Tahle bedýnka není žádnej palivovej článek na vodík....
Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Alternatívne pohony automobilov
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4090
- Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
- Dal: 384 poděkování
- Dostal: 243 poděkování
Re: palivový článek na vodík
Typ palivového článku
PEM
Množství buněk 24
Jmenovitý výkon 100W
Výkon 14V@7.2A
H2 voltáž napájecího ventilu
12V
Odvzdušňovací ventil voltáž
12V
Výtlačný ventilátor voltáž
12V
Reagující složky Vodík a vzduch
Vnější teplota 5 35sC
Maximální teplota v komíně 65sC
Složení
99.999% suchý H2
Vodíkový tlak 5.8 6.5 PSI
Ovlhčování Samo - navlhčený
Chlazení Vysílat (integrovaný větrák)
Zatížit (s fanouškem a obalem) 950g
Rozměry 14.3cm x 10.9cm x 9.4cm
Vodíková rychlost toku 1.3 l/min vodíku v maximálním výkonu
Vystartovte čas Okamžitý
Narovnat na hromadu efektivita 40% v 14V
Kontroler
250g
Nízké napětí zavřené
12V
Přes aktuální zastavení
12A
Přes mírný zavřený
65sC
...panáčkovitam chybí kolik tam je uloženejch Ah....palivový článek to je....H2 + vzduch...to tam píšou...Karbane , stejně sito nekoupíš...stojí to 1000 .....sekačka ti na to nepojede....výkon "jen " 100W 14V 7,2A...ale na motůrek by to stačilo...ani bys nemusel mít diodu......zdraví všechny Karkulka červená.... p.s jestli někomu není něco jasnýho....tak mi napište...rády vysvětlím KČ
Karbane...v 11,07 jsi tvrdil...že tohle palivový článek není.....opravil jsi¨s názor....
PEM
Množství buněk 24
Jmenovitý výkon 100W
Výkon 14V@7.2A
H2 voltáž napájecího ventilu
12V
Odvzdušňovací ventil voltáž
12V
Výtlačný ventilátor voltáž
12V
Reagující složky Vodík a vzduch
Vnější teplota 5 35sC
Maximální teplota v komíně 65sC
Složení
99.999% suchý H2
Vodíkový tlak 5.8 6.5 PSI
Ovlhčování Samo - navlhčený
Chlazení Vysílat (integrovaný větrák)
Zatížit (s fanouškem a obalem) 950g
Rozměry 14.3cm x 10.9cm x 9.4cm
Vodíková rychlost toku 1.3 l/min vodíku v maximálním výkonu
Vystartovte čas Okamžitý
Narovnat na hromadu efektivita 40% v 14V
Kontroler
250g
Nízké napětí zavřené
12V
Přes aktuální zastavení
12A
Přes mírný zavřený
65sC
...panáčkovitam chybí kolik tam je uloženejch Ah....palivový článek to je....H2 + vzduch...to tam píšou...Karbane , stejně sito nekoupíš...stojí to 1000 .....sekačka ti na to nepojede....výkon "jen " 100W 14V 7,2A...ale na motůrek by to stačilo...ani bys nemusel mít diodu......zdraví všechny Karkulka červená.... p.s jestli někomu není něco jasnýho....tak mi napište...rády vysvětlím KČ
Karbane...v 11,07 jsi tvrdil...že tohle palivový článek není.....opravil jsi¨s názor....
... věřím, že se " TO " povede ......
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4090
- Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
- Dal: 384 poděkování
- Dostal: 243 poděkování
auto na baterky...
Benzínu zvoní hrana, budoucnost mají hybrid a "zásuvka"
13:00 | 15.5.2009
Karel Toman
tisknidiskutujpošlisdílej
Jagg.cz Linkuj.cz vybrali.sme.sk Facebook MySpace Google Delicious Digg Reddit × zavřít
Svět obletěly snímky vozítka na elektrický pohon s názvem Aptera. Vůz je určený pro dva cestující, a jak sám výrobce říká, vypadá spíš jako malé letadlo. Inspiraci pro ladné tvary našli vývojáři ve futuristickém komisku "The Jetsons" z roku 1960.
větší obrázekZdroj: Reuters
Praha - Přes noc dáte auto do zásuvky. Ráno je za cenu zhruba třiceti korun nabité na dojezd kolem sto dvaceti kilometrů, přičemž si to umí hnát i stovkou.
Reklama na podobný elektromobil i s cenovkou připomíná ještě i dnes spíš okýnko ze sci-fi komiksu. Díky hospodářské krizi je ale doba, kdy se jí dočkáme, mnohem blíž, než si lidé většinou myslí.
Ve skutečnosti podobných aut existuje už několik. Například Citroën C1 ev'ie, kterých chce britská společnost Electric car Corporation vyrobit do roku 2010 celkem čtyři tisíce. Jedno má stát 16 850 liber. Nebo Mitsubishi i MiEV, kterých by mělo do roku 2011 vzniknout 20 tisíc.
Čtěte:Pohání je slunce i plyn, svět staví hybridní elektrárny
Čína je největší výrobce aut. Pomohla jí k tomu Evropa
"Krize je ve vývoji alternativních pohonů jasný katalyzátor," je přesvědčený odborník v oboru, šéfredaktor specializovaného internetového časopisu Hybrid.cz Jan Hořčík. "Předpokládám, že v roce 2015 už budeme v reklamách běžně vídat elektromobily či plug-in hybridy," nasazuje žargon fandů "alternativ".
V krizi krotnou i benzinoví dravci
Vývoj alternativních pohonů byl podle Hořčíka mezi lety 1999-2006 velmi pozvolný. "V posledních třech letech ale nabral obrovskou rychlost a do vývoje elektromobilů, hybridního pohonu i jiných alternativ se pustila prakticky každá velká automobilka," upozorňuje odborník.
Fotogalerie
další fotografie »
"Eko-auta" tak dnes vyvíjí už i takoví tradiční benzinoví dravci jako McLaren, Audi nebo BMW.
Největší perspektivu mají podle Hořčíka právě zmíněné takzvané "plug-in" (česky "do zástrčky") hybridy a elektromobily. Oba typy by se měly objevit na trhu v masovějším měřítku od příštího a přespříštího roku, jako například elektromobil Mitsubishi i MiEV.
Už dnes jezdí po silnicích více než milion hybridů (neboli aut s kombinovaným pohonem na spalovací motor a elektromotor) Toyota Prius. "Nový hybrid Honda Insight se stal nejprodávanějším autem v Japonsku minulého měsíce a tento trend bude i nadále nabírat na síle," věří Hořčík.
Zmíněnému trendu napomáhají s postupující krizí tradičních automobilek vlády i radnice velkých měst.
"Například v Británii má být zavedena dotace pět tisíc liber pro zájemce o koupi elektromobilu. Připravuje se budování dobíjecí infrastruktury v Berlíně, ale i v Dánsku nebo Izraeli," upozorňuje Hořčík.
Rozvoj elektromobilismu podporuje ale například i Španělsko, které také počítá s rozvojem tamní dobíjecí infrastruktury. Starosta Londýna Boris Johnson nedávno řekl, že chce ve městě vybudovat 25 tisíc dobíjecích stanic.
Video
Tesla Motors přišla se elektrickým sportovně laděným Modelem S
"Bobíci" ve 140 hybridech
Stále častěji si ale své benzinové flotily nahrazují "alternativami" také firmy, ale třeba i policejní sbory. Například londýnská policie používá 140 hybridů Toyota Prius a momentálně testuje elektromobily Smart Fortwo.
Rozvoj elektromobilů zřejmě jen popožene fakt, že nedávno byla vyvinuta standardizovaná dobíjecí zástrčka. "Alternativy" se sice nerozšíří ze dne na den, jejich současný rozvoj ale zřejmě přece jen znamená mezník.
