Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Suchý spořič UF
a
Mimo téma (offtopic)
kdyz uz jste se zminili o tech cerpacich stanicich tankoval sem do auta porad natural 95 na nekterych stanicich taky nic moc jestli objem nebo obsah vody nebo jinych latek to uz neresim . presel sem na vervu 100 a bez problemu.sice litr je o neco drazsi ale spotreba mi klesla taky minimalne o litr a neco na sto oproti naturalu 95
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
Re: a
Mimo téma (offtopic)
jsem asi benzínový negramot...co je ta verva 100??? u kterých pump se to prodává? já vždycky dojedu do globusu, čapnu 95-kovou pistoli a ostatních věcí si nevšímámbaxter píše:kdyz uz jste se zminili o tech cerpacich stanicich tankoval sem do auta porad natural 95 na nekterych stanicich taky nic moc jestli objem nebo obsah vody nebo jinych latek to uz neresim . presel sem na vervu 100 a bez problemu.sice litr je o neco drazsi ale spotreba mi klesla taky minimalne o litr a neco na sto oproti naturalu 95
a
Mimo téma (offtopic)
ja nevim jak je to tam u vas ale tady vervu 100 tankuju na benzine jako BENZINA melo by to mit sto oktanu a nejake aditiva navic oproti naturalu 95 zatim se mi osvedcila a snizila mi predtim uz spotrebu asi o litr a neco protoze nemusis tolik slapat po plynu sice stoji momentalne 34,20 ale i tak si myslim ze se to vyplati vsak to vyzkousej a uvidis ale i tak to vychazi porad levneji nez natural 95 a pak se jeste prodava etanol 85 ale u toho je spotreba zase vyzsi pokud ho tankujes cisty sice stoji kolem 25 kc za litr ale pi.. to jede sem to zkousel
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
Re: a
Mimo téma (offtopic)
Díky za infobaxter píše:ja nevim jak je to tam u vas ale tady vervu 100 tankuju na benzine jako BENZINA melo by to mit sto oktanu a nejake aditiva navic oproti naturalu 95 zatim se mi osvedcila a snizila mi predtim uz spotrebu asi o litr a neco protoze nemusis tolik slapat po plynu sice stoji momentalne 34,20 ale i tak si myslim ze se to vyplati vsak to vyzkousej a uvidis ale i tak to vychazi porad levneji nez natural 95 a pak se jeste prodava etanol 85 ale u toho je spotreba zase vyzsi pokud ho tankujes cisty sice stoji kolem 25 kc za litr ale pi.. to jede sem to zkousel
- laik
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 858
- Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
- Bydliště: Brno
- Dal: 36 poděkování
- Dostal: 43 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
magnety a krystal
Zdravím...
.....že pořád votravuju z těma krystalama ,ale nedá mě to....
....pokud někdo má na zvýšení učinosti neodymy na sání......
...já bych je posunul co nejvíce k tomu krystalu v Ufku....
...ne li uplně moc blízko ,aby mohli pusobit svoji silou přímo na ten krystal....(ale ještě přesně nevím z kterých stran)
....ale jestli chcete vědět přesně proč bych to udělal ,tak to nepovím ,protože to přesně nevím ....
...mám jen takovej pocit ,že z toho manželství magnetu a krystalu by mohlo něco vzejít.....
...ps:omlouvám se jestli spamuju blábolama.....
.....že pořád votravuju z těma krystalama ,ale nedá mě to....
....pokud někdo má na zvýšení učinosti neodymy na sání......
...já bych je posunul co nejvíce k tomu krystalu v Ufku....
...ne li uplně moc blízko ,aby mohli pusobit svoji silou přímo na ten krystal....(ale ještě přesně nevím z kterých stran)
....ale jestli chcete vědět přesně proč bych to udělal ,tak to nepovím ,protože to přesně nevím ....
...mám jen takovej pocit ,že z toho manželství magnetu a krystalu by mohlo něco vzejít.....
...ps:omlouvám se jestli spamuju blábolama.....
Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
Re: magnety a krystal
Mimo téma (offtopic)
každý africký šaman to zná, zastav se u nichlaik píše:Zdravím...
.....že pořád votravuju z těma krystalama ,ale nedá mě to....
....pokud někdo má na zvýšení učinosti neodymy na sání......
