Tak zrejme ano, pohledám to a dám sem príšte na ten článek odkaz, mel by to dát i google.kippDynamite píše:Akord: ty asi myslíš něco jinýho než já. No ne asi ale určitě, protože to není žádnej článek ale film (dokumentární), a nejenže ti vyvráti tvoje tvrzení, že ještě nejsou tak silné baterie, což není pravda, el dokonce ti ukáže, že už i před víc jak 10 lety, kdy se prodávalo auto EV1 od GN byly! Kdo to neviděl, toporučuju zkouknout "Who killed the electric car". Ale nejde o "free energy" ale o "běžná" elektrická auta uprozňuji :-)
Co se týče tech baterií, tak se asi opet trošku nerozumíme. S tema bateriemi není teoreticky problém, ale praktický ano. Porád treba není jasné, zda se zlepší Li-pol, nebo A123, nebo treba neco na bázi hydridového akumulátoru typu LaNiHx a podobne, hrají roli i redoxy a nevím jaké ješte budou souperit palivové články. Merný výkon porád neco chybí, a zatím každé i krkolomné baterie o kterých jsem četl meli nejaké zásadní nedostatky z hlediska širšího/masivnejšího použití.
Takže ty články mohou být klidne i popisy, nebo reakce na film, protože obsah je podobný, a je jich víc, treba http://www.ev1.org/, ale četl jsem i podrobnejší. Li-ion, nebo NiMH, to zatím ješte príliš výhodne nereší, stejne jako akumulaci treba soláru a podobne.