"Bude třeba zákazníky přesvědčit o zcela novém přístupu k osobní dopravě a upuštění od spotřebitelských návyků, které v nich byly pěstovány v desetiletích předcházejících," domnívá se Jan Hořčík a odhaduje dobu masového rozšíření aut na alternativní pohon v řádu desetiletí.
...dnes na aktualně cz.....m11
13:00 | 15.5.2009
Karel Toman
tisknidiskutujpošlisdílej
Jagg.cz Linkuj.cz vybrali.sme.sk Facebook MySpace Google Delicious Digg Reddit × zavřít
Svět obletěly snímky vozítka na elektrický pohon s názvem Aptera. Vůz je určený pro dva cestující, a jak sám výrobce říká, vypadá spíš jako malé letadlo. Inspiraci pro ladné tvary našli vývojáři ve futuristickém komisku "The Jetsons" z roku 1960.
větší obrázekZdroj: Reuters
Praha - Přes noc dáte auto do zásuvky. Ráno je za cenu zhruba třiceti korun nabité na dojezd kolem sto dvaceti kilometrů, přičemž si to umí hnát i stovkou.
Reklama na podobný elektromobil i s cenovkou připomíná ještě i dnes spíš okýnko ze sci-fi komiksu. Díky hospodářské krizi je ale doba, kdy se jí dočkáme, mnohem blíž, než si lidé většinou myslí.
Ve skutečnosti podobných aut existuje už několik. Například Citroën C1 ev'ie, kterých chce britská společnost Electric car Corporation vyrobit do roku 2010 celkem čtyři tisíce. Jedno má stát 16 850 liber. Nebo Mitsubishi i MiEV, kterých by mělo do roku 2011 vzniknout 20 tisíc.
Čtěte:Pohání je slunce i plyn, svět staví hybridní elektrárny
Čína je největší výrobce aut. Pomohla jí k tomu Evropa
"Krize je ve vývoji alternativních pohonů jasný katalyzátor," je přesvědčený odborník v oboru, šéfredaktor specializovaného internetového časopisu Hybrid.cz Jan Hořčík. "Předpokládám, že v roce 2015 už budeme v reklamách běžně vídat elektromobily či plug-in hybridy," nasazuje žargon fandů "alternativ".
V krizi krotnou i benzinoví dravci
Vývoj alternativních pohonů byl podle Hořčíka mezi lety 1999-2006 velmi pozvolný. "V posledních třech letech ale nabral obrovskou rychlost a do vývoje elektromobilů, hybridního pohonu i jiných alternativ se pustila prakticky každá velká automobilka," upozorňuje odborník.
Fotogalerie
další fotografie »
"Eko-auta" tak dnes vyvíjí už i takoví tradiční benzinoví dravci jako McLaren, Audi nebo BMW.
Největší perspektivu mají podle Hořčíka právě zmíněné takzvané "plug-in" (česky "do zástrčky") hybridy a elektromobily. Oba typy by se měly objevit na trhu v masovějším měřítku od příštího a přespříštího roku, jako například elektromobil Mitsubishi i MiEV.
Už dnes jezdí po silnicích více než milion hybridů (neboli aut s kombinovaným pohonem na spalovací motor a elektromotor) Toyota Prius. "Nový hybrid Honda Insight se stal nejprodávanějším autem v Japonsku minulého měsíce a tento trend bude i nadále nabírat na síle," věří Hořčík.
Zmíněnému trendu napomáhají s postupující krizí tradičních automobilek vlády i radnice velkých měst.
"Například v Británii má být zavedena dotace pět tisíc liber pro zájemce o koupi elektromobilu. Připravuje se budování dobíjecí infrastruktury v Berlíně, ale i v Dánsku nebo Izraeli," upozorňuje Hořčík.
Rozvoj elektromobilismu podporuje ale například i Španělsko, které také počítá s rozvojem tamní dobíjecí infrastruktury. Starosta Londýna Boris Johnson nedávno řekl, že chce ve městě vybudovat 25 tisíc dobíjecích stanic.
