Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

Mimův vyvíječ vodíku - pokus o repliku

Souhrn všeobecných informací nejen pro "Vodíkáře".
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilem »

hapalainen píše:Nedala by se ta voda z oleje nějakým odlučovačem odstranit? V ledničkách jsou na to takový bílý kuličky. Prostě by tam byl ještě jeden filtr a s olejem by se měnily filtry dva.
Ty bílý kuličky jsou silikagel. Na to aby pohltil vodu z 10 000 Km bys za sebou musel tahat asi tak vlečňák silikagelu.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Novák
Zasloužilý člen
Příspěvky: 407
Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
Bydliště: Praha
Dostal: 2 poděkování

voda a olej

Příspěvek od Novák »

Chtěl jsem o tom mluvit na srazu,ale když už ta debata jede tak věci se mají takto.Po sundání hlavy a kontrole těsnění jsem si začal ošahávat vložky,jestli nemají hranu a první co mne upoutalo bylo množství malých kapiček vody na pístech a stěnách vložek.Ty vložky byly bez olejového filmu a na dokek drhly.Ta vodní pára se na vložkách sráží a vymývá olejový film.Je s podivem,že jsem ten motor nezadřel.Může to být i přechodná fáze při startech a náběhu provozní teploty,to já takhle nezjistím.V každém případě to nechci hnát do krajnosti a motor zničit.Tohle by měl být i problém reaktoru GEET a kromě dvou poničených sekaček se na you-tubu nikdo moc nechlubí.


moyo

Příspěvek od moyo »

Přátelé a koumáci. Mám nabídku. Pokud vám někomu běží automobilový motor z vlastního vodíku,chci jej vidět. za podívání zaplatím rovných 10000 na dřevo. Jsem zvědavec a chci vidět a věřit. nechci ani plány,ani návody, ani jiné tajemství. Chci jen vidět a je mi upřímně jedno,kde bydlíte. Přijedu kamkoli. DOBREJ DÁREK K VÁNOCŮM....


JRD McLAREN
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: stř 21 lis 2007 21:37
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Novák píše:Chtěl jsem o tom mluvit na srazu,ale když už ta debata jede tak věci se mají takto.Po sundání hlavy a kontrole těsnění jsem si začal ošahávat vložky,jestli nemají hranu a první co mne upoutalo bylo množství malých kapiček vody na pístech a stěnách vložek.Ty vložky byly bez olejového filmu a na dokek drhly.Ta vodní pára se na vložkách sráží a vymývá olejový film.Je s podivem,že jsem ten motor nezadřel.Může to být i přechodná fáze při startech a náběhu provozní teploty,to já takhle nezjistím.V každém případě to nechci hnát do krajnosti a motor zničit.Tohle by měl být i problém reaktoru GEET a kromě dvou poničených sekaček se na you-tubu nikdo moc nechlubí.
No ja sa skorej jak do elektroniky hrabem do motorov. A par GO motorov mam zasebou.
taqze viem preco nechcem prevadzkovat piestovy spalovaci motor na "hocico",
coho produktom by bola voda, ci jaka kolvek jej zlucenina.
A horenim vodika a kyslika vznika voda.

A asi prave preto maju sucasne auta ako alternavny pohon LPG ci CNG.(ale aj stym su problemy).
A aj ja by som rad videl cloveka, co na tento sposob pohonu (H+O) uz nabehal par tisic km.
Tym "nabehal" nemyslim nechat bezat motor postaveny kdesy na stojane v garazi,
takmer na volnobeznych otackach. Ale pod zatazou. - to potom budu uplne ine tlaky, teploty, emisie atd.


OVČÁK

Příspěvek od OVČÁK »

hele,technickou záležitost nech bejt. v mnichově jezdí první bavorák na vodík a světe div se, úplně normálně jezdí dopředu a jezdit bude nejmíň 350000km. věřím výrobci. pokud ty motory děláš, tak musíš vědět, že kroužky a ventily uděláš z nerezu, vejfuk jakbysmet a z oleje vodu dostaneš mnoha způsoby. třeba vymražováním a nebo jiným způsobem. je to jen technická záležitost,kterou zvládneš. připojuji se k moyovi a navyšuju nabídku na 500 eur. ukažte mi vyvíječ a já vám dam tringelt. možná přihodím i keramický písty,titanový ventily a crvd kroužky. mám je dávno ve čtyřkolce.


JRD McLAREN
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: stř 21 lis 2007 21:37
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

OVČÁK píše:hele,technickou záležitost nech bejt. v mnichově jezdí první bavorák na vodík a světe div se, úplně normálně jezdí dopředu a jezdit bude nejmíň 350000km. věřím výrobci. pokud ty motory děláš, tak musíš vědět, že kroužky a ventily uděláš z nerezu, vejfuk jakbysmet a z oleje vodu dostaneš mnoha způsoby. třeba vymražováním a nebo jiným způsobem. je to jen technická záležitost,kterou zvládneš. připojuji se k moyovi a navyšuju nabídku na 500 eur. ukažte mi vyvíječ a já vám dam tringelt. možná přihodím i keramický písty,titanový ventily a crvd kroužky. mám je dávno ve čtyřkolce.
Mash pravdu ...
a pekne vytuneny motor .. :P

a podla mna to uz automobilky maju zmaknute, len cakaju kym dojde ropa ..:)

viesh mi hodit nejaky link na to bmw ..?? by som si rad pozrel..


OVČÁK

Příspěvek od OVČÁK »

jasně, tady to máš,ale není to žádný tajemství. zadej si ve vyhledavači bmw na vodík, a máš inspiraci na pár hodin.http://vodik.czweb.org/view.php?cisloclanku=2006081001 ,http://www.bmwtuning.cz/?page=technika& ... on-vodikem


y

4kolka

Příspěvek od y »

OVČÁK píše:možná přihodím i keramický písty,titanový ventily a crvd kroužky. mám je dávno ve čtyřkolce.
máš nejaký kontak na tú kramicko- titánovú výbavu?


Novák
Zasloužilý člen
Příspěvky: 407
Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
Bydliště: Praha
Dostal: 2 poděkování

moyo a ostatní

Příspěvek od Novák »

Jsi trochu mimo a nechápeš situaci.Nám nejde o to draze přestavět motor.
Naše představa byla taková,že vezmeme standardní motor a budeme ho provozovat jako kogenerační jednotku.Pokud jsi četl všechno,tak několik lidí zde tvrdí,že jim ten neupravený motor bez problémů chodí a na netu je další spousta odkazů včetně Mayera a Dingela.
Já tady pouze veřejně prezentuji,že ne všechny krásný videa a fotky se zakládají na realitě.
Uvedu ti jednoduchý příklad.Pokud budu ten svůj vyvíječ probublávat butanem,tak aby láhev nebyla vidět a dám to svoje video na youtub,tak tisíce lidí na netu budou u monitoru slintat.A o tom to je.
Tady se sešla parta lidí,která má zájem o volnou energii a vzájemně si pomáháme v rámci možností.
Jestli chceš sponzorovat vývoj,tak se přihlaš nebo přijeď k Jeffovi,jinak tvoje nabídka je jenom výsměch bez užitku.


sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

luba

Příspěvek od sao »

:good:


OVČÁK

Příspěvek od OVČÁK »

asi jsem opravdu mimo realitu. jinak keramika i titan je veliký luxus, stačí povlakování něčím fakt tvrdým a inertním. osvědčil se nitrid titanu a v dohledné době se chci vrhnout na ještě tvrdší. ve hře je synt. diamant a vysokotlaká modifikace boru. nitrid titanu je zatím nejekonomičtějším řešením. teda v úvozovkách. kontakty na firmu dodám. hele, dělejte vyvíječ a já vám upravím motor,že poběží dlouho i na smradlavou vodu. dělat si iluze o trvanlivosti šedé a jemnozrnné litiny,hliníkových pístů a ocelových ventilů a ocelových sedel s vodíkem je dosti nepochopitelné. pokud v kogeneraci nepřekročíte životnost 4000 hodin,pak to bude propadák. a krystalická koroze vymele válec za pár desítek hodin provozu. přitom stačí nikasil.....já upravím motor na vodík. ale nepostavím vyvíječ. chtěl bych si jen ověřit,jestli u nás existuje. to je moje myšlenka. pokud existuje opravdu, nechám si ho postavit. myslím,že se pomocí tohohle fenomenu dá pohnout se zasmrádlou společností v samotných základech. moc si to přeju, šetřit svými prostředky nebudu. tak tolik k nepochopení, kámo.


OVČÁK

Příspěvek od OVČÁK »

tak tady ti za peníz natáhnou na jakoukoli součásku to nejodolnější na světě. http://www.pvd.cz/ dokonce jsem míchal wolframový prach do keramické hmoty,skrze vodivost........ ale to je jiná story. vyvíječ nepostavím,ale pokud někoho najdu, bude mít mé možnosti k dispozici. v té firmě pvd tech jsou naprostí profíci, kteří nemají konkurenci. v mém motoru mám však kit s keramickým povlakem na pístu od fy mahle a ventily od porsche,chlazená sodíkem......sada za 30000. nekup to,když to platí firma....


jarda
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: pon 05 lis 2007 17:12

pro ovčáka

Příspěvek od jarda »

Jaký rozdíl vidíš v nitridu titanu a tvrdého titanu? máš nějaké negativní zkušenosti s povlakama? konkrétně s nitridem titanu??


JÁ NEŘÍKÁM TAK ANI TAK,ALE NA MOJE SLOVA DOJDE
ovčák

Příspěvek od ovčák »

jardo, nic není samospasitelné. na měkké povrchy to sice nechtějí, ale všechno jde, když se chce.... nit a kombinace nitridů t a al kopírují základní materiál. tedy tvrdost je poetická pouze na tvrdém. na měkém vyniká inertnost a otěruvzdornost. pomocí úpravy povrchu a vhodným mazivem lze tření zmenšit o polovic. osobně mám zkušenost s nárustem výkonu čtyřdobého motoru o 22%. bez zásahu do motormanagementu. pouze povlaky a mazivo s koloidním mos2. negativní zkušenost mám s jinými nanašeči nitridů. momentálně má můj kámoš potáhnutý válce ve škodovce. tak zkoušíme, co je možný a co ne. myslel jsem si,že se zde dozvím nějaké konkrétnosti z jiného oboru. zatím, pouze tajemný hrad v karpatech......


habana

Příspěvek od habana »

ovčák píše:jardo, nic není samospasitelné. na měkké povrchy to sice nechtějí, ale všechno jde, když se chce.... nit a kombinace nitridů t a al kopírují základní materiál. tedy tvrdost je poetická pouze na tvrdém. na měkém vyniká inertnost a otěruvzdornost. pomocí úpravy povrchu a vhodným mazivem lze tření zmenšit o polovic. osobně mám zkušenost s nárustem výkonu čtyřdobého motoru o 22%. bez zásahu do motormanagementu. pouze povlaky a mazivo s koloidním mos2. negativní zkušenost mám s jinými nanašeči nitridů. momentálně má můj kámoš potáhnutý válce ve škodovce. tak zkoušíme, co je možný a co ne. myslel jsem si,že se zde dozvím nějaké konkrétnosti z jiného oboru. zatím, pouze tajemný hrad v karpatech......
Potřebuji potahnout titanem nerez. kloukám, že máš zkušenosti. Můžeš se mi prosím ozvat na SZ ?
děkuji
habana


Odpovědět

Zpět na „Rozklad vody a vodík - všeobecně“