...já bych je posunul co nejvíce k tomu krystalu v Ufku....
...ne li uplně moc blízko ,aby mohli pusobit svoji silou přímo na ten krystal....(ale ještě přesně nevím z kterých stran)
....ale jestli chcete vědět přesně proč bych to udělal ,tak to nepovím ,protože to přesně nevím ....
...mám jen takovej pocit ,že z toho manželství magnetu a krystalu by mohlo něco vzejít.....
...ps:omlouvám se jestli spamuju blábolama.....
- poota
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 5830
- Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
- Bydliště: Praha
- Dal: 1692 poděkování
- Dostal: 2418 poděkování
Re: magnety a krystal
Cokoli k věci není blábol.laik píše:.....že pořád votravuju z těma krystalama ,....pokud někdo má na zvýšení učinosti neodymy na sání....já bych je posunul co nejvíce k tomu krystalu v Ufku...
...ps:omlouvám se jestli spamuju blábolama.....
Zatím jsem instaloval dvě UF5ky, jedna má dva neodymy 15x15x5 přibližně kolem prostředka, ta druhá má celkem čtyři neodymy 15x10x3 po dvou proti sobě zhruba proti pětinám od konců. Jsou instalovány na dvou vozech, takže srovnání rozdílu je neproveditedlné, obě pracují k plné spokojenosti.
Laborovat se změnami rozměrů, umístěním magnetů a podobných věcí hodlám provádět až poté, co se mi podaří vyřešit nějaký způsob nějakého měření, kterým budu moci porovnávat rozdíly. Do té doby je to jenom odhadování funguje-nefunguje. Měření spotřeby, ať již přesné (litry děleno kilometry) nebo rychlejší průběžné, není to, co zrovna potřebuji.
Vyzkoušet je možné cokoli, ale výsledek stále jenom odhadujeme - na známé trati třeba podle chování motoru a nebo na základě osobního dojmu z jízdy. Tím se ovšem výsledky dají dost těžko vzájemně porovnávat. Ale třeba bude časem líp
Zdravím - poota
P.S. Umístění magnetů je bráno velice hrubým odhadem s přesností na 0,1 mm - větší není nutná
Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: pon 06 zář 2010 17:10
- Dostal: 1 poděkování
Ahoj Poota
už dlhšiu dobu sledujem tvoju prácu so suchým sporičom.
napadlo ma, či by si nemohol použiť niektoré prvky caduceus coil vo svojom sporiči. Zdá sa mi, že by caduceus cievka mohla mať niečo spoločné s tvojim vynálezom.
http://jnaudin.free.fr/html/sclxmtr.htm
všetko o cievkach:
http://portal.groupkos.com/index.php?ti ... uceus_Coil
osobne ju plánujem použiť pri svojich experimentoch s GEET reaktorom.
Maj sa Poota, a prepáč, ak som ti podsunul informáciu, ktorú už poznáš.
sano, aliaz sanov
napadlo ma, či by si nemohol použiť niektoré prvky caduceus coil vo svojom sporiči. Zdá sa mi, že by caduceus cievka mohla mať niečo spoločné s tvojim vynálezom.
http://jnaudin.free.fr/html/sclxmtr.htm
všetko o cievkach:
http://portal.groupkos.com/index.php?ti ... uceus_Coil
osobne ju plánujem použiť pri svojich experimentoch s GEET reaktorom.
Maj sa Poota, a prepáč, ak som ti podsunul informáciu, ktorú už poznáš.
sano, aliaz sanov
Nemôžeme robiť veľké veci. Môžeme robiť iba malé veci s veľkou láskou. Matka Tereza
- poota
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 5830
- Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
- Bydliště: Praha
- Dal: 1692 poděkování
- Dostal: 2418 poděkování
Re: Ahoj Poota
Pod pojmem "caduceus" se prezentují dva typy cívek.sanov píše:..napadlo ma, či by si nemohol použiť niektoré prvky caduceus coil vo svojom sporiči. Zdá sa mi, že by caduceus cievka mohla mať niečo spoločné s tvojim vynálezom. ..
Jeden jsou stejnosměrně vinuté závity kolem rovného jádra nebo kolem sebe navzájem, případně na jednom konci spojené. Dá se to popsat jako v půli přeložený a zkroucený drát - to je začátek vinutí UF1 až UF5, které se liší prakticky jenom pokračováním drátů po opuštění jádra.
