Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

TRkové řady vyvíječů

Praktické informace...

Moderátor: sao

Odpovědět
Uživatelský avatar
laik
Zasloužilý člen
Příspěvky: 858
Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
Bydliště: Brno
Dal: 36 poděkování
Dostal: 43 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Zdravím

Příspěvek od laik »

Mě se to všechno hned zdálo divný že by tam vysela hadička jen tak...
je to tam totiž celí pojebaný a ten Y spoj není tou jednou stranou zapojen do sání (vedle odsávání z víka)ale je to urvaný a zatmelení nějakou plastelínou(jak jeden vývod te spojky tak to sání)
A pravda že sem dneska koukal cestou na trko.že to někdy pěkně probublávalo podtlakem a někdy nic.Tak to zejtra teda odpojím a šupnu to rovnou do sání???(stříhnu tu hadičku podtlaku a vsunu tam Y kus do trka?) A hned si teda někde obědnám technickou příručku ,nebo se pokusím něco někde stahnout a když tak na srazu si nechám poradit.....
A v pátek budu mít čistější vodu 0,01ms tak ju tam šupnu taky (a zároven se pokusím nějak opravit ten utrženej Y kus)
No mimo jiné, pan profesor chemie říkal že by mě mohl nechat udělat válec z nějakýho teflonu i deklama a z prostupama že by to bylo kvalitnější než obyčený sklo z flašky,to že je moc měký a nekvalitní...
co myslíte???....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
Uživatelský avatar
laik
Zasloužilý člen
Příspěvky: 858
Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
Bydliště: Brno
Dal: 36 poděkování
Dostal: 43 poděkování
Kontaktovat uživatele:

ještě něco

Příspěvek od laik »

Sem ještě chtěl.Jak sao psal upevnit na motor aby to souznělo.....
To se mě zdá jako...no nevím..zaprvé málo místa,pak ten motor se dost otřásá při přídání plynu to bych naštěrchal jak koktejl,upevněný kdekoli na kastli ,nebo na podlaze to taky rezonuje stejně z motorem,teda myslím,(teda pokud tím myslel něco jako mechanickou rezonanci)...pro lepší a rychlejší uvolnování bublinek co jinak řetízkujou na drátech......ale zase když o tom ted tak přemejšlím.....někde sem čet pokud se nemejlím že energie proudí po povrchu(hladiny,těles)...takže když zařízení necháme v naprostým klidu,tak tvořící se řetízkování na drátech zvýší jejich plochu...........takže vlastně ....když se vrátím na začátek a teda upevním to na motor a udělám si ve flašce bulinkovej koktejl zvětším tim plochu přes kterou probublává nasávanej vzduch a nabaluje na sebe energii z povrchu těch bublin,......takže tvořící se šumák na hladině asi nebude na škodu ne???....????
.....nic nechám toho ,moc sem dal průchod svojim laickým myšlenkám......sao mě zase sjede že plácám pátý přes devátý a nepřemejšlím u toho.. :D :lol: :laugh:


Pěěěěéééékně si to rozebral a je vidět , že Tě to nenechává chladným . Mám z Tebe radost Laiku .
Jeden VÉLKEJ BODÍK --- z mé strany je to za dest :pivko: :smoke: Jóój


Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
Uživatelský avatar
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: Zdravím

Příspěvek od Pego »

laik píše:Mě se to všechno hned zdálo divný že by tam vysela hadička jen tak...
je to tam totiž celí pojebaný ...
To jsou ti machri opravari - co me nic nerika to zablenduju... Este pro jistotu spravne zapojeni - a na srazu prebehnem zvysek hadicek - pro jistotu :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Uživatelský avatar
laik
Zasloužilý člen
Příspěvky: 858
Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
Bydliště: Brno
Dal: 36 poděkování
Dostal: 43 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Zdravím

Příspěvek od laik »

