit kvalitním stíněním..........
zatím taktéž nevyzkoušeno.
K.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotřeba benzínu s UF5
Mimo téma (offtopic)
S tou spojkopu to spojovat no nevím .........
lehká noha jasně ....
Za pokus +
Doporučuji zkombinovat s mnoha dalšími spořiči od jiných autorů .............
A spotřeba alkoholu taky poklesla ?
K.
lehká noha jasně ....
Za pokus +
Doporučuji zkombinovat s mnoha dalšími spořiči od jiných autorů .............
A spotřeba alkoholu taky poklesla ?
K.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1252
- Registrován: čtv 19 lis 2009 9:24
- Bydliště: Svitavy
- Dal: 9 poděkování
- Dostal: 99 poděkování
LAIK
Mimo téma (offtopic)
Ahoj laiku.... To je jediné, co mne na technice hodně štve... Že není živá. Že by traktoru dorůstalo spojkové a brzdové obložení, nechal bych ho skotačit na louce a občas bych na něj pustil nějakýho john deera, narodili by se nádherný kříženci s velkým výkonem po tátovi a malou spotřebou po mámě....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: pát 23 črc 2010 11:35
- Bydliště: Kladensko
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 3 poděkování
Re: spotřeba benzínu s UF5
Mimo téma (offtopic)
Ahoj Karle, spotřeba alkoholu taky poklesla, i když jednou za čas se potřebuji vypláchnout1220 píše:S tou spojkopu to spojovat no nevím .........
lehká noha jasně ....
Za pokus +
Doporučuji zkombinovat s mnoha dalšími spořiči od jiných autorů .............
A spotřeba alkoholu taky poklesla ?
K.
- poota
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 5830
- Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
- Bydliště: Praha
- Dal: 1692 poděkování
- Dostal: 2418 poděkování
Re: LAIK
Mimo téma (offtopic)
Spíš by měli malý výkon po mámě a velký apetit po tátovi.jarda ovčák píše:... narodili by se nádherný kříženci s velkým výkonem po tátovi a malou spotřebou po mámě....
V Rusku taky zkoušeli křížit pýr s obilím, že by se to mohlo množit jako pýr a výnosy dávat jako obilí - pochopitelně se to muselo náročně vysévat jako obilí, ale zato výnosy to mělo jako pýr
Zdravím - poota
P.S. vítané odlehčení náročného tématu
Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
- laik
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 858
- Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
- Bydliště: Brno
- Dal: 36 poděkování
- Dostal: 43 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
re:laik
Mimo téma (offtopic)
Zdravím
můj předšlý přspěvek bych nebral zas tak vážně.. .
....jardo.....mě stojí jedno auto u baráku a čekám než mu sroste vejfukový potrubí....a čekám už měsíc tak zítra uvydím....v tom autě mám nainstalovaný Trko i z hromadou křištálu ,takže to uzdravování bude určitě rychlej proces....
můj předšlý přspěvek bych nebral zas tak vážně.. .
....jardo.....mě stojí jedno auto u baráku a čekám než mu sroste vejfukový potrubí....a čekám už měsíc tak zítra uvydím....v tom autě mám nainstalovaný Trko i z hromadou křištálu ,takže to uzdravování bude určitě rychlej proces....
Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 493
- Registrován: čtv 15 čer 2006 5:56
- Dal: 258 poděkování
- Dostal: 213 poděkování
přípravek
Hrubě "přitesaný" přípravek pro usnadnění motání UFka.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Uf5
chcem sa opytat co je vlastne ta kravinka odkial idu kable pripojene na tu spiralu ? ja mam len cistu spiralu v sani a zatial nic nepocitujem ani ohladom vykonu ani spotrebouIv píše:Připadám si u některých , že něco ukazuješ a stejně to nevidí a melou tu svou.
Tak znovu:
Namontováno do sání Fiat před filtr.
Délka max. je 14 cm. Tedy velmi malý bazmek.
Tento vůz má PC s měřenou spotřebou.
Bez UF5 dlouhodobě spotřeba palubákem vykazována 5.1l/100km
S UF5 dlouhodobě spotřeba palubákem vykazována 4.2l/100km, jde docílit až 3.7l, ale hektické dění na silnici to moc nedovoluje.
Rovněž záleží na stylu jízdy, ale za čtyřicet let ji mám stále stejnou a neměnnou ......
Pocit: je rozhodně živější.
Silnice II. třídy, většinou hornatý terén.
