Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

V Hádánicích

Přesunuté příspěvky s "nulovou" informační hodnotou...

Moderátor: FUP - Moderátoři

Zamčeno
Akord
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3133
Registrován: stř 24 led 2007 0:52
Dal: 5 poděkování
Dostal: 28 poděkování

Příspěvek od Akord »

kippDynamite píše:Akord: ty asi myslíš něco jinýho než já. No ne asi ale určitě, protože to není žádnej článek ale film (dokumentární), a nejenže ti vyvráti tvoje tvrzení, že ještě nejsou tak silné baterie, což není pravda, el dokonce ti ukáže, že už i před víc jak 10 lety, kdy se prodávalo auto EV1 od GN byly! Kdo to neviděl, toporučuju zkouknout "Who killed the electric car". Ale nejde o "free energy" ale o "běžná" elektrická auta uprozňuji :-)
Tak zrejme ano, pohledám to a dám sem príšte na ten článek odkaz, mel by to dát i google.
Co se týče tech baterií, tak se asi opet trošku nerozumíme. S tema bateriemi není teoreticky problém, ale praktický ano. Porád treba není jasné, zda se zlepší Li-pol, nebo A123, nebo treba neco na bázi hydridového akumulátoru typu LaNiHx a podobne, hrají roli i redoxy a nevím jaké ješte budou souperit palivové články. Merný výkon porád neco chybí, a zatím každé i krkolomné baterie o kterých jsem četl meli nejaké zásadní nedostatky z hlediska širšího/masivnejšího použití.

Takže ty články mohou být klidne i popisy, nebo reakce na film, protože obsah je podobný, a je jich víc, treba http://www.ev1.org/, ale četl jsem i podrobnejší. Li-ion, nebo NiMH, to zatím ješte príliš výhodne nereší, stejne jako akumulaci treba soláru a podobne.


Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Akord: No já si zase myslim, že v baterkách problém rozhodně není. Je mi jasný, že teď nikdo nepoství elektrický auto (rodinný), který bude mít dojezd 500km (protože dojezd je jedinej problém, výkonn určitě ne), ale s něčím se začít musí. A bohudík to vypadá, že už se začalo, a elektrický auta se už prodávaj, sice nejsou zatim pro "běžný" lidi, ale to už je jenom otázka času...


Návštěvník

výkon:

Příspěvek od Návštěvník »

malinko upřesním výkon na jaro na 2,5 cm, teplota vzduchu cca 15 C, déšt nebyl... 1mm 1000V, jiskra mezi kodenzátory 2,5 cm asi 25000 V nabijecí čas pod 1 min., v příadě zájmu udělám video a popíšu. Děkuji a rád podpořím váš zájem.


firefoxik

Příspěvek od firefoxik »

blackjoe9 píše:Když sem to prekladal, napsal tam , že mu to udelalo pár otáček a pak sa zastavil, ale bacha na to , že on tam má pouze jeden disk a stator, v originále sú tri... a k tým magnetom, v originále sú magnety valcové a rezané šikmo , je to uplne na konci - Fig 7
A v čem je tozdíl, jestli tam bude jeden nebo třeba padesát?
Když se netočí jeden, tak padesát nebude taky. 50 x nic = nic.
Jako věrtrný mlýny - ono se to točí samo, akorát musí foukat. ;)


Akord
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3133
Registrován: stř 24 led 2007 0:52
Dal: 5 poděkování
Dostal: 28 poděkování

Příspěvek od Akord »

Pouhým strídáním poloh elementu sestavy však nemuže vzniknout efekt. Musí být ziskový alespoň jeden element, a nutno ríct který, nebo musí být ziskový každý element sestavy.


blackjoe9
Stálý člen
Příspěvky: 85
Registrován: ned 02 bře 2008 1:16

Příspěvek od blackjoe9 »

Ziskové budú dva elementy a jeden bude nečinný- v rovnováhe.. ;)


Sme až príliš ďaleko na to, aby sme prestali...
firefoxik

Příspěvek od firefoxik »

Aquarius1 píše:
firefoxik píše:
blackjoe9 píše:Když sem to prekladal, napsal tam , že mu to udelalo pár otáček a pak sa zastavil, ale bacha na to , že on tam má pouze jeden disk a stator, v originále sú tri... a k tým magnetom, v originále sú magnety valcové a rezané šikmo , je to uplne na konci - Fig 7
A v čem je tozdíl, jestli tam bude jeden nebo třeba padesát?
Když se netočí jeden, tak padesát nebude taky. 50 x nic = nic.
Jako věrtrný mlýny - ono se to točí samo, akorát musí foukat. ;)
Podle mne tam musí být více disků,každý disk je v jiné poloze vůči statoru ;)
To znamená,že když sestrojím nefunkční jendoválcový benzínový motor, který nemá funkční karburátor a točí se jen chvíli po tom, co ho našlápnu, tak když z toho udělám tříválec s klikovkama pootočenýma o 120°, tak mi to pojede? Něco mi tady uniká, asi pointa?


blackjoe9
Stálý člen
Příspěvky: 85
Registrován: ned 02 bře 2008 1:16

Příspěvek od blackjoe9 »

Keď máš trojvalec a odejde ti z nich jeden valec tak ty dva ti to potiahnu, či nie ?


