Mas tam napsany (LPG)Maco píše:Ahoj Peter,takže aj Peugeot išiel na vodík,Aký to bol obsah motora?Stále skušaš na ten malý vyvíjač?dík.
Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Mimův vyvíječ vodíku - pokus o repliku
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 341
- Registrován: úte 03 črc 2007 23:20
- Dostal: 3 poděkování
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon 28 led 2008 21:47
- Dal: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
LIGA41
Vikend sa blizi ku koncu a ja plnim svoj slub...oscanaoval som slubene materialy, ale to ma po rar. 23 MB...takze poprosim rival,aby to upravil a umiestnil http://www.upramene.cz/forum/viewtopic.php?t=336 .ak by to bol nejaky iny problem / napr s aut. pravami/ je to na Rivalovi ako s tym nelozi....
Pozdravujem
Nobody
Pozdravujem
Nobody
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: LIGA41
Tak to sis teda máknul. Dík. Zajímá mě hlavně to přimíchávání benzínu.Nobody píše:Vikend sa blizi ku koncu a ja plnim svoj slub...oscanaoval som slubene materialy, ale to ma po rar. 23 MB...takze poprosim rival,aby to upravil a umiestnil http://www.upramene.cz/forum/viewtopic.php?t=336 .ak by to bol nejaky iny problem / napr s aut. pravami/ je to na Rivalovi ako s tym nelozi....
Pozdravujem
Nobody
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
- rival
- Hlavní admin - živý člověk
- Příspěvky: 1360
- Registrován: stř 16 lis 2005 9:44
- Bydliště: severní čechy
- Dal: 14 poděkování
- Dostal: 227 poděkování
- Pohlaví:
- Kontaktovat uživatele:
Re: LIGA41
Tak a můžete sosat: liga41.rarNobody píše:Vikend sa blizi ku koncu a ja plnim svoj slub...oscanaoval som slubene materialy, ale to ma po rar. 23 MB...takze poprosim rival,aby to upravil a umiestnil http://www.upramene.cz/forum/viewtopic.php?t=336 .ak by to bol nejaky iny problem / napr s aut. pravami/ je to na Rivalovi ako s tym nelozi....
Pozdravujem
Nobody
rival - živý člověk
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon 28 led 2008 21:47
- Dal: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Prosím vás dokáže toto niekto preložiť?
http://www.ahanw.org/forum/topic.asp?TOPIC_ID=434
je to názor jedného človeka na DD auto.
http://www.ahanw.org/forum/topic.asp?TOPIC_ID=434
je to názor jedného človeka na DD auto.
strojový překlad
Maco píše:Prosím vás dokáže toto niekto preložiť?
http://www.ahanw.org/forum/topic.asp?TOPIC_ID=434
je to názor jedného človeka na DD auto.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon 28 led 2008 21:47
- Dal: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: strojový překlad
dovolil jsem si to přeložit normálně a ne strojem123 píše:Maco píše:Prosím vás dokáže toto niekto preložiť?
http://www.ahanw.org/forum/topic.asp?TOPIC_ID=434
je to názor jedného človeka na DD auto.
Tristaver (nemůžu se zaregistrovat )
Na internetu jsou k dispozici plány na přeměnu pohonu auta na vodík, ale je pravděpodobně nemožné postavit skutečně funkční „vodní“ auto protože návod neobsahuje kompletní informace, které jsou třeba na stavbu auta prezentovaného jako Dinglovo.
Věřím, že autoři těchto plánů úmyslně poskytují dezinformace, aby snížili sebevědomí ostatním při zkoumání, nebo se snaží ochránit sami sebe. Pokud je tam něco schováno, očekávají, že někdo další, dostatečně inteligentní přidá chybějící část skládačky.
Dinglovo auto nespaluje vodík a kyslík vytvořený elektrolýzou jak je prezentováno, ve skutečnosti spaluje vodík a oxid dusný? Oxid dusný je vytvářen elektrickým výbojem ve volném prostoru vyvíječe díky podtlaku způsobeného motorem.
Spalování oxidu dusného a vodíku má následující vlastnosti:
1. Spalování oxidu dusného a vodíku je endotermická reakce, které pohlcuje teplo o kapacitě 74kJ. V praxi je motor studený a zplodiny jsou rovněž studené. Chladič může zamrznout proto je třeba nemrznoucí směs.
2. Když je zapálen stejný díl vodíku a oxidu dusného, objem plynů poklesne o polovinu a vznikne voda. V praxi to znamená, že plyn ve válci imploduje spíše, než exploduje a časování motoru musí být v předstihu o 20 až 80 stupňů
3. oxid dusný obsahuje třikrát více kyslíku, než obsahuje vzduch, takže když je vodík zapálen, je reakce provázen na neobvykle silnou explozí. Díky tomu je objem plynů uvolněných hydrolýzou dostatečný k pohonu auta.
4. Značné množství mody se odpaří ve vyvíječi důsledkem podtlaku způsobeného motorem. Tato pára zkondenzuje ve válci a předává svoji tepelnou energii endemickému procesu spalování.