Co se tam děje, nemá cenu tady oficielně vysvětlovat, ale ionizací, jak ji známe je BLBOST a je mně to i v podstatě ŠumaFuk, pro mne je důležitá peněženka, kterou musím při tankování živit Lumpenkapitalismus. Ať mně tam třeba skáčou Permoníci, hlavně že ušetřím, nejsem placen za to, abych vyráběl nějaké hypotézy, ty sděluji jen otevřeným lidem, nás zajímá výsledek.
Na přiloženém obrázku vidíte, že ten spořič tam byl již delší dobu, izolace na hranách cívky je ošoupaná ....
- poota
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 5830
- Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
- Bydliště: Praha
- Dal: 1692 poděkování
- Dostal: 2418 poděkování
Re: Uf5
Ta "kravinka" je nepochybně UFko, ale bez fotografie, podrobnějšího popisu a nebo nákresu Ti nejsem schopen říct, která je to verze.rado211 píše:chcem sa opytat co je vlastne ta kravinka odkial idu kable pripojene na tu spiralu ? ja mam len cistu spiralu v sani a zatial nic nepocitujem ani ohladom vykonu ani spotrebou
Na tu "spirálu" nejsou připojené žádné káble, takže odpadá starost, odkud by měly vést.
Pokud Ti UFko funguje, měl bys zjistit, že motor "táhne" lépe již při nižších otáčkách.
Může být, že si toho při svém způsobu jízdy ani nevšimneš - pak je také velice pravděpodobné, že nebudeš mít ani nižší spotřebu.
UFko totiž snížení spotřeby nezaručuje, ale pouze umožňuje.
Když využiješ jeho vlastností hlavně k razantnější jízdě, může Ti klidně spotřebu i zvýšit.
Pro správný chod motoru, pokud to neřeší elektronika, je vhodné zvětšit předstih a nastavit chudší směs - naše generace to dokázala i bez přístrojů a znalosti konkrétních údajů - a docela přesně. Jenže to bylo v dobách, kdy jsme si každé informace vážili, protože se pro ně muselo do knihovny a nebo k machrům. Nebo si na to pracně přijít sám.
Dneska stačí párkrát kliknout, a už se informace hrnou - jenom je poněkud smůla, že 98% těch informací jsou jenom bláboly a dezinformace, z nichž se musí to "zrno" pracně vyzobávat.
Inu, každá doba má to svoje.
Zdravím - poota
Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4090
- Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
- Dal: 384 poděkování
- Dostal: 243 poděkování
Re: Uf5
Mimo téma (offtopic)
poota píše:Ta "kravinka" je nepochybně UFko, ale bez fotografie, podrobnějšího popisu a nebo nákresu Ti nejsem schopen říct, která je to verze.rado211 píše:chcem sa opytat co je vlastne ta kravinka odkial idu kable pripojene na tu spiralu ? ja mam len cistu spiralu v sani a zatial nic nepocitujem ani ohladom vykonu ani spotrebou
Na tu "spirálu" nejsou připojené žádné káble, takže odpadá starost, odkud by měly vést.
Pokud Ti UFko funguje, měl bys zjistit, že motor "táhne" lépe již při nižších otáčkách.
Může být, že si toho při svém způsobu jízdy ani nevšimneš - pak je také velice pravděpodobné, že nebudeš mít ani nižší spotřebu.
UFko totiž snížení spotřeby nezaručuje, ale pouze umožňuje.
Když využiješ jeho vlastností hlavně k razantnější jízdě, může Ti klidně spotřebu i zvýšit.
Pro správný chod motoru, pokud to neřeší elektronika, je vhodné zvětšit předstih a nastavit chudší směs - naše generace to dokázala i bez přístrojů a znalosti konkrétních údajů - a docela přesně. Jenže to bylo v dobách, kdy jsme si každé informace vážili, protože se pro ně muselo do knihovny a nebo k machrům. Nebo si na to pracně přijít sám.
Dneska stačí párkrát kliknout, a už se informace hrnou - jenom je poněkud smůla, že 98% těch informací jsou jenom bláboly a dezinformace, z nichž se musí to "zrno" pracně vyzobávat.
Inu, každá doba má to svoje.
Zdravím - poota
zdravím...a musím se připojit.../ jooo.... koho serou moje tečky v textu,... tak ať nečte...nebo jen písmenka...tečky nemusí... /
...a moje připomínky ke "starým" motorům. Dnešní doba nám přináší spoustu výhod, ve všech směrech, tudíž i automobilů a jejich motorů.
