Ty bílý kuličky jsou silikagel. Na to aby pohltil vodu z 10 000 Km bys za sebou musel tahat asi tak vlečňák silikagelu.hapalainen píše:Nedala by se ta voda z oleje nějakým odlučovačem odstranit? V ledničkách jsou na to takový bílý kuličky. Prostě by tam byl ještě jeden filtr a s olejem by se měnily filtry dva.
Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Mimův vyvíječ vodíku - pokus o repliku
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 407
- Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
- Bydliště: Praha
- Dostal: 2 poděkování
voda a olej
Chtěl jsem o tom mluvit na srazu,ale když už ta debata jede tak věci se mají takto.Po sundání hlavy a kontrole těsnění jsem si začal ošahávat vložky,jestli nemají hranu a první co mne upoutalo bylo množství malých kapiček vody na pístech a stěnách vložek.Ty vložky byly bez olejového filmu a na dokek drhly.Ta vodní pára se na vložkách sráží a vymývá olejový film.Je s podivem,že jsem ten motor nezadřel.Může to být i přechodná fáze při startech a náběhu provozní teploty,to já takhle nezjistím.V každém případě to nechci hnát do krajnosti a motor zničit.Tohle by měl být i problém reaktoru GEET a kromě dvou poničených sekaček se na you-tubu nikdo moc nechlubí.
Přátelé a koumáci. Mám nabídku. Pokud vám někomu běží automobilový motor z vlastního vodíku,chci jej vidět. za podívání zaplatím rovných 10000 na dřevo. Jsem zvědavec a chci vidět a věřit. nechci ani plány,ani návody, ani jiné tajemství. Chci jen vidět a je mi upřímně jedno,kde bydlíte. Přijedu kamkoli. DOBREJ DÁREK K VÁNOCŮM....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř 21 lis 2007 21:37
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No ja sa skorej jak do elektroniky hrabem do motorov. A par GO motorov mam zasebou.Novák píše:Chtěl jsem o tom mluvit na srazu,ale když už ta debata jede tak věci se mají takto.Po sundání hlavy a kontrole těsnění jsem si začal ošahávat vložky,jestli nemají hranu a první co mne upoutalo bylo množství malých kapiček vody na pístech a stěnách vložek.Ty vložky byly bez olejového filmu a na dokek drhly.Ta vodní pára se na vložkách sráží a vymývá olejový film.Je s podivem,že jsem ten motor nezadřel.Může to být i přechodná fáze při startech a náběhu provozní teploty,to já takhle nezjistím.V každém případě to nechci hnát do krajnosti a motor zničit.Tohle by měl být i problém reaktoru GEET a kromě dvou poničených sekaček se na you-tubu nikdo moc nechlubí.
taqze viem preco nechcem prevadzkovat piestovy spalovaci motor na "hocico",
coho produktom by bola voda, ci jaka kolvek jej zlucenina.
A horenim vodika a kyslika vznika voda.
A asi prave preto maju sucasne auta ako alternavny pohon LPG ci CNG.(ale aj stym su problemy).
A aj ja by som rad videl cloveka, co na tento sposob pohonu (H+O) uz nabehal par tisic km.
Tym "nabehal" nemyslim nechat bezat motor postaveny kdesy na stojane v garazi,
takmer na volnobeznych otackach. Ale pod zatazou. - to potom budu uplne ine tlaky, teploty, emisie atd.
hele,technickou záležitost nech bejt. v mnichově jezdí první bavorák na vodík a světe div se, úplně normálně jezdí dopředu a jezdit bude nejmíň 350000km. věřím výrobci. pokud ty motory děláš, tak musíš vědět, že kroužky a ventily uděláš z nerezu, vejfuk jakbysmet a z oleje vodu dostaneš mnoha způsoby. třeba vymražováním a nebo jiným způsobem. je to jen technická záležitost,kterou zvládneš. připojuji se k moyovi a navyšuju nabídku na 500 eur. ukažte mi vyvíječ a já vám dam tringelt. možná přihodím i keramický písty,titanový ventily a crvd kroužky. mám je dávno ve čtyřkolce.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř 21 lis 2007 21:37
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Mash pravdu ...OVČÁK píše:hele,technickou záležitost nech bejt. v mnichově jezdí první bavorák na vodík a světe div se, úplně normálně jezdí dopředu a jezdit bude nejmíň 350000km. věřím výrobci. pokud ty motory děláš, tak musíš vědět, že kroužky a ventily uděláš z nerezu, vejfuk jakbysmet a z oleje vodu dostaneš mnoha způsoby. třeba vymražováním a nebo jiným způsobem. je to jen technická záležitost,kterou zvládneš. připojuji se k moyovi a navyšuju nabídku na 500 eur. ukažte mi vyvíječ a já vám dam tringelt. možná přihodím i keramický písty,titanový ventily a crvd kroužky. mám je dávno ve čtyřkolce.
a pekne vytuneny motor ..
a podla mna to uz automobilky maju zmaknute, len cakaju kym dojde ropa ..
viesh mi hodit nejaky link na to bmw ..?? by som si rad pozrel..
jasně, tady to máš,ale není to žádný tajemství. zadej si ve vyhledavači bmw na vodík, a máš inspiraci na pár hodin.http://vodik.czweb.org/view.php?cisloclanku=2006081001 ,http://www.bmwtuning.cz/?page=technika& ... on-vodikem
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 407
- Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
- Bydliště: Praha
- Dostal: 2 poděkování
moyo a ostatní
Jsi trochu mimo a nechápeš situaci.Nám nejde o to draze přestavět motor.
Naše představa byla taková,že vezmeme standardní motor a budeme ho provozovat jako kogenerační jednotku.Pokud jsi četl všechno,tak několik lidí zde tvrdí,že jim ten neupravený motor bez problémů chodí a na netu je další spousta odkazů včetně Mayera a Dingela.
Já tady pouze veřejně prezentuji,že ne všechny krásný videa a fotky se zakládají na realitě.
Uvedu ti jednoduchý příklad.Pokud budu ten svůj vyvíječ probublávat butanem,tak aby láhev nebyla vidět a dám to svoje video na youtub,tak tisíce lidí na netu budou u monitoru slintat.A o tom to je.
Tady se sešla parta lidí,která má zájem o volnou energii a vzájemně si pomáháme v rámci možností.
Jestli chceš sponzorovat vývoj,tak se přihlaš nebo přijeď k Jeffovi,jinak tvoje nabídka je jenom výsměch bez užitku.
Naše představa byla taková,že vezmeme standardní motor a budeme ho provozovat jako kogenerační jednotku.Pokud jsi četl všechno,tak několik lidí zde tvrdí,že jim ten neupravený motor bez problémů chodí a na netu je další spousta odkazů včetně Mayera a Dingela.
Já tady pouze veřejně prezentuji,že ne všechny krásný videa a fotky se zakládají na realitě.
Uvedu ti jednoduchý příklad.Pokud budu ten svůj vyvíječ probublávat butanem,tak aby láhev nebyla vidět a dám to svoje video na youtub,tak tisíce lidí na netu budou u monitoru slintat.A o tom to je.
Tady se sešla parta lidí,která má zájem o volnou energii a vzájemně si pomáháme v rámci možností.
Jestli chceš sponzorovat vývoj,tak se přihlaš nebo přijeď k Jeffovi,jinak tvoje nabídka je jenom výsměch bez užitku.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování
asi jsem opravdu mimo realitu. jinak keramika i titan je veliký luxus, stačí povlakování něčím fakt tvrdým a inertním. osvědčil se nitrid titanu a v dohledné době se chci vrhnout na ještě tvrdší. ve hře je synt. diamant a vysokotlaká modifikace boru. nitrid titanu je zatím nejekonomičtějším řešením. teda v úvozovkách. kontakty na firmu dodám. hele, dělejte vyvíječ a já vám upravím motor,že poběží dlouho i na smradlavou vodu. dělat si iluze o trvanlivosti šedé a jemnozrnné litiny,hliníkových pístů a ocelových ventilů a ocelových sedel s vodíkem je dosti nepochopitelné. pokud v kogeneraci nepřekročíte životnost 4000 hodin,pak to bude propadák. a krystalická koroze vymele válec za pár desítek hodin provozu. přitom stačí nikasil.....já upravím motor na vodík. ale nepostavím vyvíječ. chtěl bych si jen ověřit,jestli u nás existuje. to je moje myšlenka. pokud existuje opravdu, nechám si ho postavit. myslím,že se pomocí tohohle fenomenu dá pohnout se zasmrádlou společností v samotných základech. moc si to přeju, šetřit svými prostředky nebudu. tak tolik k nepochopení, kámo.
tak tady ti za peníz natáhnou na jakoukoli součásku to nejodolnější na světě. http://www.pvd.cz/ dokonce jsem míchal wolframový prach do keramické hmoty,skrze vodivost........ ale to je jiná story. vyvíječ nepostavím,ale pokud někoho najdu, bude mít mé možnosti k dispozici. v té firmě pvd tech jsou naprostí profíci, kteří nemají konkurenci. v mém motoru mám však kit s keramickým povlakem na pístu od fy mahle a ventily od porsche,chlazená sodíkem......sada za 30000. nekup to,když to platí firma....
pro ovčáka
Jaký rozdíl vidíš v nitridu titanu a tvrdého titanu? máš nějaké negativní zkušenosti s povlakama? konkrétně s nitridem titanu??
JÁ NEŘÍKÁM TAK ANI TAK,ALE NA MOJE SLOVA DOJDE
jardo, nic není samospasitelné. na měkké povrchy to sice nechtějí, ale všechno jde, když se chce.... nit a kombinace nitridů t a al kopírují základní materiál. tedy tvrdost je poetická pouze na tvrdém. na měkém vyniká inertnost a otěruvzdornost. pomocí úpravy povrchu a vhodným mazivem lze tření zmenšit o polovic. osobně mám zkušenost s nárustem výkonu čtyřdobého motoru o 22%. bez zásahu do motormanagementu. pouze povlaky a mazivo s koloidním mos2. negativní zkušenost mám s jinými nanašeči nitridů. momentálně má můj kámoš potáhnutý válce ve škodovce. tak zkoušíme, co je možný a co ne. myslel jsem si,že se zde dozvím nějaké konkrétnosti z jiného oboru. zatím, pouze tajemný hrad v karpatech......
Potřebuji potahnout titanem nerez. kloukám, že máš zkušenosti. Můžeš se mi prosím ozvat na SZ ?ovčák píše:jardo, nic není samospasitelné. na měkké povrchy to sice nechtějí, ale všechno jde, když se chce.... nit a kombinace nitridů t a al kopírují základní materiál. tedy tvrdost je poetická pouze na tvrdém. na měkém vyniká inertnost a otěruvzdornost. pomocí úpravy povrchu a vhodným mazivem lze tření zmenšit o polovic. osobně mám zkušenost s nárustem výkonu čtyřdobého motoru o 22%. bez zásahu do motormanagementu. pouze povlaky a mazivo s koloidním mos2. negativní zkušenost mám s jinými nanašeči nitridů. momentálně má můj kámoš potáhnutý válce ve škodovce. tak zkoušíme, co je možný a co ne. myslel jsem si,že se zde dozvím nějaké konkrétnosti z jiného oboru. zatím, pouze tajemný hrad v karpatech......
děkuji
habana