Elektrolýza vody a vznik oxidu dusného jsou endotermické reakce, které spotřebovávají teplo 242kJ a 90kJ. Teoreticky by mělo být možné recyklovat veškerý vodík a vodu vzniklou spálením (uzavřený cyklus), ale Dingl z nějakých důvodu doplňuje vyvíječ ze samostatného vodního zásobníku.
Odkud tedy pochází energie k pohonu auta? Věřím, že energie pochází z tepla, které obklopuje motor. Rozdíl teplot uvnitř motoru a mimo něj je nedostatečná na zrychlení auta na 200km za hodinu. Věřím, že chladicí systém funguje jako tepelné čerpadlo dodávající tepelnou energii do motoru a že výkon motoru je závislý na rychlosti, se kterou je teplo dodáváno a samozřejmě na rozdílu teplot venku a vevnitř. Toto řešení je analogické k Stirlingovu motoru, který používá externí zdroj tepla na zvětšení fixního objemu plynu ve válci. Na rozdíl o Stirlingova motoru Dinglův motor nepoužívá Carnotův cyklus a je tudíž více hospodárný. Může rovněž čerpat energii z nízkoteplotních zdroj. Hypotéza je podpořena faktem, že auta s hliníkovým motorem fungují lépe než auta s motorem železným.
Pokud je tato hypotéza pravdivá, předpokládám, že vodní auta budou úspěšná více v zemích kde je teplo a toto je potvrzeno faktem že hodně vodních aut jezdí v Austrálii.
V chladnějších oblastech bude třeba spalovat uhlovodík k procesu spalování oxidu dusného a vodíku pro zachování dostatečného výkonu.
Pokud je to pravda, pak dva nebo tři válce ze čtyřtaktového motoru budou rezervovány pro spalování oxidu dusného a vodíku v motoru s nadstaveným předstihem a zbývající válce budou spalovat uhlovodík v normálním časování.
Válce s rozdílným palivem budou požadovat rozdílné zážehové systémy. Teplo ze spalování uhlovodíkového paliva může být odebírání ze zplodin za použití tepelného výměníku a směrováno zpět do motoru přes vodní chlazení tak aby teplo podpořilo spalování oxidu dusného a vodíku. Toto může být extrémně úporný motor a dá se očekávat neuvěřitelná spotřeba paliva, např 300ml.
Vodní auta nejsou jen příspěvkem k udržení životního prostředí snížení nebezpečných emisí a spotřeby ropy. Pokud bude tato technologie aplikována v dostatečném měřítku, může dokonce obrátit proces aktuálního globálního oteplování, protože teplo je z prostředí odčerpáváno a měněno na energii kinetickou. Jsou zde pravděpodobně i rizika spojená s faktem, že oxid dusný může uniknout do atmosféry, ale toto je sníženo recyklací všech zplodin. V porovnání s oxidy dusíku, které jsou uvolňovány během spalování ropných produktů je oxid dusný docela příjemný a může být dokonce použit jako plnivo do sprejů místo freonů.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
tristaver
Hm, neměl jsem čas od tebe vše přečíst. Přesto příklad:neúplný Dinglův návrh? U nás to funguje jako Mimův vyvíječ, třeba budeš rychlejší, šikovnější. Tak že pokud Mim to vydedukoval co by jak mohlo fungovat a koumal tak dlouho než mu to začalo pracovat, tak již nemusíš ověřovat další světové neúplné výmysli, nebo jo???
Re: tristaver
Přesně jak píšeš. Mim vydedukoval, co by jak mohlo fungovat a koumal. Zná princip? Forma pokus, omyl? Zklamání, zbytečně vynaložené finance?lajos píše:Hm, neměl jsem čas od tebe vše přečíst. Přesto příklad:neúplný Dinglův návrh? U nás to funguje jako Mimův vyvíječ, třeba budeš rychlejší, šikovnější. Tak že pokud Mim to vydedukoval co by jak mohlo fungovat a koumal tak dlouho než mu to začalo pracovat, tak již nemusíš ověřovat další světové neúplné výmysli, nebo jo???
Strávil jsem poslední dny čtením fora, od příspěvků naprosto nesmyslných a napadajících všechny a všechno, přes technické nákresy, měření proudu až po úspěchy. Netvrdím že chápu úplně všechno, nicméně pokud znáš princip je jednodušší to vylepšovat.
Jen jsem přeložil link který postnul někdo jiný a dle mého názoru to může být princip jak to celé funguje.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
Mim
Musel bys přečíst ještě chat a to od konce května minulého roku, tehdy se objevil petr610 který to zreplikoval a pak umazal vše co kde tady měl ale do té doby jsme měli od něho spousta technických podrobností, i když možná ne všechny, ale jezdí na to -tak si vyber-ahoj
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Ten popis
Ten popis se víc hodí na nerezové buňky, tam se hýbe. Ala JC.Ilem píše:Kdyby to byl pohon založený na implozi, muselo by se hýbat s předstihem. S předstihem se ale nehýbe.
K.
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imploze
Souhlasím s Peterem. Dovedete si představit, co by imploze dělala se sacími a výfukovými ventily?Peter píše:Imploze je blbost.
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron