Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde... Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní.Více zde...
Co to tady zase plácáš za hrobečky . Já myslel , že hrobař je někdo jinej --- a Ty už taky ? Hmm
Jak se ten svět najednou rychle mění .
Kabát sem .
Kabát tam .
Zase nějaká ta převlíkárna v dohledu a nebo žeby Švejkovina ?
Vono je to vlastně jedno , hlavně ať má hodně mladejch -- co ?
zdravím Vás všechny , Sao tebe taky , nenech se otrávit , na jaro se těším... a na tu negaci se víš co.... ono je to mnohem jednodušší dokazovat , že to či ono nemůže fungovat....
Ale tohle fórum je o tom jak to pohnout kupředu, i když to zdánlivě není možné...
to mám nejradši , když nějakej ňouma , kterej si umí se vším tak akorát utřít zadek , prohlásí to nejde, tomu nevěřím, že
ale jedeš poulici , vidíš pěknou babu v mini , čučíš na ní a ona se na tě podívá , protože CÍTÍ tvůj pohled , jak ji sjíždíš pohledem po těle - no a prý to není možné, ne ?
Tak na jaře u Saa!
Ps to TR 2009 jsem ještě nestačil vstřebat....
Co to tady zase plácáš za hrobečky . Já myslel , že hrobař je někdo jinej --- a Ty už taky ? Hmm
Jak se ten svět najednou rychle mění .
Kabát sem .
Kabát tam .
Zase nějaká ta převlíkárna v dohledu a nebo žeby Švejkovina ?
Vono je to vlastně jedno , hlavně ať má hodně mladejch -- co ?
Decka nemotejte TRk delsi nez 30cm!!!Ja delam 42cm a tech posl. 12cm je kalamita!!!Mam delat 10 sekci,jsem u 5te a jsem z toho na nervy!!!!
Jen mě tak jenom napadlo , -- žejako proč to děláš tak dlouhé , vždyť se dá spojit několik krátkejch .
A co jsem se tak o tom bavili , tak je lepší udělat třeba deset malejch a spojit je .
Jasně -- průchodky , šrouby , těsnění , dráty , šlauchy ........ , ale když už to má čovek tak nějak v ruce , tak to dělá u Tv po paměti .
Noale , -- dal jsi se na vojnu , tak to nevzdávej a držím palce , seč můžu a přeposílám vypůjčenou Energii na dobu , než to namotáš.
Sao-prosím,kolik tak přibližně tu někdo ujel max na tuto výbornou úpravu? Neměl někdo náhodou rozhozený motor jak diesel tak
benzín-jak je na tom spalovací prostor reálně dejme tomu
po 20 tis,co ventily, jak může být ovlivně na teplota spalování,
nedochází k postupnému podpálení? -díky
Vcelku dost na tom ujel taky Pego a já mám naběháno 12tis .
Protože se tady jedná o něco jiného než BP tak to s motorem “nic“ nedělá , aspoň to teda není vůbec cítit ba naopak , jede to čím dál tím líp .
Ventily se ani nehnuly , to jsem kontroloval a olej na kterém se vždy ukáže nějaká ta nepravost je v naprostém pořádku .
Pravda , --- teplota je asi o 7-11° vyšší , ale to je zanedbatelné .
Věřím , že když bude mít někdo čas a začne si hrát s ubíráním paliva , tak i teplota se eliminuje , protože je to vlastně přechlastané palivem .
Když se ještě vrátím k té teplotě , tak je to vlastně báječný nápad a vhodným umístněním čidel , tzn co nejblíže spalovacímu prostoru , můžu celkem přesně sledovat i když s drobný zpožděním , kolik ještě ubrat na základním palivu .
S těmi čidly na teplotu je to vůbec dobrá věc , protože jakékoli navyšování energie se mě zákonitě projeví na teplotě a můžu si bezpečně kontrolovat , když teda vím kde měřit , funkci přídavného zařízení , jinak řečeno , že mě to vůbec něco dělá .
sao píše:...Věřím , že když bude mít někdo čas a začne si hrát s ubíráním paliva , tak i teplota se eliminuje , protože je to vlastně přechlastané palivem ......
Vyhráno s tím dost.
Ubírat palivo možno několika způsoby.
Pro motor se čtyřbodovým vstřik. systémem L-Jetronic např.
- snížením tlaku paliva (technicky nenáročné, méně vhodné pro omezený rozsah)
- použitím jiného typu vstřiků (náročná přestavba, nemožnost další regulace)
- změnou délky impulsů (snadná regulace, nutná úprava ŘJ).
---
Omezení dávky paliva (ochuzení směsi) vede ke snížení účinnosti motoru - > palivo není efektivně využito.
Pravda , --- teplota je asi o 7-11° vyšší , ale to je zanedbatelné .
Věřím , že když bude mít někdo čas a začne si hrát s ubíráním paliva , tak i teplota se eliminuje , protože je to vlastně přechlastané palivem .
