Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Moje "škodovka" na vodík!
- la
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1854
- Registrován: úte 06 úno 2007 19:04
- Bydliště: Brno
- Dal: 763 poděkování
- Dostal: 238 poděkování
Podtlak
Spravil som jednoduchý pokus vplyvu podtlaku na vývin plynu.
U - 60V , I - 150 mA , podtlak do -0,9 Bar , voda z vodovodu.
Podtlak vytvorený ejektorom SMC , EZH13DS.
To vysoké napájacie napatie je len kôli demonštrácii.
Hýbanie elektrod je sposobené deformáciu viečka na sklenici.
Množstvo uvolneného plynu pri podtlaku -0,9 Bar = odhadom 5 - 10x viac , ako bez podtlaku.
Odber prúdu je stále rovnaký pri zmene podtlaku.
U - 60V , I - 150 mA , podtlak do -0,9 Bar , voda z vodovodu.
Podtlak vytvorený ejektorom SMC , EZH13DS.
To vysoké napájacie napatie je len kôli demonštrácii.
Hýbanie elektrod je sposobené deformáciu viečka na sklenici.
Množstvo uvolneného plynu pri podtlaku -0,9 Bar = odhadom 5 - 10x viac , ako bez podtlaku.
Odber prúdu je stále rovnaký pri zmene podtlaku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
- Iv
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1080
- Registrován: sob 07 říj 2006 17:51
- Dostal: 8 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Hm
Petr napsal:Citace..Nerad ti kazím radosť, ale množstvo plynu je stále rovnaké. Ide o vyrovnávanie tlaku v bublinách plynu s okolím. Menší tlak = vačšia bublina.
Toto je správný názor i postřeh a já jen dodávám:Nepočítejte stále bublinky,opakuji to už po tolikáté a nikdo nic,jedná se o úplně jinou formu energie,jmenovat to nebudu,abych nezvedl náhodou adrenalin některým lidem.Ještě jednou,pokud to chceš použít pro spalovací nebo vznětový motor s Al blokem,nepočítej bublinky,namontuj a jezdi,ze začátku i s benzinem a pak po určité době počítej spotřebu a poslouchej motor,jeho změnu v akceleraci atd.
Iv
Toto je správný názor i postřeh a já jen dodávám:Nepočítejte stále bublinky,opakuji to už po tolikáté a nikdo nic,jedná se o úplně jinou formu energie,jmenovat to nebudu,abych nezvedl náhodou adrenalin některým lidem.Ještě jednou,pokud to chceš použít pro spalovací nebo vznětový motor s Al blokem,nepočítej bublinky,namontuj a jezdi,ze začátku i s benzinem a pak po určité době počítej spotřebu a poslouchej motor,jeho změnu v akceleraci atd.
Iv
:) ?
Zdravím.Tak dnes sem dělal zkoušky s MIM vyvíječem a jak sem dopadl?Noooo na první zkoušku mam pocit že to muže fungovat.Za autem sem měl louži vody což čistě s benzínem nemám.Musel sem zatím fungovat i na benzin bez něho to zdechalo.A proč? protože sem to měl napojený napřímo do sání před klapku a bublalo to jak svi.. a rukou sem se snažil držet klapku jenže to pomalu létalo do sáni jako voda s bublinkama.No musím pořešit podtlak a musim tam dát probublávání kvuli vodě.Chci se zeptat když odpojím čerpadlo měl by motor hned zhasnout?Protože mě motoro běžel a pak začal kuckat no ale jak sem začal přidávát plyn tak měl snahu běžět samo sebou s vyvíječem ale bohužel sem ho neudržel v otáčkách protože se mě dostávala voda do sáni.No vyřeším probublávání přez nějakou nádobku a podtlak a uvidíme. Jo a neměl sem ještě udělaný přerušovač takže to jelo bez hliníku.Namontovanej tam hliník je v sekcích ale nebyl zapojen.Doma když sem to zkoušel bez motoru tak že sem to napojil na baterku a jen tak ze srandy vzal jednu civku a přerušoval to jen brnkáním dratku o sebe tak bylo poznat že to ožilo.S napojením na baterku to nic nedělalo ale jak sem tam zapojil civku a začal přerušovat tak to začalo šumět.Tak sem zvědavej co to bude dělat až tam bude aji zapojenej hlinik.Tak to je zatím všechno co sem chtěl řict.Pokračování příště snad to bude fungovat až vyřeším všechno.
pro petra
Ahoj tak napojene sem to měl před klapkou jak je roura nastrčená na hrdlo klapky od sani z filtru.Vyzkouším odpojit vstřiky a uvidíme.Ale je to dost obtížny udržet podtlak možna je to tím že me tam vede jen 6mm trubička s vnitřním průměrem.Nevím,ale motor ma co dělat aby nasál z vyvíječe musím dost škrtit sáni aby to začlo bublat.Jo k tomu pokusu doma.Pokusim se to nakreslit.Jo a neměl sem vývod z civky k elektrodám přišroubovaný jen tak aby to házelo jiskru na kontakt kde to má byt přišroubované a začalo to šumět protože když to bylo připevněno tak to zase nic nedělalo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
?
