Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

V Hádánicích

Přesunuté příspěvky s "nulovou" informační hodnotou...

Moderátor: FUP - Moderátoři

Zamčeno
Akord
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3133
Registrován: stř 24 led 2007 0:52
Dal: 5 poděkování
Dostal: 28 poděkování

Re: Si si istý ?

Příspěvek od Akord »

lelek píše:ale tady je vidět drobný rozdíl s magnetem a bez
.
Když kulička bez magnetu prejede jámu, tak vyjede nanejvýš stejnou výšku, z jaké sjela. Pokud do ni predtím strčím, pak vyjede i vetší. To k tvému tvrzení s magnetem a bez. Já ale nemusím vedet, kudy a jak kulička jezdí. Podstatné pro me je, že z celého procesu energii získám jen tehdá, pokud kulička na konci procesu skončí výše, než na začátku. Ve smotu je to naopak. Nechtel, nebo nedokázal jsi zatím odpovedet na otázku, kdo bude kuličku ve smotu po ukončení cyklu zvedat do puvodní polohy, a jak se pritom zapotí. Intuice na diskusi nestačí, to bychom psali jenom monology, kterých smysl by byl lhostejný jenom by se intuitivne a pro inspiraci vybírali k použití vhodná slova a výroky.


Nikola Tesla
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: stř 19 bře 2008 12:04

Re: Si si istý ?

Příspěvek od Nikola Tesla »

Akord píše:
Nikola Tesla píše:To hovorí len o jednom, nikdy si ziaden smot nedržal v rukách ...
Skontroluj si najskôr logiku, a potom bežnú fyziku. Tvrdenia v popise smotu si logicky odporujú, takže to, čo sa popisuje ako funkčný smot neexistuje a nemohol to držať v rukách nikto. Gulička napriek tomu, že časť kopca vylezie, je nakoniec aj tak nižšie, než na začiatku, ak to nevidíš, tak sa asi pozeráš na iný obrázok, než ja, hádam ho nemáš hore nohami. Rovnako jazdia mladíci na skateboardových dráhach. ( B.Polívka mladé dáme - já vaši šušku nevidel(nedržel), a prece verím, že ji máte. Jsou další verze.) Myslím, že tvoja odpoveď hovorí skôr to, že sa ti popis smotu nechce ani poriadne čítať.
Len mi potvrdzujes co som si myslel a ze si si vsimol ze magnet gulicku postrci, na videu je krasne vidiet, ze su ju vezme sam ...


JiMi
Zasloužilý člen
Příspěvky: 436
Registrován: stř 05 pro 2007 16:17
Bydliště: ta jižní morava

Příspěvek od JiMi »

Trooper píše:Jimi : taky bych byl opatrný s podobnýma hláškama, které předkladáš. U počítače nesedím poprvé a v době, kdy jsem to psal byl odkaz prostě mrtvý. Ale to seš tak velkej machr, že tuhle možnost prostě nepřipustíš...
P.S. IE ani WMP nepoužívám.
Jestli to vyznělo jako machrování, tak se omlouvám, obzvláště když avizuješ, že jsi z Brna. Su taky z Brna, tak bysme si měli rozumět. Z té první a samojediné věty, že to nejde stáhnout nic dalšího vyčíst nejde. Tak jsem poskytl postup pro běžného klikače, který povětšinou ani netuší, že pravé tlačítko myši může mít také funkcionalitu.
Takže pokud se tě to dotklo, omlouvám se a přimlouvám se, až bude nějaké příště, za lepší popis problému, případně klidně doplň školy, které máš za sebou, délku praxe, velikost bot, nevím, všechno, co by mohlo zavánět konfliktem. Jinak můžu jen reagovat na to, co čtu.
Martin11 mě požádal, abych to zkusil vysvětlit, protože mě to fungovalo pořád, doma i v práci a on sám si netroufal na osvětu.
Tak jsem napsal co jsem napsal. Nevím, jestli mi to budeš věřit, ale normálně bych na tvé volání po nápravě vůbec nereagoval a dál bych si žil ve svém světě, kde mi většina věcí funguje.
Tak se prosím, nezlob, rozhodně jsem nechtěl zranit tvou ani ničí hrdost.
A to s tou chybou mezi klávesnicí a křeslem, to je všeobecná pravda, která v konkrétních případech platí i na mě, takže DOBRÝ ???

JiMi


Přestavba motoru Š120 na stirling
JiMi
Zasloužilý člen
Příspěvky: 436
Registrován: stř 05 pro 2007 16:17
Bydliště: ta jižní morava

Re: mag motor

Příspěvek od JiMi »

fobos píše:me by spise zajimalo zda nekdo z vas vytvoril nejaky prototyp funkcniho motoru...
Zdravím,
nehledej žádné extra vyjímky oproti běžnému životu. Jak to funguje v reálu, když třeba něco sháníš ?