Druhý se spojuje se skalárními vlnami a popisuje se jako Smithova cívka. Vyznačuje se bifilárním vinutím kolem prázdného středu nebo na nějakém průměru, kdy se oba dráty navzájem kříží, pokud možno stále v téže linii. S tímhle způsobem vinutí jsem zatím neexperimentoval, takže je zde volné pole působnosti pro někoho jiného.
V současné době nemám možnost dostatečně přesného a rychlého měření nějakých hodnot, podle kterých by se dala účinnost nějak porovnávat. Bez tohoto porovnávání vlivu různých změn nemá příliš smysl vytvářet další a další zařízení, která fungují plus mínus zhruba stejně.
Zdravím - poota
Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Původní význam kaducea
Byl znám jako spojnice individua se středem - středy ostatních událostí , byla to pomůcka při obřadech, synonymem je Hermova hůl.
A kupodivu ten tvar se nakonec v ufku objevuje - spojuje rychle rotující střed s pomalu rotujícím
vnějškem pravděpodobně kmity jak dnes je moderní říkat skalárními vlnami .
Jsem rád Sano, že ses všimnul.
jedno z vyobrazení kaducea je zde :
http://www.google.cz/imgres?imgurl=http ... f-the-cadu
K.
A kupodivu ten tvar se nakonec v ufku objevuje - spojuje rychle rotující střed s pomalu rotujícím
vnějškem pravděpodobně kmity jak dnes je moderní říkat skalárními vlnami .
Jsem rád Sano, že ses všimnul.
jedno z vyobrazení kaducea je zde :
http://www.google.cz/imgres?imgurl=http ... f-the-cadu
K.
- hapalainen
- Starší člen
- Příspěvky: 196
- Registrován: stř 07 úno 2007 23:51
- Bydliště: Norsko
- Dostal: 1 poděkování
Ten odkaz je prázdný
Mimo téma (offtopic)
Žádné kaducea se nezobrazilo. Hlavní je kázeň.
Hlavní je vyhrát zápas
- Hellraiser17
- Stálý člen
- Příspěvky: 60
- Registrován: sob 18 zář 2010 13:11
- Bydliště: kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
měření spotřeby
Zdravím.
Docela nedávno jsem objevil Vaše forum a po přečtení asi 80% témat, jsem se nemohl ubránit myšlence, že bych si alespoň jedno zařízení (spořící) nepostavil. Nicméně v tu samou chvíli mě napadlo, jak změřit úsporu, téměř ideálně...
Vzdal jsem myšlenu, jet po dálnici 100km s plnou a posléze natankovat, neboť je mnoho faktorů, které by spotřebu ovlivnily (vítr, kopce, rychlost - provoz, kvalita paliva...). Takže jsem sehnal motor, benzínový o obsahu 200ccm a výkonu 6.5koně. Myšlenka s tím motorem je taková, že bude fungovat jako stabilní motor se zátěží (zátěž bude autoalternátor + spotřebič)s ocejchovanou nádrží na půl litru paliva. Metoda měření by spočívala v porovnávání počtu otáček na nádrž, nebo délku chodu na nádrž, samozřejmě konstantní otáčky a ideální teplota.
V plánu mám porovnat jak UFkové, tak TRkové spořiče.
PS: pokud to bude správně fungovat, nevidím problém (pokud bude zájem) s odskoušením čehokoliv...
PS2: klidně to můžete brát jako inspiraci...
Docela nedávno jsem objevil Vaše forum a po přečtení asi 80% témat, jsem se nemohl ubránit myšlence, že bych si alespoň jedno zařízení (spořící) nepostavil. Nicméně v tu samou chvíli mě napadlo, jak změřit úsporu, téměř ideálně...
Vzdal jsem myšlenu, jet po dálnici 100km s plnou a posléze natankovat, neboť je mnoho faktorů, které by spotřebu ovlivnily (vítr, kopce, rychlost - provoz, kvalita paliva...). Takže jsem sehnal motor, benzínový o obsahu 200ccm a výkonu 6.5koně. Myšlenka s tím motorem je taková, že bude fungovat jako stabilní motor se zátěží (zátěž bude autoalternátor + spotřebič)s ocejchovanou nádrží na půl litru paliva. Metoda měření by spočívala v porovnávání počtu otáček na nádrž, nebo délku chodu na nádrž, samozřejmě konstantní otáčky a ideální teplota.