Poota testuje UFKO v Trabantu, což je nejidealnější motor na testování čehokoli, tedy myslím spálit ve válcích cokoli. Trabant doslova jezdí i na "zaolejované hadry..."
Pokud budete dělat testy na trabantovi, doporučuji se svěřit se, mě osobně. Nechci se pasovat do role vševěda, ale Traboše znám a vím , jak na něj...../ všímáte si te dlouhé věty bez teček....snažim se....je to dřina... /
A teď jen muj názor. Chudší směs. Otázka do pranice. 4 takty neznám, ale Trabant, resp. jakýkoliv 2 fach, při chudší směsi méně maže !!!!! takže více oleje. Jde to kliková ložiska , ojniční ložiska a kroužky. ve 4 taktu jsou kroužky zvané stěrací, to u 2 fachu neznáme, přesto zde jsou 3. Proč? A tato kroužky také musí být mazány./ mluvím o 2 taktu !!/
Trabant zkousne i 1:1 benzin nafta, což jsme v době , kdy benzin stál 3 a nafta 0,5 dělali...jiný předstih jiné mazání, jinej styl jízdy
můj nazor na UFKa ,TRKa a jiná přídavná udělátka.....ANO, ale co výrobek a motor to jiný styl,/ jízdy / jiná forma, jiný obsah.../ nemyslím motoru ale uplatnění /
Uspory se veskrze dají uplatnit jinde , než právě u zakoupeného mercedesu .každý si to jistě spočítá, co obnáší koupě nového auta....a když mám na auto za 1/2 melounu, tak neřeším 0,5 l na 100 uspory....to je na palici a pro blby....
...jsem se rozkecal, ale už jsem to tu deklaroval nekolikrát....../ píšu takovýto litanie, páč jsem upoután na lůžko ...a televise mě nebaví a vědecká literatura se stále číst nedá.../....pravděpodobně jste se stali obětí mého relaxu ....zdraví martin11
... věřím, že se " TO " povede ......
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
uf
Mimo téma (offtopic)
Jakmile máte počítač v autí, tak je to trochu o něčem jiném,. tzv hra, oblbněte svůj počítač??!!! bavte se
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Spadnul z měsíce
Mimo téma (offtopic)
asi já, :
to máte někdo v Trabantovi počítač ?
nebo jenom notebook ?
ne že by se tam nevešel lllllllllllllll
K.
to máte někdo v Trabantovi počítač ?
nebo jenom notebook ?
ne že by se tam nevešel lllllllllllllll
K.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
Re: Spadnul z měsíce
Mimo téma (offtopic)
ty jseš úplně stejně prdlej jako my, trabante1220 píše:asi já, :
to máte někdo v Trabantovi počítač ?
nebo jenom notebook ?
ne že by se tam nevešel lllllllllllllll
K.
-
- Starší člen
- Příspěvky: 105
- Registrován: úte 29 pro 2009 17:00
- Dostal: 12 poděkování
oblbněte svůj počítač
Dík lajošovi se tady objevila zmínka o oblbnutí počítače.Moc možností není, ale dá se laborovat s teplotou nasávaného vzduchu a motoru,dá se napíchnout na vstřikovač a měřit okamžitou spotřebu,teoreticky jde měnit i údaje lambdy,ale to sem nikdy nezkusil.
A teď k účinosti UFka-asi před půlrokem sem si jakési UFko vyrobil a začal jezdit-nezdálo se mi ,že by spotřeba byla menší a jezdilo to nějak líp,pak sem šel s autem na gerančku a pro jistotu ho vyndal(asi by se v servisu hooodně divili , kdyby na to přišli)-spotřeba mi šla mírně nahoru a tak sem to zas vrátil a jezdím-Berlingo 1,4 kolem 7litrů , ale dá se i pod 6,5-za příznivých konstalací.
A teď k účinosti UFka-asi před půlrokem sem si jakési UFko vyrobil a začal jezdit-nezdálo se mi ,že by spotřeba byla menší a jezdilo to nějak líp,pak sem šel s autem na gerančku a pro jistotu ho vyndal(asi by se v servisu hooodně divili , kdyby na to přišli)-spotřeba mi šla mírně nahoru a tak sem to zas vrátil a jezdím-Berlingo 1,4 kolem 7litrů , ale dá se i pod 6,5-za příznivých konstalací.