Dokud máš aktuální potřebu, tak se zajímáš, hledáš, diskutuješ.
A buďto najdeš, uspokojíš potřebu a nebo nenajdeš, a uzavřeš problém jako v daném okamžiku neřešitelný.
V obou dvou případech ale přestaneš čeřit vodu, odejdeš z diskuzí, zájem opadne.

A tak to je i s laborováním. Funguje to ve vlnách. Přijde nový nápad, impulz, a začne se o tom mluvit. Je jedno, s jakým výsledkem to skončí, ale skončí to vždy.

Takže odpověď na tvou otázku je taková, že se to nejspíš nedovíš, jestli se to někomu vůbec točí. Většinou zůstanou aktivní jenom opravdoví tahouni a lidičkové s faktickým zájmem. Ten šum, co je kolem, nejde brát jako skutečnou aktivitu. Aktivita je velmi často spíš zvenčí neviditelná.

Tož tak chlape. Neber to nijak zle, nebo že by tě tu chtěl někdo bojkotovat, ale je to prostě tak. Odpověď na tvou otázku ti nikdo nedá. Zatím. Máš jedinečnou příležitost to změnit a zapojit se do procesu. Začni, nějaký projekt a dotáhni to ke svému závěru. To nemyslím nijak, zle. To má být motivace.

Zdravím, a rádi počtem něco nového.
JiMi


Přestavba motoru Š120 na stirling
Akord
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3133
Registrován: stř 24 led 2007 0:52
Dal: 5 poděkování
Dostal: 28 poděkování

Příspěvek od Akord »

Pulzačné pole sú samé straty. Stačí porovnať účinnosť krokového motora, prípadne reluktančného a synchrónneho. Ja som to urobil.


tbest
Zasloužilý člen
Příspěvky: 444
Registrován: čtv 11 led 2007 0:55
Dostal: 1 poděkování

Ztráty

Příspěvek od tbest »

Akord píše:Pulzačné pole sú samé straty. Stačí porovnať účinnosť krokového motora, prípadne reluktančného a synchrónneho. Ja som to urobil.
Asi se ptám jako blb, ale ty ztráty byly míněny v případě generátoru, nebo motoru? Ty ztráty způsobuje back emf?


Akord
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3133
Registrován: stř 24 led 2007 0:52
Dal: 5 poděkování
Dostal: 28 poděkování

Příspěvek od Akord »

Já se taky ptám často. Hlavní složkou ztrát je vodivost medi, v prípade horších motoru ji tam nevleze dostatek pro daný výkon a patričnou účinnost. Dále každá prudká zmena indukce, protože to v okolí vyvolá ztrátový tok proudu ve všech vodivých částech, v magnetiku i ve vodiči (vírivý proud=obyčejný nežádoucí indukovaný proud). Je treba mít na pameti, že všechny nesinusové (prudší) zmeny indukují tyto proudy mnohem lépe, než sinusová zmena v základní frekvenci. Je zajímavé, že pokud se neudelá pole vevnitr statoru točivé, jako v prípade klasického 3fázového vinutí, ale udelají se zvlášť cívky (tedy bez vzájemného potrebného prekrytí) s tím, že to taky musí generovat 3 fázy, když mají mezi sebou patričný úhel a se tak zapojí, tak je pole opet pulsační, a ztráty takové koncepce jsou opet citelne vyšší. Takže 3fázove delané cívky, jejichž pole se ale vzájemne neprekrývá(jsou nezávislé) mají jako celek vyšší ztráty, než 3fázová klasika. Pole je nejméne ztrátové, když se jakoby indukce jen prelévá z místa na místo, prepíná jako prepínačem, a ne když pulzuje, ideální prípad je točivé pole. Platí to pro všechny synchronní, asynchronní veci včetne magnetu. Mám i vyzkoušeno. Zpetnou ems, reakci kotvy a jalovinu do toho zatím netahám. Mezi motorem a generátorem v techto ztrátách není rozdíl.


Akord
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3133
Registrován: stř 24 led 2007 0:52
Dal: 5 poděkování
Dostal: 28 poděkování

Příspěvek od Akord »

oko-elektronik píše:Ahoj.Prvy a posledny krat zareagujem na poslednu 4 stranku fora.
Uz som sa chcel zaregistrovat ale po poslednych skusenostiach
na to nemam chut.Som registrovany v niekolkych dalsich forach
kde som publikoval napr. PC zdroje na 12V (je pouzity aj v centrale)
a k nicomu to neviedlo.Nemam rad plane reci.
Odteraz ak nepojde o seriozny zaujem o geet nebudem reagovat
a mozno forum aj opustim. (
Nie Ty, ani ja tu určujeme, čo je seriózne. Hádam si nemyslíš, že si sám, čo nemá rád plané reči. Nehovor o skúsenostiach, keď si tu pár minút a hneď plačeš, keď Ťa omylom pichla osa.
Sú aj tvrdšie fóra. Mám skúsenosť, že tí čo fakt niečo dokážu, tak niečo aj vydržia.