Video
Tesla Motors přišla se elektrickým sportovně laděným Modelem S
"Bobíci" ve 140 hybridech
Stále častěji si ale své benzinové flotily nahrazují "alternativami" také firmy, ale třeba i policejní sbory. Například londýnská policie používá 140 hybridů Toyota Prius a momentálně testuje elektromobily Smart Fortwo.
Rozvoj elektromobilů zřejmě jen popožene fakt, že nedávno byla vyvinuta standardizovaná dobíjecí zástrčka. "Alternativy" se sice nerozšíří ze dne na den, jejich současný rozvoj ale zřejmě přece jen znamená mezník.
"Bude třeba zákazníky přesvědčit o zcela novém přístupu k osobní dopravě a upuštění od spotřebitelských návyků, které v nich byly pěstovány v desetiletích předcházejících," domnívá se Jan Hořčík a odhaduje dobu masového rozšíření aut na alternativní pohon v řádu desetiletí.
...dnes na aktualně cz.....m11
... věřím, že se " TO " povede ......
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: ned 11 úno 2007 22:23
- Bydliště: SK
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
alternatívne pohony
Páni, nepočuli ste niekto o freonovom pohone z našej armády- rok 1973??
našiel som to na tomto linku:
http://www.itnews.sk/buxus_dev/generate ... #forumtree
15.12.2004 technologie ivan
osobne poznam technologiu pouzivajucu bezpecny tekuty freon, mionovy prudovy akcelerator, a dve vysokofrekvencne cievky s kondenzatorom, motor je uzavrety, mechanicky. Cely rok mozete jazdit autom za 1 Sk denne bez rizika vycerpania s nekonecnym dojazdom a bezporuchovym motorom, lenze... tolko ludi by prislo o pracu, myslim tych hore. S touto technologiou som bol oboznameny nahodou ked som robil elektronicky archiv armady SR v SQL. vynalezcom je nejaky Blazenek z hornej dolnej z 1973 roku !!! pod zalozkou strategicke technologie v pripade vojny. A takych c0c0tin je tam kopa vratane toho ake elektrarne a rozne zdroje na kde co v pripade znicenia vodnych elektrarni, dokonca aj plan ako zaliat madarsko v pripade ze s nimi vznikne konflikt. No si myslim ze oni dobre vedeli preco nechcu gapcikovo-nadmaros V statistikach sa hovori ze armada je najdoverihodnejsia... lenze to ludia nevedia co pod svojim zavejom dementnych velitelov, bordelu a zastaralej techniky schovava, aj toto je len dalsia strategia SR armady. neviem ako ostatne. Odpovedať »
01.1.2005 Re: technologie AyPOSE
Nooo pekne ked clovek nieco taketo vidi aj sa usmeje a zarmuti, btw vraj ked automobil splna vsetky bezpecnostne kriteria atd atd, sa da normalne nahlasit (videl som taku trojkolku vyrobenu od kolesa po konstukciu) myslim ze taketo veci su mozno uz nie utajene a nieco podobne sa dostane niekomu do ruky (napr ako tebe) mohol by si sa o to podelit s inymi popr dat to na webku, ludia su swine, pokial sisi tie veci okopcil (kto by nie) fajn, plz nenechabaj si ich pre seba, treba dat na nejaky sukromny server aby sa to nikdy nepodarilo nikomu dat odtial prec a nech vsetci vyrabaju domacke kvalitne dizajnovo pekne (alebo nech si daju vyrobit) take auta s takym pohonom, mat to dnes ho stavam.... Odpovedať »
18.12.2004 Re: technologie Krisot
Zdravim Ivan,
Nepodelil by si sa s viac detailami ohladom spominaneho motora.. pripadne inych zaujimavych "udelatok" ?.. ked nie tu .. tak na email
Krisot Odpovedať »
22.12.2004 udelatko ivo
mozem len co je zverejnene, takze potrebujes vysoky komin, z uzavretej priehladnej plochy