V plánu mám porovnat jak UFkové, tak TRkové spořiče.
PS: pokud to bude správně fungovat, nevidím problém (pokud bude zájem) s odskoušením čehokoliv...
PS2: klidně to můžete brát jako inspiraci...
- Iv
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1080
- Registrován: sob 07 říj 2006 17:51
- Dostal: 8 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ten odkaz je prázdný
Mimo téma (offtopic)
Stačí tady: http://medical-dictionary.thefreedictionary.com/Caducea a pak již další odkazy v Google.hapalainen píše:Žádné kaducea se nezobrazilo. Hlavní je kázeň.
Svůj šírák odhazuji vdál a letím zpět ke hvězdám. (Cyrano)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: pát 23 črc 2010 11:35
- Bydliště: Kladensko
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 3 poděkování
spotřeba benzínu s UF5
Vyrobil jsem si UF5 přesně podle obrázků v tomto vlákně. Jedná se o UF5. Foto mám jen z mého staršího mobilu a kvalita nic moc. je to prakticky stejná kopie UF5 podle "poota". Před testováním UF5 jsem si udělal průměrnou spotřebu tak, že jsem naplnil nádrž auta až po víčko a najel jsem asi 550km a udělal průměr. Pak jsem namontoval do sání motoru UF5 piezoměničem blíže k motoru a na trubici sání jsem přilepil dva neodymové magnety velikosti 30x10x5mm zhruba do poloviny UF5 kladným a záporným pólem proti sobě. Po ujetí asi 635km jsem zajel k benzínové pumpě(podotýkám, že jsem tankoval u jedné pumpy a u stejného stojanu) a opět jsem dolil benzín až po víčko a udělal průměrnou spotřebu. Spotřeba se snížila o 0,7 litru na 100km. Ještě bych jsem napsal jeden postřech, ale nevím, jestli to s souvisí s UF5. Před testováním UF5 mě začala zlobilt spojka. Asi tak už před půl rokem a najeto 10.000km a teď už to vypadalo na výměnu, protože jsem byl v Praze a popojížděl v koloně do kopce a spojka už tak cukala, že jsem se bál, abych dojel vůbec domů. No a pak jsem začal testovat tu UF5 a spojka jako by se upravila a teď je v pohodě...
- laik
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 858
- Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
- Bydliště: Brno
- Dal: 36 poděkování
- Dostal: 43 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
spojka
Zdravím
Jestli dobře pamatuji tak i u Trkových spořičů byla někdy pozorována zlepšení i u ostatních součásti auta než jen spotřeba motoru ,spojka různý klepání a pod......
Leckdo s tím asi nebude souhlasit ,ale asi zde fakt pusobí ta síla spirály .......
Auto je vlastně taky jako živá bytost ,člověk si ho stvořil ke svému pohybu a dal do něj svu energii ,stejně jako duch si stvořil své tělo a vědomým dýcháním se dovede taky uzdravit......
takže teoreticky i upravou "dýchání u auta " můžem vybudit ten ozdravný proces celého organismu.....ale to jsme z roviny technické uplně někde jinde.....
.....a tak mě napadají myšlenky na mikro Ufka vložená do nosních dírek???...ale to jsme zase zpátky o pár tisíc let u Hermesa a jeho léčivé hole.....
Jestli dobře pamatuji tak i u Trkových spořičů byla někdy pozorována zlepšení i u ostatních součásti auta než jen spotřeba motoru ,spojka různý klepání a pod......
Leckdo s tím asi nebude souhlasit ,ale asi zde fakt pusobí ta síla spirály .......
Auto je vlastně taky jako živá bytost ,člověk si ho stvořil ke svému pohybu a dal do něj svu energii ,stejně jako duch si stvořil své tělo a vědomým dýcháním se dovede taky uzdravit......
takže teoreticky i upravou "dýchání u auta " můžem vybudit ten ozdravný proces celého organismu.....ale to jsme z roviny technické uplně někde jinde.....
.....a tak mě napadají myšlenky na mikro Ufka vložená do nosních dírek???...ale to jsme zase zpátky o pár tisíc let u Hermesa a jeho léčivé hole.....
Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......