Na Peter-ovu otázku si zatiaľ neodpovedal.


kippDynamite

Příspěvek od kippDynamite »

...ale ještě něco, na youtube a na internetu je takovejch lidí co tvrdí, že mají auto na vodu, jezdí na vodík, nebo maj magnetickej motor, kterej dodává zadarmo energii, to si všichni tak strašně vymejšlej?? Co by z toho měli? To mě nejde do hlavy... A jestli nevymejšlej, kde jsou všechny ty věci?? Nebo jeou opravdu naftařský společnosti (a vlády) fakt tak mocný? I když, po tom co sem videl dokument "Who killed the electric car" bych tomu i veril...


blackjoe9
Stálý člen
Příspěvky: 85
Registrován: ned 02 bře 2008 1:16

Příspěvek od blackjoe9 »

Nebudem ťa presviedčať , ale free energy existuje, nehovorim ze je lahke ju ziskat ale ver mi, ked sa budes okolo toho motať dosť dlho tak prideš nato.....keď nám príroda dáva energiu zadarmo, tak by sme ju mali zadarmo aj používať... :!: :D


Sme až príliš ďaleko na to, aby sme prestali...
Uživatelský avatar
Welgor
Stálý člen
Příspěvky: 69
Registrován: stř 22 srp 2007 9:27

free energy

Příspěvek od Welgor »

Taky myslim. To, že to "moderní" věda vylučuje nemusí znamenat, že neexistuje. Vědci a vůbec celá "věda" se už spletla tolikrát, že jí nevěřim. Je to vlastně jenom takový závod, kdo bude rychlejsí, čí vynález bude nejefektivnější a koho stroj se nakonec ujme. Cílovou pásku vidim někde 10 let dopředu ;)


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2448
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

Welgor

Příspěvek od lajos »

Můžeš být klidný, pochybuji že akademie věd předbehne náš fórum. Kdyby se jim to povedlo, tak to zapřou.


Akord
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3133
Registrován: stř 24 led 2007 0:52
Dal: 5 poděkování
Dostal: 28 poděkování

Příspěvek od Akord »

Blackjoe9, pokud si ale dobre vzpomínám, pak Perendev beží s diametrálne orientovanými magnety.
KippDynamite, článek Who killed electric cars je bežná realita založená jen na tom, že príroda není dojná kráva a lešte neposkytla tak výkonné elektrické baterky, jaké jednou zrejme omylem udelala v chemické podobe černé močuvky z chrobáku a rostlin pred 200 milióny let, a na kterou jsme si zvykli jako na drogu. Kdyby náhodou nadojila ješte VE, pak bychom meli problém dostat tu energii po použití mimo atmosféru, jinak se pečeme nebo sušíme. Jako kdyby lidi neverili, že treba pohybová energie se nevyparuje, ale kompletne mení taky na teplo, jako i všechny energie kolem. Ty kW z motoru a továren nekončí jako pohyb, ale jako teplo (treba i uložené dočasne). Tech 10kW výkonu motoru z auta končí jako 40kW tepla v prírode, a to ješte pri úsporné a efektivní jízde. Využití tepla výfuku a chladiče to nevyreší, protože jsou silné principy, které nejenže to nedovolí, ale kvuli kterým ten motor vubec funguje. 10kW klimatizace končí v prírode jako 30kW tepla navíc. Doporučuji treba si všimnout sucha v jižnejších státech.


blackjoe9
Stálý člen
Příspěvky: 85
Registrován: ned 02 bře 2008 1:16

Příspěvek od blackjoe9 »

Tak ja potom neviem, keď napíšem do Googla-obrázky: Perendev,tak tam vyhodí oboje, aj axiálne, aj diametrálne orientované magnety, tak potom ktorý z toho je ten Perendevov magnetický motor ?, teraz som totálne popletený.. :shock:


Sme až príliš ďaleko na to, aby sme prestali...
kippDynamite

Příspěvek od kippDynamite »

Akord: ty asi myslíš něco jinýho než já. No ne asi ale určitě, protože to není žádnej článek ale film (dokumentární), a nejenže ti vyvráti tvoje tvrzení, že ještě nejsou tak silné baterie, což není pravda, el dokonce ti ukáže, že už i před víc jak 10 lety, kdy se prodávalo auto EV1 od GN byly! Kdo to neviděl, toporučuju zkouknout "Who killed the electric car". Ale nejde o "free energy" ale o "běžná" elektrická auta uprozňuji :-)


Zamčeno

Zpět na „Černá díra“