s tmavym spodom a dierou. do komina umiestnis vzdusnu skrutku napojenu na alternator, vola sa to prievanova elektraren. ta nie je az taka neznama, vtip je v tom ze od jej urcitej velkosti,
pokial je v pohybe, sa dokaze sama zasobovat a dodatocne mnozstvo pohybu vzduchu vytvara geometricky rast prievanu, cim vytvaras viac energie nez kolko spotrebujes na pohyb. prakticky to asi nebolo skusane, iba to pocital jeden cicik z armady. dolezity je rozdiel teplot vo vrstvach atmosfery. pointa je v tom ze vyuzivas slnecnu a rotacnu energiu zeme zaroven. alebo inac... nejaka hmota ktora vodi teplo uz neviem aka sa po prevedeni da ulozit na neskor... je to bezna latka, zrkadlami sa zahrieva, na m2 tak ziskas viac stabilne 24h energie nez fotoclankom. alebo ine... vlaky jazdiace takmer bez strat vo vakuovom tunely na vankusi nicoho ktory sa robi takto: kolaj je obyc kov vodivy len plast, a vozen ma bezny permanentny magnet tekutym dusikom schladeny. ked sa polozi na plast, vysi pevne vo vzduchu a neuhne ani sa nepriblizi - nevzdiali vdaka silam ktore nikto nevie vysvetlit, ked sa maget dostane na normal teplotu chova sa ako ...normal magnet Odpovedať »
22.12.2004 Re: udelatko Krisot
A co ten freonovy motor... nieco o nom .. nejake obrazteky ? Odpovedať »
našiel som to na tomto linku:
http://www.itnews.sk/buxus_dev/generate ... #forumtree
15.12.2004 technologie ivan
osobne poznam technologiu pouzivajucu bezpecny tekuty freon, mionovy prudovy akcelerator, a dve vysokofrekvencne cievky s kondenzatorom, motor je uzavrety, mechanicky. Cely rok mozete jazdit autom za 1 Sk denne bez rizika vycerpania s nekonecnym dojazdom a bezporuchovym motorom, lenze... tolko ludi by prislo o pracu, myslim tych hore. S touto technologiou som bol oboznameny nahodou ked som robil elektronicky archiv armady SR v SQL. vynalezcom je nejaky Blazenek z hornej dolnej z 1973 roku !!! pod zalozkou strategicke technologie v pripade vojny. A takych c0c0tin je tam kopa vratane toho ake elektrarne a rozne zdroje na kde co v pripade znicenia vodnych elektrarni, dokonca aj plan ako zaliat madarsko v pripade ze s nimi vznikne konflikt. No si myslim ze oni dobre vedeli preco nechcu gapcikovo-nadmaros V statistikach sa hovori ze armada je najdoverihodnejsia... lenze to ludia nevedia co pod svojim zavejom dementnych velitelov, bordelu a zastaralej techniky schovava, aj toto je len dalsia strategia SR armady. neviem ako ostatne. Odpovedať »
01.1.2005 Re: technologie AyPOSE
Nooo pekne ked clovek nieco taketo vidi aj sa usmeje a zarmuti, btw vraj ked automobil splna vsetky bezpecnostne kriteria atd atd, sa da normalne nahlasit (videl som taku trojkolku vyrobenu od kolesa po konstukciu) myslim ze taketo veci su mozno uz nie utajene a nieco podobne sa dostane niekomu do ruky (napr ako tebe) mohol by si sa o to podelit s inymi popr dat to na webku, ludia su swine, pokial sisi tie veci okopcil (kto by nie) fajn, plz nenechabaj si ich pre seba, treba dat na nejaky sukromny server aby sa to nikdy nepodarilo nikomu dat odtial prec a nech vsetci vyrabaju domacke kvalitne dizajnovo pekne (alebo nech si daju vyrobit) take auta s takym pohonom, mat to dnes ho stavam.... Odpovedať »
18.12.2004 Re: technologie Krisot
Zdravim Ivan,
Nepodelil by si sa s viac detailami ohladom spominaneho motora.. pripadne inych zaujimavych "udelatok" ?.. ked nie tu .. tak na email