Tak sem to napojil do toho yčka.jen ten propoj do sání vedle te tlusté hadice z víka motoru není protože je to v tom plastu sání urvaný asi to bude chtít celej novej dekl....no každopádně podtlak jako kráva až sem cestou musel zastavit a přiucpat šroubkem sání do flašky jinak by mě hrkla voda skrz bubler....doma sem už místo toho dal akvarijní škrtítko a přiškrtil na asi 2mm čtvereční dírečku.....stejně to buble jako ďas....dík za rady
taky sem zjistil že to nemusím až tak moc celí hermeticky těsnit, protože ten podtlak stejně vysaje všechnu energii kam má....
ještě mě napadlo když už se mě tak válí ta drátěnka v bubleru ju ještě napojit třeba na + pol či rovnou VN,nebo aspon na nějakou anténu...hmmmhmmm????....
co???...


Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

Tr u Laika

Příspěvek od sao »

No no , zas to Laiku nepřeháněj s tím zapojováním , aby Ti to náhodou nejezdilo za dva litry , protože to by Pego nerozdejchal .
Dneska jsem měl Pánové možnost vidět bublání jak se patří , protože mě Laik překvapil a přišel . :good:
Ano Pánové , Laik mě poctil svou návštěvou a přišel ukázat svoje dílko .
Jenom zapnul klíček a už to bublalo .
Sem v první moment myslel , že tam má někde zašitej nějakej kompresor .
Kdyby to neměl přišroubované k podlaze , tak by TRko vcucnul motor .
I já jsem se raději přidržoval sedadla a bez toho mě to vcucávalo tkaničky od bot a když jsem se teda nakonec dostal z dosahu Laikova auta , ale to jsem mu musel napřed vypnout motor , jinak bych se ven nedostal , tak jsem byl nějakej celej lehoučkej .
:pivko: No ale , teďka mě tak napadla zásadní věc . Laiku Prosím Tě , udělej tu hadičku na sání delší a vyveď ji mimo vnitřní část karoserie . Promiň , že jsem Ti to v tom spěchu , zapomněl říct .


Uživatelský avatar
laik
Zasloužilý člen
Příspěvky: 858
Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
Bydliště: Brno
Dal: 36 poděkování
Dostal: 43 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Zdravím

Příspěvek od laik »

:D :lol: :lol:
sao nepřeháněj.... :lol: Jáák nepřeháněj , -- komu čest , tomu čest -- no néé -- a hodně úspěchů přeji :smoke:

každopádně ten nápad sání venku z kapoty sem měl už taky přemejšlel sem jak a kama to ale vytáhnout ven...tak to mám aspon u výdechu topení což saje nad kapotou to je skoro stejný ne?....

Nóó, úplně stejný to není , protože já to tenkrát měl taky u toho , jak říkáš , výdechu a přesto mě to vycucalo :zzz: a Pišta to může jenom potvrdit , takže to raději Laiku prodluž a šupni to ven a nejraději až na předek motoru .
Nevím :dknow: , -- možná su jenom já tak citlivej :ethink: , ale každopádně doporučuju .


Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
Uživatelský avatar
wolf234
Starší člen
Příspěvky: 158
Registrován: sob 18 říj 2008 12:47
Bydliště: u pajkovačky
Dostal: 9 poděkování

Příspěvek od wolf234 »

laik karma ta neminie a mna neminie ,bastleni´precizna pracička! ja som zobral od Pegatu sablonu nalepil ju na plexi pajkou narobil jamky a prevrtal celkom OK
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) wolf234 dne pát 13 bře 2009 19:30, celkem upraveno 1 x.


