Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Spořič paliva
-
- Starší člen
- Příspěvky: 126
- Registrován: ned 25 čer 2006 20:20
- Bydliště: Zlin
- Dostal: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Al
Al jako nulovou elektrodu mezi + a - ?
Tzn. dalsi trubka?
Protoze diky distanc eLkam se do stredove trubky nic dat nemuze - hned bys mel zkrat dat tam plus kdyz stredovy je minus, neutralni nulova elektroda tam smysl nema kdyz reakce probiha mezi vnejsi a vnitrni trubkou,a navic tam fakt moc mista neni.. Resp. touhle nulovou elektrodou by se dosahlo tak +/- vzdalenosti elektrod od sebe z puvodnich cca 10mm na tech 2-3mm
Spise mi jde o to,ze koncepcne je tento vyvijec uplne jinak reseny nez klasicky deskovy a kdyz nebudu brat v potaz to,ze nejde resit rozestupy,kombinace zapojeni atd.,tak hlavne je to proste do kruhu a ne plosne...
Pokud by stejna plocha odpovidajici tomuto vyvijeci se stejnou vzdalenosti elektrod delala neco jineho nez tento vyvijec (tzn.-cokoliv jen ne nic),tak opravdu je rozdil v geometrii elektrod..
Ale dostat tuhle plochu do dvou plechu a jeste se stejnym objemem vody porste nejde.. Cili pokus od zacatku KO..
Tzn. dalsi trubka?
Protoze diky distanc eLkam se do stredove trubky nic dat nemuze - hned bys mel zkrat dat tam plus kdyz stredovy je minus, neutralni nulova elektroda tam smysl nema kdyz reakce probiha mezi vnejsi a vnitrni trubkou,a navic tam fakt moc mista neni.. Resp. touhle nulovou elektrodou by se dosahlo tak +/- vzdalenosti elektrod od sebe z puvodnich cca 10mm na tech 2-3mm
Spise mi jde o to,ze koncepcne je tento vyvijec uplne jinak reseny nez klasicky deskovy a kdyz nebudu brat v potaz to,ze nejde resit rozestupy,kombinace zapojeni atd.,tak hlavne je to proste do kruhu a ne plosne...
Pokud by stejna plocha odpovidajici tomuto vyvijeci se stejnou vzdalenosti elektrod delala neco jineho nez tento vyvijec (tzn.-cokoliv jen ne nic),tak opravdu je rozdil v geometrii elektrod..
Ale dostat tuhle plochu do dvou plechu a jeste se stejnym objemem vody porste nejde.. Cili pokus od zacatku KO..
Tak kdyz uz H2 je mezi nami,ted je to o urazech..
-
- Starší člen
- Příspěvky: 126
- Registrován: ned 25 čer 2006 20:20
- Bydliště: Zlin
- Dostal: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
mereni
Ja jsem v prvnim pokusu projektu meril spotrebu tak,jak by to mel merit kazdy. A to sice vyjet nadrz do prazdna( nebo dolit doplna a opacne)se zahratym motorem ne v rezimu sytic. Pote nalit do nadrze treba pul litru benzinu, nastartovat a vzit stopky a merit cas. Ja jsem takhle zjistoval ze treba 1.9 toyota jede na pullitr cca 20minut. Pote zapnout zarizeni-jekekoliv a to same merit-cas na pullitr do chcipnuti.
Pokud se ma projevit vliv ve vyssi zatezi-otackach, nastavi se proste zarazka na plynu a to same se meri na stejne zarazce.
Chcipne to treba za 10minut a pote zmerim to same se zapnutym zarizenim.
Kdyz BUDE rozdil, je to jednoznacne a vylouci se JAKYKOLIV jiny vliv - vitr, noha na plynu, vlhkost, teplota motoru atd atd
Nechci nikoho napadat nebo tvrdit ze mu to nefunguje,ale kdyz KAZDY udela tohle-jak jsem to delal ja-pak jde rict jednoznacny zaver..
Diky pokud nekdo posloucha a najde si hodinu venku hodinu cas na tenhle jednoduchy pokus...
Pokud se ma projevit vliv ve vyssi zatezi-otackach, nastavi se proste zarazka na plynu a to same se meri na stejne zarazce.
Chcipne to treba za 10minut a pote zmerim to same se zapnutym zarizenim.
Kdyz BUDE rozdil, je to jednoznacne a vylouci se JAKYKOLIV jiny vliv - vitr, noha na plynu, vlhkost, teplota motoru atd atd
Nechci nikoho napadat nebo tvrdit ze mu to nefunguje,ale kdyz KAZDY udela tohle-jak jsem to delal ja-pak jde rict jednoznacny zaver..
Diky pokud nekdo posloucha a najde si hodinu venku hodinu cas na tenhle jednoduchy pokus...
Tak kdyz uz H2 je mezi nami,ted je to o urazech..
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3133
- Registrován: stř 24 led 2007 0:52
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 28 poděkování
kdo tápe a kdo ne nechme na výsledek
Souhlasím s Peter-em, motor na míste beží v úplne jiném režimu, než pri dodávce mechanického výkonu, otáčky nejsou smerodatné. Na míste lze použít motor jen s brzdnými válci. Zatížený motor se chová úplne jinak. Málo lidí tady mluví o optimální záteži, namísto toho vznikají jen další záhady. Ta je značne rozdílná a i pri stejném palivu krome dalších vecí závisí na kompresním pomeru, který je zpravidla ovlivnený opotrebením. Nejaký naivní optimismus neberu.
Pro Mima...
Ahoj Mime, nez jsi ten svuj posledni prispevek tady vymazal, psal jsi v nem cosi o tom ze jsme pred cilem, ze se mame jeste trochu zamyslet, ze dale uz je to jen o SEPARACI a KAPACITE. Prosimte nemohl bys nam namisto mazani svych prispevku trosku priblizit jak jsi to myslel ? Trochu nas popostrcit... Co Ty na to ?
J.K.
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co dál?
Zvětšovat i zkoušet něco jiného, laborovat s proudy, tvary, ionizací, nabíjením... Ta myšlenka, cos nastínil taky určitě stojí za odzkoušení.Peter píše:Spořiče fungují, tak co dál? Zvětšovat, nebo zkoušet něco jiného?
Na fóru je cca 600 registrovaných lidí. Neregistrovaných ještě víc. Asi 20 lidí něco zkouší, ostatní se vezou. Co se dá udělat pro to, aby se ten poměr obrátil? Pak by vývoj šel dopředu mnohem rychleji. Každý do toho vloží nějakou svoji myšlenku, když se pak porovnají konstrukce a výsledky, dá se k něčemu dojít. Chlapci, probuďte se a dělejte!!!
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
- carpy.t
- Stálý člen
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned 01 čer 2008 22:09
- Bydliště: První ruské město v EU
Tak tak :-)
berky píše:Ono těch lidí co něco dělají bude určitě víc, jen nic neprezentují. Myslím, že se to týká hlavně těch úspěšných. Je to škoda, ale co s tím naděláme...
Plně s Tebou souhlasím
P.S.Všiměte si, že je to můj první příspěvek Hihi
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- carpy.t
- Stálý člen
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned 01 čer 2008 22:09
- Bydliště: První ruské město v EU
Re: Tak tak :-)
Zatim se vše pripravuje - jsem "Vodikář" pouze mesíc a neco.Ridicák (jak se zde rádo mluví) na vodík jeste nemam uplne v kapse :-) Dalo by se říct - zatím mam jen jízdy.......Peter píše:Můžeš sem dát i nějaké svoje zkušenosti?carpy.t píše: Plně s Tebou souhlasím
P.S.Všiměte si, že je to můj první příspěvek Hihi
Ale muzu vám říct, ze pripravuji seriál kde nebudou chybet rychlá auta, krásné ženy a výbuchy :-)
- carpy.t
- Stálý člen
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned 01 čer 2008 22:09
- Bydliště: První ruské město v EU
Referát
Trochu jsem vynechal krásné ženy, ale výbuchy a rychlá auta zůstali
Ješte jednou děkuji všem tady na foru za rady a přivítám jakékoli rady na zdokonalení ....
Jinak TR-ko si nechávám na příšte na experimentování.Zatím scháním vhodný materiál.