Krisot Odpovedať »
22.12.2004 udelatko ivo
mozem len co je zverejnene, takze potrebujes vysoky komin, z uzavretej priehladnej plochy
s tmavym spodom a dierou. do komina umiestnis vzdusnu skrutku napojenu na alternator, vola sa to prievanova elektraren. ta nie je az taka neznama, vtip je v tom ze od jej urcitej velkosti,
pokial je v pohybe, sa dokaze sama zasobovat a dodatocne mnozstvo pohybu vzduchu vytvara geometricky rast prievanu, cim vytvaras viac energie nez kolko spotrebujes na pohyb. prakticky to asi nebolo skusane, iba to pocital jeden cicik z armady. dolezity je rozdiel teplot vo vrstvach atmosfery. pointa je v tom ze vyuzivas slnecnu a rotacnu energiu zeme zaroven. alebo inac... nejaka hmota ktora vodi teplo uz neviem aka sa po prevedeni da ulozit na neskor... je to bezna latka, zrkadlami sa zahrieva, na m2 tak ziskas viac stabilne 24h energie nez fotoclankom. alebo ine... vlaky jazdiace takmer bez strat vo vakuovom tunely na vankusi nicoho ktory sa robi takto: kolaj je obyc kov vodivy len plast, a vozen ma bezny permanentny magnet tekutym dusikom schladeny. ked sa polozi na plast, vysi pevne vo vzduchu a neuhne ani sa nepriblizi - nevzdiali vdaka silam ktore nikto nevie vysvetlit, ked sa maget dostane na normal teplotu chova sa ako ...normal magnet Odpovedať »
22.12.2004 Re: udelatko Krisot
A co ten freonovy motor... nieco o nom .. nejake obrazteky ? Odpovedať »
Bob
proc ne na vodik?
Motory na vodík existují je to palivo "jako každé jiné" jen by mně zajímalo kdo kdy zahřál motor na 700stC asi náký snílek, ne moment japonci tuším vymysleli motor který se nechladil.. ale za předpokladu že by motor (běžný automobilový) přesáhl teplotu 100stC začne se vařit voda v chladiči a po pár nejvýše minutách se zadře a totéž čeká i vzduchem chlazený motor (při vyšších teplotách ovšem, kokrétně například vzduchem chlazený diesel 8mi válec z tatry má údajně pracovní teplotu oleje 165stC) pokud není kolem válců dostatečné proudění chladného vzduchu..
Dvell
Dvell
Re: proc ne na vodik?
Jde o nedorozumění. Při místním přehřátí např. ventilů, na 700°C dochází k samovznícení kyslíko-vodíkového plynu.Dvell píše:Motory na vodík existují je to palivo "jako každé jiné" jen by mně zajímalo kdo kdy zahřál motor na 700stC asi náký snílek, ne
Dvell
P.
Re: proc ne na vodik?
Ach ano vysoky KP s polu s nizky oktanovým číslem a vysokou teplotou nedela dobrotu..
Ale s podobným jevem se setkavam poprve.. mno faktem je ze vodik by se nechal vstrikovat v dobe predstihu
Dvell
Ale s podobným jevem se setkavam poprve.. mno faktem je ze vodik by se nechal vstrikovat v dobe predstihu
Dvell
Bingo fuel
Ide len o to pridať do vody dostatočné množstvo uhlíka(lacného) na výrobu plynu.
V súčasnosti pripravujem pokus z elektródovej hmoty. V skratke ide o akési dva násypníky s otvorom v dolnej časti vo vode z ktorých sa "usypávajú" granule tejto hmoty. Sú napojené na el. zdroj. Oblúk vzniká medzi nimi.
zopár údajov :
Elektródové hmoty
Elektródové hmoty sú vyrábané z kalcinovaného petrolkoksu, resp. kalcinovaného smolného koksu, kalcinovaného antracitu, čiernouhoľnej smoly a ďalších doplnkových materiálov. Používajú sa do uhlíkových elektród elektrických oblúkových pecí pri výrobe rôznych typov ferozliatin, karbidu vápnika a pod.