Michal Night
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 05 bře 2009 10:09
Kontaktovat uživatele:

TRko a přeplňování

Příspěvek od Michal Night »

Ahoj, moc rád bych si vyzkoušel "ochutnal" jízdu s přisáváním vodíku. Po téměř dvou týdnech jsem konečně přečetl celé téma "Sao" a některé další, ze kterých jsem si udělal výtažek 3x A4 věcných info. Ale nejprve bych měl k Vám několik otázek tech. charakteru (raději se zeptám teď než něco oddělám), tak tedy:
1, motor je přeplňován turbem (připojím mezi váhu vzduchu a filtr) a při boostu se v krajním případě sací soustava vč. intercooleru natlakuje na víc jak 1 BAR - může dojít při tomto tlaku k vznícení / explozi H2?
2, z TR se přisává pouze H2, nebo obě složky vody H2 a O2?
3, jsou nějaké negativní reakce s minerálním olejem?
4, stavěl bych konstrukci bipolární / 7 nebo 9 popř. více sekcí (více sekcí do šířky než úzká konstrukce do hloubky cca max 25cm...) s použitím elektroniky viz. io IR 2153 od Iv. Výhody/Nevýhody? Jen jsem pořádně nepochopil proces formování - chtěl bych si polaritu určit sám...
5, hlavně! jízda s vyvíječem je... směs+H2 = jaké jsou základní vlastnosti:
-princip podpory (zdokonalení) hoření (jako má autogen kyslíkovou bombu),
-nebo alternativní pohon - tedy přisávat H2 a ubrat ze směsi složku benzínu (tedy něco jako směs benzínu + LPG, tak aby nedošlo k přesycení směsi)?
6, přeci jen bych se přiklonil ke dvěma různým elektrodám - volil bych /+/MĚĎ (1,5mm) a /-/NEREZ 309L (1,6mm), popř. jaké jiné? Výhody/Nevýhody?
---------------------------------------------------------------
Já vím, píšu to trochu sirově, ale snažím se věcně.
Předem Vám moc děkuji za odpovědi!

---jen doplním, že se jedná o wankelův rotační motor 1,3 orientačně = obsahově jako 2,6 ale komponenty jsou namáhány jako u pístové 1,3 s dvojnásobnými otáčky motoru. Spotřeba je +/- 12,5L/100Km a výkon +200HP---


Uživatelský avatar
laik
Zasloužilý člen
Příspěvky: 858
Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
Bydliště: Brno
Dal: 36 poděkování
Dostal: 43 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Zdravím

Příspěvek od laik »

Michaele na většinu otázek si najdeš odpověd když si uděláš lepší výtah tohoto vlákna a jiných....ale třeba ti někdo ze znalcu odpoví(už vím co si asi říkaj"každýmu nováčkovi zase odpovídat na stejný otázky dokola"..kurňa,to neuměj číst!!!..atd..)...vím znám to....já sem věčnej začátečník.....
Ale ted co sem chtěl já...
Nevím jak funguje ten podtlak,???...když sešlápnu pedál asi na víc než dva centimetry podtlak do trka zmizne.největší je na volnoběh.....????....
Za druhé, sao měl trochu pravdu v tom když mě říkal že by bubler mohl být obsahově stejně velikej jak flaša z dr......
kdyby se mě to převrhlo tak aby voda nehrkla dál....
(není to sice taky dobrý protože se převrhne aji bubler(pokud ho máte přidělanej k flaši)....proč to píšu???..

Počkej počkej , já neříkal převrhlo , protože se počítá s tím , že to bude řádně přimontované a né jako p. Vranka v krabici od margarínu .
Takže kdyby to nasálo a tím jsem myslel jako když přečepováváš demižón , prostě se ti zvedne hladina a začne to pěkně vařit , takže né trochu , ale úplnou pravdu.
:esilenced:


dneska sem musel prudce šlápnout na brzdu ,flaša se mě převrhla voda valila do bubleru ale jelikož se aji ten převrhl tak voda v hadici do motoru....
to by ste nevěřili jak rychle se během sekundy dá rychle zastavit auto na krajnici a vypnout motor aby to necucalo dál....... :lol: :?
hned sem odpojoval vývod z bubleru a vycucával vodu z hadice do sání
......... radši koupím ještě ten papírovej palivovej filtr...
rano mýchám kybl betonu a udělám tomu pořádnou papuč nebo to aspon přivrtám k podlaze......
:D
Představa že druhý auto po favoritu mě odejde krz motor tak budu tady všem pro smích(což už su stejně...)