Sao-děkuji Vám za reakci-rád bych ještě chvíli zůstal u procesu spalování v motoru i u přenosu uvolněné energie na bezprostřední výkon motoru.
V žádném případě můj vstup nepovažujte za polemiku s myšlenkou volné energie.Jde mi o to,že pokud se nějaká
volná energie do procesu /tak budu nazývat činnost spalovacího motoru jako celek/ dostane-tak je dobré zjistit
kde je její vstup-souhlasíte je vstupním momentem proces spalování?Pokud tedy registrujeme kW motoru navíc,
a tyto kW stoupí do motoru přes fakt spalovací- expansní fáze procesu-je otázka, jaké poměry přitom panují ve spalovacím prostoru.
Pokud ve finále bezprostředně registrujeme "větší zátah",musí tento točivý moment navíc být materiálně něčím vytvořen.Zvýšeným tlakem expansních plynů..
Čili-problém ohřátí-okamžitého-spalovacího prostoru jak naznačuje Anonymní P. je zcela zásadní, ochuzením směsi jak známo
ještě poroste-protože jízda na příliš chudoou směs je rychlé ukončení života motoru-bohužel máme tu co do činění i s výparným teplem
a benzín -pokud uvažujeme tento typ motoru-nemá toto teplo nijak významné-např.od ethanolu./kde je zhruba dvojnásobné a je to
krom polovičních nároků na kyslík a zhruba polovičního výkonu, který lze vydolovat z litru jeden z hlavních důvodů, proč je významnou
složkou paliva sportovních speciálů.,lze ho vstříknout na stejnou jednotku nasátého kyslíku asi 2x tolik a odebere tedy zhruba 4x tolik tepla...
Dalším problémem je fakt, že v motoru založeném na tepelném procesu-třeba se vstupem složky X -koná práci pouze expanse plynů.
Čili zvyšování výkonu při stejném objemu plynů je otázka vyšších pracovních teplot, teda určitě výrazně vyšších než Vámi
udávaných+ 7-11st,otázka úsťové teploty výfukových plynů je vždy v motoru zásadní,námaha výfukového ventilu je vysoká
i u Felicie,pokud by tato teplota měla být výrazně vyšší, neumím si dlouhodobý provoz v rozsahu rozumné životnosti cca 200tis
představit na konstrukci běžného-nikoli sodíkem chlazeného ventilu.Proto moje otázka po teplotě spalování.
Abych se vrátil k tomu, co zde poněkolikáté naznačuje Anonymní P.-nestálo by za úvahu pokusit se dotovat proces
spalování podobně, jako to bylo řešeno za 2.sv.války na Me 109--čili díl vodní mlhy s příměsí isopropylalkoholu-při možnostech
ultrazvukových vyvíječů by nemusely dnes odcházet ojnice-tím by došlo k výraznému ochlazení spalovacího prostoru přesně
v intencích, jak naznačuje P.--čili palivo ubrat ano, médium pro odebrání výparného tepla a zajištění lepší expanse přidat.
JInak rychlost hoření benzínu je /Pepo mě kdyžtak opraví/ asi 0,4m/s,rychlost hoření ve válcích díky způsobu turbulence nasátých
"par" směsi je asi 23m,detonační rychlost hoření benzínu je 500m/s ,rychlost hoření dynamitu je 2000m/s .
Z laborování se sportovním palivem vychází, pokud se jakkoli podaří zvýšit onu rychlost hoření 23m/s, okamžitě tu máme reálně použitelný výkon navíc.
Tedy to je samozřejmě ještě závislé na průběhu křivky hoření takové směsi.Je pravdou že u výrazně podčtvercových motorů
pár kapek katalyzujících rychlost hoření udělá opravdový výkonový skok-a tím nemyslím jenom kW.
Z oblasti konstrukce motorů jsou známé různé "příběhy"-třeba Alfa 3.0 V24 v původní výrazně podčtvercové konstrukci má cca160kW
v nové úpravě 3.2 V24 s delším válcem a s variabilní hlavou 190kW a přesto 3.0 je "rychlejší",explozivně reaguje na plyn a je "živá"..
Pokud by vstupem "volné energie X" docházelo např. k zvýšené rychlosti hoření směsi-je úvaha o přidání podílu látek zaskakujících
za ubrané palivo z hlediska odběru výparného tepla a tvorbu "expansního tlaku " a následné výraznější ochlazení spalovacího prostoru
možná relevantní ..Před časem tu dával Anonymní P. odkaz směrem Aquatune-řeší tutéž věc,kromě dotace BP , přidávají mlhu
isopropylu s vodou -tah udávají +30.
Znovu zdůrazňuji-předchozí příspěvek fakt "volné energie" nezpochybňuje,týká se výhradně přenosu takto získané energie
na vlastní mechanismus motoru a pokud se shodneme, že vstupem je
proces spalování, tak eliminace ev. zvýšeného namáhání teplem.
Osobně jsem o VE více než přesvědcen