Technické parametre:
Typ hmoty EH1 EH2 EH3 EH4 EH5 EH6 EH8 EH9
Obsah popola % (max) 6,0 4,0 3,5 4,0 6,0 3,5 4,0 4,0
Plasticita mm 53-68 55-70 55-70 58-72 55-70 55-65 60-75 55-70
Obsah prchavých látok % (max) 12,5 12,5 13,5 14,0 15,0 14,5 14,5 12,0
Pevnosť v tlaku MPa (min) 20 20 20 20 20 17 17 18
Merný elektrický odpor µΩm (max) 100 110 95 95 95 65 75 85
Pórovitosť %(max) 26,5 26,0 26,5 27,5 25,5 25,5 27,0 26,0
V súčasnosti pripravujem pokus z elektródovej hmoty. V skratke ide o akési dva násypníky s otvorom v dolnej časti vo vode z ktorých sa "usypávajú" granule tejto hmoty. Sú napojené na el. zdroj. Oblúk vzniká medzi nimi.
zopár údajov :
Elektródové hmoty
Elektródové hmoty sú vyrábané z kalcinovaného petrolkoksu, resp. kalcinovaného smolného koksu, kalcinovaného antracitu, čiernouhoľnej smoly a ďalších doplnkových materiálov. Používajú sa do uhlíkových elektród elektrických oblúkových pecí pri výrobe rôznych typov ferozliatin, karbidu vápnika a pod.
Technické parametre:
Typ hmoty EH1 EH2 EH3 EH4 EH5 EH6 EH8 EH9
Obsah popola % (max) 6,0 4,0 3,5 4,0 6,0 3,5 4,0 4,0
Plasticita mm 53-68 55-70 55-70 58-72 55-70 55-65 60-75 55-70
Obsah prchavých látok % (max) 12,5 12,5 13,5 14,0 15,0 14,5 14,5 12,0
Pevnosť v tlaku MPa (min) 20 20 20 20 20 17 17 18
Merný elektrický odpor µΩm (max) 100 110 95 95 95 65 75 85
Pórovitosť %(max) 26,5 26,0 26,5 27,5 25,5 25,5 27,0 26,0
BFR
Hořlavý plyn jsem vyrobil, následné spálení nepovažuji za problém. Někde jsem tu dal fotky. Kexík přesně popsal úskalí systému-nebudu je tedy znovu uvádět. Toť odpověd na základní otázku. Ostatní velmi přesně vystihl Sano. Nenech se zbytečně poplést Karbanem. Hodně zdaru!
- sano
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 942
- Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
- Dostal: 18 poděkování
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3133
- Registrován: stř 24 led 2007 0:52
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 28 poděkování
Re: alternatívne pohony
1. Tepelnej, nie mechanickej, či elektrickej po premene, chudáci tí výrobcovia fotočlánkov, čo ak skrachujú.bob píše:1. je to bezna latka, zrkadlami sa zahrieva, na m2 tak ziskas viac stabilne 24h energie nez fotoclankom.
2. ... vlaky jazdiace takmer bez strat vo vakuovom tunely na vankusi nicoho ktory sa robi takto: kolaj je obyc kov vodivy len plast, a vozen ma bezny permanentny magnet tekutym dusikom schladeny. ked sa polozi na plast, vysi pevne vo vzduchu a neuhne ani sa nepriblizi - nevzdiali vdaka silam ktore nikto nevie vysvetlit, ked sa maget dostane na normal teplotu chova sa ako ...normal magnet
2. To vyzerá ako sci-fi. Skús upresniť. Nič som o takých magnetoch nepočul. Videá neberiem ako argument.
Re: alternatívne pohony
Ano Akorde souhlasím.. nikdy jsem o podobných jevech neslyšel.. a zdá se mi že si to odporuje: "vo vakuovom tunely" vs. "vysi pevne vo vzduchu" tak vakuum nebo vzduch?