ještě?...co říkaté na to udělat stínění trka třeba králičím ptetivem nebo hlinikovou folii????jak to tady někdo z vás má kvuli baterce....či ještě stínit aji tu nasávací hadici z venku auta???...
napadl mě dneska ještě další nesmysl k zamyšlení ale ten si nechám na příště......

ps.dík za bodíky fakt si toho vážím,když je to od zkušenějších lidí

No a aspoň takhle , jak jsem to měl já , pěkně pořádně -- Laiku Laiku :pivko:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

Michale Michale Míšo

Příspěvek od sao »

Á je -- to je zase něco na Saův mlýn -- a bude se buzerovat .

Napřed Tě ale pěkně přivítám na tomto vlákně a popřeji Ti mnoho úspěchů ve Tvém bádání -- a teď to začne .

Tak předně a to myslím vážně , jsi asi nějak málo čet a to se na mě nezlob , ale mrzí mě to , takže :

Postupem času jsem přišel na to a taky je to tak už prezentováno , že tady už nejde o žádný markantní rozklad H2o , ale o zcela jinou Energii , která se na to nabaluje , takže nějaké vznícení není na pořadu dne .
Samozřejmě se celé zařízení napolarizuje a udržuje se v činnosti pár mAkama .
U posledního modelu již toto odpadá , protože má vlastní zdroj , který vše doladí podle potřeby a pracovně jsem ho nazval TR 2009 .

Nějaké to , jak Ty říkáš “ - chtěl bych si polaritu určit sám “ -- no , Haló – budičéék . To je jako kdybys koupil baterku do auta a chtěl si polaritu , tedy jak to zapojíš , určit sám -- myslím , že jsi trošku šlápl vedle , no ale proti gustu !!

Co se týče M.Oleje – nic negativního není , ba naopak a pokud jsi čet pojednání o tom , co to vlastně dělá a jak se to chová v motoru , a to jsi určitě čet , protože za 14 dní a po chvilkách se toho dá přečíst a udělat si vcelku dobrej náhled .
Vím , co je na tomto vlákně napsané , ale nehodlám to vyhledávat , to se na mě nezlob .

Udělal jsem hodně zkoušek jak co do šířky , tak hloubky celého zařízení , leč výsledky byly ve své podstatě stejné a nejvíc a to nejenom podle mě , se osvědčil 70x150mm a na to 4x bifilár
Tento model vykazuje nejlepší výsledky prakticky u všech druhů motorů .

Co do různých druhů elektrod -- no . TR2009 je sice už má , ale jen co 2x baterka (nerz a horší nerez) a ostaní je nerz bifilár 2x , ostaně určitě jsi to čet , ne ?

No a celkovej můj dojem je , že jsi to přečet velice , ale velice povrchně , protože všechno na co jsem odpovídal tady je už napsané .

S odstupem času a zkušeností , jsem si tak docela nejsem jist , -- takže Cu jsem nezkoušel .
Kdysi dávno dělali rusové zkoušky s mědí , tedy přimíchání do oleje a mělo to velkej úspěch . Nevím ale , co by dělal oxid , nebo kysličník Cu v takovéto formě , ale tak nějak cejtím , že by to nebylo pro něho prospěšné a aby to nebylo i elektronegativní , což by se projevilo neblaze .
A mohl by taky nastat drobnej problém , protože se s H2o moc ráda nemá a když by tam potom někdo dal nevhodnou vodu , tak je kyselej katalyzátor na světě , ale to už by Ti snad mohl vysvětli nějakej chemik .
Jinak Cu je dobrá , ale jen pro suchou cestu a hodlám toho využít ve spojení s Al . Měď jako taková odráží červenou a žlutou a proto ji tak i vidíme , ale zase přijímá skoro všechna spektra a to je její obrovská výhoda , takže se mám na co těšit .
Takhle třeba Hliníkovej bronz by nebyl špatnej , ale nezkoušel jsem , ale z toho co vím je dost odolnej proti kyselinám a louhům , ale zase je křehkej a drát by se asi nedal sehnat , ledaže jenom 4% , protože 9ka už začíná praskat .