Jo a strašně to bublalo a ty bublinky zustavali na povrchu a to se tlačílo do hadice k saní mam asi 2,5cm nad hladinou volnej prostor a je to málo odsal sem vody aby to bylo pod uroven jedné elektrody te hliníkové ale pořád to bublalo tak že se to hnalo do hadice.Byla tam voda ze studny a bylo to jak kdybych tam měl saponát a hlinik zapojenej nebyl.
Re: pro petra
Přesně jak to máš na obrázku akorat 15 je na minusovém polu je to zapojene obráceně.A hlíník je propojen mezi sebou je to přesne jak to ma petr610.když zapojiš VN napřímo nic to neděla ale kdyz to odstavá asi 1mm od té závitové tyče na ktére jsou přišroubované hliníkove sekce a přeskakuje jiskra tak to začne šumět.vyzkoušej a uvidíš.Peter píše:Je to zapojené podle obrázku, nebo je 15 na cívce zapojená na mínus?Anonymous píše:Ahoj tak napojene sem to měl před klapkou jak je roura nastrčená na hrdlo klapky od sani z filtru.Vyzkouším odpojit vstřiky a uvidíme.Ale je to dost obtížny udržet podtlak možna je to tím že me tam vede jen 6mm trubička s vnitřním průměrem.Nevím,ale motor ma co dělat aby nasál z vyvíječe musím dost škrtit sáni aby to začlo bublat.Jo k tomu pokusu doma.Pokusim se to nakreslit.Jo a neměl sem vývod z civky k elektrodám přišroubovaný jen tak aby to házelo jiskru na kontakt kde to má byt přišroubované a začalo to šumět protože když to bylo připevněno tak to zase nic nedělalo.
V galerii mám obrázek jednoduchého regulátoru sání.
Jsou hliníkové elektrody propojené mezi sebou?
Re: pro petra
Mám pocit jako by to potřebovalo dvojí jiskřiště.Peter píše:Opravil jsem zapojení na obrázku.Anonymous píše:
Přesně jak to máš na obrázku akorat 15 je na minusovém polu je to zapojene obráceně.A hlíník je propojen mezi sebou je to přesne jak to ma petr610.když zapojiš VN napřímo nic to neděla ale kdyz to odstavá asi 1mm od té závitové tyče na ktére jsou přišroubované hliníkove sekce a přeskakuje jiskra tak to začne šumět.vyzkoušej a uvidíš.
Re: pro petra
Ty svíčky jsi zkoušel?A dělalo to něco?Já měl jen kabel s cívky 1mm od té tyče a šumělo když se to dotklo tak to přestalo.Peter píše:Opravil jsem zapojení na obrázku.Anonymous píše:
Přesně jak to máš na obrázku akorat 15 je na minusovém polu je to zapojene obráceně.A hlíník je propojen mezi sebou je to přesne jak to ma petr610.když zapojiš VN napřímo nic to neděla ale kdyz to odstavá asi 1mm od té závitové tyče na ktére jsou přišroubované hliníkove sekce a přeskakuje jiskra tak to začne šumět.vyzkoušej a uvidíš.
:(
Zdravim.No jak bych zacal?Mim vyvijec zkousim uz dlouho a nic.No asi zadne prekvapeni ze?Ono to asi bude tak ze je to pekna blamaz ze MIME?Nechces nam to svoje zarizeni predvest?Kdyz uz sem do toho z vlastni vule vrazil 8 tisic ze?A toho casu co uz je v haji.Asi budu porad v tom stadu co bude narikat jak zdrazuji benzin.Chci to videt na vlastni oci MIME klidne za tebou prijedu kam chces i kdyz by jsi mel prijet Ty kdyz to mas zadara ze?Rekni kde kdi a v kolik ja tam budu.Neni problem se domluvit.Tak co?Vemu klidne to svoje a kdyz ho rozbehnes odvolam vsechno co sem rekl.
Funguje to někomu teda?
Zdravím.Jak to vypadá s tím vodíkem?Funguje to někomu, nebo ne(přišli jste naněco čím to bylo, že to nejelo)?Já jen, že když jsem četl to co psal mim, tak musím říct, že to docela na mě taky zapůsobilo...
- SEDYPETA
- Stálý člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: pon 01 pro 2008 16:58
- Bydliště: Daleké Popelice
- Dostal: 6 poděkování
pro mima
zajímalo by mě jak jsi řešil nasávací klapku vzduchu u tvého generátoru dřevoplynu ,důkladně jsem prostudoval knihu generátory a jejich obsluha od Tůmy ale nic konkrétního tam není. Plánuji totiž výrobu takového zařízení už nám díly ale s tímto si nevím rady. dík
Teplota v spalovacom priestore motora
Ahoj chcel by som sa opytat aku teplotu ma vodik pri horeni a ci prestavba na vodik neposkodi motor tym,ze by doslo k roztopeniu piestov,ventilov,alebo lopatiek turba.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 434
- Registrován: čtv 19 črc 2007 11:52
- Bydliště: Banskobystrický kraj
- Dal: 3 poděkování
- Dostal: 3 poděkování
Re: Teplota v spalovacom priestore motora
Vodík horí pri teplote3000°C, ale aby tá teplota poškodila motor, musela by tam byť stále a to sa v motore nedeje, lebo horenie (výbuch) trvá veľmi krátko a potom nastáva výfuk z valca. Skôr bude robiť problémy korózia. Preto pri prechode na vodík doporučujú ventily, piesty a valce potiahnuť keramickou vrstvou, alebo použiť nehrdzavejúce materiály.