Sme až príliš ďaleko na to, aby sme prestali...
Uživatelský avatar
Aquarius1
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1195
Registrován: ned 16 pro 2007 0:43
Bydliště: Planeta Země
Dal: 5 poděkování
Dostal: 20 poděkování

Příspěvek od Aquarius1 »

To znamená,že když sestrojím nefunkční jendoválcový benzínový motor, ...

Benzín a magnet :shock: to je jako hrušky s jablky 8) nebo že bych se mýlil? :roll:


Věřím že v jednoduchosti bude ta pravá příčina neúspěchu dosavadního bádání,jelikož se bastlíme (a to i já) ve vymýšlení složitých mechanismů.
Trooper
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 31 led 2008 21:55
Bydliště: Brno

Příspěvek od Trooper »

Aquarius1 : Proč bys sestrojoval nefunkční jednoválcový motor ??? 4-válec taky není slepenec funkčních jednoválců, ale jsou tam 4 válce už z počátečního principu - překonání mrtvých bodů. Perendev je navržen s trojdílným rotorem. Aby ti to vyhovovalo, jde udělat i jednodílný rotor s třemi řadami magnetů :)


Uživatelský avatar
Aquarius1
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1195
Registrován: ned 16 pro 2007 0:43
Bydliště: Planeta Země
Dal: 5 poděkování
Dostal: 20 poděkování

Příspěvek od Aquarius1 »

Trooper píše:Aquarius1 : Proč bys sestrojoval nefunkční jednoválcový motor ??? 4-válec taky není slepenec funkčních jednoválců, ale jsou tam 4 válce už z počátečního principu - překonání mrtvých bodů. Perendev je navržen s trojdílným rotorem. Aby ti to vyhovovalo, jde udělat i jednodílný rotor s třemi řadami magnetů :)
No to by opravdu šlo vyrobit ovšem otázka je jak bys pak seřizoval jednotlivé řady magnetů,ty kotouče samostatně mají své opodstatnění,nemyslíš? ;)


Věřím že v jednoduchosti bude ta pravá příčina neúspěchu dosavadního bádání,jelikož se bastlíme (a to i já) ve vymýšlení složitých mechanismů.
Akord
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3133
Registrován: stř 24 led 2007 0:52
Dal: 5 poděkování
Dostal: 28 poděkování

Příspěvek od Akord »

Trooper píše:Aquarius1 : Proč bys sestrojoval nefunkční jednoválcový motor ??? 4-válec taky není slepenec funkčních jednoválců, ale jsou tam 4 válce už z počátečního principu - překonání mrtvých bodů. Perendev je navržen s trojdílným rotorem. Aby ti to vyhovovalo, jde udělat i jednodílný rotor s třemi řadami magnetů :)
Funkční 4-takt a jednoválec je treba v hromade dnešních kosaček. Jednoválcový stroj tak prekoná hned nekolik mrtvých bodu.


firefoxik

Příspěvek od firefoxik »

Aquarius1 píše:To znamená,že když sestrojím nefunkční jendoválcový benzínový motor, ...

Benzín a magnet :shock: to je jako hrušky s jablky 8) nebo že bych se mýlil? :roll:
Asi se mýlíš, protože nejde o benzín či elektriku či magnetismus, ale princip je stejný. Jeden element je na nic, pak žádné spojení těchto elemntů nemůže dát slibný výsledek.


firefoxik

Příspěvek od firefoxik »

Trooper píše:Aquarius1 : Proč bys sestrojoval nefunkční jednoválcový motor ??? 4-válec taky není slepenec funkčních jednoválců, ale jsou tam 4 válce už z počátečního principu - překonání mrtvých bodů. Perendev je navržen s trojdílným rotorem. Aby ti to vyhovovalo, jde udělat i jednodílný rotor s třemi řadami magnetů :)
Nevím, jak daleko seš na tom s fyzikou, ale tvůj názor je aboslutní blbost. Víc válců se dává do motorů ze dvou důvodů - 1. zvětšení objemu => větší výkon, 2. víc válců => in english - smooth movement = plynulejší provoz čiže to tak neskáče. (vše alicky řečeno)


Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

firefoxik píše:
Trooper píše:Aquarius1 : Proč bys sestrojoval nefunkční jednoválcový motor ??? 4-válec taky není slepenec funkčních jednoválců, ale jsou tam 4 válce už z počátečního principu - překonání mrtvých bodů. Perendev je navržen s trojdílným rotorem. Aby ti to vyhovovalo, jde udělat i jednodílný rotor s třemi řadami magnetů :)
Nevím, jak daleko seš na tom s fyzikou, ale tvůj názor je aboslutní blbost. Víc válců se dává do motorů ze dvou důvodů - 1. zvětšení objemu => větší výkon, 2. víc válců => in english - smooth movement = plynulejší provoz čiže to tak neskáče. (vše alicky řečeno)
Je už trochu pozdě, mám tam pár překlepů, omlouvám se.


Zamčeno

Zpět na „Černá díra“