Přeji ještě jednou -- Lovu zdar
:smoke:


Uživatelský avatar
laik
Zasloužilý člen
Příspěvky: 858
Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
Bydliště: Brno
Dal: 36 poděkování
Dostal: 43 poděkování
Kontaktovat uživatele:

příště je tady

Příspěvek od laik »

Tak jo já to napíšu ale nesmíte se smát.... :D :lol:

sao mě dal do hlavy brouka z tím že martin11 má celí auto skrz prošpikovaný magnetama....
já si teda navlík jeden toroid na odsáváni z bubleru(jen tak mě to napadlo)
chtěl sem ted něco zjistit o směru potariy tech toroidu šlo mě o to jestli jsou taky nějaký magnetovány místo po směru válce tak dovnitř a ven např.S dovnitř N po obvodu....proč to píšu abych se dostal k pointě, měl sem nějakou vizi že hadičku od trka osadím toroidama S dovnitř N ven a hadičku od benzínu naopak N vnitř. S venku...??????že by se to jako v motoru pěkně spojilo dohromady......co???? krávovina????......jen takoví laický nápady.........
a další je toto.....
jak sem se díval na ten dokument " Co my jen víme" byla tam zmínka o paměti vody,pracích japonce Émoto Masaru, někde se to tady zminovalo a upadlo to v zapomění jako spousta jiných zajímavých věcí...ovlivnování vody pomocí slov.....mimo jiné tam byla řečena dobrá myšlenka něco v tom smyslu..."Jestliže tohle dovede myšlenka z vodou,co potom dokáže s tělem"??? já bych to pozměnil "Jestliže tohle dovede myšlenka z vodou co potom dovede z vodou v trku,či celým trkem?...."
V práci už testuju pít vodu z flašky polepené pozitvníma slovama tak mě to napadlo nalepit aji na trko pak třeba celé ještě odstínit tím alobalem ..... co?..... každopádně něco zkusím udělat a pak by to mohl někdo senzibilní proměřit????.....

ps: a když se mě pak někdo bude ptát na co jezdím,? mužu třeba říct ,že mixuju naturál s Božskou láskou.......
(no jo ale jak to aditivum budu danit).... :lol:

asi si říkate že ten laik by to už neměl hulit :smoke: :lol: :D
ale píšu za plného vědomí a svědomí.....

tak pěknej víkend přeju a nabroušený rýče

Fakt už nehul , protože to byl Pego , kterej o tom tady i psal a výsledky jsou vskutku překvapující . Karkulka tam má už asi 2 roky neomag. na přívodu paliva .


Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
Uživatelský avatar
puch
Stálý člen
Příspěvky: 46
Registrován: pon 11 úno 2008 22:56
Kontaktovat uživatele:

magnety na hadicce

Příspěvek od puch »

Pred asi 14dny byli Borici mytu na tema setreni paliva v autech.Oni delaji celkem seriozni testy.Meli 2 auta- klasika karbec a 4bod vstrik.Testy meli -1.magnety na vstupu paliva,2.neco jako Trk(ale ne tolik zavitu jako my a chteli jet jen na vodik:-) blazni!!ani to neskytlo ) a 3.special karburator(moc ho nepopsali).Vsechny zarizeni merili stejne na 1l benzinu a NIC.Nejhur dopadl ten special karbec.Tak nevim jestli cesta prospikovani auta magnety je dobra.