S pozdravem
Dvell
S pozdravem
Dvell
"Dneska už nikdo nechodí s písničkou do boje a nezpívá když umírá, ptám se Vás čím to je? Možná že sme se konečně sami sebe zeptali, při tom šílenství, v té bolesti, proč vůbec sme kdy zpívali..."
- gromit
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 586
- Registrován: pát 18 črc 2008 21:37
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
nové baterie
YDUN (z tiskové zprávy):
"Prague, Czech republic, September 17th 2009 - Ydun s.r.o. is pleased to present the basic principle of its newly developed and patented lead-free automotive starter battery:
The patented technology behind the new battery from Ydun is based on the combination of supercapacitors and NiMH batteries in one unit..."
takže v tomto případě se žádná převratná technologie nekoná...
Jiná novinka:
lithium yttrium power LiFeYPO4: http://www.elektroauto-forum.de/Kleinan ... php?id=371
- i u nás: http://www.elektromobily.org/wiki/Www.elektromobily.org
"Prague, Czech republic, September 17th 2009 - Ydun s.r.o. is pleased to present the basic principle of its newly developed and patented lead-free automotive starter battery:
The patented technology behind the new battery from Ydun is based on the combination of supercapacitors and NiMH batteries in one unit..."
takže v tomto případě se žádná převratná technologie nekoná...
Jiná novinka:
lithium yttrium power LiFeYPO4: http://www.elektroauto-forum.de/Kleinan ... php?id=371
- i u nás: http://www.elektromobily.org/wiki/Www.elektromobily.org
Když to nejde silou, musí to jít ještě větší silou!
- A(&F)
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4354
- Registrován: sob 07 říj 2006 17:14
- Bydliště: Severní čechy
- Dal: 1362 poděkování
- Dostal: 1195 poděkování
Re: alternatívne pohony
... jak praví jedna TV reklama na pojištění: ... "to, že když jste o tom nikdy neslyšeli, tak to ale neznamená, že to neexistuje" ... ... klíčová slova do vyhledávače "magnet tekutý dusík" ... aneb materiál na clonku pro Martina11 ...Dvell píše:Ano Akorde souhlasím.. nikdy jsem o podobných jevech neslyšel.. a zdá se mi že si to odporuje: "vo vakuovom tunely" vs. "vysi pevne vo vzduchu" tak vakuum nebo vzduch?Akord píše:2. To vyzerá ako sci-fi. Skús upresniť. Nič som o takých magnetoch nepočul. Videá neberiem ako argument.bob píše:2. ... vlaky jazdiace takmer bez strat vo vakuovom tunely na vankusi nicoho ktory sa robi takto: kolaj je obyc kov vodivy len plast, a vozen ma bezny permanentny magnet tekutym dusikom schladeny. ked sa polozi na plast, vysi pevne vo vzduchu a neuhne ani sa nepriblizi - nevzdiali vdaka silam ktore nikto nevie vysvetlit, ked sa maget dostane na normal teplotu chova sa ako ...normal magnet
S pozdravem Dvell
citace: ... supravodivý materiál vložený do magnetického pole se snaží zachovat ve svém objemu původní stav (bez pole) a proto vnější pole ze svého objemu vypuzuje ... ( http://www.fzu.cz/texty/brana/supravodi ... divost.php )
... o supravodivosti na wiki ... http://cs.wikipedia.org/wiki/Supravodivost ...
http://www.ct24.cz/veda-a-technika/6497 ... e-magnety/
http://www.gymnaziumtu.cz/cz/horni-menu ... dicem/c335
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Někdo má z vlastních mindráků těžký dilema, ... já však ne (neb na to mám Ilema ) ...... (by Anri, reakce na ilemův podpis ) ...
... mmch, d-Ilemku, fakt už raději nikdy více nepoužívej cizích slov (když neznáš jejich skutečný význam) ...
... mmch, d-Ilemku, fakt už raději nikdy více nepoužívej cizích slov (když neznáš jejich skutečný význam) ...