Ješte jednou děkuji všem tady na foru za rady a přivítám jakékoli rady na zdokonalení ....
Jinak TR-ko si nechávám na příšte na experimentování.Zatím scháním vhodný materiál.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1546
- Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
- Bydliště: Trnavský kraj
- Dal: 2 poděkování
- Dostal: 1 poděkování
- carpy.t
- Stálý člen
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned 01 čer 2008 22:09
- Bydliště: První ruské město v EU
Re: Referát
Díky za Peter.Od Tebe jsem si toho přečetl hodně.To probublávání od spod jsi mi vlastně upřesnil tyPeter píše:
Přidávám ještě obr.regulátoru a sacího potrubí-všiměte si té přípravy na podtlak.Hihi
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Předstih
Tak mě napadlo že v teorii o JC se píše že ,,předstih je nastaven
na 20 až 80 stupňů,, nechce tím někdo naznačit jak regulovat
výkon? Na ŠkodaTechWeb sem se dočetl že zvyšováním předstihu
se zvyšují volnoběžné otáčky. Jen taková souvyslost mě napadla.
Sám to momentálně nemám na čem vyzkoušet. To video od Petra
na jiném vláknu bylo s Favoritem? Tam by to mělo jít. Mějte se blaze.
na 20 až 80 stupňů,, nechce tím někdo naznačit jak regulovat
výkon? Na ŠkodaTechWeb sem se dočetl že zvyšováním předstihu
se zvyšují volnoběžné otáčky. Jen taková souvyslost mě napadla.
Sám to momentálně nemám na čem vyzkoušet. To video od Petra
na jiném vláknu bylo s Favoritem? Tam by to mělo jít. Mějte se blaze.
Co na to Policia?
Nazdar borci,
Celí nápad jazdiť na vodu ma strašné zaujíma. Nakoľko benzín je strašné drahý!!!
Skôr ako sa do toho pustím chcel by som sa spýtať čo na to povie STK ale hlavne polícia ak ma zastaví. Neviem ako vysvetlím reaktor v motore alebo v kufri. Napadlo ma aj že by som si dal do favorita nainštalovať LPG systém, ale netankoval by som LPG ale náš vodíkoví plyn. Viem je to veľmi komplikovane a nebezpečné stláčať tu to vodíkovú zmes. Vie niekto ako sa dá vodík úplne oddeliť z tejto zmesi? Potom by to už nebol taký problém. Videl som na nete kompresory na stláčanie vodíku... A toto cele len kvôli legislatíve. Nechcem aby mi nasolili pokutu, zobrali vodicak a kto vie čo ešte. Ma s týmto niekto skúsenosti? Dalo by sa to vôbec použiť cez LPG systém v prípade že by sme mali kvapalný vodík? Velmo pekne ďakujem za odpovede.
Celí nápad jazdiť na vodu ma strašné zaujíma. Nakoľko benzín je strašné drahý!!!
Skôr ako sa do toho pustím chcel by som sa spýtať čo na to povie STK ale hlavne polícia ak ma zastaví. Neviem ako vysvetlím reaktor v motore alebo v kufri. Napadlo ma aj že by som si dal do favorita nainštalovať LPG systém, ale netankoval by som LPG ale náš vodíkoví plyn. Viem je to veľmi komplikovane a nebezpečné stláčať tu to vodíkovú zmes. Vie niekto ako sa dá vodík úplne oddeliť z tejto zmesi? Potom by to už nebol taký problém. Videl som na nete kompresory na stláčanie vodíku... A toto cele len kvôli legislatíve. Nechcem aby mi nasolili pokutu, zobrali vodicak a kto vie čo ešte. Ma s týmto niekto skúsenosti? Dalo by sa to vôbec použiť cez LPG systém v prípade že by sme mali kvapalný vodík? Velmo pekne ďakujem za odpovede.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1546
- Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
- Bydliště: Trnavský kraj
- Dal: 2 poděkování
- Dostal: 1 poděkování
Re: Referát
Aké sú výsledky?carpy.t píše:Trochu jsem vynechal krásné ženy, ale výbuchy a rychlá auta zůstali