Zabili Kenyho!!!PARCHANTI!!!!
sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

Povšechně

Příspěvek od sao »

To prošpikování bylo samosebou trochu nadnesené , to je snad každému jasné a Pego to má na přesně určených místech tzn.
Na olejovém filtru , - zesílené mag pole na spodku vany a tuším stejně jak Martin11 i na přívodních hadicích paliva .
Já to měl u staršího modelu auta , taky na ol-filtru a na spodní části TRka , kde se v obou případech zachytávaly nečistoty .
Všechno to jsou jenom přídavná udělátka , která v malé či velké míře přispívají k lepší činnosti zařízení a konkrétně u oleje je to teda ku... ky poznat a motor si jenom pomlaskává .
Když jsem ten ol-filtr tenkrát rozkuchal , tak tam byly chuchvalce bordelu . Kdo si myslí že to nefunguje , tak neni nic lepšího , než si to prubnout a naskládat na něho tolik Neodymů z HD , co se jenom na něho vleze .

U TRka pak dosáhneme toho , že se vodivost udržuje v daleko lepších mezích než bez nich .
Dá se samozřejmě použít ještě obtokového filtru , jak jsem již mnohokrát psal , ve kterém použijeme náhradní kapsle od pumpy (pro benzín či naftu) plus čerpadlo a tak si zaručíme ve spojitosti s Neodymem skoro dokonalou čistotu vody .

Ještě bych chtěl poprosit všechny , což se TR řadou a vůbec Vším ostatním na tomto Fóru zabývají aby mašinky , vycházející z jejich dílny , byly pokudmožno dokonalé a taktéž motážní stránka věci , protože Všechno se vymstí a člověk to potom dostane jako Bumerang .
Taky bych chtěl ještě stran té věci připomenout , že mnohým z Vás by jakékoli udělátka chodily , ale žel výrobek Nekvalitně udělaný Vám nepojede , i kdyby jste se třeba na hlavu stavěli , což je veliká převeliká škoda a vedete to jenom k zbytečným debatám typu -- Proč že mě to nejde – ( a nebo proč se mě to převrhlo .)

Nechci Vám ani náhodou radit v tom , jak co máte udělat ve Vašich , ať již jakýchkoli podmínkách , ale když chci něco dělat , potažmo Replikovat , tak to musím zmáknout přesně tak , jak to má autor Funkčního Modelu a potom si teprve můžu dělat co uznám za vhodné a nebo vymyslet úplně něco jiného .

Pamatujte na to , že na Vás hledí milióny očí z celého světa a tímto taky reprezentujete to naše překrásné Fórum .


Uživatelský avatar
laik
Zasloužilý člen
Příspěvky: 858
Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
Bydliště: Brno
Dal: 36 poděkování
Dostal: 43 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Zdravím

Příspěvek od laik »

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

já vím že je to z prominutím vojebaný :oops: :oops: :oops: :oops:

ale to ta euforie z jara a krásný pokoukání jak to pěkně buble...a což teprv večer když je za tím žárovka....radost pohledět.....
už to mam venku a pracuju na zkvalitnění celé věci.... :oops: :oops: :oops: :oops:
až to bude lepší a nebudu se muset stydět před celím světem za svoji práci tak dám další fotku a pak se teda sao stavím znova.....
:oops: :oops: :oops: :oops: :bye:


Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
Uživatelský avatar
puch
Stálý člen
Příspěvky: 46
Registrován: pon 11 úno 2008 22:56
Kontaktovat uživatele:

Povsechne

Příspěvek od puch »

Nechtel jsem se nikoho dotknout,jen jsem psal co jsem videl.Myslim,ze ma replikace se celkem podarila a ted pracuju jeste nad vylepsenim a to ze vypustim sirsi sklenici nez je kriz Trku a vlozim jej do stejne siroke plast. roury jako je on a podle vasich rad vstup vzduchu do Trka udelam mimo karoserii.Zatim jsem o 1L LPG niz nez pred TRkem coz je celkem myslim uspech a to jsem celou zimu jel na sucho a ted po opetovnem naliti jen 200Km a cekam,ze se to jeste zlepsi-skoro nemusim slapat na plyn!!!


Zabili Kenyho!!!PARCHANTI!!!!
Odpovědět

Zpět na „Sao“